opruimenquote:Op woensdag 9 december 2009 14:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
niet meer lezen?
niet meer meedoen met stemmen?
niet meer mee naar DTH?
wat????
Geen zin in de fysio?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat is er Ynske?
Ik moet zo weer naar de fysio![]()
Ik ben best wel teleurgesteld in een collega.
Jullie nemen mijn gekakel af en toe te serieusquote:Op woensdag 9 december 2009 14:30 schreef Greys het volgende:
Ik vind het hier overdag vaak rustiger dan 's avonds
Maar je doet het goed, gewoon gillen als we iets over het hoofd zien!
(En ik was echt nog aan het teruglezen in het vorige topic, heb gewerkt vanmorgen, vandaar dat ik nog niets gezegd had).
nee nog niet, zometeen mee verderquote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
opruimen
k heb mezelf beloofd dat t onder t bureau klaar moet zijn en dan nog mn bed leegruimen, dan mag ik weer gaan haken
Nee maar ze is wel klaar met jouquote:
Maar ik heb toch ook gewoon een uitgebreid en leuk verhaal met foto's en een filmpje?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar dat is OVERAL zo senes. Dat is niet alleen hier. En dat is niet alleen op fok.
Iemand stemt eerder op een femke halsema dan op een pietje. Puur omdat femke bekend is.
Idem dito hier. Iemand stemt eerder op een greys, dan op een X die ze niet kennen.
Ik ben al zooooooo vaak klaar door jouquote:
* Cat22 is aan het WOGgen*quote:Op woensdag 9 december 2009 14:36 schreef Enfermera het volgende:
* Enfermera is Finding Nemo aant kijken
Op mij?quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:26 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik vind je diertjes schattig![]()
![]()
Zo goed?
Oh Greys please, tis toch totaal geen issue, ik zou me dr niet zo druk om maken en gewoon lekker die prijs winnenquote:Op woensdag 9 december 2009 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik heb toch ook gewoon een uitgebreid en leuk verhaal met foto's en een filmpje?
Daar gaat het mij nou juist om, deze hele issue...
Ik vind het op deze manier niet meer leuk om ergens aan mee te doen, want als ik dan win dan is het omdat mensen mij misschien aardig vinden of kennen en dáárom op mij stemmen. Ik wil winnen omdat ik een leuke inzending heb en niet omdat ik ik ben
ik vind jou heel niet aardig.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik heb toch ook gewoon een uitgebreid en leuk verhaal met foto's en een filmpje?
Ik vind het op deze manier niet meer leuk om ergens aan mee te doen, want als ik dan win dan is het omdat mensen mij misschien aardig vinden of kennen en dáárom op mij stemmen. Ik wil winnen omdat ik een leuke inzending heb en niet omdat ik ik ben
Kloon aanmaken.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou kon ik jou filmpje niet zien, maar ik heb wel op jou gestemd omdat ik het product ken van vrienden, en dat vind ik echt goed. En de rest vond ik heel leuk allemaal, maar niet de een veel leuker dan de anderquote:Op woensdag 9 december 2009 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus daarom heb ik mijn 2e en 3e plaats laten bepalen door "andere invloeden"J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben al zooooooo vaak klaar door jou![]()
Ja en dan die kat vermommen met een snor op de foto'squote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Mijn arm doet best wel pijn. Dus ik heb er niet zoveel zin.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen zin in de fysio?![]()
en wat is er met je collega dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Enfermera snapt er geen hol meer vanquote:Op woensdag 9 december 2009 14:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
* Cat22 is aan het WOGgen*![]()
Aan het AOGgen zelfs.
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:41 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Mijn arm doet best wel pijn. Dus ik heb er niet zoveel zin.
mbt mijn collega ik probeer het kort en duidelijk te typen.oh, das niet heel tactisch nee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ga een een stukje naar achteren toe....ik heb tegenwoordig ook te korte armen en het licht is altijd te weinig 's avondsquote:Op woensdag 9 december 2009 14:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kheb goede lenzen in thnx![]()
Ik zie echt een vaag hoopje kat, daar kan ik heel weinig over zeggen
En ik heb dan weer niet op anne gestemd omdat ik anne niet zo magquote:Op woensdag 9 december 2009 14:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb op die Anne gestemd omdat ik echt in een deuk lag om die foto van die kat in shock als t mandje weg lag.
Das toch ook maar een suffe reden?
Maar wel mijn reden![]()
Echt, die inzending vond ik meesterlijk, en het produkt zou ik zelf no way in mn huis hoeven hebben hoor
Wat wil je nu dat ik zeg?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Ga een een stukje naar achteren toe....ik heb tegenwoordig ook te korte armen en het licht is altijd te weinig 's avonds....trouwens Emily is die grijs/cremekleurig vlek in het midden van het zwart
Ik ken die hele Anne niequote:Op woensdag 9 december 2009 14:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
En ik heb dan weer niet op anne gestemd omdat ik anne niet zo mag
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zag je dat?
Ik zag het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:41 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Mijn arm doet best wel pijn. Dus ik heb er niet zoveel zin.
mbt mijn collega ik probeer het kort en duidelijk te typen.Hmmm... had idd beter eerst afgestemd kunnen worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WOGgen = Werk Ontwijkend Gedragquote:Op woensdag 9 december 2009 14:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
* Enfermera snapt er geen hol meer van![]()
AOGgen = Afwas Ontwijkend Gedrag (copyright Cat22 dd 9-12-09)![]()
Ik ben er best goed in, vind ik.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Doegg!quote:Op woensdag 9 december 2009 14:43 schreef tombolafan het volgende:
zo, ik verlaat de discussie...
als de tt gewijzigd moet, be my guest
ik ga de markt op, zie straks wel hoe alles gelopen is!
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat wil je nu dat ik zeg?
Leuk hoopje kat?
Ik zie niks van die kat
Als het geen issue was had Senes niet gePMd of hier twee keer gezegd dat ze het jammer vondquote:Op woensdag 9 december 2009 14:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh Greys please, tis toch totaal geen issue, ik zou me dr niet zo druk om maken en gewoon lekker die prijs winnen
Oh neeeeeeee niet de dikneusquote:Op woensdag 9 december 2009 14:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wacht trouwens, ik heb nog leuke pic van dikneus
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat wil je nu dat ik zeg?
Leuk hoopje kat?
Ik zie niks van die kat
LOL!quote:Op woensdag 9 december 2009 14:45 schreef Cat22 het volgende:
WOGgen = Werk Ontwijkend Gedrag
Nou, ik zei eerst niks omdat ik niet zo veel zag op die foto's, nu geef ik mn eerlijke mening word ik voor leugenaar uitgemaaktquote:Op woensdag 9 december 2009 14:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Ook goed...ook leugentjes accepteer ik...zo wanhopig ben ik wel
ik om 15uquote:Op woensdag 9 december 2009 14:47 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga mijn AOG patroon doorbreken en afwassen.
chiuauaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 9 december 2009 14:49 schreef Greys het volgende:
Zal ik een muziekje, Jingle Bells ofzo, laten toevoegen aan mijn dansende duckie?
Dat jullie daar de rest van de maand last van hebben als ik op een pagina post?
Sorry
Ik ben zo naar huis gereden, lángs de Aldiquote:Op woensdag 9 december 2009 14:49 schreef oh-oh het volgende:
Greys, heb je nou al maoam of hoe zittat???
ik ben aan t OOGgenquote:Op woensdag 9 december 2009 14:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zag het!![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Hmmm... had idd beter eerst afgestemd kunnen worden.
[..]
WOGgen = Werk Ontwijkend Gedrag
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Bril-jant!
Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb!
Leugentje voor bestwil is niet echt een leugenquote:Op woensdag 9 december 2009 14:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, ik zei eerst niks omdat ik niet zo veel zag op die foto's, nu geef ik mn eerlijke mening word ik voor leugenaar uitgemaakt
MAAR IK LIEG DR NIET OVERquote:Op woensdag 9 december 2009 14:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Leugentje voor bestwil is niet echt een leugen
Nee je ziet nietsquote:
Dan moet ik weer terug naar waar ik werkquote:Op woensdag 9 december 2009 14:58 schreef oh-oh het volgende:
Ga ff naar de Aldi Greys![]()
Nah, ik kijk morgen wel ff voor je
Ik deed dat vroeger nog wel eens in belangrijke achter-de-schermen topics, toen ik nog html / mod rechten hadquote:Op woensdag 9 december 2009 14:49 schreef Greys het volgende:
Zal ik een muziekje, Jingle Bells ofzo, laten toevoegen aan mijn dansende duckie?
Dat jullie daar de rest van de maand last van hebben als ik op een pagina post?
Sorry
My name is nobody!quote:Op woensdag 9 december 2009 14:18 schreef trovey het volgende:
[..]
[klaagmode aan]En door dat gemiep reageert er niemand op mijn foto's[klaagmode uit]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
GAMES toch?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik deed dat vroeger nog wel eens in belangrijke achter-de-schermen topics, toen ik nog html / mod rechten hadzwaaaaar irritant
FP, games en PRquote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:03 schreef Pagan het volgende:
[..]
My name is nobody!Ja arme jij, stank voor dank krijg jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Hahaha ok, ik ga morgenavond, als je dan nog maoamloos bent stuur ik je wel een zak als ze ze hier nog hebbenquote:Op woensdag 9 december 2009 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet ik weer terug naar waar ik werk
En morgenmiddag ben ik weer vrij dus dan ga ik om 13.00 uur naar de Aldi![]()
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:03 schreef Pagan het volgende:
[..]
My name is nobody!Effe gemist door het gekakel heen...sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Dat noem ik 'mijn leven'.quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat noem ik 'mijn leven'.![]()
Afwas is klaar!![]()
Nu thuis nog.je weet dat je veel te lang niet hebt afgewassen als je echt zin hebt in soep omdat je die al dagen niet meer hebt gemaakt en vervolgens pan + soeplepel niet kunt vinden tot je ze bij de vuile vaat ontdekt.
Wat is maoam?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hahaha ok, ik ga morgenavond, als je dan nog maoamloos bent stuur ik je wel een zak als ze ze hier nog hebben
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:03 schreef trovey het volgende:
Ik ben wel aanwezig maar zal de boel eens gaan opruimen waarlangs ik nu steeds moet laveren
Da's tof!quote:Op woensdag 9 december 2009 15:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hahaha ok, ik ga morgenavond, als je dan nog maoamloos bent stuur ik je wel een zak als ze ze hier nog hebben
Hoe doe je dat nu eigenlijk met vervoer, is dat inmiddels allemaal een beetje normaal geregeld?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat is maoam?
Ik bedacht me net dat ik waarschijnlijk wat eerder weg ga van het werk. En dan ben ik nog net op tijd om de Aldi in te stuiven voor de grotere boodschappen. Hopelijk hebben ze weer tongrolletjes ivm de feestmaand.
ow geloof me. bij jou is t lang niet zo erg als bij mijquote:Op woensdag 9 december 2009 15:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat noem ik 'mijn leven'.![]()
Afwas is klaar!![]()
Nu thuis nog.je weet dat je veel te lang niet hebt afgewassen als je echt zin hebt in soep omdat je die al dagen niet meer hebt gemaakt en vervolgens pan + soeplepel niet kunt vinden tot je ze bij de vuile vaat ontdekt.
Ik snap niet dat je dr tegenaan kan kijken, zeker niet als je zoveel thuis bentquote:Op woensdag 9 december 2009 15:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
ow geloof me. bij jou is t lang niet zo erg als bij mij
t is sinds maanden dat ik de vloer onder mn bureau kan zien...
gisteravond alleen de boom toch met dartbord en kat ?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:13 schreef Greys het volgende:
Hé wacht eens... was het pakje van JJH niet ook al binnen?
Of waren die foto's alleen van de kerstboom?
Daar stond geen pakje bij iddquote:Op woensdag 9 december 2009 15:15 schreef Nonneke het volgende:
[..]
gisteravond alleen de boom toch met dartbord en kat ?
Ik heb een NS kortingskaart maar ga tegenwoordig vrijwel altijd met de auto. Parkeren is 10 minuten verderop, maar dat was de loopafstand vanaf station feitelijk ook. Nu kan mijn aankomsttijden meer bepalen en hoeft baas niet bang te zijn dat ik overuren ga maken.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe doe je dat nu eigenlijk met vervoer, is dat inmiddels allemaal een beetje normaal geregeld?
Ow!quote:Maoam is heel zoet snoep, dat doe ik vaak in mn bento omdat het er zo leuk uitziet ( en het zo lekker is natuurlijk ).
als ik dat zelf eens wist. weet wel dat t verdomde moeilijk is om een kleine ruimte opgeruimd te houden, terwijl bij een grotere ruimte t me wel luktquote:Op woensdag 9 december 2009 15:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je dr tegenaan kan kijken, zeker niet als je zoveel thuis bent![]()
Oh zo schattig, Qwea is helemaal onder de indruk van me nu ze weet waar ik werk![]()
Ik dacht dat de oude kern dat allemaal wel wist
Qwea!quote:Op woensdag 9 december 2009 15:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je dr tegenaan kan kijken, zeker niet als je zoveel thuis bent![]()
Oh zo schattig, Qwea is helemaal onder de indruk van me nu ze weet waar ik werk![]()
Ik zie helemaal geen posts die daarover gaanquote:Op woensdag 9 december 2009 15:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja toch? Met die reclame onder de foto'squote:Op woensdag 9 december 2009 15:15 schreef Nonneke het volgende:
[..]
gisteravond alleen de boom toch met dartbord en kat ?
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Effe gemist door het gekakel heen...sorry
Ja ik liet t vallen op msn , omdat ik dacht dat ze dat al laaaaaaaang wistquote:Op woensdag 9 december 2009 15:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie helemaal geen posts die daarover gaan
Oh wacht, MSN? En je hebt het hier nooit hardop geroepen hoor. Alleen hier en daar een vaag hintje
[..]
Ja toch? Met die reclame onder de foto's
Ik dacht ineens dat ik wellicht over het pakje heen gekeken had
Maar bij jou ook nog steeds niets?Dan moet het vandaag toch wel komen zou je zeggen!
Ik word nu al kriegel van die cd met kerstliederen
Ik moet mijn cd maar eens in de auto gaan leggen.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wacht, MSN? En je hebt het hier nooit hardop geroepen hoor. Alleen hier en daar een vaag hintje
[..]
Maar bij jou ook nog steeds niets?Dan moet het vandaag toch wel komen zou je zeggen!
Nee, tlijkt wel een crisiscentrum hier vandaag, multitasken hequote:Op woensdag 9 december 2009 15:17 schreef Greys het volgende:
Je hebt het rustig op je werk trouwens oh-oh zo te merken
Waarom kun je hier eigenlijk niet zeggen dat jequote:Op woensdag 9 december 2009 15:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik liet t vallen op msn , omdat ik dacht dat ze dat al laaaaaaaang wist![]()
Ik ga dat hier echt niet roepen![]()
Ze dacht dat ik in een gekkenhuis werkte , nou zat ze dr niet heel ver naast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.werkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik kan ook best multitasken, maar als ik het druk heb op mijn werk (laat staan crisiscentrum-like) dan heb ik echt geen tijd om te FOK!-en hoorquote:Op woensdag 9 december 2009 15:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, tlijkt wel een crisiscentrum hier vandaag, multitasken he
Dan ist nie zo gek toch dat mensen het niet weten?quote:
quote:Ze dacht dat ik in een gekkenhuis werkte , nou zat ze dr niet heel ver naast
Curses! Foiled again!quote:Op woensdag 9 december 2009 15:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik klikte ja maar ik snapte wel dat jij wel snapt dat ik dat hier niet ga roepen
Nou, vroeger, toen ik hier "nieuw" was, heb ik t es aan iedereen per PB verteld, dus ik dacht dat zij t ook wist omdat ze wel van de oude garde isquote:Op woensdag 9 december 2009 15:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan ook best multitasken, maar als ik het druk heb op mijn werk (laat staan crisiscentrum-like) dan heb ik echt geen tijd om te FOK!-en hoor(Disclaimer: geen oordeel over jou ofzo, gewoon verwonderd
).
[..]
Dan ist nie zo gek toch dat mensen het niet weten?
[..]
nope hier nog geen pakje en ook geen briefje in de deur gevonden !quote:Op woensdag 9 december 2009 15:17 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het zelf altijd een beetje onbeleefd om door een (belangrijk) telefoontje heen te gaan zitten typen, heb altijd het idee dat mensen dat dan horen door de telefoon dat je door hun gesprek heen zit te typenquote:Op woensdag 9 december 2009 15:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, vroeger, toen ik hier "nieuw" was, heb ik t es aan iedereen per PB verteld, dus ik dacht dat zij t ook wist omdat ze wel van de oude garde is![]()
En hoe drukker de telefoon, hoe minder andere dingen ik ernaast doe, hoe meer ik kan fokken juist.
Als het rustig is ga ik archiveren of zo, dan Fok ik veel minder , nu doe ik echt alleeeeen de telefoon, en ik kan typen en bellen tegelijk
Misschien vanmiddag dan nog? Dat hoop ik dan maar...quote:Op woensdag 9 december 2009 15:26 schreef Nonneke het volgende:
[..]
nope hier nog geen pakje en ook geen briefje in de deur gevonden !
dat zou ik ook zijn.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het zelf altijd een beetje onbeleefd om door een (belangrijk) telefoontje heen te gaan zitten typen, heb altijd het idee dat mensen dat dan horen door de telefoon dat je door hun gesprek heen zit te typen
en ervoor dat ik zeg wat ik wil typenquote:Ben jij daar nooit bang voor?
gister kwam bij mij de pakket dienst pas om 17 uurquote:Op woensdag 9 december 2009 15:26 schreef Nonneke het volgende:
[..]
nope hier nog geen pakje en ook geen briefje in de deur gevonden !
Was er niet iets gisteren met een enorm waarschuwingsbord van Elisa over adressen en pakjes en check je mail van lootjestrekken.nlquote:Op woensdag 9 december 2009 15:17 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
ja idd, nu maar hopen dat t GB niet is waar een fout erin staatquote:Op woensdag 9 december 2009 15:34 schreef nieslief het volgende:
[..]
Was er niet iets gisteren met een enorm waarschuwingsbord van Elisa over adressen en pakjes en check je mail van lootjestrekken.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |