Gezellig paren met kerstquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
yup
en alle 2 de kerstdagen
zoietsquote:
Heb je een stal, een os en een ezel geregeld?quote:
alleen de 3 wijzen krijg ik hier in belgie niet gevondenquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb je een stal, een os en een ezel geregeld?
En wat bewapende Palestijnen voor de sfeer?
Ik benquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen de 3 wijzen krijg ik hier in belgie niet gevonden
heb wel al palestijnse opblaaspoppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wijs mag ik langskomen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wijs mag ik langskomen.
is een openbare weg dus iedereen mag langskomen
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
LOLquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is een openbare weg dus iedereen mag langskomen
Vertel? Maria zwanger?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb wel een ander probleem met de kerst stal
Ik ken wel een maagd die Marie heet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik krijg maar geen maagd gevonden voor maria
zie mijn post boven jouquote:
Dat is wel lastigquote:
preciesquote:
Ik ken wel een Maria en zij is nog maagd ookquote:
stuur ze maar langsquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ken wel een Maria en zij is nog maagd ook
In een sprookje kan alles hequote:Op dinsdag 22 december 2009 20:05 schreef Bengeltje het volgende:
Ben ik nu gek?? In de kerststal ligt ook baby-jezus in een kribbe. Dan is Maria van binnenuit wel ontmaagd.
Of is hij ook zonder bevalling geboren, net zij zonder seks zwanger is geraakt.
Ik zou eens vragen ze tijd heeftquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:05 schreef Bengeltje het volgende:
Ben ik nu gek?? In de kerststal ligt ook baby-jezus in een kribbe. Dan is Maria van binnenuit wel ontmaagd.
Of is hij ook zonder bevalling geboren, net zij zonder seks zwanger is geraakt.
het is maar voor 3 dagenquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou eens vragen ze tijd heeft
Dat valt reuze meequote:
en je krijgt de garantie dat ze daarna geen maagd meer isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |