abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 9 december 2009 @ 14:26:59 #176
163650 Greys
pi_75445735
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:25 schreef trovey het volgende:

[..]

Eindelijk ....en nu mijn foto's
Ehm, zó lang duurde het toch niet?

En verder: ja, zie hierboven
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 9 december 2009 @ 14:28:23 #177
163650 Greys
pi_75445783
Ik heb een kerstava aangevraagd, die mijter kon ECHT niet meer begreep ik.
Zonder dat ik het doorhad liep mijn duck schandelijk voor joker.

En nu ff wat eten, zit nog met mijn jas aan en ben al een uur thuis van het werk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 9 december 2009 @ 14:28:25 #178
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_75445788
aandachtstrekkerij
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 9 december 2009 @ 14:28:50 #179
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_75445808
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:28 schreef Greys het volgende:
Ik heb een kerstava aangevraagd, die mijter kon ECHT niet meer begreep ik.
Zonder dat ik het doorhad liep mijn duck schandelijk voor joker.

En nu ff wat eten, zit nog met mijn jas aan en ben al een uur thuis van het werk
Wat de neuk? Doe jij niet gelijk je jas uit als je binnenkomt?
pi_75445809
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Snorrie Ik was net in het vorige topic aan het teruglezen
Je foto's zijn cute
Grapje hoor ......ben er nu definitief achtergekomen dat het hier overdag een echt kippenhok is maar soms nauwelijks doorheen te komen is dus als kip zijnde kakel ik wat extra hard
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_75445822
Wat heeft er nu eigenlijk gewonnen?

Ik heb mijn pakje binnen. Jammer genoeg is het papier gescheurd maar er zit nog in een doos.
pi_75445835
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:25 schreef trovey het volgende:

[..]

Eindelijk ....en nu mijn foto's
Lief!

Wedstrijddiscussie negeer ik, ik zie het probleem niet zo, maar dat kan aan mij liggen. Wel jammer voor Senes (en Greys) dat zij er een vervelend gevoel aan overhouden.

Boh, vandaag is mijn afwasdag op het werk. En uitgerekend nu staat er een hoop. Hoe kunnen 4 mensen in een halve dag zo'n 12 kopjes en bordjes produceren? Ik ga ratsoeneren!

*stroopt mouwen op*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator woensdag 9 december 2009 @ 14:29:56 #183
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_75445843
Ik ben gisteravond tot half 2 op FOK! bezig geweest met het kerstverhalen forum en de kortingscodes verzenden, de mensen van zooplus op de hoogte houden etc etc.
Toen was ik kapot en ben ik naar bed gegaan, ik kom amper aan slapen toe

Greys het ging ook niet om je inzending en dat heb ik ook uitgelegd in de PM toch? En ook dat ik je intentie hartstikke lief vind? Ook kan ik niet bepalen wat jij met je prijs doet en dat wil ik ook helemaal niet.

Maar de sponsor stelde prijzen beschikbaar voor een leuke wedstrijd en niet voor een actie waarbij een goed doel mogelijkerwijs de uitslag gaat bepalen, zij lezen en kijken ook mee natuurlijk en dat bedoelde ik meer in mijn PM . Niets meer en niets minder en het spijt me als ik je het idee heb gegeven dat je je bestelling niet zou kunnen doneren want dat was niet wat ik bedoelde.

En ik wil je inzending nu niet meer weg halen, ben je gek! Je had een hartstikke leuke inzending, dat is het punt helemaal niet

Ik ben wel best teleurgesteld in het feit dat een aantal mensen hier aangeeft eerder te stemmen op mensen die ze leuker, liever, aardiger vinden of kennen van de SC dan op mensen die gewoon een leuke inzending hebben. En dat wil ik eigenlijk wel gewoon nog even kwijt.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_75445855
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:29 schreef ferrari_rood het volgende:

Ik heb mijn pakje binnen. Jammer genoeg is het papier gescheurd maar er zit nog in een doos.
whahahahah, nog niemand heeft gewonnen, daar gaat het juist om...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 9 december 2009 @ 14:30:18 #185
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_75445856
Ik heb zonnebloempitten
Trovey, je foto's zijn zo onduidelijk
Ik zie dr amper wat op
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_75445859
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Ehm, zó lang duurde het toch niet?

En verder: ja, zie hierboven
Nee hoor .....maar wat kunnen jullie doorkleppen over een onderwerp verder
Optimist tot in de kist
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 9 december 2009 @ 14:30:43 #187
163650 Greys
pi_75445873
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:28 schreef Qwea het volgende:

[..]

Wat de neuk? Doe jij niet gelijk je jas uit als je binnenkomt?
Normaal wel
Maar nu ging ik eerst de beestjes verzorgen en toen was het hier nog wat fripserig.
En daarna stortte ik me op 'jullie' en bedacht ik me ineens dat ik nog steeds met mijn jas aan zat
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:28 schreef trovey het volgende:

[..]

Grapje hoor ......ben er nu definitief achtergekomen dat het hier overdag een echt kippenhok is maar soms nauwelijks doorheen te komen is dus als kip zijnde kakel ik wat extra hard
Ik vind het hier overdag vaak rustiger dan 's avonds
Maar je doet het goed, gewoon gillen als we iets over het hoofd zien!
(En ik was echt nog aan het teruglezen in het vorige topic, heb gewerkt vanmorgen, vandaar dat ik nog niets gezegd had ).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75445927
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb zonnebloempitten
Trovey, je foto's zijn zo onduidelijk
Ik zie dr amper wat op
Moet je toch eens een brilletje aanschaffen ...die van Emily zijn 's nachts gemaakt maar ik kan haar toch echt zien liggen en ik moet toch echt aan de multi-focaal
Optimist tot in de kist
  woensdag 9 december 2009 @ 14:32:09 #189
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_75445944
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:29 schreef senesta het volgende:

Ik ben wel best teleurgesteld in het feit dat een aantal mensen hier aangeeft eerder te stemmen op mensen die ze leuker, liever, aardiger vinden of kennen van de SC dan op mensen die gewoon een leuke inzending hebben. En dat wil ik eigenlijk wel gewoon nog even kwijt.
Maar dat is OVERAL zo senes. Dat is niet alleen hier. En dat is niet alleen op fok.

Iemand stemt eerder op een femke halsema dan op een pietje. Puur omdat femke bekend is.

Idem dito hier. Iemand stemt eerder op een greys, dan op een X die ze niet kennen.
pi_75445956
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:30 schreef tombolafan het volgende:

[..]

whahahahah, nog niemand heeft gewonnen, daar gaat het juist om...
ow oke. Ik kan het niet allemaal volgen meer. Nog een week en 2 dagen en dan heb ik vakantie
  woensdag 9 december 2009 @ 14:33:21 #191
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_75445987
Baloe ligt te ronken
  woensdag 9 december 2009 @ 14:33:26 #192
176471 oh-oh
pi_75445991
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:31 schreef trovey het volgende:

[..]

Moet je toch eens een brilletje aanschaffen ...die van Emily zijn 's nachts gemaakt maar ik kan haar toch echt zien liggen en ik moet toch echt aan de multi-focaal
Kheb goede lenzen in thnx
Ik zie echt een vaag hoopje kat, daar kan ik heel weinig over zeggen
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_75445999
quote:
Ik ben gisteravond tot half 2 op FOK! bezig geweest met het kerstverhalen forum en de kortingscodes verzenden, de mensen van zooplus op de hoogte houden etc etc.

Greys het ging ook niet om je inzending en dat heb ik ook uitgelegd in de PM toch? En ook dat ik je intentie hartstikke lief vind? Ook kan ik niet bepalen wat jij met je prijs doet en dat wil ik ook helemaal niet.

Maar de sponsor stelde prijzen beschikbaar voor een leuke wedstrijd en niet voor een actie waarbij een goed doel mogelijkerwijs de uitslag gaat bepalen, zij lezen en kijken ook mee natuurlijk en dat bedoelde ik meer in mijn PM . Niets meer en niets minder en het spijt me als ik je het idee heb gegeven dat je je bestelling niet zou kunnen doneren want dat was niet wat ik bedoelde.

En ik wil je inzending nu niet meer weg halen, ben je gek! Je had een hartstikke leuke inzending, dat is het punt helemaal niet

Ik snap je punten ook wel. Maar zoals eerder al door meer mensen gezegd; je hebt altijd voorkeuren die (onbewust) meespelen; of het nou is omdat mensen oproepen tot stemmen op een bepaald persoon, of omdat je iemand/het doel leuk vindt...
Als je het storend vind dan mag wat mij betreft de tt gewijzigd worden (dan is de aandacht er misschien af) en ik wil ook mijn post in het vorige topic wijzigen zodat alleen de link er nog staat...
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 9 december 2009 @ 14:34:51 #194
163650 Greys
pi_75446035
quote:

Oke
quote:
Maar mop, dat hou je toch echt nérgens tegen?
Bij elke wedstrijd op FOK? En er zijn er heel veel hier die gewoon hebben gestemd op het product, dat viel me juist nog alles mee We zijn een heel leuk cluppie bij elkaar, maar we zijn niet allemaal 200% heilig natuurlijk en het zou ook niet helemaal realistisch of fair zijn om dat dan van iedereen hier te verwachten
We werden laatst juist geroepen omdat elders bij een wedstrijd heel KLB op elkaar liep te stemmen. Dan doen wij het nog stukken netter vind ik juist

(Sorry Trovey, gaat het er weer over )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 9 december 2009 @ 14:35:13 #195
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75446050
ik wil niet meer
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_75446080
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:35 schreef Ynske het volgende:
ik wil niet meer
niet meer lezen?
niet meer meedoen met stemmen?
niet meer mee naar DTH?
wat????
pi_75446095
Wat is er Ynske?
Ik moet zo weer naar de fysio
Ik ben best wel teleurgesteld in een collega.
  woensdag 9 december 2009 @ 14:36:30 #198
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_75446104
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:29 schreef ferrari_rood het volgende:

Foto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  woensdag 9 december 2009 @ 14:36:34 #199
176471 oh-oh
pi_75446109
quote:
ik wil niet meer
Ben je al klaar met die kraai?
( Groucho Marx )
  woensdag 9 december 2009 @ 14:36:36 #200
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_75446111
quote:
ik wil niet meer
Wat niet? Stemmen niet? Je hebt al gestemd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties