Ik had je nog gePMd dat je mijn inzending dan maar helemaal moest weghalen anders, maar daar heb je niet meer op geantwoordquote:Op woensdag 9 december 2009 12:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Dan is het de volgende keer misschien handiger om users hun inzendingen te laten mailen en zelf alles anoniem te posten. Maar dan zouden we dus ook geen foto, filmpjes, etc acties kunnen omdat de dieren hier onderling ook al best bekend zijn.
Maar ik vind het wel jammer..
Niemand twijfelt aan jouw goede bedoelingen hoor Greysiequote:Op woensdag 9 december 2009 13:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had je nog gePMd dat je mijn inzending dan maar helemaal moest weghalen anders, maar daar heb je niet meer op geantwoord
Snap trouwens niet hoe het Zooplus negatief kan beïnvloeden om spulletjes voor Dierenthuis bij ze te bestellen ipv voor mezelf?
En daarbij hou je altijd wel 'vriendjespolitiek', bij ELKE wedstrijd hier op FOK! Adelante kwam nog speciaal hier zieltjes winnen voor de leukste feestavatar omdat heel KLB op elkaar liep te stemmen. Dat hou je gewoon altijd. Ik vind het nu eerlijk gezegd ook al niet meer leuk als ik zou winnenDus wat mij betreft mag je mij er uit halen.
Er zijn er zat hier uit de SC die mij of wie dan ook hier helemaal niet genoemd hebben, ik vind het nog erg meevallen eerlijk gezegd. En daarbij heb ik toch ook gewoon een heel leuk verhaal met foto's én filmpje geplaatst? Dus het kan ook zijn dat mensen het écht leuk vinden. Hoeveel mensen hebben het nou gezien in die korte tijd dat het er stond dat bij winst mijn cheque evt. aan Dierenthuis besteed zou worden?
Nou ja anyway... ik vind het jammer van het gedoe. Niets ten nadele van jou verder, maar mijn plezier is er wel een beetje af en het was gewoon goed bedoeld.
Weet je wel hoever dat weg is?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
http://www.noordhollandsd(...)d/article2737440.ece
zoals ik gister al zei, ik heb gestemd op de voorwerpen die ik het leukste/handigst/beste vond.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had je nog gePMd dat je mijn inzending dan maar helemaal moest weghalen anders, maar daar heb je niet meer op geantwoord
Snap trouwens niet hoe het Zooplus negatief kan beïnvloeden om spulletjes voor Dierenthuis bij ze te bestellen ipv voor mezelf?
En daarbij hou je altijd wel 'vriendjespolitiek', bij ELKE wedstrijd hier op FOK! Adelante kwam nog speciaal hier zieltjes winnen voor de leukste feestavatar omdat heel KLB op elkaar liep te stemmen. Dat hou je gewoon altijd. Ik vind het nu eerlijk gezegd ook al niet meer leuk als ik zou winnenDus wat mij betreft mag je mij er uit halen.
Er zijn er zat hier uit de SC die mij of wie dan ook hier helemaal niet genoemd hebben, ik vind het nog erg meevallen eerlijk gezegd. En daarbij heb ik toch ook gewoon een heel leuk verhaal met foto's én filmpje geplaatst? Dus het kan ook zijn dat mensen het écht leuk vinden. Hoeveel mensen hebben het nou gezien in die korte tijd dat het er stond dat bij winst mijn cheque evt. aan Dierenthuis besteed zou worden?
Nou ja anyway... ik vind het jammer van het gedoe. Niets ten nadele van jou verder, maar mijn plezier is er wel een beetje af en het was gewoon goed bedoeld.
Nee dat zal wel, maar het plezier is er nu wel af zeg maarquote:Op woensdag 9 december 2009 13:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niemand twijfelt aan jouw goede bedoelingen hoor Greysie
Jij niet neequote:Op woensdag 9 december 2009 14:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
zoals ik gister al zei, ik heb gestemd op de voorwerpen die ik het leukste/handigst/beste vond.
jouw filmpje stak daar bovenuitmet een heel speelse kat
die konijnenbuis lijkt me heel tof voor Saar
en als ik hoor wat dat eten voor Baloe doet bij Qwea is dat ook een stem voor mij waard.
totaal niet omdat ik jullie van hier ken, of omdat de prijs naar de DTH gaat. gewoon op mijn gevoel wat ik het leukste vind.
Dierenwinkel is het 90 euro.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:41 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb ik gezien ja...en ook op gestemd....zal het in het achterhoofd houden als ik nieuwe nodig heb..gewoon verkrijgbaar bij de dierenwinkel? ...helaas komt het er deze maand niet meer van....moet nog medicijnen voor Tickel hebben en dat is samen ook weer ruim 60 euro voor een maand
en samen met de andere kosten voor deze dure maand
Zal er even een bookmark van maken zodat ik weet waar het te krijgen is...bedanktquote:Op woensdag 9 december 2009 14:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dierenwinkel is het 90 euro.
http://www.dierapotheek.com/
is van een DA in schagen. Ben het al eens live gaan halen, maar heb de laatste 2x laten bezorgen. Geen bezorgkosten. En het scheelt want daar is het dus 67 euro.
Dat bedoelde ik ook... je hebt altijd vooroordelen/voorkeuren. Zie het topic leukste fokker (skaai vs *geen idee meer hoe ze heet*), dat was ook puur "stem op mij want ik wil niet van skaai verliezen!", dus je houdt het altijd.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij niet nee
Anderen misschien wel en daar zal je niet bij iedereen achter komen.
Maar op deze manier is het niet meer leuk voor degenen die eventueel winnen als dat mensen van de SC zijn, want dan zal er toch met een scheef oogje gekeken worden door anderen.
Al zal je dat dus nooit kunnen voorkomen.
Graag gedaan!quote:Op woensdag 9 december 2009 14:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Zal er even een bookmark van maken zodat ik weet waar het te krijgen is...bedankt
ja, dat is 10 minuten rijden!!!quote:Op woensdag 9 december 2009 14:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Weet je wel hoever dat weg is?
Damn, 40kg hond was niet te tillen, maar 31kg hond vind mijn rug ook niet grappig
Chihuahua van 3 kg.....hoe lang kan ik er dan mee doenquote:Op woensdag 9 december 2009 14:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Graag gedaan!
En ik weet niet hoe groot je hond is, en in welke mate hij/zij last heeft? Maar als je bv een jackrussel formaat hebt, volstaat 1 schepje per dag. Dan zou je er dus 3 maanden mee kunnen doen +-
Mooie meid is dat!quote:Op woensdag 9 december 2009 14:05 schreef trovey het volgende:
Poesje Emily(14,5) die afgelopen nacht wel eens in een andere houding wilde slapen
Ha dit ligt heerlijk![]()
[ afbeelding ]
en een paar minuten later
Toch maar niet!![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het ook gepiep om niks. Zoals iedereen idd al aangaf is het gewoon nooit 100% onafhankelijk. Ik zal ook sneller op jouw stemmen, dan op een wild vreemde, ook omdat ik je dogs ken. Idem dito met de rest die ik wel ken.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou, wat een gedoe weer.
Ik denk dat Greys dr stemmen toch wel had gekregen, of dat nu om het produkt is of omdat ze een populaire user is of wat dan ook, dat doet dr toch helemaal niet toe?
Dr is altijd wel iets wat het beïnvloedt.
Ik deed in de eerste instantie meteen al mee met in mn achterhoofd dat ik het dan fijn kon schenken aan DTH als ik zou winnen, want ik mot niet eens iets van Zooplus, maar ik had dat achteraf gewoon gezegd in de eerste instantie, tot Greys dr meteen mee kwam![]()
Maar ik wil het ook wel niet schenken als het dan eerlijker is
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Chihuahua van 3 kg.....hoe lang kan ik er dan mee doen
hear hear!quote:Op woensdag 9 december 2009 14:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het ook gepiep om niks. Zoals iedereen idd al aangaf is het gewoon nooit 100% onafhankelijk. Ik zal ook sneller op jouw stemmen, dan op een wild vreemde, ook omdat ik je dogs ken. Idem dito met de rest die ik wel ken.
Ik stem gewoon keihard nooit op jou, of je nou de beste / leukste bent of niet, daar verander je ook niks aan, dan ga jij toch ook niet huilebuilen???quote:Op woensdag 9 december 2009 14:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het ook gepiep om niks. Zoals iedereen idd al aangaf is het gewoon nooit 100% onafhankelijk. Ik zal ook sneller op jouw stemmen, dan op een wild vreemde, ook omdat ik je dogs ken. Idem dito met de rest die ik wel ken.
Ja, bij jou vandaan jaquote:Op woensdag 9 december 2009 14:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, dat is 10 minuten rijden!!!![]()
maar het was de eerste die ik tegenkwam, geen idee of er bij jou in de buurt iets zit
Als iedereen nou gewoon stemt op datgene wat hij/zij het beste produkt vind zonder op de persoon te letten die het heeft voorgesteld.....quote:Op woensdag 9 december 2009 14:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
misschien is het handiger om gewoon te loten onder de inzendingen nu...quote:Op woensdag 9 december 2009 14:13 schreef Greys het volgende:
Heb Senes wederom gePMd of ze mijn inzending weg wil halen.
Bij Zooplus bestelde ik toch al dus dat maakt verder niet uit en dan bestel ik zelf wel iets voor DTH.
Vind het niet leuk meer op deze manier en ben nu zelfs 'bang' om te winnen, dat kan nooit de bedoeling zijn.
Misschien moeten ze dan wel voor ALLE wedstrijden op FOK! een ander systeem bedenken waarbij users op elkaar mogen stemmen, want dat blijft dan zo natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
*huilt*quote:Op woensdag 9 december 2009 14:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik stem gewoon keihard nooit op jou, of je nou de beste / leukste bent of niet, daar verander je ook niks aan, dan ga jij toch ook niet huilebuilen???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |