nee, nooit last van gehadquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb jij nou nooit dat je even een man wil, voor de verandering?
Had deze keer geen zin in subtiel zijnquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik. Maar hoe je ;t zo vraagt.
Oh. Nou ja, dan snap je ;t niet dus.quote:
Ik merk ;t.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Had deze keer geen zin in subtiel zijn
nee, 't zal wel nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh. Nou ja, dan snap je ;t niet dus.
Seks met vrouwenquote:
ja, dat is dan welquote:
Dat heb je goed begrepen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dan is er ook geen onduidelijkheid over
Jij moet monogaam zijn, ssst!quote:
monogaam.. wat was dat ook alweer? iets met hetzelfde geslacht?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij moet monogaam zijn, ssst!
Nee, met maar 1 persoon seks hebbenquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
monogaam.. wat was dat ook alweer? iets met hetzelfde geslacht?
Blijf je ook niet eten?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
chinees lust ik niet maar dat geeft niet wij gaan savonds weer naar huis
Denk het nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Blijf je ook niet eten?Anders regelen we dus wel wat anders
Heb hier ook een snackbar in de buurt
Als je het gezellig vindt mag je wel eerder dan 2 uur komen? Kunnen we nog even kletsen voor iedereen er isquote:
Is er ook nog een slijterij in de buurt of dat niet?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Even wat huishoudelijke mededelingen
ST en ik hadden het even over eten en drinken en onze arme sloeberstatus
Eigenlijk willen wij het volgende voorstellen: wij zorgen voor fris en thee/koffie etc, drank of bier mag iedereen zelf meenemen. Hier tegenover zit een supermarkt, dus je kunt het hier gewoon dezelfde dag nog ophalen ipv meezeulen
Voor het avondeten hadden wij gedacht om naar de Chinees te gaan en daar te eten, maar ik weet niet of iedereen dat kan/wil betalen en of iedereen daar van houd. Dus laten we dat vooraf even bepalen, anders moeten we koken (dat kan ook), maar dan zouden we graag willen horen wat iedereen wil eten en een kleine bijdrage zou wenselijk zijn
Neem ik je wel even mee naartoequote:Op vrijdag 11 december 2009 21:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is er ook nog een slijterij in de buurt of dat niet?
Dan weet ik weer genoegquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neem ik je wel even mee naartoe
Is vlakbij hoor, in het andere winkelcentrumquote:
We smsen/bellen er nog wel overquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je het gezellig vindt mag je wel eerder dan 2 uur komen? Kunnen we nog even kletsen voor iedereen er is
quote:
ik ben al troll lvl 90. jij dan?quote:
En wat zegt het kuikentje dan?quote:
Ben nog maar lvl 15 human warrior maar zit al in een guild dus ben wel goed zeggen ze....quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben al troll lvl 90. jij dan?
ow, ik heb het idee dat je dik noob bentquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:51 schreef Dakada het volgende:
[..]
Ben nog maar lvl 15 human warrior maar zit al in een guild dus ben wel goed zeggen ze....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, ik heb het idee dat je dik noob bentjij bent een noob, lvl 90 bestaat niet eens, lvl 20 is het hoogsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zie een paar pagina;s terugquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:07 schreef DevilsWhore het volgende:
Wie komen er nou allemaal eigenlijk?
ik ben geen noob, ik heb 't nooit gespeeldquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:55 schreef Dakada het volgende:
[..]
jij bent een noob, lvl 90 bestaat niet eens, lvl 20 is het hoogste
Geen Bart?quote:Op donderdag 10 december 2009 10:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ow en het lijstje met de zeker weten aanwezigen tot nu toe:
* Huppelmuts en Huppelman
* Pownijn
* Trevland
* Draculettetje met chauffeur
* Pingwinei
* Kaatjhuh en ik gok Ruler ook (al heeft die het nog niet bevestigd)
En Suikertaartje en ik natuurlijk
die heeft verjaardag en thunderdomequote:
Nou en.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
die heeft verjaardag en thunderdome
Dat vind hij belangrijker dan onsquote:
ik wil wel blijven eten hoor. Zo heel veel haast heb ik ook (nog) niet om s' nachts weer thuis te zijnquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Even wat huishoudelijke mededelingen
ST en ik hadden het even over eten en drinken en onze arme sloeberstatus
Eigenlijk willen wij het volgende voorstellen: wij zorgen voor fris en thee/koffie etc, drank of bier mag iedereen zelf meenemen. Hier tegenover zit een supermarkt, dus je kunt het hier gewoon dezelfde dag nog ophalen ipv meezeulen
Voor het avondeten hadden wij gedacht om naar de Chinees te gaan en daar te eten, maar ik weet niet of iedereen dat kan/wil betalen en of iedereen daar van houd. Dus laten we dat vooraf even bepalen, anders moeten we koken (dat kan ook), maar dan zouden we graag willen horen wat iedereen wil eten en een kleine bijdrage zou wenselijk zijn
quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb nog geen idee hoe laat ik er ben. En er is een (piep)kleine kans dat ik er niet ben. Als ik niet in Zwolle kom ben ik er met de naborrel meet bij Huppelmuts. Maar het liefst doe ik alletwee.
Laat ik het zo zeggen: 5 % kans dat ik niet aanwezig ben bij de zwollemeet. 5% he.Dus 95 % kans dat jullie mij IRL zien.
Ik ga zondag toch weer naar twente, dus je kunt wel mee terugquote:Op zaterdag 12 december 2009 10:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat ligt er aan. Hoe laat het wordt enzo.
Dus je komt op beiden meetsquote:Op zaterdag 12 december 2009 10:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb nog geen idee hoe laat ik er ben. En er is een (piep)kleine kans dat ik er niet ben. Als ik niet in Zwolle kom ben ik er met de naborrel meet bij Huppelmuts. Maar het liefst doe ik alletwee.
Laat ik het zo zeggen: 5 % kans dat ik niet aanwezig ben bij de zwollemeet. 5% he.Dus 95 % kans dat jullie mij IRL zien.
Ik zal het in gedachten houden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Ik ga zondag toch weer naar twente, dus je kunt wel mee terug
Als Risk er is ben ik je manquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en bordspellen zijn welkom!ST en ik hadden bedacht dat we 's avonds lekker kneuterig spelletjes konden gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |