quote:Op woensdag 9 december 2009 14:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
misschien is het handiger om gewoon te loten onder de inzendingen nu...
En ja, dan ook die van jou!!!!!
Ik vind gewoon dat alles moet blijven zoals het nu is, en iedereen moet ophouden met miepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat is mijn bescheiden mening
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:
quote:
mijne eigenlijk ook. maar ik snap ook wel dat greys nu liever niet meer wint...quote:Op woensdag 9 december 2009 14:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat alles moet blijven zoals het nu is, en iedereen moet ophouden met miepen.
[klaagmode aan]En door dat gemiep reageert er niemand op mijn foto'squote:Op woensdag 9 december 2009 14:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat alles moet blijven zoals het nu is, en iedereen moet ophouden met miepen.
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mijne eigenlijk ook. maar ik snap ook wel dat greys nu liever niet meer wint...![]()
*note to self; nooit meer meedoen/stemmen aan een wedstrijd op fok*
Ik heb nog zat te doenquote:Op woensdag 9 december 2009 14:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kras maar een end weg, hejje wat te doen
Alweer die afwas???quote:Op woensdag 9 december 2009 14:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb nog zat te doenalleen geen zin
zal zo es de afwas doen
nee joh, nog steeds!quote:
Toen Oprah die foto liet zien van haar als kind en Chris riep 'Oh my god, you were a SLAAAAAAAAVE!'quote:Op woensdag 9 december 2009 12:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zag gister bij oprah () een stukje met chris rock, dat veel afro-amerikanen hetzelfde kapsel willen als victoria. En hij heel hard roepen: "BUT YOU ARE BLACK!!!!"
ja, dat heb ik gemist...quote:Op woensdag 9 december 2009 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen Oprah die foto liet zien van haar als kind en Chris riep 'Oh my god, you were a SLAAAAAAAAVE!'![]()
Je hebt mn adres, laat je een afwas machine bezorgen?quote:
en jij leest ook gewoon trouw nog terug!!!!quote:Op woensdag 9 december 2009 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen Oprah die foto liet zien van haar als kind en Chris riep 'Oh my god, you were a SLAAAAAAAAVE!'![]()
Ik eis hier aandachtquote:Op woensdag 9 december 2009 14:18 schreef trovey het volgende:
[..]
[klaagmode aan]En door dat gemiep reageert er niemand op mijn foto's[klaagmode uit]
Boffertquote:Op woensdag 9 december 2009 14:22 schreef Maes het volgende:![]()
![]()
Ik heb een werkmevrouw miv 8 januari 2010 en ze doet de strijk ook
![]()
![]()
ja, we waren net op een ander onderwerp gekomen. Je mag kiezen:quote:Op woensdag 9 december 2009 14:22 schreef Loveless85 het volgende:
Al dat gedoe![]()
Ik heb op 2 van hier gestemd, op Greys omdat die er gewoon uitspringt qua tijd die ze erin heeft gestopt en mega leuk filmpje, en die van Maes omdat ik het gewoon schattig filmpje vind.
Verder ontkom je nooit aan persoonlijke voorkeuren bij elke wedstrijd, dus ook nu niet
Ik wil ook een werkmevrouwquote:Op woensdag 9 december 2009 14:22 schreef Maes het volgende:![]()
![]()
Ik heb een werkmevrouw miv 8 januari 2010 en ze doet de strijk ook
![]()
![]()
Ja dat vinden wij, maar Senesta vind het erg jammer.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Greys, wat is nou t verschil dat mensen nu op jou stemmen MOGELIJK omdat de opbrengst dan naar DTH gaat of dat jij mensen bv oproept om op Skaai te stemmen ergens?
Dat doen we dan toch ook omdat we jou kennen en heel die Skaai niet bijvoorbeeld?
Een wedstrijd is een wedstrijd hoor
Eindelijkquote:Op woensdag 9 december 2009 14:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat vinden wij, maar Senesta vind het erg jammer.
Snappie niet dat mijn goede bedoelingen nu alleen maar heel negatief hebben uitgepakt en dat er zo dan niets meer aan is voor me?Maar goed, ik hoor wel wat het wordt. Als ze mijn inzending weghaalt zoals gevraagd is het prima en zo niet, dan ook.
Ik vond het alleen wat jammer dat er hier nou zo de nadruk op werd gelegd (zie TT en de PM van gister van Senesta aan ons etc). terwijl het al jarenlang in alle subfora op deze manier gaat dat er andere invloeden zijn die dan nog zelfs wél uit eigenbelang zijn en hier juist in tegendeel.
Maar nogmaals, ik snap Senesta d'r redenatie ook wel een beetje
Dus laten we er idd maar over ophouden en we zien wel wat het wordt verder.
Ik vind je diertjes schattigquote:Op woensdag 9 december 2009 14:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik eis hier aandacht...dan maar mezelf quoten
Snorriequote:Op woensdag 9 december 2009 14:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik eis hier aandacht...dan maar mezelf quoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |