Zaterdag 19 december mogen we bij Marijke en Suikertaartje in Zwolle spelen
Iedereen die wil is welkom, wil je ook komen stuur dan een PM en dan krijg je dan meer informatie.
Maar dat is nog niet alles.
Omdat niet iedereen die de 19de wil dan kan komen is er nu een nieuwjaarsmeet in de planning voor het weekend van 16 en 17 januari 2010 in Emmen.
Hoezo in Emmen?
Dat is heel simpel ik heb Suikertaartje uitgedaagd om een keertje te gaan karten en dat heeft ze aangenomen. Het leek ons leuk om dit met meerdere te gaan doen daarom deze meet. Toen zijn we gaan zoeken naar een locatie waar we kunnen gaan karten en het dichtbij een plek is waar we nog kunnen gaan borrelen. Huppelmuts is zo vriendelijk geweest om ons bij haar uit te nodigen.
quote:
quote:
Op donderdag 10 december 2009 08:07 schreef Huppelmuts het volgende:[..]
Er is genoeg slaapplaats voor hen die willen blijven crashen. Als er teveel blijven slapen is het handig zelf een luchtbedje/deken mee te nemen. Er is een hond aanwezig voor hen die bang/allergisch zijn voor honden.
En nog iets:
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:Even wat huishoudelijke mededelingen

ST en ik hadden het even over eten en drinken en onze arme sloeberstatus

Eigenlijk willen wij het volgende voorstellen: wij zorgen voor fris en thee/koffie etc, drank of bier mag iedereen zelf meenemen. Hier tegenover zit een supermarkt, dus je kunt het hier gewoon dezelfde dag nog ophalen ipv meezeulen

Voor het avondeten hadden wij gedacht om naar de Chinees te gaan en daar te eten, maar ik weet niet of iedereen dat kan/wil betalen en of iedereen daar van houd. Dus laten we dat vooraf even bepalen, anders moeten we koken (dat kan ook), maar dan zouden we graag willen horen wat iedereen wil eten en een kleine bijdrage zou wenselijk zijn

Aanwezigen aanstaande zaterdag (gelieve aan te vullen)
* Huppelmuts en Huppelman (Er bestaat een kans dat ze niet komen)
* Pownijn
* Ratelslangetje (95% zeker)
* Trevland
* Draculettetje met chauffeur
* c0nd0r
* DevilsWhore
* Erwin
* Pingwingei
*
Kaatjhuh en ik gok Ruler ook (al heeft die het nog niet bevestigd

)
En Suikertaartje en Marijkezwolle natuurlijk