KipPEN?? Meerdere kippen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:43 schreef JJH het volgende:
Ik ga trouwens m'n kippen in de pan mikken, die moeten wel even...
Ajakkesquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:45 schreef Enfermera het volgende:
Pft.Kutdag.
Pijn in mn schouder. Gelukkig wel een verwijzing voor een echo, kan denk donderdag terecht. Maar nu heb ik ook dezelfde pijn in mn rechterschouder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:39 schreef Cat22 het volgende:
Mijn eerste kat ooit in de boom!
Evilllll (kijk dat tongetje)
Wel meerdere pootjes. Drumstikkies.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
KipPEN?? Meerdere kippen?
Het zijn hier lamb chops geworden ipv rosbief![]()
Lekker decadent, maar ik had er zin in
[..]
Ajakkes![]()
De pijn rechts komt misschien doordat je links zoveel mogelijk ontlast?
Goed dat je een echo krijgt... dat ze er maar eens goed naar kijken!
quote:
ben deze aan t haken http://www.hobbydoos.nl/haken/kraai.aspquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:54 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik mis iets denk ik..
![]()
Oeh JJH, lekker kippenpoten. Die eten wij ook ergens deze week..
Ja, sowieso. Mn ribben zaten rechts ook al hoger door verhoogde spierspanning. Gisteren bij de fysio was mn bovenrug ook al gekraakt, maar dan moet ik mn linkerarm in zo'n houding houden dat mn pees ook weer pijn gaat doen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:48 schreef Greys het volgende:
Ajakkes![]()
De pijn rechts komt misschien doordat je links zoveel mogelijk ontlast?
Goed dat je een echo krijgt... dat ze er maar eens goed naar kijken!
Oh, balen!quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, sowieso. Mn ribben zaten rechts ook al hoger door verhoogde spierspanning. Gisteren bij de fysio was mn bovenrug ook al gekraakt, maar dan moet ik mn linkerarm in zo'n houding houden dat mn pees ook weer pijn gaat doen.![]()
Ja inderdaad.
Ik wil gewoon dat er wat gebeurd, word gek van de pijn zo. Maakt me eigenlijk niet uit wat het is.
Magoed, om het wat vrolijker te houden (en mezelf op te vrolijken), hoe ist hier?
Zou goed kunnen natuurlijk, alhoewel de mensen die nog niks hebben Elies d'r aankondiging in het vorige topic wel ff goed moeten tsjekken natuurlijk, nu kan het evt. nog recht gebreid worden:quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik denk dat mijn pakketje er is. Maar het is afgeleverd bij het theater en die is nu dicht![]()
En arme May hopelijk werken de medicijnen.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:17 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
DIENSTMEDEDEDEDELING:
Wil iedereen die aan SS meedoet checken of zijn / haar adresgegevens wel (correct) zijn ingevuld. Het loopt namelijk helemaal uit de hand ivm onjuiste en / of ontbrekende adressen
DIENSTMEDEDEDEDELING:
Ze lijkt op Loekie!quote:
Courgettekoekjes?quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:19 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga zo courgettekoekjes en vissticks eten!
Heuj ik ben heul niet groen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Courgettekoekjes?![]()
Recept please! Ik heb vandaag nog zo'n heerlijke groene jongen gekocht.
Welk stemtopic? Van de dierbenodigdheden? Die zou Senesta vandaag openen...quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:35 schreef Ynske het volgende:
Fijn Elisa, hier helaas geen handdoeken
weet jij wanneer t stemtopic komt?
ja diequote:Op dinsdag 8 december 2009 18:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Welk stemtopic? Van de dierbenodigdheden? Die zou Senesta vandaag openen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |