Wil je mod worden ofzo?quote:Op maandag 14 december 2009 12:01 schreef Trevland het volgende:
Zullen we de SC weer ergens anders voortzetten?
Ik denk niet dat die hier komen te staanquote:
DW is wel aanwezig op de meetquote:Op maandag 14 december 2009 13:29 schreef suikertaartje het volgende:
Komt DW nou wel of niet, ik snap er niets meer van!
Dan kom ik niet.quote:Op maandag 14 december 2009 17:02 schreef remlof het volgende:
Ik ben wel in den lande komend weekend, dus misschien (heel misschien) kom ik wel even langs
Kom je ook karten?quote:Op maandag 14 december 2009 17:02 schreef remlof het volgende:
Ik ben wel in den lande komend weekend, dus misschien (heel misschien) kom ik wel even langs![]()
Ik wou eigenlijk misschien eventueel alleen voor de drank komenquote:Op maandag 14 december 2009 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom je ook karten?
Dan is huppelman niet de enige oude lul
Er komen alleen minderjarige, dus er komt überhaupt geen drank binnenquote:Op maandag 14 december 2009 17:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk misschien eventueel alleen voor de drank komen
Volgens mij ben jij de enige minderjarige in dit topicquote:Op maandag 14 december 2009 17:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er komen alleen minderjarige, dus er komt überhaupt geen drank binnen
Is goed hoor, je bent welkomquote:Op maandag 14 december 2009 17:10 schreef remlof het volgende:
[..]
geen drank bij mij thuisquote:Op maandag 14 december 2009 17:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er komen alleen minderjarige, dus er komt überhaupt geen drank binnen
shit, je hebt me doorquote:Op maandag 14 december 2009 17:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige minderjarige in dit topic
welke pm?quote:
Ik ben bang voor jou, en de reden ben jij allang vergeten en dat wil ik ook zo houden.quote:
Misschien wel zo verstandig om niet te gaan karten, anders kan je nog wel eens onder de banden komenquote:Op maandag 14 december 2009 17:10 schreef remlof het volgende:
[..]
gestuurdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |