Het is maandag dus het geeft nietquote:
gelukkig maar!quote:Op maandag 7 december 2009 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is maandag dus het geeft niet
hoe kom je bij dit topic?quote:Op maandag 7 december 2009 20:00 schreef -Dirk- het volgende:
uh ik ben Dirk. Ben 18 jaar, kom uit de regio Eindhoven.
Nog meer info nodig?
Je bent dan ook nog maar een 18 jarig broekkie hequote:Op maandag 7 december 2009 21:41 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
pure verveling en op een of andere manier kom ik dan altijd bij sex uit
dat verandert vanzelfquote:Op maandag 7 december 2009 21:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je bent dan ook nog maar een 18 jarig broekkie he
Dat zijn ook homoseksuelenquote:Op maandag 7 december 2009 22:58 schreef Beach het volgende:
Waar zijn de lesbo's.
Heholebi is dan beter.
niet iedereenquote:Op maandag 7 december 2009 23:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar daarbij denkt iedereen aan mannen.
quote:Op maandag 7 december 2009 23:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar daarbij denkt iedereen aan mannen.
quote:
En hoe verklaar jij he en bi dan?quote:Op maandag 7 december 2009 22:58 schreef Beach het volgende:
Waar zijn de lesbo's.
Heholebi is dan beter.
Wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 8 december 2009 07:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En hoe verklaar jij he en bi dan?
Als jij Ho niet als een multi-seksuele term ziet, ben ik benieuwd wat jouw vrouwelijke tegenhanger is van He en Bi.quote:
Zou Ho dan misschien stiekem toch ook een multi-seksuele term zijn...quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:01 schreef Beach het volgende:
Oh op die manier
Dan heb ik geen alternatief voor beiden.
Dat weet ik ook wel (homogeen hè)quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:02 schreef stbabylon het volgende:
Voornamelijk omdat Homo eigenlijk gewoon Gelijk betekend.
bengelquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:32 schreef tralalalars het volgende:
mogguh.. en alvast middag ... heb je meer aan natuurlijk
hoest hier? Goldie lekker aan t genieten van je weekend?
ah.. mooi zo ff inkopen doen ook voor de zaakquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vandaag nog wat klussen en morgen naar aken naar de kerstmarkt
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:04 schreef tralalalars het volgende:
[..]
ah.. mooi zo ff inkopen doen ook voor de zaak
Die zijn stiekum toch biquote:Op maandag 7 december 2009 22:58 schreef Beach het volgende:
Waar zijn de lesbo's.
Heholebi is dan beter.
Goede avondquote:
Lekkerquote:
uitgegeten? wast goed? ... morgen kerstinkopen doen .. heb je nog thema's met kerst en oud en nieuw in de club??quote:
het was heerlijkquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:10 schreef tralalalars het volgende:
[..]
uitgegeten? wast goed? ... morgen kerstinkopen doen .. heb je nog thema's met kerst en oud en nieuw in de club??
oeh.. vis klinkt goed ... (sorry kan een glimlachje niet onderdrukken .. een vislucht in een parenclub... is nooit grappigquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het was heerlijk![]()
visgourmet schotel![]()
we vieren hier wel kerst
de club kleden we dan aan met kerst versieringen en een speciaal kerstbuffet
whehehequote:Op dinsdag 8 december 2009 22:26 schreef tralalalars het volgende:
[..]
oeh.. vis klinkt goed ... (sorry kan een glimlachje niet onderdrukken .. een vislucht in een parenclub... is nooit grappig)
maar wel goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |