sodemieters zeg wat zijn je foto's grootquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:19 schreef JJH het volgende:
Beaumfeauteau's
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
En een kat op onderzoek
maakt het wel spannender natuurlijkquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:22 schreef oh-oh het volgende:
JJH, maak es wat kleiner![]()
En dart dat nou een beetje handig zo?
dan denk ik dat er iets fout gegaan isquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:23 schreef JJH het volgende:
ik heb via imageshack geresized!
I'm on it.
Zo is het beter toch?quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan denk ik dat er iets fout gegaan is
nee das niet beter, dan moet de bowser nog de gehele grote foto laden.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo is het beter toch?
Heb nu gewoon [img=400] gedaan.
Zal ik ballen voor je gaan sparen bij de C1000?quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:32 schreef tombolafan het volgende:
Hallo allemaal!!!![]()
Mijn kerstboom staat niet zozeer scheef, als dat ie scheef is volgens mij....![]()
maar goed, ik viel op zn innerlijk zal ik maar zeggen![]()
Het is er een in pot, dus als ie het blijft doen mag ie de tuin in in januari![]()
Moet m nog wel optuigen, kwam erachter dat wat ik nog aan ballen had van glas was, en dat lijkt me niet handig met de katten...
Nog een keer dan.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee das niet beter, dan moet de bowser nog de gehele grote foto laden.
wat lief!quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:34 schreef Maes het volgende:
[..]
Zal ik ballen voor je gaan sparen bij de C1000?
In mijn huis komt alleen maar veel goud en kitsch tijdens de Kerst
Ik kan het word Lullo niet zien of lezen zonder "nog geneukt" erachteraan te denken.quote:
Je krijgt ze pas als je 20 euro betaalt...quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:37 schreef ElisaB het volgende:
Ow, die ballen van C1000 zijn echt leuk
Ik wil ze
* naar C1000 snelt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |