babyquote:Op maandag 14 december 2009 07:52 schreef stbabylon het volgende:
Ik doe even mee met de goedemorgens/goeienavonds
strandquote:Op maandag 14 december 2009 07:53 schreef Beach het volgende:
[..]
![]()
Lekker koud buiten.
Toen ik om 5 uur een sigaretje opstak; was echt alles bevroren
Haha jaquote:Op maandag 14 december 2009 07:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot het 21 maart is
jawel hoorquote:Op maandag 14 december 2009 16:10 schreef vencodark het volgende:
Het is hier wel echt het hoi/tot ziens topic geworden he.Sodeju!
Heeft er niemand meer iets over seks gerelateerde dingen te zeggen?
Ja die hoi/doei kunnen ook wel achterwege gelaten wordenquote:Op maandag 14 december 2009 16:10 schreef vencodark het volgende:
Het is hier wel echt het hoi/tot ziens topic geworden he.Sodeju!
Heeft er niemand meer iets over seks gerelateerde dingen te zeggen?
shit maak ik nog een typo ookquote:
Ja, het loopt zo al 2 topics langs zo zachtjes aan. Das wel beetje saai zo.quote:Op maandag 14 december 2009 16:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja die hoi/doei kunnen ook wel achterwege gelaten worden
Het ligt niet aan jou dat je geen seks hebt? Wil je er over praten?quote:
Nope want dat bedoelde ik uiteraard niet.quote:Op maandag 14 december 2009 16:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou dat je geen seks hebt? Wil je er over praten?
En door dat hoi/doei komen er echt niet ineens allerlei mensen op af.. dat is ook wel gebleken.quote:Op maandag 14 december 2009 16:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, het loopt zo al 2 topics langs zo zachtjes aan. Das wel beetje saai zo.
Kijk, ik heb niets over seks te zeggen want ik heb het niet.Dus...aan mij ligt het niet.
Nee precies. Topicvervuiling.quote:Op maandag 14 december 2009 16:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En door dat hoi/doei komen er echt niet ineens allerlei mensen op af.. dat is ook wel gebleken.
Ik heb ook zelden seks, dus aan mij ligt het ook niet
De laatste staat idd niet hier vermeldt.quote:Op maandag 14 december 2009 16:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee precies. Topicvervuiling.
Maar de keren dat jij seks hebt, post je het ook niet uitgebreid hier natuurlijk.![]()
Dus waar dient dit topic nu feitelijk voor?
Dat laatste? Als je wel seks hebt gehad bedoel je?quote:Op maandag 14 december 2009 16:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De laatste staat idd niet hier vermeldt.
Voor mensen met seks?
De laatste keer dat ik seks heb gehad ja.quote:Op maandag 14 december 2009 16:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat laatste? Als je wel seks hebt gehad bedoel je?
Maare, als dit topic geldt voor mensen met seks dan kan ik beter wegblijven.
Je hebt het ergens anders gemeld he!quote:Op maandag 14 december 2009 16:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik seks heb gehad ja.
Gaan we saampjes weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 december 2009 16:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hebt het ergens anders gemeld he!![]()
Ja, samen zijn! Is samen lachen, samen huilen. Leven door dicht bij elkaar te zijn!
Dat wel ja .. dat was genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.liefde voor het leven!
![]()
Jaaa hier ist toch al tijdje minder boeiend dus minder drang zulke dingen te melden denk ik.quote:Op maandag 14 december 2009 16:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat wel ja .. dat was genoegliefde voor het leven!
Ja idd..quote:Op maandag 14 december 2009 16:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaaa hier ist toch al tijdje minder boeiend dus minder drang zulke dingen te melden denk ik.
![]()
goed planquote:Op maandag 14 december 2009 21:24 schreef Adolecens het volgende:
Dat idee had ik al, vandaar de tip even ja
Ook geen lol meer aan inderdaad.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat is het hier ineens rustig geworden
zou het door de TT komenquote:
was het maar kutquote:
vorige maand was het toch wel lekker drukquote:Op woensdag 16 december 2009 08:21 schreef Cue_ het volgende:
Staat los van de TT hoorHet is hier al maanden rustig
Dat was nog rustig schatquote:Op woensdag 16 december 2009 08:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vorige maand was het toch wel lekker druk![]()
morgen Cue![]()
Beach
je noemt me schatquote:Op woensdag 16 december 2009 08:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat was nog rustig schat
Het is gewoon afhankelijk van de mensen die hier komen. Als ik zie dat bengel of venco gepost hebben hier, ga ik hier sneller kijken dan wanneer de rest iets van 'hoi' heeft gezegd.
enige redenen vaak dat ik een hoi plaats is als tvpquote:Op woensdag 16 december 2009 08:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
je noemt me schat![]()
maar je hebt wel gelijk de meeste zeggen even hoi en daarna niks meer
quote:Op woensdag 16 december 2009 08:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
enige redenen vaak dat ik een hoi plaats is als tvp
En anders blijf ik gewoon lekker weg![]()
Maargoed ondanks dat.. het is maar net hoe de mensen klikken en hoe interessant ze zijn/ je ze vindt. Combi van factoren he
dat doe ik ookquote:Op woensdag 16 december 2009 08:53 schreef Beach het volgende:
Ik heb niks te melden maar ik blijf wel stug doorgaan met gedag zeggen.
Ja logischquote:Op woensdag 16 december 2009 08:53 schreef Beach het volgende:
Ik heb niks te melden maar ik blijf wel stug doorgaan met gedag zeggen.
doen we het toch andersquote:Op woensdag 16 december 2009 08:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja logisch
En iedereen ziet dat het hier saai is en niks meer of minder dan hoi/doei, dus dat zal een boel mensen aantrekken
Haha... tja dat zijn dan weer dingen die ik niet altijd met iedereen deelquote:Op woensdag 16 december 2009 09:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
doen we het toch anders
nog goede sex gehad cue?
probeer ik een gesprek op te starten is het weer niet goedquote:Op woensdag 16 december 2009 09:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha... tja dat zijn dan weer dingen die ik niet altijd met iedereen deel
tja sorry.. vertel maar wat leuks over jouw leventje..quote:Op woensdag 16 december 2009 09:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
probeer ik een gesprek op te starten is het weer niet goed
wat wil je weten?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
tja sorry.. vertel maar wat leuks over jouw leventje..
ik nog minderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |