En nog iets:quote:Op donderdag 10 december 2009 08:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is genoeg slaapplaats voor hen die willen blijven crashen. Als er teveel blijven slapen is het handig zelf een luchtbedje/deken mee te nemen. Er is een hond aanwezig voor hen die bang/allergisch zijn voor honden.
Aanwezigen aanstaande zaterdag (gelieve aan te vullen)quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Even wat huishoudelijke mededelingen
ST en ik hadden het even over eten en drinken en onze arme sloeberstatus
Eigenlijk willen wij het volgende voorstellen: wij zorgen voor fris en thee/koffie etc, drank of bier mag iedereen zelf meenemen. Hier tegenover zit een supermarkt, dus je kunt het hier gewoon dezelfde dag nog ophalen ipv meezeulen
Voor het avondeten hadden wij gedacht om naar de Chinees te gaan en daar te eten, maar ik weet niet of iedereen dat kan/wil betalen en of iedereen daar van houd. Dus laten we dat vooraf even bepalen, anders moeten we koken (dat kan ook), maar dan zouden we graag willen horen wat iedereen wil eten en een kleine bijdrage zou wenselijk zijn
nog geen idee, er zijn nog geen duidelijke aanmeldingenquote:Op maandag 14 december 2009 17:47 schreef swarmahoer het volgende:
wie komen er allemaal? karten is altijd wel leuk
dan kan het toch nog wel een kartmis zijnquote:Op maandag 14 december 2009 17:49 schreef Trevland het volgende:
Naatje het is geen Kartmis want het karten doen we als nieuwjaars meet zijnde
Nee, dit is het meettopic, die van zwolle en nu ook die van het kartenquote:Op maandag 14 december 2009 17:53 schreef SuperwormJim het volgende:
Ja hoi, is dit nu een tweede SC omdat de originele centraal staat?
Ik heb gewoon de post van marijke overgenomenquote:Op maandag 14 december 2009 18:02 schreef Pingwingei het volgende:
Ik kom ook zaterdagInclusief de vergeten g
Marijke ook altijdquote:Op maandag 14 december 2009 18:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de post van marijke overgenomen
Gaan we met ons 2 wegwaaien op de gallerijquote:Op maandag 14 december 2009 18:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Thanks.
Ik voorzie wel een rookprobleem als ik zou komen![]()
Ja, tof bij -10quote:Op maandag 14 december 2009 18:22 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Gaan we met ons 2 wegwaaien op de gallerij
Dat is het balkon, de gallerij zal dan -2 zijnquote:
Ik moet ook buiten gaan staanquote:Op maandag 14 december 2009 18:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Thanks.
Ik voorzie wel een rookprobleem als ik zou komen![]()
Onder de voorwaarde dat we ons achter de leunings verschansen?quote:Op maandag 14 december 2009 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
en btw we kunnen verdekt opgesteld in het trappenhuis gaan staan
nee hoor hoeft nietquote:Op maandag 14 december 2009 18:29 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Onder de voorwaarde dat we ons achter de leunings verschansen?
jammer hoorquote:Op maandag 14 december 2009 18:39 schreef vosss het volgende:
Ik zou van jullie allemaal winnen met karten.
En nee, ik ga niet naar Emmen
Ik geloof je direct!quote:Op maandag 14 december 2009 18:39 schreef vosss het volgende:
Ik zou van jullie allemaal winnen met karten.
En nee, ik ga niet naar Emmen
blijf je ook pitten?quote:Op maandag 14 december 2009 18:02 schreef Pingwingei het volgende:
Ik kom ook zaterdagInclusief de vergeten g
en waarom zijn zij wel beroemd en jij niet?quote:Op maandag 14 december 2009 19:26 schreef vosss het volgende:
Nouja dan niet.
Ik ben regelmatig sneller geweest dan Jos Verstappen en een paar weken terug was ik nog sneller dan Phil Bastiaans.
Waarschijnlijk omdat zij wat meer tijd en energie erin gestoken hebbenquote:Op maandag 14 december 2009 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
en waarom zijn zij wel beroemd en jij niet?
Dan kan het misschien wel zijn dat jij iemand ken waar ik nog wel eens mee kartquote:Op maandag 14 december 2009 19:34 schreef vosss het volgende:
Ow, woensdag sta ik in een lokaal krantje met 15.000 oplages dat ik sneller was dan Bastiaans overigens, maargoed, dat maakt me nog niet beroemd natuurlijk
Vrouwelijk iemand?quote:Op maandag 14 december 2009 19:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan kan het misschien wel zijn dat jij iemand ken waar ik nog wel eens mee kart
Omdat die er nog niet isquote:Op maandag 14 december 2009 19:59 schreef Ezechielk het volgende:
Waarom sta ik niet bij het kartmis lijstje?
Anders kom jij gewoon lekker wat eerder dan 2 uur? Dan ga je met het eten naar huis? Kijk maar wat voor jou het meest makkelijke is. Maar ik denk dat 's middags het leukst is, want dan zijn de meesten erquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:21 schreef draculettetje het volgende:
ik heb gewoon even hulp nodig
heb dus in de planning wel om naar zwolle te komen, maar liever niet met eten....
kan ik dan beter smiddags komen en met eten naar huis gaan
of beter savonds na het eten gaan
weet ook niet hoe lang ik (we) gaan blijven.....
dat is wat ik wou wetenquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Anders kom jij gewoon lekker wat eerder dan 2 uur? Dan ga je met het eten naar huis? Kijk maar wat voor jou het meest makkelijke is. Maar ik denk dat 's middags het leukst is, want dan zijn de meesten er
Ik vlieg tegen 9/10 uur weer richting deventer, dus blijf maar ff, maar het kan ook zijn dat ik later vertrek, maar ik ga sowieso terugquote:
hier sta ik dus nog bij, ik mag doorgestreept worden. Is al gemeld in vorige topicquote:Aanwezigen aanstaande zaterdag (gelieve aan te vullen)
* Huppelmuts en Huppelman
* Pownijn
* Ratelslangetje (95% zeker)
* Trevland
* Draculettetje met chauffeur
* c0nd0r
* DevilsWhore
* Erwin
* Pingwingei
* Kaatjhuh en ik gok Ruler ook (al heeft die het nog niet bevestigd)
En Suikertaartje en Marijkezwolle natuurlijk
Let's Go
Asjeblieft.quote:Aanwezigen aanstaande zaterdag (gelieve aan te vullen)
* Huppelmuts en Huppelman
* Pownijn
* Ratelslangetje (95% zeker)
* Trevland
* Draculettetje met chauffeur
* c0nd0r
* DevilsWhore
* Erwin
* Pingwingei
* Kaatjhuh en ik gok Ruler ook (al heeft die het nog niet bevestigd )
En Suikertaartje en Marijkezwolle natuurlijk
Let's Go
HEYquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Anders kom jij gewoon lekker wat eerder dan 2 uur? Dan ga je met het eten naar huis? Kijk maar wat voor jou het meest makkelijke is. Maar ik denk dat 's middags het leukst is, want dan zijn de meesten er
Wat is jong?quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:09 schreef 08gnoT. het volgende:
Oeh tvp, als er wat meer jongelui komen, kom ik misschien ook wel
Hoezo ben jij er dan 's middags niet?quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:33 schreef PownijN het volgende:
[..]
HEY!? Waarom heb ik het recht niet om draakje te meeten
?
Over jong gesprokenquote:
We zitten in een huisje vlak bij Apeldoorn, dus ik weet het eigenlijk nog niet, het is op de kaart nog wel erg ver weg bij zwolle vandaan (maps) dusquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Over jong gesprokenKom jij nou zondag nog?
En toch zo blij in ONZ SC, maar vertelquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Uhm ik heb misschien slecht nieuws
Dus jij gaat ook naar dat eilandquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Er is dus een kans dat huppelman en ik niet aanwezig zijn op de zwolle meet
Mij niet vergeten.quote:Op maandag 14 december 2009 18:22 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Gaan we met ons 2 wegwaaien op de gallerij
Ik weet het niet, ik hou jullie op de hoogtequote:Op dinsdag 15 december 2009 15:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus jij gaat ook naar dat eiland
Hoeveel procent kans is er dat je nog komt?
Fijnquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik hou jullie op de hoogte
dan ga ik duimen dat ie gewoon pas maandag moetquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Huppelman zegt net dat ie blij is dat hij iig de meet nog kan meemaken.
Hij moet op maandag weg dus we komen zaterdag tenzij dat bedrijf besluit dat ie op zondag weg moet.
Ik ben allang blij dat ie weer naar een eiland gaatquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan ga ik duimen dat ie gewoon pas maandag moet
Word nog gezellig op de gallerijquote:
ja maar nou heb ik kans je te zienquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ie weer naar een eiland gaat![]()
wilde je dat danquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja maar nou heb ik kans je te zien
inderdaad.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:14 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Word nog gezellig op de gallerij
heel de dag een groepje rokers op de gallerij en 2 niet-rokers binnenquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm het wordt gewoon een gallerij-in-zwolle meet
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm het wordt gewoon een gallerij-in-zwolle meet
Wat lief, maar ik kom wel hoorquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat lief, maar ik kom wel hoor![]()
Huppelman bekijkt het maar
Minimaal 6 niet rokers zitten dan binnenquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:22 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
heel de dag een groepje rokers op de gallerij en 2 niet-rokers binnen
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat lief, maar ik kom wel hoor![]()
Huppelman bekijkt het maar
Als mn auto het weer doet neem ik gewoon mn vuurkorf meequote:Op dinsdag 15 december 2009 16:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Minimaal 6 niet rokers zitten dan binnenEn als jullie graag de hele dag willen vernikkelen op de gallerij be my guest
Zolang niemand maar last van jullie heeft
het is in eerste instantie voor 1 week, maar het begin is er!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar wel fijn voor jullie dat ie weer werk heeft
![]()
![]()
gezelligheid ten top en stikken in de rookquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als mn auto het weer doet neem ik gewoon mn vuurkorf mee
Ik rook wel meequote:Op dinsdag 15 december 2009 16:22 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
heel de dag een groepje rokers op de gallerij en 2 niet-rokers binnen
Profiteurquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik rook wel meeNee, ik rook niet, ik rook met jullie mee
Jammer.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:34 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb het gevraagd en ze kunnen geen diensten meer ruilen. Alleen afzeggen. En ze hebben me al zo weinig ingepland dat ik dat liever niet doe![]()
Ik sla de meet over, sorry
jammerquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:34 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb het gevraagd en ze kunnen geen diensten meer ruilen. Alleen afzeggen. En ze hebben me al zo weinig ingepland dat ik dat liever niet doe![]()
Ik sla de meet over, sorry
dat is dan weer mooi goedkoop voor jouquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik rook wel meeNee, ik rook niet, ik rook met jullie mee
Dat kan jij ookquote:
Roken vind ik vies, dusquote:Op woensdag 16 december 2009 05:49 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
dat is dan weer mooi goedkoop voor jou
Dat komen kan geregeld worden hoorquote:
huppelquote:Op woensdag 16 december 2009 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat komen kan geregeld worden hoor
quote:Op woensdag 16 december 2009 09:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Roken vind ik vies, dusMaar die lucht daarentegen is wel lekker
whut?quote:
Inderdaad, zoiets zou ze nooit zeggen!quote:Op woensdag 16 december 2009 18:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht dat je huppel wel beter kende
DW ik ga vrijdag al naar Zwolle dus ik denk dat het handig is dat jij met Condor afspreekt of hij je kan ophalenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:10 schreef DevilsWhore het volgende:
Is het al bijna tijd om nummers uit te wisselen?
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
DW ik ga vrijdag al naar Zwolle dus ik denk dat het handig is dat jij met Condor afspreekt of hij je kan ophalen
Sarcasme ftwquote:Op woensdag 16 december 2009 19:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad, zoiets zou ze nooit zeggen!
Ik ga zaterdagquote:
Ja maar dat is nog steeds eng.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag![]()
Weet nog niet of ik ga treinen of met de auto maar hoe dan ook je kan wel met ons mee
Logisch want je hebt grote tieten en ik heb nog wel eens de neiging om in tieten te bijtenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar dat is nog steeds eng.
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Logisch want je hebt grote tieten en ik heb nog wel eens de neiging om in tieten te bijten
Zulke grote handen heeft ze nietquote:Op woensdag 16 december 2009 20:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hou je tieten in je handen hoor, de hele weg! Nee! De hele dag!
Ik kom langs deventer met de trein maar ik ga vrijdag al dus dat is helaas geen optiequote:Op woensdag 16 december 2009 21:22 schreef Pingwingei het volgende:
iemand toevallig die ook wat later komt vanuit deventer/langs deventer? wellicht is dan meerijden per trein een optie
ik ga zaterdagavond met de auto vanuit twentequote:Op woensdag 16 december 2009 21:22 schreef Pingwingei het volgende:
iemand toevallig die ook wat later komt vanuit deventer/langs deventer? wellicht is dan meerijden per trein een optie
Oh wacht....quote:Op woensdag 16 december 2009 22:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ga zaterdagavond met de auto vanuit twente
Dat komt omdat er een aantal zijn die vrijdag al gaanquote:Op donderdag 17 december 2009 07:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
Mén ik denk telkens dat het vrijdag al is en dan moet ik helaas afzeggen. Maar mss omdat het dus op zaterdag is dat ik toch kan komen.
Iig, als ik niet op de zwollemeet kom, kom ik zeker weten op de naborrelkoffie meet.
Nee hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 08:11 schreef naatje_1 het volgende:
Jullie krijgen het te verduren daar in die gallerij
Geen geld? Dat komt toch wel goed.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:59 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik ben er, maar naar de chinees zit er voor mij niet in...
Ik kan de treinreis maar net betalen...quote:Op donderdag 17 december 2009 10:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Geen geld? Dat komt toch wel goed.
Dan is bij deze de Help-Erwin-aan-geld-voor-de-Chinees actie geopendquote:Op donderdag 17 december 2009 10:06 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik kan de treinreis maar net betalen...
Weet jij nou al of je morgen al naar zwolle gaat of niet?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan is bij deze de Help-Erwin-aan-geld-voor-de-Chinees actie geopend
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, nog nietquote:Op donderdag 17 december 2009 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet jij nou al of je morgen al naar zwolle gaat of niet?
spannend hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 10:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, nog niet
Vanavond is de uitslag
*Insert tromgeroffel*quote:
Nah ik ben er toch niet dus zo spannend vind ik het nietquote:
Hoe laat denk je dat je morgen in Zwolle bent?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:06 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik kan de treinreis maar net betalen...
21:45 pas...quote:Op donderdag 17 december 2009 10:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe laat denk je dat je morgen in Zwolle bent?
Hoeft niet meerquote:Op donderdag 17 december 2009 10:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
uitzonderingen..quote:Op donderdag 17 december 2009 10:37 schreef draculettetje het volgende:
ik lees ineens iets over morgen, maar da's dan omdat jullie eerder gaan toch?
Juist en dat betekent dat ik thuis bij -10 in een tuin sta te blauwbekken dus dan valt -4 op een gallerij best mee.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als het buiten -10 is, is het daar in de gallerij toch iets van -4
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist en dat betekent dat ik thuis bij -10 in een tuin sta te blauwbekken dus dan valt -4 op een gallerij best mee.
je mag ook niet roken en binnen zittenquote:Op donderdag 17 december 2009 14:31 schreef remlof het volgende:
Ik kom niet, mij te koud om buiten of in een onverwarmd trappenhuis te moten roken.
En daarom kom je niet?quote:Op donderdag 17 december 2009 14:31 schreef remlof het volgende:
Ik kom niet, mij te koud om buiten of in een onverwarmd trappenhuis te moten roken.
Da's geen optie, een peuk hoort bij gezelligheid voor mij.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je mag ook niet roken en binnen zitten
ga je knus met z'n alleen bij elkaar staan dan is het ook niet meer zo koudquote:Op donderdag 17 december 2009 14:31 schreef remlof het volgende:
triestquote:Op donderdag 17 december 2009 14:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Da's geen optie, een peuk hoort bij gezelligheid voor mij.
Dan kom ik ook nietquote:Op donderdag 17 december 2009 14:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
Weet je wat? Er wordt helemaal niet gerookt!
we kunnen elkaar toch opwarmenquote:Op donderdag 17 december 2009 14:31 schreef remlof het volgende:
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ga zaterdagavond met de auto vanuit twente Deventer
Prima idee.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
Weet je wat? Er wordt helemaal niet gerookt!
Je moet je niet aanstellen tuurlijk mag je komen !!quote:Op donderdag 17 december 2009 18:38 schreef kaatjhuh het volgende:
mag ik nog naar zwolle komen zaterdag om een spelletje te spelen en een inklapbare tandenborstel ophalen ?
ik ben alleen geen ster in spelletjes
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:31 schreef remlof het volgende:
Natuurlijk mag dat, dat wist je toch ook alquote:Op donderdag 17 december 2009 18:38 schreef kaatjhuh het volgende:
mag ik nog naar zwolle komen zaterdag om een spelletje te spelen en een inklapbare tandenborstel ophalen ?
ik ben alleen geen ster in spelletjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |