Lets Goquote:Op donderdag 10 december 2009 08:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Er is genoeg slaapplaats voor hen die willen blijven crashen. Als er teveel blijven slapen is het handig zelf een luchtbedje/deken mee te nemen. Er is een hond aanwezig voor hen die bang/allergisch zijn voor honden.
Hij kent je email niet.quote:
Jamaar ik moet nog oefenenquote:Op donderdag 10 december 2009 00:31 schreef PownijN het volgende:
Lieverds, ik rijd wel. Ik drink sowieso geen alcohol (en kom met eigen 'auto' )
Knusquote:Op donderdag 10 december 2009 00:31 schreef PownijN het volgende:
[..]
Ja. Met zn 539en in een Ford Fietstas.
die drink ik hooguit als ik op staquote:Op donderdag 10 december 2009 00:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik neem toch wel een treetje NRG mee
* rulerofdeath verslikt zich zowatquote:
scherpquote:
Jeuj, ik was nuttigquote:
Waar haal je die quotes nou weer vandaan?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:35 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hij kent je email niet.
[..]
Jamaar ik moet nog oefenen
[..]
Knus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
je hebt PMquote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waar haal je die quotes nou weer vandaan?vorige topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Mijn mama heeft geen auto meer dus nou kan ik niet meer rijden om het bij te houdenquote:Op donderdag 10 december 2009 00:38 schreef PownijN het volgende:
Heel goed. Maar Xaryna, hoe bedoel je eerst oefenen ofzo?
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waar haal je die quotes nou weer vandaan?Ik had die post al gemaakt in het vorige topic maar toen ik op POST drukte, was hij al vol. Dan krijg je zo'n leuk schermpje en kan je je post kopiërenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
nee maar lieverd, ik drink geen alcohol, dus ik rijd sowieso. Slechte ervaringen met anderen in 'mijn' auto laten rijden, dus dat doe ik liever niet, ik ken je ook niet enzo. Dat verandert dan natuurlijk! Maargoedquote:Op donderdag 10 december 2009 00:39 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Mijn mama heeft geen auto meer dus nou kan ik niet meer rijden om het bij te houdenAlleen in het wrak van haar vriend maar die kan niet schakelen en daar had ik juist moeite mee
[..]
Ik had die post al gemaakt in het vorige topic maar toen ik op POST drukte, was hij al vol. Dan krijg je zo'n leuk schermpje en kan je je post kopiëren
Haha snap ik, maar ik dacht, ik kan het altijd proberenquote:Op donderdag 10 december 2009 00:42 schreef PownijN het volgende:
[..]
nee maar lieverd, ik drink geen alcohol, dus ik rijd sowieso. Slechte ervaringen met anderen in 'mijn' auto laten rijden, dus dat doe ik liever niet, ik ken je ook niet enzo. Dat verandert dan natuurlijk! Maargoed.
quote:
Situatieschetsquote:Op donderdag 10 december 2009 00:43 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Haha snap ik, maar ik dacht, ik kan het altijd proberen
Hemeltje, heb jij dat gedaan?quote:
quote:
Kan je moeders vriend niet schakelen?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:39 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Mijn mama heeft geen auto meer dus nou kan ik niet meer rijden om het bij te houdenAlleen in het wrak van haar vriend maar die kan niet schakelen en daar had ik juist moeite mee
[..]
Ik had die post al gemaakt in het vorige topic maar toen ik op POST drukte, was hij al vol. Dan krijg je zo'n leuk schermpje en kan je je post kopiëren
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:45 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hemeltje, heb jij dat gedaan?
Ik heb nog nooit een ongeluk gehad ! Alleen 1x een snelheidsboete
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:42 schreef PownijN het volgende:
[..]
nee maar lieverd, ik drink geen alcohol, dus ik rijd sowieso. Slechte ervaringen met anderen in 'mijn' auto laten rijden, dus dat doe ik liever niet, ik ken je ook niet enzo. Dat verandert dan natuurlijk! Maargoed.
Ohquote:
Haha, het is sowieso een kutbak, dus we hebben het samen opgelost a la beunquote:Op donderdag 10 december 2009 00:47 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Oh
Hebben ze het wel voor je betaald?
Inmiddels alweer wat aangepast, nu is het weer klei, maar geen tijd/zin om nog mee door te gaanquote:
Ik ga waarschijnlijk ook wel slapenquote:Op donderdag 10 december 2009 00:56 schreef Xaryna het volgende:
Haha oke!
Trouwens, een hele nacht doorhalen trek ik niet, ik heb veel slaap nodig
Oja?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:57 schreef PownijN het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk ook wel slapen
Ja, dat sta je wel toe tochquote:
nee we hadden pas een sinterklaas meet in purmerend, over anderhalve week dus de zwolle meet.quote:Op donderdag 10 december 2009 07:12 schreef SuperwormJim het volgende:
Alweer een meet![]()
Is er niet pas geleden een Zwolle meet geweest, of vergis ik me nu?
Er is genoeg slaapplaats voor hen die willen blijven crashen. Als er teveel blijven slapen is het handig zelf een luchtbedje/deken mee te nemen. Er is een hond aanwezig voor hen die bang/allergisch zijn voor honden.quote:
Staat er nu bijquote:Op donderdag 10 december 2009 08:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is genoeg slaapplaats voor hen die willen blijven crashen. Als er teveel blijven slapen is het handig zelf een luchtbedje/deken mee te nemen. Er is een hond aanwezig voor hen die bang/allergisch zijn voor honden.
Hoe kan ik dat dan vergeten?quote:Op donderdag 10 december 2009 10:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trev je bent vergeten Suikertaartje in de OP te vermelden, jullie komen bij ST en mij spelen weet je nog
En ik ben aanwezig bij de nieuwjaarsmeet!
Jeuj!quote:Op donderdag 10 december 2009 10:56 schreef c0nd0r het volgende:
Uhm zeker niet, maar het lijkt erop dat ik de 19e op zich kan
ik vanaf 's avondsquote:Op donderdag 10 december 2009 10:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ow en het lijstje met de zeker weten aanwezigen tot nu toe:
* Huppelmuts en Huppelman
* Pownijn
* Trevland
* Draculettetje met chauffeur
* Pingwinei
* Kaatjhuh en ik gok Ruler ook (al heeft die het nog niet bevestigd)
En Suikertaartje en ik natuurlijk
Is dit nu een waarschuwing, of wordt er ook een therapiesessie aangebodenquote:Op donderdag 10 december 2009 08:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Er is een hond aanwezig voor hen die bang/allergisch zijn voor honden.[/b]
Keequote:
Logeren kan ook gewoon voor de gezellig toch?quote:Op donderdag 10 december 2009 10:59 schreef Ted038 het volgende:
[..]
Is dit nu een waarschuwing, of wordt er ook een therapiesessie aangeboden![]()
* Ted038 dacht overigens dat het vooral middag-programma was, maar wat gaat er nu eigenlijk gebeuren, ook stapavond ?
Weet ik het in ieder geval voor de volgende keer
smiddags karten we kunnen wel gourmetten oid bij mij thuis en savonds drank!quote:Op donderdag 10 december 2009 10:59 schreef Ted038 het volgende:
[..]
Is dit nu een waarschuwing, of wordt er ook een therapiesessie aangeboden![]()
* Ted038 dacht overigens dat het vooral middag-programma was, maar wat gaat er nu eigenlijk gebeuren, ook stapavond ?
Weet ik het in ieder geval voor de volgende keer
Jijzei dat ik echt wou komen als ik het zou weten waar en wat maar ik heb nu juist nog minder zin om te gaan.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is ook niet verplicht, maar je kan toch wel komen voor de gezelligheid
Daarna zijn we bij huppel, en dat bedoelde ikquote:Op donderdag 10 december 2009 11:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jijzei dat ik echt wou komen als ik het zou weten waar en wat maar ik heb nu juist nog minder zin om te gaan.
en bedankt hequote:Op donderdag 10 december 2009 11:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jijzei dat ik echt wou komen als ik het zou weten waar en wat maar ik heb nu juist nog minder zin om te gaan.
Dat maatk ;t wel beter, maar karten is saai.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarna zijn we bij huppel, en dat bedoelde ik
quote:
Dan kom je na het karten lekker borrelenquote:Op donderdag 10 december 2009 12:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat maatk ;t wel beter, maar karten is saai.
Of neit.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan kom je na het karten lekker borrelen
Lijkt me een goed plan!quote:Op donderdag 10 december 2009 12:14 schreef c0nd0r het volgende:
Maaaaaaaaaaarre,
Ik hoorde in de wandelgangen dat we een inzamelingsactie voor Erwin opzetten?
Maar je krijgt over 2 weken 400 euro daar koop je alvast treinkaartje van (weekendretour emmen dus) en drank hebben we welquote:Op donderdag 10 december 2009 12:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Of neit.
Ik krijg elke maand op de 20e geld, dus jullie timing is gewoon slecht. Voor de rest kan ik er niet vanuit gaan wanneer ik loon krijg, aangezien ik per week betaald en ingeroosterd word.
vind ik ook om het goed te maken dat hij 15 kadootjes had gekocht ipv 5quote:Op donderdag 10 december 2009 12:14 schreef c0nd0r het volgende:
Maaaaaaaaaaarre,
Ik hoorde in de wandelgangen dat we een inzamelingsactie voor Erwin opzetten?
Naja ik kan wel bankje speulen hoor, geld in overvloedequote:Op donderdag 10 december 2009 12:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan!![]()
Erwin snuitje, hoeveel kom je te kort?
k moet meer dingen doen van dat geld hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar je krijgt over 2 weken 400 euro daar koop je alvast treinkaartje van (weekendretour emmen dus) en drank hebben we wel
En ik vind grote meets maar eng.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
k moet meer dingen doen van dat geld hoor
DW schijnt ook nog wat nodig te hebben...quote:Op donderdag 10 december 2009 12:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Naja ik kan wel bankje speulen hoor, geld in overvloede
wij zijn toch niet engquote:Op donderdag 10 december 2009 12:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En ik vind grote meets maar eng.
daarom doneren we ookquote:
Wel.quote:
Hoe kan je dat nou zeggenquote:
van welk geld eigenlijk?quote:
Simpel, 3 letters in typen, 1 teken, en dan op invoeren klikken.quote:
wil jij een kusje van erwinquote:
Ratelquote:
Jaquote:Op donderdag 10 december 2009 13:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Betekend dit ook dat je van de partij bent?
je gaat ookquote:
Da's weer een paar weken later he? Ik moet ff kijken of ik dan kan.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
komen jullie ook karten en/of borrelen in emmen?
16/17 janquote:Op donderdag 10 december 2009 14:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Da's weer een paar weken later he? Ik moet ff kijken of ik dan kan.
dik voor mekaar show dusquote:Op donderdag 10 december 2009 16:30 schreef kaatjhuh het volgende:
zo en toen was ik het weekend van 19/20 vrij
ze kwam voor dit weekend mensen te kort dus had ik aangeboden en nog een keer aangehaald dat ik nu de 19 wel echt vrij wil/moetquote:
Weet je meteen waar de gezellige mensen te vinden zijnquote:
ga jij eens heel snel aardrijkskunde lerenquote:
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 10 december 2009 16:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
ga jij eens heel snel aardrijkskunde leren, Emmen is noord oost, als het bij Ruler of mij is dan is het in het oosten!
Wrom?quote:
Omdat ik hem al bijna kwijt wasquote:
en de wijzen komen uit het oostenquote:Op donderdag 10 december 2009 16:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
ga jij eens heel snel aardrijkskunde leren, Emmen is noord oost, als het bij Ruler of mij is dan is het in het oosten!
Nou, niet allemaal hoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en de wijzen komen uit het oosten
ik blijf logeren, anders heb ik m'n auto daar staanquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, niet allemaal hoormaar jij wel natuurlijk
Blijf jij trouwens wel logeren of ga jij met Karin mee terug?
en Apeldoorn een Apenheulquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik blijf logeren, anders heb ik m'n auto daar staan
En Zwolle het Ecodromequote:
wat is dattan?quote:
http://www.ecodrome.nl/quote:
Klinkt als een puik plan. Anders gaan we daarheen zondagquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://www.ecodrome.nl/
Een soort museum voor kids met ook wat beestjes. Is sinds het begin al een daverend succes... NOTDus dat heeft de gemeente bergen met geld gekost en het levert amper wat op
Kom jij zondag?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:36 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Klinkt als een puik plan. Anders gaan we daarheen zondag
Ik doe mijn best zaterdag na mijn werk te komen (eventueel verzetten, maar weet niet of het lukt). Moet het nog even uitzoekenquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom jij zondag?![]()
Doen we, ik regel kortingskaartjes
Dat zou zo tof zijn!quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:41 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik doe mijn best zaterdag na mijn werk te komen (eventueel verzetten, maar weet niet of het lukt). Moet het nog even uitzoekenWeet niet eens of er dan nog treinen rijden.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zou zo tof zijn!Je bent van harte welkom
![]()
ik denk dat er nog wel treinen rijden hoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:41 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik doe mijn best zaterdag na mijn werk te komen (eventueel verzetten, maar weet niet of het lukt). Moet het nog even uitzoekenWeet niet eens of er dan nog treinen rijden.
Laatste trein van Utrecht naar Zwolle gaat om 23.51 en ik ben om middernacht klaarquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik denk dat er nog wel treinen rijden hoor
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:49 schreef DevilsWhore het volgende:
Die IBG is lief geweest voor mij en heeft mij nu al geld gegeven.
moet ik komen?
Dat jullie mij er niet bij willen hebben natuurlijk.quote:
Dan denk je dat helemaal verkeertquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat jullie mij er niet bij willen hebben natuurlijk.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:49 schreef DevilsWhore het volgende:
moet ik komen?
oke. Misschien moet je een poll aanmaken, dan zullen we het wel zien.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan denk je dat helemaal verkeert
Dat weet ik. ^^quote:
Oke dan maak ik er eentje aan zodra ik er straks weer benquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
oke. Misschien moet je een poll aanmaken, dan zullen we het wel zien.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oke dan maak ik er eentje aan zodra ik er straks weer ben
JAAAAAAAAquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:49 schreef DevilsWhore het volgende:
moet ik komen?
hmm, das wel kut.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:23 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Laatste trein van Utrecht naar Zwolle gaat om 23.51 en ik ben om middernacht klaar
Dinsdag moet ik ook werken, dan ga ik kijken of ik iets kan schuivenquote:
me! me! me!quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:33 schreef DevilsWhore het volgende:
ok ik kom wel, maar ik ga wel weer naar huis ;s avonds, want ik heb net gehoord dat ik volgend weekend alleen thuis ben
Party anyone?
Private party!quote:
dwz jij dus nietquote:
Alleen Huppel en ik.quote:
Juistquote:
Ja jij hebt kaat, vermaak je daar maar meequote:
en jij hebt huppelmanquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja jij hebt kaat, vermaak je daar maar mee
en DW is vrouwquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:50 schreef Trevland het volgende:
En de Poll
Poll: Dw heeft geld en kan de 19de. Mag ze ook komen?Jaaaaaa! Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
dat is geen vrouw.quote:
quote:
quote:
Heb jij nou nooit dat je even een man wil, voor de verandering?quote:
Weet ik. Maar hoe je ;t zo vraagt.quote:
nee, nooit last van gehadquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb jij nou nooit dat je even een man wil, voor de verandering?
Had deze keer geen zin in subtiel zijnquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik. Maar hoe je ;t zo vraagt.
Oh. Nou ja, dan snap je ;t niet dus.quote:
Ik merk ;t.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Had deze keer geen zin in subtiel zijn
nee, 't zal wel nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh. Nou ja, dan snap je ;t niet dus.
Seks met vrouwenquote:
ja, dat is dan welquote:
Dat heb je goed begrepen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dan is er ook geen onduidelijkheid over
Jij moet monogaam zijn, ssst!quote:
monogaam.. wat was dat ook alweer? iets met hetzelfde geslacht?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij moet monogaam zijn, ssst!
Nee, met maar 1 persoon seks hebbenquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
monogaam.. wat was dat ook alweer? iets met hetzelfde geslacht?
Blijf je ook niet eten?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
chinees lust ik niet maar dat geeft niet wij gaan savonds weer naar huis
Denk het nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Blijf je ook niet eten?Anders regelen we dus wel wat anders
Heb hier ook een snackbar in de buurt
Als je het gezellig vindt mag je wel eerder dan 2 uur komen? Kunnen we nog even kletsen voor iedereen er isquote:
Is er ook nog een slijterij in de buurt of dat niet?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Even wat huishoudelijke mededelingen
ST en ik hadden het even over eten en drinken en onze arme sloeberstatus
Eigenlijk willen wij het volgende voorstellen: wij zorgen voor fris en thee/koffie etc, drank of bier mag iedereen zelf meenemen. Hier tegenover zit een supermarkt, dus je kunt het hier gewoon dezelfde dag nog ophalen ipv meezeulen
Voor het avondeten hadden wij gedacht om naar de Chinees te gaan en daar te eten, maar ik weet niet of iedereen dat kan/wil betalen en of iedereen daar van houd. Dus laten we dat vooraf even bepalen, anders moeten we koken (dat kan ook), maar dan zouden we graag willen horen wat iedereen wil eten en een kleine bijdrage zou wenselijk zijn
Neem ik je wel even mee naartoequote:Op vrijdag 11 december 2009 21:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is er ook nog een slijterij in de buurt of dat niet?
Dan weet ik weer genoegquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neem ik je wel even mee naartoe
Is vlakbij hoor, in het andere winkelcentrumquote:
We smsen/bellen er nog wel overquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je het gezellig vindt mag je wel eerder dan 2 uur komen? Kunnen we nog even kletsen voor iedereen er is
quote:
ik ben al troll lvl 90. jij dan?quote:
En wat zegt het kuikentje dan?quote:
Ben nog maar lvl 15 human warrior maar zit al in een guild dus ben wel goed zeggen ze....quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben al troll lvl 90. jij dan?
ow, ik heb het idee dat je dik noob bentquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:51 schreef Dakada het volgende:
[..]
Ben nog maar lvl 15 human warrior maar zit al in een guild dus ben wel goed zeggen ze....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, ik heb het idee dat je dik noob bentjij bent een noob, lvl 90 bestaat niet eens, lvl 20 is het hoogsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zie een paar pagina;s terugquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:07 schreef DevilsWhore het volgende:
Wie komen er nou allemaal eigenlijk?
ik ben geen noob, ik heb 't nooit gespeeldquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:55 schreef Dakada het volgende:
[..]
jij bent een noob, lvl 90 bestaat niet eens, lvl 20 is het hoogste
Geen Bart?quote:Op donderdag 10 december 2009 10:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ow en het lijstje met de zeker weten aanwezigen tot nu toe:
* Huppelmuts en Huppelman
* Pownijn
* Trevland
* Draculettetje met chauffeur
* Pingwinei
* Kaatjhuh en ik gok Ruler ook (al heeft die het nog niet bevestigd)
En Suikertaartje en ik natuurlijk
die heeft verjaardag en thunderdomequote:
Nou en.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
die heeft verjaardag en thunderdome
Dat vind hij belangrijker dan onsquote:
ik wil wel blijven eten hoor. Zo heel veel haast heb ik ook (nog) niet om s' nachts weer thuis te zijnquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Even wat huishoudelijke mededelingen
ST en ik hadden het even over eten en drinken en onze arme sloeberstatus
Eigenlijk willen wij het volgende voorstellen: wij zorgen voor fris en thee/koffie etc, drank of bier mag iedereen zelf meenemen. Hier tegenover zit een supermarkt, dus je kunt het hier gewoon dezelfde dag nog ophalen ipv meezeulen
Voor het avondeten hadden wij gedacht om naar de Chinees te gaan en daar te eten, maar ik weet niet of iedereen dat kan/wil betalen en of iedereen daar van houd. Dus laten we dat vooraf even bepalen, anders moeten we koken (dat kan ook), maar dan zouden we graag willen horen wat iedereen wil eten en een kleine bijdrage zou wenselijk zijn
quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb nog geen idee hoe laat ik er ben. En er is een (piep)kleine kans dat ik er niet ben. Als ik niet in Zwolle kom ben ik er met de naborrel meet bij Huppelmuts. Maar het liefst doe ik alletwee.
Laat ik het zo zeggen: 5 % kans dat ik niet aanwezig ben bij de zwollemeet. 5% he.Dus 95 % kans dat jullie mij IRL zien.
Ik ga zondag toch weer naar twente, dus je kunt wel mee terugquote:Op zaterdag 12 december 2009 10:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat ligt er aan. Hoe laat het wordt enzo.
Dus je komt op beiden meetsquote:Op zaterdag 12 december 2009 10:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb nog geen idee hoe laat ik er ben. En er is een (piep)kleine kans dat ik er niet ben. Als ik niet in Zwolle kom ben ik er met de naborrel meet bij Huppelmuts. Maar het liefst doe ik alletwee.
Laat ik het zo zeggen: 5 % kans dat ik niet aanwezig ben bij de zwollemeet. 5% he.Dus 95 % kans dat jullie mij IRL zien.
Ik zal het in gedachten houden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Ik ga zondag toch weer naar twente, dus je kunt wel mee terug
Als Risk er is ben ik je manquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en bordspellen zijn welkom!ST en ik hadden bedacht dat we 's avonds lekker kneuterig spelletjes konden gaan doen
Wauw, spannend hoor.quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:47 schreef PownijN het volgende:
[..]
Dat is oorlog voeren met dobbelstenen
sratego vind ik nou juist een van de leukere spellenquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vind hij belangrijker dan ons
Maar hij komt wel kartenquote:
Ik niet, ik vind karten saai.quote:
en hij komt ook borrelen na het karten bij mij thuisquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik niet, ik vind karten saai.
Ik niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
en hij komt ook borrelen na het karten bij mij thuis
Jammer.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb de 19e een buzzybeemodmeet in Zuid-Holland![]()
Dus vrees niet, ik kom niet
gemeenquote:
oost of noord oost, what's the differencequote:Op donderdag 10 december 2009 16:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Valt wel mee. Heb er het geld gewoon niet voor.quote:
weet ik dat ook weer, het weekend mijn bed voor mij alleenquote:Op zaterdag 12 december 2009 10:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Ik ga zondag toch weer naar twente, dus je kunt wel mee terug
MINDER ZELFS!!!quote:
Lekker wijfquote:
Oh noes, ik heb m'n eigen vrouwelijke stalker! geilquote:Op zondag 13 december 2009 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
MINDER ZELFS!!!
Ik ga jou even stalken op msn
Geil mokkelquote:
Mag ik meedoen?quote:Op zondag 13 december 2009 16:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh noes, ik heb m'n eigen vrouwelijke stalker! geil![]()
![]()
Jij mag mij altijd stalken, dat weet je toch?quote:
Geil.quote:Op zondag 13 december 2009 16:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij mag mij altijd stalken, dat weet je toch?
euh?quote:Op zondag 13 december 2009 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Kaat stel je niet aan, niet vanwege mij wegblijven en gewoon naar die meet gaan. Is ook leuker voor Wouter. Ik heb tegen jou gezegd wat ik wilde zeggen, wat me al tijden dwars zat. It's out and over!!
Ik heb er momenteel gewoon even geen behoefte aan.quote:Op zondag 13 december 2009 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Kaat stel je niet aan, niet vanwege mij wegblijven en gewoon naar die meet gaan. Is ook leuker voor Wouter. Ik heb tegen jou gezegd wat ik wilde zeggen, wat me al tijden dwars zat. It's out and over!!
Ik was wel van plan om heel gezellig te gaan doen zaterdag hoorquote:
Weet ik toch snoetepopje!quote:Op zondag 13 december 2009 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was wel van plan om heel gezellig te gaan doen zaterdag hoor
Je mag het natuurlijk helemaal zelf bepalen, maar zoals ik al zei, je hoort er wel bijquote:Op zondag 13 december 2009 17:06 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
Ik heb er momenteel gewoon even geen behoefte aan.
wouter kan het prima redden zonder mij dacht ik
Als ik kom dan, weinig zin om 4 uur te reizen om een paar uurtjes daar te zijn.quote:Op zondag 13 december 2009 22:46 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik moet niet al te laat weg zaterdag.
maar ook niet al te vroegquote:Op zondag 13 december 2009 22:46 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik moet niet al te laat weg zaterdag.
Volgens mij net zo veel als dat ik gemist hebquote:Op zondag 13 december 2009 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
Volgens mij heb ik wat gemist...
Dus ik kan het ook al niet aan jou vragen?quote:Op zondag 13 december 2009 23:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij net zo veel als dat ik gemist heb
Dat heeft geen zin en ik denk dat ik er zoveel van blijf weten als ik nu doequote:Op zondag 13 december 2009 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus ik kan het ook al niet aan jou vragen?
ja maar er komen nog vrienden langs.quote:
Dat spreek je zelf af meisje, daar staan wij helemaal los van. Maar kijk maar wat je doet, je bent welkom.quote:Op zondag 13 december 2009 23:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja maar er komen nog vrienden langs.
Dat weet ik.quote:Op maandag 14 december 2009 00:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat spreek je zelf af meisje, daar staan wij helemaal los van. Maar kijk maar wat je doet, je bent welkom.
Hoe laat ben je dan in Zwolle? Ik kom ook met de trein en weet hoe je bus bij Marijke moet komenquote:Op maandag 14 december 2009 11:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat weet ik.
en ik heb een hekel aan groepen mensen
Kan niemand me even bij ;t station oppikken? Ik ben een ramp met bussen.
13.40 of 14.10. Hoe laat ben ji jer? ;pquote:Op maandag 14 december 2009 11:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe laat ben je dan in Zwolle? Ik kom ook met de trein en weet hoe je bus bij Marijke moet komen
Ik ben in beide gevallen er 3 min later dan dat jij er bent dus ga dan maar voor die van 13:40 dan zijn we rond 14:10 bij Marijke en ST.quote:Op maandag 14 december 2009 11:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
13.40 of 14.10. Hoe laat ben ji jer? ;p
Jezus zo lang in de bus?quote:Op maandag 14 december 2009 11:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben in beide gevallen er 3 min later dan dat jij er bent dus ga dan maar voor die van 13:40 dan zijn we rond 14:10 bij Marijke en ST.
Nee het is dat we ongeveer 10 min nog moeten wachten voordat de bus gaat.quote:Op maandag 14 december 2009 11:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jezus zo lang in de bus?Dat komt niet goed bij mij.
maar je bent een held
en nu ben ik wel verplicht om te komen he?
Dat mag ook maar ik weet alleen niet hoe je van het station met de auto bij Marijke moet komenquote:Op maandag 14 december 2009 11:44 schreef c0nd0r het volgende:
Ik kan jullie ook nog ophalen met de c0nd0rmobiel
Ik ook niet maar mijn TomTom welquote:Op maandag 14 december 2009 11:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat mag ook maar ik weet alleen niet hoe je van het station met de auto bij Marijke moet komen
Dan alsnog lang in de bus.quote:Op maandag 14 december 2009 11:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee het is dat we ongeveer 10 min nog moeten wachten voordat de bus gaat.
Yup nu ben je verplicht om te komen![]()
Yippie ik ben DW's held![]()
![]()
Ja!quote:Op maandag 14 december 2009 11:44 schreef c0nd0r het volgende:
Ik kan jullie ook nog ophalen met de c0nd0rmobiel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
nee hoor want dan moeten we nog een stukje lopen.quote:
Maar vind jou id toch wel leuker dan met de busquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 11:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 14 december 2009 11:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
nee hoor want dan moeten we nog een stukje lopen.
[..]
Maar vind jou id toch wel leuker dan met de bus![]()
Inderdaad. c0nquote:Op maandag 14 december 2009 11:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
nee hoor want dan moeten we nog een stukje lopen.
[..]
Maar vind jou id toch wel leuker dan met de bus
omdat het geen Zwolle meet is, maar een meet in Zwolle. Duh.quote:
Omdat het geen stadsmeet is, maar een ONZ meetquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 11:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jij bent toch populaiderder
Mijn fantopic is alweer dicht!
in mijn fantopic word ik ook aanbeden, en is er niet alleen SC.quote:Op maandag 14 december 2009 11:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jij bent toch populaiderder
Mijn fantopic is alweer dicht!
Ah, dan TVP voor de foto's.quote:Op maandag 14 december 2009 11:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat het geen stadsmeet is, maar een ONZ meet![]()
SwJquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 11:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
in mijn fantopic word ik ook aanbeden, en is er niet alleen SC.
Nee ik dan mag DW wel bij mij achter in de auto zitten/liggenquote:Op maandag 14 december 2009 11:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
SwJ
[..]
Ik neem alleen Trev wel mee en dan pijpt die me wel
Of we maken even misbruik van Marijke;s balkon.quote:Op maandag 14 december 2009 11:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
SwJ
[..]
Ik neem alleen Trev wel mee en dan pijpt die me wel
Wil je mod worden ofzo?quote:Op maandag 14 december 2009 12:01 schreef Trevland het volgende:
Zullen we de SC weer ergens anders voortzetten?
Ik denk niet dat die hier komen te staanquote:
DW is wel aanwezig op de meetquote:Op maandag 14 december 2009 13:29 schreef suikertaartje het volgende:
Komt DW nou wel of niet, ik snap er niets meer van!
Dan kom ik niet.quote:Op maandag 14 december 2009 17:02 schreef remlof het volgende:
Ik ben wel in den lande komend weekend, dus misschien (heel misschien) kom ik wel even langs
Kom je ook karten?quote:Op maandag 14 december 2009 17:02 schreef remlof het volgende:
Ik ben wel in den lande komend weekend, dus misschien (heel misschien) kom ik wel even langs![]()
Ik wou eigenlijk misschien eventueel alleen voor de drank komenquote:Op maandag 14 december 2009 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom je ook karten?
Dan is huppelman niet de enige oude lul
Er komen alleen minderjarige, dus er komt überhaupt geen drank binnenquote:Op maandag 14 december 2009 17:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk misschien eventueel alleen voor de drank komen
Volgens mij ben jij de enige minderjarige in dit topicquote:Op maandag 14 december 2009 17:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er komen alleen minderjarige, dus er komt überhaupt geen drank binnen
Is goed hoor, je bent welkomquote:Op maandag 14 december 2009 17:10 schreef remlof het volgende:
[..]
geen drank bij mij thuisquote:Op maandag 14 december 2009 17:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er komen alleen minderjarige, dus er komt überhaupt geen drank binnen
shit, je hebt me doorquote:Op maandag 14 december 2009 17:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige minderjarige in dit topic
welke pm?quote:
Ik ben bang voor jou, en de reden ben jij allang vergeten en dat wil ik ook zo houden.quote:
Misschien wel zo verstandig om niet te gaan karten, anders kan je nog wel eens onder de banden komenquote:Op maandag 14 december 2009 17:10 schreef remlof het volgende:
[..]
gestuurdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |