quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoiets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat geldt voor iedereenquote:
Ik heb er genoeg, maar niet voor in hierquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:03 schreef Bengeltje het volgende:
Ik heb zo'n foto's niet. Dus ben blij als jij ze wel hebt.
KPD?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb er genoeg, maar niet voor in hier
in mijn pm danquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zijn ze niet geschikt voor hier, of wil je ze alleen voor privé gebruik.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beidequote:Op dinsdag 22 december 2009 19:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zijn ze niet geschikt voor hier, of wil je ze alleen voor privé gebruik.
ze vallen duidelijk in de smaak.
Een kinderhand is snel gevuld.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beide
Het zijn mannen he, die zijn al met weinig tevreden
Dit klinkt hopeloos.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beide
Het zijn mannen he, die zijn al met weinig tevreden
Wensen hebben ze vast welquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dit klinkt hopeloos.Ze zullen toch wel iets van wensen hebben.
Zo lang er bier en tieten zijn is een man gauw tevredenquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dit klinkt hopeloos.Ze zullen toch wel iets van wensen hebben.
vrij donderdagavond pas weer werkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey Goldie![]()
Lekker vrij? Of moet je nog werken?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoiets?
mooi uitzichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
wordt het tijd dat je er gaat makenquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n foto's niet. Dus ben blij als jij ze wel hebt.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang er bier en tieten zijn is een man gauw tevreden
Gezellig met kerstavondquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vrij donderdagavond pas weer werken![]()
[..]
mooi uitzicht
yupquote:
Gezellig paren met kerstquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
yup
en alle 2 de kerstdagen
zoietsquote:
Heb je een stal, een os en een ezel geregeld?quote:
alleen de 3 wijzen krijg ik hier in belgie niet gevondenquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb je een stal, een os en een ezel geregeld?
En wat bewapende Palestijnen voor de sfeer?
Ik benquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen de 3 wijzen krijg ik hier in belgie niet gevonden
heb wel al palestijnse opblaaspoppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wijs mag ik langskomen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wijs mag ik langskomen.
is een openbare weg dus iedereen mag langskomen
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
LOLquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is een openbare weg dus iedereen mag langskomen
Vertel? Maria zwanger?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb wel een ander probleem met de kerst stal
Ik ken wel een maagd die Marie heet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik krijg maar geen maagd gevonden voor maria
zie mijn post boven jouquote:
Dat is wel lastigquote:
preciesquote:
Ik ken wel een Maria en zij is nog maagd ookquote:
stuur ze maar langsquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ken wel een Maria en zij is nog maagd ook
In een sprookje kan alles hequote:Op dinsdag 22 december 2009 20:05 schreef Bengeltje het volgende:
Ben ik nu gek?? In de kerststal ligt ook baby-jezus in een kribbe. Dan is Maria van binnenuit wel ontmaagd.
Of is hij ook zonder bevalling geboren, net zij zonder seks zwanger is geraakt.
Ik zou eens vragen ze tijd heeftquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:05 schreef Bengeltje het volgende:
Ben ik nu gek?? In de kerststal ligt ook baby-jezus in een kribbe. Dan is Maria van binnenuit wel ontmaagd.
Of is hij ook zonder bevalling geboren, net zij zonder seks zwanger is geraakt.
het is maar voor 3 dagenquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou eens vragen ze tijd heeft
Dat valt reuze meequote:
en je krijgt de garantie dat ze daarna geen maagd meer isquote:
Dat vind ik aardig van je.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en je krijgt de garantie dat ze daarna geen maagd meer is
ik ben aardigquote:
Dat hoop ik wel want het is mijn zusje waar ik het over heb.quote:
voor zusjes ben ik nog lieverquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel want het is mijn zusje waar ik het over heb.
Je wil je zusje laten ontmaagden door goldi?quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel want het is mijn zusje waar ik het over heb.
Mijn zusje is ook heel liefquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor zusjes ben ik nog liever
nou lopenquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je wil je zusje laten ontmaagden door goldi?
Nee, mijn zusje heet toevallig Maria en is zo ver ik weet nog maagd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ze is toch wel al 18 jaarquote:
Bengel .. je timingquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
en je krijgt de garantie dat ze daarna geen maagd meer is
uhhh??quote:
Je zegt het hierboven toch zo ongeveer.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
Nee, mijn zusje heet toevallig Maria en is zo ver ik weet nog maagd.Alleen ik geef Goldie weinig kans dat hem dat lukt
25quote:
Van mij mag Goldie dat proberen. Maar ik ken mijn zusje en dat gaat hem niet lukken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
uhhh??
[..]
Je zegt het hierboven toch zo ongeveer.![]()
Of het hem lukt of niet..
Haar kende wel. Ze is nogal kieskeurig dus er is nog geen gegadigde.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:35 schreef Bengeltje het volgende:
25 en maagd.Ze gaat echt eerst trouwen en dan pas ...?
Nee, ze lijkt op d'r broer.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:35 schreef Bengeltje het volgende:
25 en maagd.Ze gaat echt eerst trouwen en dan pas ...?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik dacht spring eens gelijk met CG.
Jij kent mijn zusje blijkbaarquote:
ze ziet er niet uit of zoquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haar kende wel. Ze is nogal kieskeurig dus er is nog geen gegadigde.
Toen was ik al zwanger van mijn 2e.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haar kende wel. Ze is nogal kieskeurig dus er is nog geen gegadigde.
Uhh wil je zeggen dat ze ook op een verhaal van internet afgaat en dan ...quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
![]()
Ik weet weer precies waarom ik je zo lief vindt
Nee, want dan was ze geen maagd meer.quote:
Nee hoor dat valt wel mee. Ze is gelovig en doet niet aan seks voor het huwelijk.quote:
Sommige mensen zijn gewoon laatbloeiersquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Toen was ik al zwanger van mijn 2e.![]()
Wie weetquote:[..]
Uhh wil je zeggen dat ze ook op een verhaal van internet afgaat en dan ...
Dan ken jij mijn zusje dus blijkbaar nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, want dan was ze geen maagd meer.
Dat valt wel mee, zegt ie dan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
Nee hoor dat valt wel mee. Ze is gelovig en doet niet aan seks voor het huwelijk.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, want dan was ze geen maagd meer.
Ik had het over dat ze niet lelijk is.quote:
ze past dan iig goed in de kerststalquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
Nee hoor dat valt wel mee. Ze is gelovig en doet niet aan seks voor het huwelijk.
Is Jozef een beetje knap?quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze past dan iig goed in de kerststal
EM is natuurlijk onweerstaanbaar.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ken jij mijn zusje dus blijkbaar niet
Klopt!quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
EM is natuurlijk onuitstaanbaar.
knap genoeg om te zorgen dat er weer een maagd minder zal zijnquote:
Mijn zusje heeft smaakquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
EM is natuurlijk onweerstaanbaar.
whehehe die editquote:
It's a nasty job but somebody got to do it.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
knap genoeg om te zorgen dat er weer een maagd minder zal zijn
Ik ga je niet tegenspreken.quote:
Zo gevalletje apart. Je weet zeker dat ze maagd is? Negers...quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
Mijn zusje heeft smaakDie valt alleen op schele schotse negers
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft smaakDie valt alleen op schele schotse negers
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
It's a nasty job but somebody got to do it.
Ze is wel apart ja, dat kan ook niet anders als ze is familie van mijquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ga je niet tegenspreken.![]()
[..]
Zo gevalletje apart. Je weet zeker dat ze maagd is? Negers...
Vandaar dat ze ook nog single en maagd isquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
moeilijk om aan zo'n jozef te komen
Dan moet maria maar met een van de wijze aan de slag.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
moeilijk om aan zo'n jozef te komen
Leuke twistquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan moet maria maar met een van de wijze aan de slag.Jozef mocht toch al niet.
ik heb geen wijzenquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan moet maria maar met een van de wijze aan de slag.Jozef mocht toch al niet.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb geen wijzen![]()
in belgie is dat nog moeilijker te vinden dan een maagd in een parenclub
dan valt tijn zijn zus dus afquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:00 schreef Bengeltje het volgende:
Jullie willen gewoon moeilijk doen.Kerst staat voor leuk gezellig en makkelijk.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:00 schreef Bengeltje het volgende:
Daarom doe ik ook niet mee aan al die onzin.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:00 schreef Bengeltje het volgende:
M'n ex heet Maria. Maar die is geen maagd meer.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan valt tijn zijn zus dus af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |