sex is saaiquote:Op woensdag 16 december 2009 10:22 schreef Bengeltje het volgende:
Seks seks seks seks seks seks... Zo hebben we dat ook weer gehad.
Goedemorgen.
Denk het wel jaquote:Op woensdag 16 december 2009 10:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alles behalve saai met de goede persoon.![]()
CG.![]()
Ga je echt alleen maar klussen met kerst?
Dat is toch ook leuk, gezellig met wat vrienden.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk het wel ja
Heb weinig anders te doen dan dat.
En jij dan? beetje leuke plannen gemaakt?
Vrienden zitten wss allemaal bij familie hequote:Op woensdag 16 december 2009 10:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is toch ook leuk, gezellig met wat vrienden.Later op de avond wat kaarsjes aan en gezellig met z'n allen op de grond kletsen en eten.
![]()
Ja, geen familie van mijn kant.Maar wel de personen waar ik dol op ben in de buurt.
![]()
Geen poespas, gewoon gezellig en knus.
Dat hoeft toch niet?quote:Op woensdag 16 december 2009 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vrienden zitten wss allemaal bij familie heWss wel 1 vriendin over de vloer, maar dat komt omdat ze niet thuis kan zitten dan
dat klinkt lekker. Lekker alleen met de mensen waar je het mee wilt vieren
Dat klopt ja, misschien dat ik dat wel ga doenquote:Op woensdag 16 december 2009 10:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet?Je kan ze wel aangeven dat ze welkom zijn om te komen klussen.
Wie weet hoeveel je dan nog voor de deur hebt staan.
Mensen die vluchten van familie.
Waarom kan ze niet thuis zitten?
Idd. Dat wil ik dit jaar, niet naar mijn familie. Bel ze misschien even...ga wel alvast een kaartje klaarleggen om te versturen.
Gewoon doen. Je hebt niets te missen.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat klopt ja, misschien dat ik dat wel ga doenZou wel gaaf zijn opzich hehe.
Der ma wil alleen zijn met der man. .. zoiets.
Vinden ze vast leuk
Jah dat is idd wel vreemd, maarja.. weet er ook het fijne niet van.. verder wel goede band tussen die tweequote:Op woensdag 16 december 2009 11:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gewoon doen. Je hebt niets te missen.Komen ze niet, jammer. Komen ze wel, leuk meer mensen.
Vind het wel raar dat een moeder haar kind de deur uit duwt.![]()
Of zij het leuk vinden boeit mij eigenlijk weinig.
het is nog middagquote:
bengelquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is donker, dat valt bij mij onder avond.
Hai Goldi.
dat was woensdagquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe is het. Je ging gisteren stappen? of was dat alweer een paar dagen terug.
ja hele goede avond gehadquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:07 schreef Bengeltje het volgende:
Proficiat met je verjaardag.leuke avond gehad?
Wanneer was of ben je jarig?
Als nog gefeliciteerd danquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ja hele goede avond gehad
ik was woensdag jarig.
dankjewelquote:
Bengelquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:58 schreef Bengeltje het volgende:
Het was wel erg rustig hier.
Goldi.![]()
Wat kunnen we er aan doen. Pikante foto's plaatsen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Bengel![]()
ja idd er komt bijna niemand meer
die van mij zullen de mensen eerder wegjagenquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat kunnen we er aan doen. Pikante foto's plaatsen?
Eerst posten dan kunnen we eens kijken wat het teweeg brengt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die van mij zullen de mensen eerder wegjagen
ik ben netjes opgevoedquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Eerst posten dan kunnen we eens kijken wat het teweeg brengt.
Dan wachten we even op de dames.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben netjes opgevoeddus dames eerst
dus over 2 jaar komt er hier weer leven in de brouwerijquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan wachten we even op de dames.
Succes daarmee he.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan wachten we even op de dames.
Hoezo over 2 jaar?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
dus over 2 jaar komt er hier weer leven in de brouwerij
Volgens mij sta jij prachtig op pikante foto's.quote:
Haha perhaps maar dat gaan we niet doen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:56 schreef Bengeltje het volgende:
Volgens mij sta jij prachtig op pikante foto's.
eerder zullen de dames niet postenquote:
dat denk ik ookquote:[..]
Volgens mij sta jij prachtig op pikante foto's.
iig niet postenquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha perhaps maar dat gaan we niet doen.
Nu vraag ik me wel af over welke dames jij het hebt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eerder zullen de dames niet posten
[..]
dat denk ik ook
tegen die tijd zullen het wel nieuwe zijn die hier dan komen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nu vraag ik me wel af over welke dames jij het hebt.
Ik zie hier anders al jaren dezelfde.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tegen die tijd zullen het wel nieuwe zijn die hier dan komen.
komen er hier helemaal geen nieuwequote:Op dinsdag 22 december 2009 16:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zie hier anders al jaren dezelfde.
Tel eens hoeveel mannen hier posten. Al zijn bijna alle vrouwen tegenwoordig bi, wat meer mannen zou gezellig zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
komen er hier helemaal geen nieuwe
niet echt veelquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tel eens hoeveel mannen hier posten. Al zijn bijna alle vrouwen tegenwoordig bi, wat meer mannen zou gezellig zijn.
Nog meer mannen hierquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tel eens hoeveel mannen hier posten. Al zijn bijna alle vrouwen tegenwoordig bi, wat meer mannen zou gezellig zijn.
Hey Goldiequote:
Zoiets?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat kunnen we er aan doen. Pikante foto's plaatsen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Cue_ op 22-12-2009 22:04:28 ]
quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoiets?
Leuk truitjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |