1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Wat gaan jullie doen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aanhang is bij MM altijd erg welkom. Ja, zn werk dan he.
Vrijdag dus ook het uitje
Cocos is al jaren mn lievelingsgeur, ik heb ook heeeerlijke cocoszeep van Lush, en cocosbadschuim van de Tuinen, cocosbodylotion.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
*op lijstje zet.
Ik word zo vrolijk van die geur
Oh jaaaaaaa, dammit, ik vergat elke keer aan je te vragen wat je nou bedoelde met je fijne vooruitzicht van vanavond! Maar jij liever dan ikquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Magnetron voer!
Haast om naar:
te gaan vanavond
Goed gedaan hoor knul.quote:
Zuipen (ikke niet, ik bobquote:
Ik hou van deze geur. Ik heb wel eens kokos douchegel gehad van de kruidvat of van FA ofzo... maar dat ruikt echt niet zo goddelijk als dezequote:Op dinsdag 8 december 2009 15:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Cocos is al jaren mn lievelingsgeur, ik heb ook heeeerlijke cocoszeep van Lush, en cocosbadschuim van de Tuinen, cocosbodylotion.
Chico en Billy ruiken ook altijd naar cocos
Met een diarree sausjequote:Op dinsdag 8 december 2009 16:00 schreef Greys het volgende:
Maar schijt, ik ga mooi rosbief halen zometeen
Why not?! Gewoon, omdat het kan.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:00 schreef Greys het volgende:
Maar schijt, ik ga mooi rosbief halen zometeen
013, Tilburg, nu die van mij ophalen, ff snel eten en rond 1800 - 1830 naar Tilburgquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:59 schreef Greys het volgende:
Die TT
Wat ben je toch ook een puber, Ll
[..]
Oh jaaaaaaa, dammit, ik vergat elke keer aan je te vragen wat je nou bedoelde met je fijne vooruitzicht van vanavond! Maar jij liever dan ikVeel plezier in elk geval! Waar issut?
WTFquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Waarom laat je niet alle kerels bukken voor IngMetHetDing?
Dan kunnen ze ook nog een praatgroep oprichten alwaar ze allemaal hun homo-sexuele kant boven laten komen
Ik moet eigenlijk stofzuigen, maar een van de katermannen ligt hier prinsheerlijk te slapen en die is als de dood voor de stofzuiger.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:01 schreef Cat22 het volgende:
Ik moet eigenlijk de oven aanzetten voor mijn beenham, maar Satsu ligt zo lekker mijn voeten te verwarmen...
GEEN saus op de rosbief! Ben jij gek!quote:
OOH HET SPIJT ME HOORquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
GEEN saus op de rosbief! Ben jij gek!
Rosbief moet naar rosbief smaken met alleen een beetje peper en zout
Ik moet eigk afwassen maar ik ben luiquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk stofzuigen, maar een van de katermannen ligt hier prinsheerlijk te slapen en die is als de dood voor de stofzuiger.
Die luiheid kon ik nog maskeren met mijn slapende kater die bang is voor de stofzuiger.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet eigk afwassen maar ik ben lui
Ik was gewoon niet af, en dan zeg ik tegen MM "Ja maar Baloe lag te slapen!"quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:06 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Die luiheid kon ik nog maskeren met mijn slapende kater die bang is voor de stofzuiger.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik was gewoon niet af, en dan zeg ik tegen MM "Ja maar Baloe lag te diep in coma te slapen op mijn schoot!"
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik was gewoon niet af, en dan zeg ik tegen MM "Ja maar Baloe lag te slapen!"
Ik heb net beide wc's goed geschrobt! Straks nog even een witte was, die ligt nu voor te bleken.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik was gewoon niet af, en dan zeg ik tegen MM "Ja maar Baloe lag te slapen!"
Weet je wat? Ik kook voor je, als jij mn afwas ff doetquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:11 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik heb net beide wc's goed geschrobt! Straks nog even een witte was, die ligt nu voor te bleken.
Ik eet alleen vanavond, is nog een halve quiche over van zaterdag. Die wordt het maar denk ik..
Whoei hoei hoeiquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:10 schreef Morretje het volgende:
@ Greys, das de moeilijkheid dus. Ik denk niet dat ik me nog 5 maand stil kan houden als ik het wel weet. Ravage lijkt het een 'leuke verrassing' om als laatste te bewaren..Mij lijkt het vooral erg praktisch, ze hebben zoveel leuke jongens- en meisjesdingen! In unisex vind ik een boel minder leuk.
@ oh-oh, eten gaat stukken beter! Sinds vorige week vrijdag eigenlijk, ik eet weer normale hoeveelheden 's avonds, en tussendoor lust ik ook wel weer wat. Ik was anderhalve kilo afgevallen, die halve zit er al weer aan. En die ene lukt ook wel, heb nog 3,5 chocoladeletter liggen..![]()
@ Cat, mooi dat het goed gaat met de katjes buiten. Leuk is dat vind ik, is ineens hun leefwereld groter geworden. Ze kunnen ook zo verbaasd kijken dan als er regen uit de lucht komt, of een vogel of een ander beest in je thuis rondhupst..![]()
En je pakje rinkelt?! Moet dat wel dan? Ik heb nog niet eens durven schudden met mijn enorme doos..
Euhm de poes hierboven is de gezonde he?quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:21 schreef Morretje het volgende:
Ach gos MM... dat kale kinnetje op de foto..![]()
Je had dus wel gelijk, dat d'r oortjes weer wat geel waren. Beroerd zeg. De medicijnen zouden het moeten doen nu?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Euhm de poes hierboven is de gezonde he?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:23 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht een kaal kinnetje te zien, maar idd. May is zwart-wit... toch?
![]()
![]()
![]()
Je bent niet de enige ik zie ook een kaal kinnetje maar dat ligt misschien aan schaduwquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:23 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht een kaal kinnetje te zien, maar idd. May is zwart-wit... toch?
![]()
![]()
![]()
Ja maar hoe oud ze zijn zie je niet op een foto hoorquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]en zij is 1 en bij mn pakje is Rosa en zij is 2
nee i know maar om ff aan te geven dat mn beestjes veel te jong zijn om zo ziek te zijnquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar hoe oud ze zijn zie je niet op een foto hoor![]()
Balen dat het nog steeds niet gaat zoals het moet gaan
Op de een of andere manier zijn ze dat altijdquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee i know maar om ff aan te geven dat mn beestjes veel te jong zijn om zo ziek te zijn
Dat gaat goed zo!quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:45 schreef Ynske het volgende:
postbezorger met 2 pakjes, F&F SS en OUD SS
Hebben de overigen ElisaB d'r announcement gelezen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:50 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna alle SS pakjes zijn binnen... hieronder zijn de foto's te bewonderen!
De deelnemers...
- Dizzy-Miss-Lizzy (pakje ontvangen )
- Goodbye
- Cat22 -- (pakje ontvangen)
- Morretje -- (pakje ontvangen)
- Greys -- (pakje ontvangen)
- Ynske -- (pakje ontvangen)
- Ingetje79
- nokwanda -- (pakje ontvangen)
- ferrari_rood
- Maes -- (pakje ontvangen)
- JJH
- Pagan -- (pakje ontvangen)
- Strega -- (pakje ontvangen)
- Muis006 -- (pakje ontvangen)
- Memento-mori -- (pakje ontvangen)
- Bamba -- (pakje ontvangen)
- Takaiki -- (pakje ontvangen)
- draculettetje
- Nonneke
- MrSubtle -- (pakje ontvangen)
- Loveless85 -- (pakje ontvangen)
- Nieslief -- (pakje ontvangen)
- MissBliss -- (pakje ontvangen)
Hoe enorm is enorm?quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Het is echt een enorme doos trouwens
Vakaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaansiequote:
Whutwhutwhut!?!?!?!quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hebben de overigen ElisaB d'r announcement gelezen?
Wiequote:Op dinsdag 8 december 2009 16:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Jou mot ik hebben! Wat voor bericht heb je verspreid?quote:
Hoezo is dat 'quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:54 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo is dat ''dan?
Oh wacht, het is inderdaad wel veel verpakking voor die diamanten ring die je gevraagd had ja![]()
Dat je ff je SS-dingetje moet checken of je alles wel goed ingevuld hebtquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:15 schreef Cat22 het volgende:
Jou mot ik hebben! Wat voor bericht heb je verspreid?
Ohdawassalgedaanquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:17 schreef Greys het volgende:
[..]Ik zal het even aanpassen in het lijstje!
Ooooo!quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat je ff je SS-dingetje moet checken of je alles wel goed ingevuld hebt![]()
Maar als je je pakketje al hebt, dan hoeft dat natuurlijk niet meer
Voor een tientje?quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:17 schreef Nonneke het volgende:
[..]
misschien zittie wel vol met diamanten ringen
ja tuurlijkquote:
sodemieters zeg wat zijn je foto's grootquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:19 schreef JJH het volgende:
Beaumfeauteau's
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
En een kat op onderzoek
maakt het wel spannender natuurlijkquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:22 schreef oh-oh het volgende:
JJH, maak es wat kleiner![]()
En dart dat nou een beetje handig zo?
dan denk ik dat er iets fout gegaan isquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:23 schreef JJH het volgende:
ik heb via imageshack geresized!
I'm on it.
Zo is het beter toch?quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan denk ik dat er iets fout gegaan is
nee das niet beter, dan moet de bowser nog de gehele grote foto laden.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo is het beter toch?
Heb nu gewoon [img=400] gedaan.
Zal ik ballen voor je gaan sparen bij de C1000?quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:32 schreef tombolafan het volgende:
Hallo allemaal!!!![]()
Mijn kerstboom staat niet zozeer scheef, als dat ie scheef is volgens mij....![]()
maar goed, ik viel op zn innerlijk zal ik maar zeggen![]()
Het is er een in pot, dus als ie het blijft doen mag ie de tuin in in januari![]()
Moet m nog wel optuigen, kwam erachter dat wat ik nog aan ballen had van glas was, en dat lijkt me niet handig met de katten...
Nog een keer dan.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee das niet beter, dan moet de bowser nog de gehele grote foto laden.
wat lief!quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:34 schreef Maes het volgende:
[..]
Zal ik ballen voor je gaan sparen bij de C1000?
In mijn huis komt alleen maar veel goud en kitsch tijdens de Kerst
Ik kan het word Lullo niet zien of lezen zonder "nog geneukt" erachteraan te denken.quote:
Je krijgt ze pas als je 20 euro betaalt...quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:37 schreef ElisaB het volgende:
Ow, die ballen van C1000 zijn echt leuk
Ik wil ze
* naar C1000 snelt...
KipPEN?? Meerdere kippen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:43 schreef JJH het volgende:
Ik ga trouwens m'n kippen in de pan mikken, die moeten wel even...
Ajakkesquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:45 schreef Enfermera het volgende:
Pft.Kutdag.
Pijn in mn schouder. Gelukkig wel een verwijzing voor een echo, kan denk donderdag terecht. Maar nu heb ik ook dezelfde pijn in mn rechterschouder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:39 schreef Cat22 het volgende:
Mijn eerste kat ooit in de boom!
Evilllll (kijk dat tongetje)
Wel meerdere pootjes. Drumstikkies.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
KipPEN?? Meerdere kippen?
Het zijn hier lamb chops geworden ipv rosbief![]()
Lekker decadent, maar ik had er zin in
[..]
Ajakkes![]()
De pijn rechts komt misschien doordat je links zoveel mogelijk ontlast?
Goed dat je een echo krijgt... dat ze er maar eens goed naar kijken!
quote:
ben deze aan t haken http://www.hobbydoos.nl/haken/kraai.aspquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:54 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik mis iets denk ik..
![]()
Oeh JJH, lekker kippenpoten. Die eten wij ook ergens deze week..
Ja, sowieso. Mn ribben zaten rechts ook al hoger door verhoogde spierspanning. Gisteren bij de fysio was mn bovenrug ook al gekraakt, maar dan moet ik mn linkerarm in zo'n houding houden dat mn pees ook weer pijn gaat doen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:48 schreef Greys het volgende:
Ajakkes![]()
De pijn rechts komt misschien doordat je links zoveel mogelijk ontlast?
Goed dat je een echo krijgt... dat ze er maar eens goed naar kijken!
Oh, balen!quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, sowieso. Mn ribben zaten rechts ook al hoger door verhoogde spierspanning. Gisteren bij de fysio was mn bovenrug ook al gekraakt, maar dan moet ik mn linkerarm in zo'n houding houden dat mn pees ook weer pijn gaat doen.![]()
Ja inderdaad.
Ik wil gewoon dat er wat gebeurd, word gek van de pijn zo. Maakt me eigenlijk niet uit wat het is.
Magoed, om het wat vrolijker te houden (en mezelf op te vrolijken), hoe ist hier?
Zou goed kunnen natuurlijk, alhoewel de mensen die nog niks hebben Elies d'r aankondiging in het vorige topic wel ff goed moeten tsjekken natuurlijk, nu kan het evt. nog recht gebreid worden:quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik denk dat mijn pakketje er is. Maar het is afgeleverd bij het theater en die is nu dicht![]()
En arme May hopelijk werken de medicijnen.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:17 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
DIENSTMEDEDEDEDELING:
Wil iedereen die aan SS meedoet checken of zijn / haar adresgegevens wel (correct) zijn ingevuld. Het loopt namelijk helemaal uit de hand ivm onjuiste en / of ontbrekende adressen
DIENSTMEDEDEDEDELING:
Ze lijkt op Loekie!quote:
Courgettekoekjes?quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:19 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga zo courgettekoekjes en vissticks eten!
Heuj ik ben heul niet groen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Courgettekoekjes?![]()
Recept please! Ik heb vandaag nog zo'n heerlijke groene jongen gekocht.
Welk stemtopic? Van de dierbenodigdheden? Die zou Senesta vandaag openen...quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:35 schreef Ynske het volgende:
Fijn Elisa, hier helaas geen handdoeken
weet jij wanneer t stemtopic komt?
ja diequote:Op dinsdag 8 december 2009 18:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Welk stemtopic? Van de dierbenodigdheden? Die zou Senesta vandaag openen...
Whahahahaquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:38 schreef trovey het volgende:
Hoi, kan even niet de emoticons gebruiken...staat een reclame van LG voor...zucht
Eerst even eten klaarmaken en bijlezen maar ik hang hier rond.......
Had je deze nog gezien in het vorige topic?quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:32 schreef ElisaB het volgende:
Trouwens, volgens mij hebben we al een heuleboel handdoeken
Sjaanquote:Hallo Greys,
Jullie zijn van harte welkom op zaterdag 9 januari a.s.
Vriendelijke groet,
Sjaan Adriaanse.
Stichting Dierenthuis / Stichting FIV-FeLV
Bakelseweg 27
5735 SC Aarle Rixtel
T (06) 30644767 (van 11.00 - 16.00 uur)
www.dierenthuis.nl
www.fiv-felv.nl
Mayo, beetje mierikswortel, peper en zout.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
GEEN saus op de rosbief! Ben jij gek!
Rosbief moet naar rosbief smaken met alleen een beetje peper en zout
Balen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:48 schreef tombolafan het volgende:
@cat; zo lekker waren ze niet...dus bespaar je de moeite...
![]()
Ik had er ook een over, en ik heb het op internet opgezocht... maar geen succes dus.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je deze nog gezien in het vorige topic?
[..]
Sjaan
Een half jaar geleden waren we allemaal groen!quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Heuj ik ben heul niet groen.![]()
Oh, wacht.
hahaha, dat heb ik ook vaak! Mijn koelkast stikt altijd van de kliekjes!quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Balen.Dan maak ik ze op de vertrouwde manier klaar : marineren in olie met heel veel kruiderijen en dan op de grillplaat.
![]()
Voor nu zit ik met het 'ogen groter dan maag' probleem. Mijn bord is voor 2/3 leeg en ik zit vol. *burp*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Be my guest.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dus we mogen de dag verder vol plannen nu moeder Greys?
Eten it is? Ik wil best de lul zijn die het regelt/af moet bellen als het niet doorgaat hoor...
quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahaha, dat heb ik ook vaak! Mijn koelkast stikt altijd van de kliekjes!![]()
En ik heb wel nu een goed stopwoord!!!Niet willekeurig genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahaha, dat heb ik ook vaak! Mijn koelkast stikt altijd van de kliekjes!![]()
En ik heb wel nu een goed stopwoord!!!*Proest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
is dit misschien wat als restaurant? heeft iemand me eens getiptquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Eten it is? Ik wil best de lul zijn die het regelt/af moet bellen als het niet doorgaat hoor...
Ik denk dat het een fancy manier om "per persoon" te zeggen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
is dit misschien wat als restaurant? heeft iemand me eens getipt
http://www.croysehoeve.nl/
ziet er wel lekker uit en een 3 gangenmenu voor 19,75 per courvet (das toch voor voor, hoofd en nagerecht toch?)
quote:
Logisch. We moeten sowieso even kijken wie er mee wil.quote:Ik wil wel mee gaan eten, maar ik kijk ook naar mijn meerijder, mrS. Als die piepend en rochelend DHT verlaat denk ik dat we meteen huiswaarts gaan.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet willekeurig genoeg.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ging kijken wat je dan als alternatief had...![]()
maar jij roept dus vaak courgette in bed...
*noteert...J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk dat het een fancy manier om "per persoon" te zeggen.
3 gangen = voor- hoofd- en nagrecht. En couvert is per persoon.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
is dit misschien wat als restaurant? heeft iemand me eens getipt
http://www.croysehoeve.nl/
ziet er wel lekker uit en een 3 gangenmenu voor 19,75 per courvet (das toch voor voor, hoofd en nagerecht toch?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
nee, klinkt goed!quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
3 gangen = voor- hoofd- en nagrecht. En couvert is per persoon.
Klinkt niet al te duur.
Laat je door mij niet tegenhouden hoor, nooitquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Grapjas.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Maar jij kunt wel tips geven wat leuk/lekker/betaalbaar is toch? Als "uit-de-buurter"?![]()
[..]
Logisch. We moeten sowieso even kijken wie er mee wil.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ging kijken wat je dan als alternatief had...![]()
maar jij roept dus vaak courgette in bed...
*noteert...
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:09 schreef Ynske het volgende:
![]()
Gewonden bij botsing trein en vrachtwagen
Bij een treinongeluk in Houthem zijn dinsdagochtend tientallen treinpassagiers gewond geraakt. Vier personen zijn overgebracht naar het ziekenhuis in Maastricht. Een Veoliatrein, die even voor half negen vanuit Maastricht onderweg was naar Heerlen, ramde bij het station van Houthem een vrachtauto, die geladen was met puin.
[ afbeelding ]
Tientallen treinpassagiers werden door de klap door het treinstel geslingerd. Velen liepen snijwonden en kneuzingen op. De vrachtwagenchauffeur wist op tijd zijn voertuig te verlaten.
Het treinverkeer tussen Maastricht en Valkenburg is in beide richtingen gestremd. Door de aanrijding is de bovenleiding vernield. De vervoermaatschappij Veolia zet bussen in op het traject. De verwachting is dat het nog wel enkele dagen duurt voordat de zaak is gerepareerd, aldus een woordvoerder van het bedrijf.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
kom ik met mn soap-verlies...![]()
Kun je nu (weer) niet weg?
ennek was gisteravond al in UtrechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en nee, heb heel lang met m aan de foon gehangen, en uitgelegd wat er gebeurd was, daarop hebben we de afspraak verzet, aangezien ik echt niet richting daar kon reizen op dat moment
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Ik hoorde het vanmiddag.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:09 schreef Ynske het volgende:
![]()
Gewonden bij botsing trein en vrachtwagen
Bij een treinongeluk in Houthem zijn dinsdagochtend tientallen treinpassagiers gewond geraakt. Vier personen zijn overgebracht naar het ziekenhuis in Maastricht. Een Veoliatrein, die even voor half negen vanuit Maastricht onderweg was naar Heerlen, ramde bij het station van Houthem een vrachtauto, die geladen was met puin.
[ afbeelding ]
Tientallen treinpassagiers werden door de klap door het treinstel geslingerd. Velen liepen snijwonden en kneuzingen op. De vrachtwagenchauffeur wist op tijd zijn voertuig te verlaten.
Het treinverkeer tussen Maastricht en Valkenburg is in beide richtingen gestremd. Door de aanrijding is de bovenleiding vernield. De vervoermaatschappij Veolia zet bussen in op het traject. De verwachting is dat het nog wel enkele dagen duurt voordat de zaak is gerepareerd, aldus een woordvoerder van het bedrijf.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:08 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
![]()
As The World Turns gaat stoppen!
![]()
![]()
Oh, the drama!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit gezien![]()
Oh wacht, is dat waar Lucinda in zit?
Wat die zit nu in GTST en is in Nederland komen wonen bij d'r Nederlandse verkering
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
oh, dus ik kan liefdeloos toch degene laten zijn die met een transseksueel het bed in duikt??quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Laat je door mij niet tegenhouden hoor, nooit
Ik kan toch niemand iets verbieden
ja joh, maar we kunnen alvast wel zoeken toch???quote:Maar als ik het helemaal in mijn uppie voor het zeggen had kan je nu best al gaan zoeken naar leuke restaurantjes maar ik zou een hele maand van te voren echt nog niet gaan reserveren. Er kan nog zoveel gebeuren in de tussentijd en begin januari is er overal nog plek zat volgens mij, iedereen zit dan nog volgevreten van de feestdagen
Zo moet je het ook doen hoor, gewoon binnenvallen en kleppen over wat je wiltquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:11 schreef heester49 het volgende:
Hier was ik weer intratuin leeggekocht met allerlei leuke kerst-frutsel-dingetjes....HEERLIJK. Daarna kids gehaald en heerlijk snert gegeten.
Zo he, jullie gaan wel in sneltrein vaart kan het niet helemaal bijhouden behalve dat het over eten gaat... maar val gewoon weer binnen.......gezellig
Maar dan eindig ik liefdeloos in Het Verhaalquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, dus ik kan liefdeloos toch degene laten zijn die met een transseksueel het bed in duikt??
Voorpret FTW!quote:ja joh, maar we kunnen alvast wel zoeken toch???
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, dus ik kan liefdeloos toch degene laten zijn die met een transseksueel het bed in duikt??
[..]
ja joh, maar we kunnen alvast wel zoeken toch???
hahaha, ik dacht omdat jij het vorige keer geregeld had?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:10 schreef Cat22 het volgende:
Grapjas.![]()
Ik ben 2 keer in mijn leven daar in de buurt geweest: sollicitatie en Asielactie.
helemaal niet!quote:
![]()
Nu leg je me woorden in de mond!
Volgns mij hebben we niet zoveel te willen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan eindig ik liefdeloos in Het Verhaal![]()
Want daarna hoef ik hem niet meer natuurlijk
Ik weet niet of ik dan nog wel zonder afschuw naar hem kan kijken op de cover![]()
quote:[..]
Voorpret FTW!
dat weet je dan weer wel...quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:12 schreef Greys het volgende:
Oh wacht, is dat waar Lucinda in zit?
Wat die zit nu in GTST en is in Nederland komen wonen bij d'r Nederlandse verkering
Ja, ik kijk GTST ook nooit maar nav iets op het werk keek ik er een week lang naar en toen dacht ik 'wat doet ZIJ nou in GTST?quote:
Boom wordt zilver met wat hangers voor de kindertjes erin met kleurtjes. Waaronder ballen die gevuld kunnen worden met snoepies.........hmmmmm........wordt moeilijk te laten hangen tot kerst.......ben dol op snoepies...quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo moet je het ook doen hoor, gewoon binnenvallen en kleppen over wat je wilt
Bijhouden is bijna geen beginnen aan
Wat voor kleur wordt je boom?
Met de asielactie zijn Elies, Takaiki en ik bij de Mac beland. De rest ging meteen naar huis. Daar zat ik verder ook niet in de organisaaaatsie.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahaha, ik dacht omdat jij het vorige keer geregeld had?![]()
quote:[..]
helemaal niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:19 schreef tombolafan het volgende:
Voorpret
Voorpret
en jullie hebben heus wel iets te willen. Het wordt Stoffer, Barbier of meneer Subtiel, want dat zijn de "losse mannen", jullie hebben een 'relatie' met ze, dat is niet leuk
ja, en je herkende haar spontaan van atwt?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik kijk GTST ook nooit maar nav iets op het werk keek ik er een week lang naar en toen dacht ik 'wat doet ZIJ nou in GTST?'.
ah, zo....quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met de asielactie zijn Elies, Takaiki en ik bij de Mac beland. De rest ging meteen naar huis. Daar zat ik verder ook niet in de organisaaaatsie.
Ik had het restaurant geboekt voor de dierendagmeet waarbij op het laatst zowat iedereen afviel en die dus niet doorging.![]()
[..]
Ja seriously, iedereen weet toch dat zij iemand uit ATWT is?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, en je herkende haar spontaan van atwt?
Ja, hallo, da's jouw schuld!quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah, zo....
en courgette is lekker hoor...![]()
moet je nietvoor doen!
Holden!quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja seriously, iedereen weet toch dat zij iemand uit ATWT is?
Ik weet zelfs dat er een eh... niets zeggen... hoe heet die kerel nou... je hebt een Lily en een....?
Die lange donkere?
Please DON'T tell me.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:23 schreef Greys het volgende:
Bij die courgette moet ik meteen weer aan Sex voor de Buch denken.
Dat raak ik nooit meer kwijt ben ik bang
Dus in dit geval helaas niet "zustertje genees jezelf"?quote:
holden?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja seriously, iedereen weet toch dat zij iemand uit ATWT is?
Ik weet zelfs dat er een eh... niets zeggen... hoe heet die kerel nou... je hebt een Lily en een....?
Die lange donkere?
GREYS! DAT WAS EEN AUBERGINE!quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:23 schreef Greys het volgende:
Bij die courgette moet ik meteen weer aan Sex voor de Buch denken.
Dat raak ik nooit meer kwijt ben ik bang
man wijzigen naar vrouw, via profiel boven aan de paginaquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:25 schreef heester49 het volgende:
haha kijk net mijn profiel eens na, ben ik een man??? nou ja, heb geen zin om uit te zoeken hoe ik dit moet veranderen....maar voor de duidelijkheid ben geen man.
Weet trouwens ook (nog) niet hoe je zo'n leuk plaatje bij je naam krijgt hmmmmmm nog maar een keertje een zoeken en dan toevoegen........of hebben jullie nog leuke? van een visssie ofzo
Holden, lily en lucinda zijn ook wel echt van die vaste mensen...quote:
Of een webicon, die moet je dan wel even ergens anders uploaden. Dan maakt het formaat niet meer uit.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
man wijzigen naar vrouw, via profiel boven aan de pagina
daar staat ook ergens usericon, daar kun je een plaatje dat kleiner is dan 10kb uploaden (moet 60x60 pixels zijn)
klopt maar die doen t niet lang meer, als de nieuwe layout komt, is de webicon helemaal wegquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Of een webicon, die moet je dan wel even ergens anders uploaden. Dan maakt het formaat niet meer uit.
ik ben een vrouw, plaatje doe ik later....moet nog maar ff een leuke zoeken...quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
man wijzigen naar vrouw, via profiel boven aan de pagina
daar staat ook ergens usericon, daar kun je een plaatje dat kleiner is dan 10kb uploaden (moet 60x60 pixels zijn)
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt maar die doen t niet lang meer, als de nieuwe layout komt, is de webicon helemaal weg
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:34 schreef Memento-Mori het volgende:
ik kijk wel ATWT, ik kom er openlijk voor uit en ik vind het jammer dat t gaat stoppenATWT is de enige echte leuke soap. beter dan die Nederlandse bagger
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar mijn plaatje is veul groterderder dan 100kb!
Als abbohouder kan je al grotere plaatjes uploadenquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar mijn plaatje is veul groterderder dan 100kb!
yepz maar ook niet zo groot geloof ikquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Als abbohouder kan je al grotere plaatjes uploaden
*proest*quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:38 schreef draculettetje het volgende:
JAAAAA mn pakketje is er!
de meneer van de bezorgdienst snapte het niet helemaal, ik heb hier een pakketje voor uhm dra quuu let nog iets was zijn bewoording
Ik heb een goede oppas gevonden die wel op let dat ik het niet eerder uitpak
[ afbeelding ]
alhoewel we over 2 min naar behendigheid moeten.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:38 schreef draculettetje het volgende:
de meneer van de bezorgdienst snapte het niet helemaal, ik heb hier een pakketje voor uhm dra quuu let nog iets was zijn bewoording
[ afbeelding ]
Grappig dat bij veel de huisdieren op de foto staan bij het pakket.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:38 schreef draculettetje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:40 schreef Ynske het volgende:
als ik zeg ik krijg een berichtjeWoei!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ik weet wel wie ik heb.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:42 schreef Memento-Mori het volgende:
ik weet volgens mij nu al wie mij had
Ik ook.quote:
als ik zeg ik krijg een berichtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
als ik zeg ik krijg een berichtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
How cute!!!
Zijn er stiekem vorderingen?
![]()
Pakje voor Draakje!!
![]()
En MM! Ik had Je Santa heeft de hint toch heel goed verstopt?![]()
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
Heej, jij hierquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:46 schreef MissBliss het volgende:
Hallo!
ik geloof er niks vanquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:47 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
How cute!!!
Zijn er stiekem vorderingen?
![]()
Pakje voor Draakje!!
![]()
En MM! Ik had Je Santa heeft de hint toch heel goed verstopt?![]()
Thuis deden we ook lootjes trekken met lootjestrekken.nl, en ik had mijn mams, en mams had mij!quote:
Stom.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:47 schreef tombolafan het volgende:
Dat er gewoon ook geen kerstboom in die hogeschool mag staan...![]()
![]()
![]()
Jaquote:
Haha nee idd...quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:24 schreef Strega het volgende:
[..]
Dus in dit geval helaas niet "zustertje genees jezelf"?
Beterschap hé.
Maak je notities Tombolafan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:49 schreef Strega het volgende:
Wij krijgen hier misschien wel lefdesbaby's van een grote Tabby kater van zo'n 10 kg. en een Franse Bulldog, reu,vam zo'n 18 kg
Ze zijn zeer interraciaal en homosueel in love!![]()
Ze vormen een mooi (v)echtpaar!
Ik heb ook geen kerstboom op mijn werkplek.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stom.![]()
Volgens mij zit ik voor het eerst in jaren op een werkplek waar een kerstboom staat!![]()
MB
Maar jouw werkplek rijdt langs kerstbomen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ook geen kerstboom op mijn werkplek.
Nee toch!?quote:
Zelfs niet een heeeeeeel kleintje?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ook geen kerstboom op mijn werkplek.
quote:
Jij leest net als ik niet terug maar bloedwaarde van May was weer te laag, was op controlequote:
Ohquote:Op dinsdag 8 december 2009 @ 19:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Jij leest net als ik niet terug maar bloedwaarde van May was weer te laag, was op controlegelukkig voelt ze zich wel goed maar wel hogere medicatie en goed in de gaten houden/
mooie boom!quote:
en die beertjes, hangen die allemaal zo hoog omdat ze anders opgegeten worden door de hond?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mooie boom!![]()
filmpje kan ik hier niet laden...
Anders kan ik ze telkens bij Baloe ergens vandaan plukken want dat is tof speelgoedquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en die beertjes, hangen die allemaal zo hoog omdat ze anders opgegeten worden door de hond?
Gewoon omdat ze te fucking lui was om te bukken manquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en die beertjes, hangen die allemaal zo hoog omdat ze anders opgegeten worden door de hond?
Heul niet!quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon omdat ze te fucking lui was om te bukken man
quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh faaaaak , al die lelijke bomen bij iedereen
![]()
![]()
Qweaaaaaaaa ik had post, thnx kuthoerrrrrr
Het is een kraai!quote:
filmpje ga ik morgen kijken danquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Anders kan ik ze telkens bij Baloe ergens vandaan plukken want dat is tof speelgoed
En dat filmpje is het mooist want kerstmuziek!
Fijn dat je post had kutsnol van me!
quote:
quote:
Heus heul welquote:
Das een lichtsneeuwman voor de ramuh!quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:21 schreef Morretje het volgende:
Wat zien we nu op het laatst Q'tje? Ik snap het beeld niet. Ineens draait het, en dan?![]()
En die beertjes boveninHoe hoog is die boom, kan ie daar nog steeds niet bij?
Ssssssssht, das voor het verrassingseffect, omdat ze bovenin hangen nu pakt ie niet alleen de beertjes uit den boom om dr mee te spelen maar ramt ie meteen heel de boom om bij het pakkenquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:21 schreef Morretje het volgende:
Wat zien we nu op het laatst Q'tje? Ik snap het beeld niet. Ineens draait het, en dan?![]()
En die beertjes boveninHoe hoog is die boom, kan ie daar nog steeds niet bij?
Echtniequote:Op dinsdag 8 december 2009 20:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ssssssssht, das voor het verrassingseffect, omdat ze bovenin hangen nu pakt ie niet alleen de beertjes uit den boom om dr mee te spelen maar ramt ie meteen heel de boom om bij het pakken![]()
NEE FLIKKER OP MET JE BENTO.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:23 schreef oh-oh het volgende:Wil dr iemand zien wat dr in mn bento zit?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:23 schreef oh-oh het volgende:
Wil dr iemand zien wat dr in mn bento zit?
Toch?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:25 schreef tombolafan het volgende:
omg, animal planet;
"with only a towel to stop the bleeding"
"met alleen een touw om het bloeden te stoppen"
...
ook hallo!quote:
Omdat ik weet dat je van me houdtquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
NEE FLIKKER OP MET JE BENTO.
Ik krijg dr altijd honger vandas meen. Nou, oke, laat maar zien dan
Dat ben toch toevallig niet ik he?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ook hallo!![]()
had je al gezien dat stoffer per ongeluk een escapade aangaat met een omgebouwde man?
volgens mij haal je onder en boven door elkaar...quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat je van me houdt![]()
[ afbeelding ]
Bijna het zelfde als die van vandaag maar toch niet helemaal![]()
Onderste bak, zilvervliesrijst met rozijnen en paprika en augurkjes dr op , en een halve kipkrokant en een flesje ketchup![]()
Bovenste bakje, komkommerrrrrrrr, een zakje zonnebloempitjes ( Jamin heeft die, kleine zakjes, 30 cent, echt geniaal) , een vruchtenreep EN 2 kleine chocolade kerstbeertjes
quote:
hongerquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat je van me houdt![]()
[ afbeelding ]
Bijna het zelfde als die van vandaag maar toch niet helemaal![]()
Onderste bak, zilvervliesrijst met rozijnen en paprika en augurkjes dr op , en een halve kipkrokant en een flesje ketchup![]()
Bovenste bakje, komkommerrrrrrrr, een zakje zonnebloempitjes ( Jamin heeft die, kleine zakjes, 30 cent, echt geniaal) , een vruchtenreep EN 2 kleine chocolade kerstbeertjes
definieer lachwekkend?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:34 schreef Morretje het volgende:
oh-oh wat maak jij lekkere hapjes voor jezelf!!![]()
Argh, Ravage is volgende week woensdag jarig, en ik weet weer eens niet wat ik hem moet geven. Zijn verlanglijst is belachelijk lachwekkend, daar kan ik niets mee..![]()
Iemand tips?
Oh nee ik bedoel onderste bak als in grootste bak die onderop gaat met stapelenquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
volgens mij haal je onder en boven door elkaar...![]()
Maar het ziet er lekker uit!Post je ze in het bento-topic?
Wat willie dan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:34 schreef Morretje het volgende:
Argh, Ravage is volgende week woensdag jarig, en ik weet weer eens niet wat ik hem moet geven. Zijn verlanglijst is belachelijk lachwekkend, daar kan ik niets mee..![]()
Iemand tips?
weekend weg?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:34 schreef Morretje het volgende:
Iemand tips?
Das wel een hele leuke, mss jullie laatste weekendje weg voor de beebquote:
ah, dan is het logisch ja (maak je foto dan andersomquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nee ik bedoel onderste bak als in grootste bak die onderop gaat met stapelen![]()
Ik post ze niet in het bentotopic want daar post nooit iemand iets
Ohjeequote:Op dinsdag 8 december 2009 20:25 schreef Memento-Mori het volgende:
ik had overigens iets doms gedaanik wilde geld van spaar naar betaalrekening overschrijven maar had het verkeerd om gedaan, dus M-M had vandaag geen geld meer
OMG!quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:25 schreef tombolafan het volgende:
omg, animal planet;
"with only a towel to stop the bleeding"
"met alleen een touw om het bloeden te stoppen"
...
Nogmaals ; Ik heb alleen maar leuke ideeën. Vraag Greys maarquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das wel een hele leuke, mss jullie laatste weekendje weg voor de beeb![]()
Of zo.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah, dan is het logisch ja (maak je foto dan andersom![]()
)
Nou, ik vind je ideeën meestal nog het langst leuk geloof ikquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nogmaals ; Ik heb alleen maar leuke ideeën. Vraag Greys maar
quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, ik vind je ideeën meestal nog het langst leuk geloof ik
lachwekkend omdat er alleen maar 'kleine' dingen opstaanquote:
Aaaaaaaw waarom heb jij het nodig dan???quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:41 schreef Maes het volgende:
Voor iedereen die het nodig heeft een(inclusief mezelf)
Leuk al die pakjes en kerstbomen.
Ik heb op mijn werk nog een minikerstboompje ergens, morgen maar eens opzoeken.
espresso?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:42 schreef Morretje het volgende:
[..]
lachwekkend omdat er alleen maar 'kleine' dingen opstaan
- espresso
- bordspel
- koekboek
- gereedschap
- etc
Ik heb ook vaak hele leuke ideeën trouwens, al zeg ik t zelfquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:42 schreef Morretje het volgende:
[..]
- espresso
- bordspel
- koekboek
- gereedschap
- etc
Nou, een duur kookboek en een duurbordspel en duur gereedschap is vast wel te vinden hoorquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:42 schreef Morretje het volgende:
[..]
- espresso
- bordspel
- koekboek
- gereedschap
- etc
Die krijg ik meestal van hem.. Maar op mijn verjaardag (eind april) ben ik 36 week, das wel spannend..quote:
Koekboek?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:43 schreef Ynske het volgende:
[..]esprasso machine? das toch geen klein ding?
Ymmequote:Op dinsdag 8 december 2009 20:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak hele leuke ideeën trouwens, al zeg ik t zelf
Ooooooh dan zijn al die kleine kado's toch juist fijn ook?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:44 schreef Morretje het volgende:
[..]
Die krijg ik meestal van hem.. Maar op mijn verjaardag (eind april) ben ik 36 week, das wel spannend..Budget is wel wat klein..
Je kan een weekend parijs doen. Das niet zo duur geloof ikquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:44 schreef Morretje het volgende:
[..]
Die krijg ik meestal van hem.. Maar op mijn verjaardag (eind april) ben ik 36 week, das wel spannend..Budget is wel wat klein..
Ik ben down (en niet als in het syndroom) komt wel weer goedquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aaaaaaaw waarom heb jij het nodig dan???
Oh , dit vind je vast fijn om te horen: ik sprak zondag die mensen van Kees en Libelle, en Libelle is al heeeeeelemaal los in zn nieuwe huisjeHij mag met haar mee naar haar werk, en hij speelt als een gek met de staff van dr moeder ook
![]()
Dus dies helemaal goed terechtgekomen![]()
Alleen heet ie nu Gizmo.
Hoe orgineel![]()
Dan is Libelle nog bijna leuker
Exactlyquote:
Flip is leuker dan Libelle en Gizmoquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:46 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik ben down (en niet als in het syndroom) komt wel weer goed![]()
Wat leuk van Libelle / Gizmo. Ik ben zo blij dat hij een goed plekje heeft, mocht je hem nog een zien geef hem maar een dikke knuffel van mij(ik had hem Flip gedoopt
)
Nee, de koffie zelf.. Espressomaker (geen machine) heeft ie vorig jaar al gekregen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:43 schreef Ynske het volgende:
[..]esprasso machine? das toch geen klein ding?
WORST WORST WORSTquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:47 schreef Qwea het volgende:
Tjsonge jonge
"Mike, geef me chips?!"
-DOe normaal
"whut jij hebt pepernoten"
-Ik geef je wel een mandarijn
"flikker op ik wil wat hartigs"
-Ik duw mn pik wel in je strot.
Geef hem een kjoet espressokopje van nespresso. Een belofte voor het echte apparaatquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:44 schreef Morretje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |