nee, nooit last van gehadquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb jij nou nooit dat je even een man wil, voor de verandering?
Had deze keer geen zin in subtiel zijnquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik. Maar hoe je ;t zo vraagt.
Oh. Nou ja, dan snap je ;t niet dus.quote:
Ik merk ;t.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Had deze keer geen zin in subtiel zijn
nee, 't zal wel nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh. Nou ja, dan snap je ;t niet dus.
Seks met vrouwenquote:
ja, dat is dan welquote:
Dat heb je goed begrepen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dan is er ook geen onduidelijkheid over
Jij moet monogaam zijn, ssst!quote:
monogaam.. wat was dat ook alweer? iets met hetzelfde geslacht?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij moet monogaam zijn, ssst!
Nee, met maar 1 persoon seks hebbenquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
monogaam.. wat was dat ook alweer? iets met hetzelfde geslacht?
Blijf je ook niet eten?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
chinees lust ik niet maar dat geeft niet wij gaan savonds weer naar huis
Denk het nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Blijf je ook niet eten?Anders regelen we dus wel wat anders
Heb hier ook een snackbar in de buurt
Als je het gezellig vindt mag je wel eerder dan 2 uur komen? Kunnen we nog even kletsen voor iedereen er isquote:
Is er ook nog een slijterij in de buurt of dat niet?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Even wat huishoudelijke mededelingen
ST en ik hadden het even over eten en drinken en onze arme sloeberstatus
Eigenlijk willen wij het volgende voorstellen: wij zorgen voor fris en thee/koffie etc, drank of bier mag iedereen zelf meenemen. Hier tegenover zit een supermarkt, dus je kunt het hier gewoon dezelfde dag nog ophalen ipv meezeulen
Voor het avondeten hadden wij gedacht om naar de Chinees te gaan en daar te eten, maar ik weet niet of iedereen dat kan/wil betalen en of iedereen daar van houd. Dus laten we dat vooraf even bepalen, anders moeten we koken (dat kan ook), maar dan zouden we graag willen horen wat iedereen wil eten en een kleine bijdrage zou wenselijk zijn
Neem ik je wel even mee naartoequote:Op vrijdag 11 december 2009 21:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is er ook nog een slijterij in de buurt of dat niet?
Dan weet ik weer genoegquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neem ik je wel even mee naartoe
Is vlakbij hoor, in het andere winkelcentrumquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |