Wat is jong?quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:09 schreef 08gnoT. het volgende:
Oeh tvp, als er wat meer jongelui komen, kom ik misschien ook wel
Hoezo ben jij er dan 's middags niet?quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:33 schreef PownijN het volgende:
[..]
HEY!? Waarom heb ik het recht niet om draakje te meeten
?
Over jong gesprokenquote:
We zitten in een huisje vlak bij Apeldoorn, dus ik weet het eigenlijk nog niet, het is op de kaart nog wel erg ver weg bij zwolle vandaan (maps) dusquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Over jong gesprokenKom jij nou zondag nog?
En toch zo blij in ONZ SC, maar vertelquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Uhm ik heb misschien slecht nieuws
Dus jij gaat ook naar dat eilandquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Er is dus een kans dat huppelman en ik niet aanwezig zijn op de zwolle meet
Mij niet vergeten.quote:Op maandag 14 december 2009 18:22 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Gaan we met ons 2 wegwaaien op de gallerij
Ik weet het niet, ik hou jullie op de hoogtequote:Op dinsdag 15 december 2009 15:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus jij gaat ook naar dat eiland
Hoeveel procent kans is er dat je nog komt?
Fijnquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik hou jullie op de hoogte
dan ga ik duimen dat ie gewoon pas maandag moetquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Huppelman zegt net dat ie blij is dat hij iig de meet nog kan meemaken.
Hij moet op maandag weg dus we komen zaterdag tenzij dat bedrijf besluit dat ie op zondag weg moet.
Ik ben allang blij dat ie weer naar een eiland gaatquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan ga ik duimen dat ie gewoon pas maandag moet
Word nog gezellig op de gallerijquote:
ja maar nou heb ik kans je te zienquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ie weer naar een eiland gaat![]()
wilde je dat danquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja maar nou heb ik kans je te zien
inderdaad.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:14 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Word nog gezellig op de gallerij
heel de dag een groepje rokers op de gallerij en 2 niet-rokers binnenquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm het wordt gewoon een gallerij-in-zwolle meet
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm het wordt gewoon een gallerij-in-zwolle meet
Wat lief, maar ik kom wel hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |