Het is maandag dus het geeft nietquote:
gelukkig maar!quote:Op maandag 7 december 2009 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is maandag dus het geeft niet
hoe kom je bij dit topic?quote:Op maandag 7 december 2009 20:00 schreef -Dirk- het volgende:
uh ik ben Dirk. Ben 18 jaar, kom uit de regio Eindhoven.
Nog meer info nodig?
Je bent dan ook nog maar een 18 jarig broekkie hequote:Op maandag 7 december 2009 21:41 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
pure verveling en op een of andere manier kom ik dan altijd bij sex uit
dat verandert vanzelfquote:Op maandag 7 december 2009 21:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je bent dan ook nog maar een 18 jarig broekkie he
Dat zijn ook homoseksuelenquote:Op maandag 7 december 2009 22:58 schreef Beach het volgende:
Waar zijn de lesbo's.
Heholebi is dan beter.
niet iedereenquote:Op maandag 7 december 2009 23:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar daarbij denkt iedereen aan mannen.
quote:Op maandag 7 december 2009 23:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar daarbij denkt iedereen aan mannen.
quote:
En hoe verklaar jij he en bi dan?quote:Op maandag 7 december 2009 22:58 schreef Beach het volgende:
Waar zijn de lesbo's.
Heholebi is dan beter.
Wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 8 december 2009 07:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En hoe verklaar jij he en bi dan?
Als jij Ho niet als een multi-seksuele term ziet, ben ik benieuwd wat jouw vrouwelijke tegenhanger is van He en Bi.quote:
Zou Ho dan misschien stiekem toch ook een multi-seksuele term zijn...quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:01 schreef Beach het volgende:
Oh op die manier
Dan heb ik geen alternatief voor beiden.
Dat weet ik ook wel (homogeen hè)quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:02 schreef stbabylon het volgende:
Voornamelijk omdat Homo eigenlijk gewoon Gelijk betekend.
bengelquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:32 schreef tralalalars het volgende:
mogguh.. en alvast middag ... heb je meer aan natuurlijk
hoest hier? Goldie lekker aan t genieten van je weekend?
ah.. mooi zo ff inkopen doen ook voor de zaakquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vandaag nog wat klussen en morgen naar aken naar de kerstmarkt
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:04 schreef tralalalars het volgende:
[..]
ah.. mooi zo ff inkopen doen ook voor de zaak
Die zijn stiekum toch biquote:Op maandag 7 december 2009 22:58 schreef Beach het volgende:
Waar zijn de lesbo's.
Heholebi is dan beter.
Goede avondquote:
Lekkerquote:
uitgegeten? wast goed? ... morgen kerstinkopen doen .. heb je nog thema's met kerst en oud en nieuw in de club??quote:
het was heerlijkquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:10 schreef tralalalars het volgende:
[..]
uitgegeten? wast goed? ... morgen kerstinkopen doen .. heb je nog thema's met kerst en oud en nieuw in de club??
oeh.. vis klinkt goed ... (sorry kan een glimlachje niet onderdrukken .. een vislucht in een parenclub... is nooit grappigquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het was heerlijk![]()
visgourmet schotel![]()
we vieren hier wel kerst
de club kleden we dan aan met kerst versieringen en een speciaal kerstbuffet
whehehequote:Op dinsdag 8 december 2009 22:26 schreef tralalalars het volgende:
[..]
oeh.. vis klinkt goed ... (sorry kan een glimlachje niet onderdrukken .. een vislucht in een parenclub... is nooit grappig)
maar wel goedquote:
Er was deze week geen afleveringquote:Op woensdag 9 december 2009 23:21 schreef Cue_ het volgende:
Baby.. is heroes even gestopt ofzo? Dat ik hem nu nog niet kan downen?
Aah oke.. dat verklaard een hoop. Daar hebben andere series ook last van denk ik zo.quote:Op donderdag 10 december 2009 07:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er was deze week geen aflevering
En ik heb het even opgezocht.... 4-1 pas weer een nieuwe(5-1 te dl-en
)
2de kerstdag Dr. Who Special te dl-enquote:Op donderdag 10 december 2009 16:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah oke.. dat verklaard een hoop. Daar hebben andere series ook last van denk ik zo.
Werksequote:Op donderdag 10 december 2009 20:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
laatste lange weekend werken![]()
![]()
gaat nou helemaal lukkenquote:
Tantrastylequote:Op vrijdag 11 december 2009 20:32 schreef tralalalars het volgende:
Avond... tis wel een heule slowe chat ofnie?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:32 schreef tralalalars het volgende:
Avond... tis wel een heule slowe chat ofnie?
lijkt het wel opquote:
Ik heb te weinig geduld voor tantraquote:
idem hierquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb te weinig geduld voor tantra
Kom dan in de singles SCquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idem hier
de kpd sc is nog rustiger dan deze
ik ben geen singlequote:Op vrijdag 11 december 2009 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom dan in de singles SCdie is niet rustig
Dus? Niet singles mogen daar ook komen hoor.quote:
ik denk als ik daar ook nog ga komen dat ik zeker in de top 3 van de top 100 staquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus? Niet singles mogen daar ook komen hoor.
En dat is erg omdat?quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik denk als ik daar ook nog ga komen dat ik zeker in de top 3 van de top 100 sta
ze me dan helemaal voor een spammer houdenquote:
Een tweede tong is niet erg hoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze me dan helemaal voor een spammer houden![]()
een soort van 2de tong
chicks hosselen of zoquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:15 schreef tralalalars het volgende:
hmm.... als niet single in de single SC ... wat is daar het nut van?
Krijg andere gedachten bij 2 tongenquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een tweede tong is niet erg hoor
Ik ookquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:20 schreef tralalalars het volgende:
[..]
Krijg andere gedachten bij 2 tongen
whehehe ik ookquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:20 schreef tralalalars het volgende:
[..]
ik post niet zoveel kwaliteitquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een tweede tong is niet erg hoor
Nee ik ook al nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik post niet zoveel kwaliteit
er komt ineens een mooie herinering bovenquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:20 schreef tralalalars het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er komt ineens een mooie herinering boven![]()
![]()
whehehe dream onquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:33 schreef tralalalars het volgende:
[..]
delen... en ff van te voren.. pics or it didn't happen![]()
*doet oogjes dichtquote:
zoietsquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:54 schreef tralalalars het volgende:
[..]
*doet oogjes dicht* ... nee heb je en ja kun je vergeten he
Lekker aan het werk?quote:
yupquote:
Ik heb lekker weekend. Fokken met een biertje erbijquote:
dat is ook goedquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb lekker weekend. Fokken met een biertje erbij
Zeker wetenquote:
ben weer werken latersquote:
quote:
Kan niet wachten tot het 21 maart isquote:Op maandag 14 december 2009 07:53 schreef Beach het volgende:
[..]
![]()
Lekker koud buiten.
Toen ik om 5 uur een sigaretje opstak; was echt alles bevroren
babyquote:Op maandag 14 december 2009 07:52 schreef stbabylon het volgende:
Ik doe even mee met de goedemorgens/goeienavonds
strandquote:Op maandag 14 december 2009 07:53 schreef Beach het volgende:
[..]
![]()
Lekker koud buiten.
Toen ik om 5 uur een sigaretje opstak; was echt alles bevroren
Haha jaquote:Op maandag 14 december 2009 07:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot het 21 maart is
jawel hoorquote:Op maandag 14 december 2009 16:10 schreef vencodark het volgende:
Het is hier wel echt het hoi/tot ziens topic geworden he.Sodeju!
Heeft er niemand meer iets over seks gerelateerde dingen te zeggen?
Ja die hoi/doei kunnen ook wel achterwege gelaten wordenquote:Op maandag 14 december 2009 16:10 schreef vencodark het volgende:
Het is hier wel echt het hoi/tot ziens topic geworden he.Sodeju!
Heeft er niemand meer iets over seks gerelateerde dingen te zeggen?
shit maak ik nog een typo ookquote:
Ja, het loopt zo al 2 topics langs zo zachtjes aan. Das wel beetje saai zo.quote:Op maandag 14 december 2009 16:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja die hoi/doei kunnen ook wel achterwege gelaten worden
Het ligt niet aan jou dat je geen seks hebt? Wil je er over praten?quote:
Nope want dat bedoelde ik uiteraard niet.quote:Op maandag 14 december 2009 16:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou dat je geen seks hebt? Wil je er over praten?
En door dat hoi/doei komen er echt niet ineens allerlei mensen op af.. dat is ook wel gebleken.quote:Op maandag 14 december 2009 16:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, het loopt zo al 2 topics langs zo zachtjes aan. Das wel beetje saai zo.
Kijk, ik heb niets over seks te zeggen want ik heb het niet.Dus...aan mij ligt het niet.
Nee precies. Topicvervuiling.quote:Op maandag 14 december 2009 16:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En door dat hoi/doei komen er echt niet ineens allerlei mensen op af.. dat is ook wel gebleken.
Ik heb ook zelden seks, dus aan mij ligt het ook niet
De laatste staat idd niet hier vermeldt.quote:Op maandag 14 december 2009 16:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee precies. Topicvervuiling.
Maar de keren dat jij seks hebt, post je het ook niet uitgebreid hier natuurlijk.![]()
Dus waar dient dit topic nu feitelijk voor?
Dat laatste? Als je wel seks hebt gehad bedoel je?quote:Op maandag 14 december 2009 16:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De laatste staat idd niet hier vermeldt.
Voor mensen met seks?
De laatste keer dat ik seks heb gehad ja.quote:Op maandag 14 december 2009 16:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat laatste? Als je wel seks hebt gehad bedoel je?
Maare, als dit topic geldt voor mensen met seks dan kan ik beter wegblijven.
Je hebt het ergens anders gemeld he!quote:Op maandag 14 december 2009 16:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik seks heb gehad ja.
Gaan we saampjes weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 december 2009 16:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hebt het ergens anders gemeld he!![]()
Ja, samen zijn! Is samen lachen, samen huilen. Leven door dicht bij elkaar te zijn!
Dat wel ja .. dat was genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.liefde voor het leven!
![]()
Jaaa hier ist toch al tijdje minder boeiend dus minder drang zulke dingen te melden denk ik.quote:Op maandag 14 december 2009 16:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat wel ja .. dat was genoegliefde voor het leven!
Ja idd..quote:Op maandag 14 december 2009 16:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaaa hier ist toch al tijdje minder boeiend dus minder drang zulke dingen te melden denk ik.
![]()
goed planquote:Op maandag 14 december 2009 21:24 schreef Adolecens het volgende:
Dat idee had ik al, vandaar de tip even ja
Ook geen lol meer aan inderdaad.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat is het hier ineens rustig geworden
zou het door de TT komenquote:
was het maar kutquote:
vorige maand was het toch wel lekker drukquote:Op woensdag 16 december 2009 08:21 schreef Cue_ het volgende:
Staat los van de TT hoorHet is hier al maanden rustig
Dat was nog rustig schatquote:Op woensdag 16 december 2009 08:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vorige maand was het toch wel lekker druk![]()
morgen Cue![]()
Beach
je noemt me schatquote:Op woensdag 16 december 2009 08:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat was nog rustig schat
Het is gewoon afhankelijk van de mensen die hier komen. Als ik zie dat bengel of venco gepost hebben hier, ga ik hier sneller kijken dan wanneer de rest iets van 'hoi' heeft gezegd.
enige redenen vaak dat ik een hoi plaats is als tvpquote:Op woensdag 16 december 2009 08:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
je noemt me schat![]()
maar je hebt wel gelijk de meeste zeggen even hoi en daarna niks meer
quote:Op woensdag 16 december 2009 08:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
enige redenen vaak dat ik een hoi plaats is als tvp
En anders blijf ik gewoon lekker weg![]()
Maargoed ondanks dat.. het is maar net hoe de mensen klikken en hoe interessant ze zijn/ je ze vindt. Combi van factoren he
dat doe ik ookquote:Op woensdag 16 december 2009 08:53 schreef Beach het volgende:
Ik heb niks te melden maar ik blijf wel stug doorgaan met gedag zeggen.
Ja logischquote:Op woensdag 16 december 2009 08:53 schreef Beach het volgende:
Ik heb niks te melden maar ik blijf wel stug doorgaan met gedag zeggen.
doen we het toch andersquote:Op woensdag 16 december 2009 08:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja logisch
En iedereen ziet dat het hier saai is en niks meer of minder dan hoi/doei, dus dat zal een boel mensen aantrekken
Haha... tja dat zijn dan weer dingen die ik niet altijd met iedereen deelquote:Op woensdag 16 december 2009 09:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
doen we het toch anders
nog goede sex gehad cue?
probeer ik een gesprek op te starten is het weer niet goedquote:Op woensdag 16 december 2009 09:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha... tja dat zijn dan weer dingen die ik niet altijd met iedereen deel
tja sorry.. vertel maar wat leuks over jouw leventje..quote:Op woensdag 16 december 2009 09:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
probeer ik een gesprek op te starten is het weer niet goed
wat wil je weten?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
tja sorry.. vertel maar wat leuks over jouw leventje..
ik nog minderquote:
sex is saaiquote:Op woensdag 16 december 2009 10:22 schreef Bengeltje het volgende:
Seks seks seks seks seks seks... Zo hebben we dat ook weer gehad.
Goedemorgen.
Denk het wel jaquote:Op woensdag 16 december 2009 10:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alles behalve saai met de goede persoon.![]()
CG.![]()
Ga je echt alleen maar klussen met kerst?
Dat is toch ook leuk, gezellig met wat vrienden.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk het wel ja
Heb weinig anders te doen dan dat.
En jij dan? beetje leuke plannen gemaakt?
Vrienden zitten wss allemaal bij familie hequote:Op woensdag 16 december 2009 10:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is toch ook leuk, gezellig met wat vrienden.Later op de avond wat kaarsjes aan en gezellig met z'n allen op de grond kletsen en eten.
![]()
Ja, geen familie van mijn kant.Maar wel de personen waar ik dol op ben in de buurt.
![]()
Geen poespas, gewoon gezellig en knus.
Dat hoeft toch niet?quote:Op woensdag 16 december 2009 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vrienden zitten wss allemaal bij familie heWss wel 1 vriendin over de vloer, maar dat komt omdat ze niet thuis kan zitten dan
dat klinkt lekker. Lekker alleen met de mensen waar je het mee wilt vieren
Dat klopt ja, misschien dat ik dat wel ga doenquote:Op woensdag 16 december 2009 10:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet?Je kan ze wel aangeven dat ze welkom zijn om te komen klussen.
Wie weet hoeveel je dan nog voor de deur hebt staan.
Mensen die vluchten van familie.
Waarom kan ze niet thuis zitten?
Idd. Dat wil ik dit jaar, niet naar mijn familie. Bel ze misschien even...ga wel alvast een kaartje klaarleggen om te versturen.
Gewoon doen. Je hebt niets te missen.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat klopt ja, misschien dat ik dat wel ga doenZou wel gaaf zijn opzich hehe.
Der ma wil alleen zijn met der man. .. zoiets.
Vinden ze vast leuk
Jah dat is idd wel vreemd, maarja.. weet er ook het fijne niet van.. verder wel goede band tussen die tweequote:Op woensdag 16 december 2009 11:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gewoon doen. Je hebt niets te missen.Komen ze niet, jammer. Komen ze wel, leuk meer mensen.
Vind het wel raar dat een moeder haar kind de deur uit duwt.![]()
Of zij het leuk vinden boeit mij eigenlijk weinig.
het is nog middagquote:
bengelquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is donker, dat valt bij mij onder avond.
Hai Goldi.
dat was woensdagquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe is het. Je ging gisteren stappen? of was dat alweer een paar dagen terug.
ja hele goede avond gehadquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:07 schreef Bengeltje het volgende:
Proficiat met je verjaardag.leuke avond gehad?
Wanneer was of ben je jarig?
Als nog gefeliciteerd danquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ja hele goede avond gehad
ik was woensdag jarig.
dankjewelquote:
Bengelquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:58 schreef Bengeltje het volgende:
Het was wel erg rustig hier.
Goldi.![]()
Wat kunnen we er aan doen. Pikante foto's plaatsen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Bengel![]()
ja idd er komt bijna niemand meer
die van mij zullen de mensen eerder wegjagenquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat kunnen we er aan doen. Pikante foto's plaatsen?
Eerst posten dan kunnen we eens kijken wat het teweeg brengt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die van mij zullen de mensen eerder wegjagen
ik ben netjes opgevoedquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Eerst posten dan kunnen we eens kijken wat het teweeg brengt.
Dan wachten we even op de dames.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben netjes opgevoeddus dames eerst
dus over 2 jaar komt er hier weer leven in de brouwerijquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan wachten we even op de dames.
Succes daarmee he.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan wachten we even op de dames.
Hoezo over 2 jaar?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
dus over 2 jaar komt er hier weer leven in de brouwerij
Volgens mij sta jij prachtig op pikante foto's.quote:
Haha perhaps maar dat gaan we niet doen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:56 schreef Bengeltje het volgende:
Volgens mij sta jij prachtig op pikante foto's.
eerder zullen de dames niet postenquote:
dat denk ik ookquote:[..]
Volgens mij sta jij prachtig op pikante foto's.
iig niet postenquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha perhaps maar dat gaan we niet doen.
Nu vraag ik me wel af over welke dames jij het hebt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eerder zullen de dames niet posten
[..]
dat denk ik ook
tegen die tijd zullen het wel nieuwe zijn die hier dan komen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nu vraag ik me wel af over welke dames jij het hebt.
Ik zie hier anders al jaren dezelfde.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tegen die tijd zullen het wel nieuwe zijn die hier dan komen.
komen er hier helemaal geen nieuwequote:Op dinsdag 22 december 2009 16:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zie hier anders al jaren dezelfde.
Tel eens hoeveel mannen hier posten. Al zijn bijna alle vrouwen tegenwoordig bi, wat meer mannen zou gezellig zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
komen er hier helemaal geen nieuwe
niet echt veelquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tel eens hoeveel mannen hier posten. Al zijn bijna alle vrouwen tegenwoordig bi, wat meer mannen zou gezellig zijn.
Nog meer mannen hierquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tel eens hoeveel mannen hier posten. Al zijn bijna alle vrouwen tegenwoordig bi, wat meer mannen zou gezellig zijn.
Hey Goldiequote:
Zoiets?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat kunnen we er aan doen. Pikante foto's plaatsen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Cue_ op 22-12-2009 22:04:28 ]
quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoiets?
Leuk truitjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
[..]
Zoiets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat geldt voor iedereenquote:
Ik heb er genoeg, maar niet voor in hierquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:03 schreef Bengeltje het volgende:
Ik heb zo'n foto's niet. Dus ben blij als jij ze wel hebt.
KPD?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb er genoeg, maar niet voor in hier
in mijn pm danquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zijn ze niet geschikt voor hier, of wil je ze alleen voor privé gebruik.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beidequote:Op dinsdag 22 december 2009 19:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zijn ze niet geschikt voor hier, of wil je ze alleen voor privé gebruik.
ze vallen duidelijk in de smaak.
Een kinderhand is snel gevuld.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beide
Het zijn mannen he, die zijn al met weinig tevreden
Dit klinkt hopeloos.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beide
Het zijn mannen he, die zijn al met weinig tevreden
Wensen hebben ze vast welquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dit klinkt hopeloos.Ze zullen toch wel iets van wensen hebben.
Zo lang er bier en tieten zijn is een man gauw tevredenquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dit klinkt hopeloos.Ze zullen toch wel iets van wensen hebben.
vrij donderdagavond pas weer werkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey Goldie![]()
Lekker vrij? Of moet je nog werken?
[..]
Zoiets?
mooi uitzichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
wordt het tijd dat je er gaat makenquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n foto's niet. Dus ben blij als jij ze wel hebt.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang er bier en tieten zijn is een man gauw tevreden
Gezellig met kerstavondquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vrij donderdagavond pas weer werken![]()
[..]
mooi uitzicht
yupquote:
Gezellig paren met kerstquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
yup
en alle 2 de kerstdagen
zoietsquote:
Heb je een stal, een os en een ezel geregeld?quote:
alleen de 3 wijzen krijg ik hier in belgie niet gevondenquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb je een stal, een os en een ezel geregeld?
En wat bewapende Palestijnen voor de sfeer?
Ik benquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen de 3 wijzen krijg ik hier in belgie niet gevonden
heb wel al palestijnse opblaaspoppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wijs mag ik langskomen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wijs mag ik langskomen.
is een openbare weg dus iedereen mag langskomen
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
LOLquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is een openbare weg dus iedereen mag langskomen
Vertel? Maria zwanger?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb wel een ander probleem met de kerst stal
Ik ken wel een maagd die Marie heet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik krijg maar geen maagd gevonden voor maria
zie mijn post boven jouquote:
Dat is wel lastigquote:
preciesquote:
Ik ken wel een Maria en zij is nog maagd ookquote:
stuur ze maar langsquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ken wel een Maria en zij is nog maagd ook
In een sprookje kan alles hequote:Op dinsdag 22 december 2009 20:05 schreef Bengeltje het volgende:
Ben ik nu gek?? In de kerststal ligt ook baby-jezus in een kribbe. Dan is Maria van binnenuit wel ontmaagd.
Of is hij ook zonder bevalling geboren, net zij zonder seks zwanger is geraakt.
Ik zou eens vragen ze tijd heeftquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:05 schreef Bengeltje het volgende:
Ben ik nu gek?? In de kerststal ligt ook baby-jezus in een kribbe. Dan is Maria van binnenuit wel ontmaagd.
Of is hij ook zonder bevalling geboren, net zij zonder seks zwanger is geraakt.
het is maar voor 3 dagenquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou eens vragen ze tijd heeft
Dat valt reuze meequote:
en je krijgt de garantie dat ze daarna geen maagd meer isquote:
Dat vind ik aardig van je.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en je krijgt de garantie dat ze daarna geen maagd meer is
ik ben aardigquote:
Dat hoop ik wel want het is mijn zusje waar ik het over heb.quote:
voor zusjes ben ik nog lieverquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel want het is mijn zusje waar ik het over heb.
Je wil je zusje laten ontmaagden door goldi?quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel want het is mijn zusje waar ik het over heb.
Mijn zusje is ook heel liefquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor zusjes ben ik nog liever
nou lopenquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je wil je zusje laten ontmaagden door goldi?
Nee, mijn zusje heet toevallig Maria en is zo ver ik weet nog maagd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ze is toch wel al 18 jaarquote:
Bengel .. je timingquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
en je krijgt de garantie dat ze daarna geen maagd meer is
uhhh??quote:
Je zegt het hierboven toch zo ongeveer.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
Nee, mijn zusje heet toevallig Maria en is zo ver ik weet nog maagd.Alleen ik geef Goldie weinig kans dat hem dat lukt
25quote:
Van mij mag Goldie dat proberen. Maar ik ken mijn zusje en dat gaat hem niet lukken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
uhhh??
[..]
Je zegt het hierboven toch zo ongeveer.![]()
Of het hem lukt of niet..
Haar kende wel. Ze is nogal kieskeurig dus er is nog geen gegadigde.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:35 schreef Bengeltje het volgende:
25 en maagd.Ze gaat echt eerst trouwen en dan pas ...?
Nee, ze lijkt op d'r broer.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:35 schreef Bengeltje het volgende:
25 en maagd.Ze gaat echt eerst trouwen en dan pas ...?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik dacht spring eens gelijk met CG.
Jij kent mijn zusje blijkbaarquote:
ze ziet er niet uit of zoquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haar kende wel. Ze is nogal kieskeurig dus er is nog geen gegadigde.
Toen was ik al zwanger van mijn 2e.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haar kende wel. Ze is nogal kieskeurig dus er is nog geen gegadigde.
Uhh wil je zeggen dat ze ook op een verhaal van internet afgaat en dan ...quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
![]()
Ik weet weer precies waarom ik je zo lief vindt
Nee, want dan was ze geen maagd meer.quote:
Nee hoor dat valt wel mee. Ze is gelovig en doet niet aan seks voor het huwelijk.quote:
Sommige mensen zijn gewoon laatbloeiersquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Toen was ik al zwanger van mijn 2e.![]()
Wie weetquote:[..]
Uhh wil je zeggen dat ze ook op een verhaal van internet afgaat en dan ...
Dan ken jij mijn zusje dus blijkbaar nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, want dan was ze geen maagd meer.
Dat valt wel mee, zegt ie dan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
Nee hoor dat valt wel mee. Ze is gelovig en doet niet aan seks voor het huwelijk.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, want dan was ze geen maagd meer.
Ik had het over dat ze niet lelijk is.quote:
ze past dan iig goed in de kerststalquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
Nee hoor dat valt wel mee. Ze is gelovig en doet niet aan seks voor het huwelijk.
Is Jozef een beetje knap?quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze past dan iig goed in de kerststal
EM is natuurlijk onweerstaanbaar.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ken jij mijn zusje dus blijkbaar niet
Klopt!quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
EM is natuurlijk onuitstaanbaar.
knap genoeg om te zorgen dat er weer een maagd minder zal zijnquote:
Mijn zusje heeft smaakquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
EM is natuurlijk onweerstaanbaar.
whehehe die editquote:
It's a nasty job but somebody got to do it.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
knap genoeg om te zorgen dat er weer een maagd minder zal zijn
Ik ga je niet tegenspreken.quote:
Zo gevalletje apart. Je weet zeker dat ze maagd is? Negers...quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
Mijn zusje heeft smaakDie valt alleen op schele schotse negers
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft smaakDie valt alleen op schele schotse negers
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
It's a nasty job but somebody got to do it.
Ze is wel apart ja, dat kan ook niet anders als ze is familie van mijquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ga je niet tegenspreken.![]()
[..]
Zo gevalletje apart. Je weet zeker dat ze maagd is? Negers...
Vandaar dat ze ook nog single en maagd isquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
moeilijk om aan zo'n jozef te komen
Dan moet maria maar met een van de wijze aan de slag.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
moeilijk om aan zo'n jozef te komen
Leuke twistquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan moet maria maar met een van de wijze aan de slag.Jozef mocht toch al niet.
ik heb geen wijzenquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan moet maria maar met een van de wijze aan de slag.Jozef mocht toch al niet.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb geen wijzen![]()
in belgie is dat nog moeilijker te vinden dan een maagd in een parenclub
dan valt tijn zijn zus dus afquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:00 schreef Bengeltje het volgende:
Jullie willen gewoon moeilijk doen.Kerst staat voor leuk gezellig en makkelijk.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:00 schreef Bengeltje het volgende:
Daarom doe ik ook niet mee aan al die onzin.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:00 schreef Bengeltje het volgende:
M'n ex heet Maria. Maar die is geen maagd meer.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan valt tijn zijn zus dus af
Jammer voor haarquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan valt tijn zijn zus dus af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |