opruimenquote:Op woensdag 9 december 2009 14:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
niet meer lezen?
niet meer meedoen met stemmen?
niet meer mee naar DTH?
wat????
Geen zin in de fysio?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat is er Ynske?
Ik moet zo weer naar de fysio![]()
Ik ben best wel teleurgesteld in een collega.
Jullie nemen mijn gekakel af en toe te serieusquote:Op woensdag 9 december 2009 14:30 schreef Greys het volgende:
Ik vind het hier overdag vaak rustiger dan 's avonds
Maar je doet het goed, gewoon gillen als we iets over het hoofd zien!
(En ik was echt nog aan het teruglezen in het vorige topic, heb gewerkt vanmorgen, vandaar dat ik nog niets gezegd had).
nee nog niet, zometeen mee verderquote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
opruimen
k heb mezelf beloofd dat t onder t bureau klaar moet zijn en dan nog mn bed leegruimen, dan mag ik weer gaan haken
Nee maar ze is wel klaar met jouquote:
Maar ik heb toch ook gewoon een uitgebreid en leuk verhaal met foto's en een filmpje?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar dat is OVERAL zo senes. Dat is niet alleen hier. En dat is niet alleen op fok.
Iemand stemt eerder op een femke halsema dan op een pietje. Puur omdat femke bekend is.
Idem dito hier. Iemand stemt eerder op een greys, dan op een X die ze niet kennen.
Ik ben al zooooooo vaak klaar door jouquote:
* Cat22 is aan het WOGgen*quote:Op woensdag 9 december 2009 14:36 schreef Enfermera het volgende:
* Enfermera is Finding Nemo aant kijken
Op mij?quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:26 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik vind je diertjes schattig![]()
![]()
Zo goed?
Oh Greys please, tis toch totaal geen issue, ik zou me dr niet zo druk om maken en gewoon lekker die prijs winnenquote:Op woensdag 9 december 2009 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik heb toch ook gewoon een uitgebreid en leuk verhaal met foto's en een filmpje?
Daar gaat het mij nou juist om, deze hele issue...
Ik vind het op deze manier niet meer leuk om ergens aan mee te doen, want als ik dan win dan is het omdat mensen mij misschien aardig vinden of kennen en dáárom op mij stemmen. Ik wil winnen omdat ik een leuke inzending heb en niet omdat ik ik ben
ik vind jou heel niet aardig.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik heb toch ook gewoon een uitgebreid en leuk verhaal met foto's en een filmpje?
Ik vind het op deze manier niet meer leuk om ergens aan mee te doen, want als ik dan win dan is het omdat mensen mij misschien aardig vinden of kennen en dáárom op mij stemmen. Ik wil winnen omdat ik een leuke inzending heb en niet omdat ik ik ben
Kloon aanmaken.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou kon ik jou filmpje niet zien, maar ik heb wel op jou gestemd omdat ik het product ken van vrienden, en dat vind ik echt goed. En de rest vond ik heel leuk allemaal, maar niet de een veel leuker dan de anderquote:Op woensdag 9 december 2009 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus daarom heb ik mijn 2e en 3e plaats laten bepalen door "andere invloeden"J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben al zooooooo vaak klaar door jou![]()
Ja en dan die kat vermommen met een snor op de foto'squote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Mijn arm doet best wel pijn. Dus ik heb er niet zoveel zin.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen zin in de fysio?![]()
en wat is er met je collega dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Enfermera snapt er geen hol meer vanquote:Op woensdag 9 december 2009 14:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
* Cat22 is aan het WOGgen*![]()
Aan het AOGgen zelfs.
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:41 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Mijn arm doet best wel pijn. Dus ik heb er niet zoveel zin.
mbt mijn collega ik probeer het kort en duidelijk te typen.oh, das niet heel tactisch nee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ga een een stukje naar achteren toe....ik heb tegenwoordig ook te korte armen en het licht is altijd te weinig 's avondsquote:Op woensdag 9 december 2009 14:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kheb goede lenzen in thnx![]()
Ik zie echt een vaag hoopje kat, daar kan ik heel weinig over zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |