En ik heb dan weer niet op anne gestemd omdat ik anne niet zo magquote:Op woensdag 9 december 2009 14:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb op die Anne gestemd omdat ik echt in een deuk lag om die foto van die kat in shock als t mandje weg lag.
Das toch ook maar een suffe reden?
Maar wel mijn reden![]()
Echt, die inzending vond ik meesterlijk, en het produkt zou ik zelf no way in mn huis hoeven hebben hoor
Wat wil je nu dat ik zeg?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Ga een een stukje naar achteren toe....ik heb tegenwoordig ook te korte armen en het licht is altijd te weinig 's avonds....trouwens Emily is die grijs/cremekleurig vlek in het midden van het zwart
Ik ken die hele Anne niequote:Op woensdag 9 december 2009 14:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
En ik heb dan weer niet op anne gestemd omdat ik anne niet zo mag
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zag je dat?
Ik zag het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:41 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Mijn arm doet best wel pijn. Dus ik heb er niet zoveel zin.
mbt mijn collega ik probeer het kort en duidelijk te typen.Hmmm... had idd beter eerst afgestemd kunnen worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WOGgen = Werk Ontwijkend Gedragquote:Op woensdag 9 december 2009 14:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
* Enfermera snapt er geen hol meer van![]()
AOGgen = Afwas Ontwijkend Gedrag (copyright Cat22 dd 9-12-09)![]()
Ik ben er best goed in, vind ik.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Doegg!quote:Op woensdag 9 december 2009 14:43 schreef tombolafan het volgende:
zo, ik verlaat de discussie...
als de tt gewijzigd moet, be my guest
ik ga de markt op, zie straks wel hoe alles gelopen is!
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat wil je nu dat ik zeg?
Leuk hoopje kat?
Ik zie niks van die kat
Als het geen issue was had Senes niet gePMd of hier twee keer gezegd dat ze het jammer vondquote:Op woensdag 9 december 2009 14:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh Greys please, tis toch totaal geen issue, ik zou me dr niet zo druk om maken en gewoon lekker die prijs winnen
Oh neeeeeeee niet de dikneusquote:Op woensdag 9 december 2009 14:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wacht trouwens, ik heb nog leuke pic van dikneus
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat wil je nu dat ik zeg?
Leuk hoopje kat?
Ik zie niks van die kat
LOL!quote:Op woensdag 9 december 2009 14:45 schreef Cat22 het volgende:
WOGgen = Werk Ontwijkend Gedrag
Nou, ik zei eerst niks omdat ik niet zo veel zag op die foto's, nu geef ik mn eerlijke mening word ik voor leugenaar uitgemaaktquote:Op woensdag 9 december 2009 14:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Ook goed...ook leugentjes accepteer ik...zo wanhopig ben ik wel
ik om 15uquote:Op woensdag 9 december 2009 14:47 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga mijn AOG patroon doorbreken en afwassen.
chiuauaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 9 december 2009 14:49 schreef Greys het volgende:
Zal ik een muziekje, Jingle Bells ofzo, laten toevoegen aan mijn dansende duckie?
Dat jullie daar de rest van de maand last van hebben als ik op een pagina post?
Sorry
Ik ben zo naar huis gereden, lángs de Aldiquote:Op woensdag 9 december 2009 14:49 schreef oh-oh het volgende:
Greys, heb je nou al maoam of hoe zittat???
ik ben aan t OOGgenquote:Op woensdag 9 december 2009 14:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zag het!![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Hmmm... had idd beter eerst afgestemd kunnen worden.
[..]
WOGgen = Werk Ontwijkend Gedrag
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Bril-jant!
Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb!
Leugentje voor bestwil is niet echt een leugenquote:Op woensdag 9 december 2009 14:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, ik zei eerst niks omdat ik niet zo veel zag op die foto's, nu geef ik mn eerlijke mening word ik voor leugenaar uitgemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |