quote:Op zondag 6 december 2009 13:32 schreef o.us het volgende:
Ja.
En wie dit niet dubbelquote is een noob.
Hoi ousquote:Op zondag 6 december 2009 13:32 schreef o.us het volgende:
Ja.
En wie dit niet dubbelquote is een noob.
Omdat ik msn heb geblokt om te huiswerken. Maar alsnog zit ik te fokken.quote:Op zondag 6 december 2009 13:34 schreef Renfiets het volgende:
[..]
[..]
Hoi ous
waarom zeg je niks op msn?
Ja, eik best faal.quote:Op zondag 6 december 2009 13:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Omdat ik msn heb geblokt om te huiswerken. Maar alsnog zit ik te fokken.
Stoeprand is gek.quote:
welke?quote:Op zondag 6 december 2009 13:39 schreef AskMe het volgende:
Deze TT vraagt om moeilijkheden stoep![]()
Film kijken
Of American Pie: Book of love 2009quote:
American piequote:Op zondag 6 december 2009 13:42 schreef AskMe het volgende:
[..]
Of American Pie: Book of love 2009
Of Law abiding Citizen 2009
wilt iemand zijn voorkeur nog uitspreken ?
Ik wil wel eens vaker wat, maar dan wordt het ook veranderdquote:
Je hebt niks te willen.quote:Op zondag 6 december 2009 13:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik wil wel eens vaker wat, maar dan wordt het ook veranderd
jij hebt gewoon niks te vertellen. dat weet je tochquote:Op zondag 6 december 2009 13:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij hebt niks te willen.quote:Op zondag 6 december 2009 13:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
In Jaquote:Op zondag 6 december 2009 13:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En waar zou de TS de TT in veranderd willen zien worden?
ONZ SC# Waar Stoeprand een held isquote:Op zondag 6 december 2009 13:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En waar zou de TS de TT in veranderd willen zien worden?
quote:Op zondag 6 december 2009 13:49 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
ONZ SC# Waar Stoeprand een held is
Dan maar in ONZ SC# Waar SWJ een held isquote:Op zondag 6 december 2009 13:50 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
![]()
Die TT wordt niet geaccepteerd door FOK!
Dat zou overbodige informatie zijn; dat is triviale kennis hier op FOK! Dat hoort bij je algemene ontwikkeling. Het zou een belediging zijn om zoiets nog in een TT te moeten plaatsen.quote:Op zondag 6 december 2009 13:52 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan maar in ONZ SC# Waar SWJ een held is
quote:Op zondag 6 december 2009 13:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat zou overbodige informatie zijn; dat is triviale kennis hier op FOK! Dat hoort bij je algemene ontwikkeling. Het zou een belediging zijn om zoiets nog in een TT te moeten plaatsen.
quote:Op zondag 6 december 2009 13:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat zou overbodige informatie zijn; dat is triviale kennis hier op FOK! Dat hoort bij je algemene ontwikkeling. Het zou een belediging zijn om zoiets nog in een TT te moeten plaatsen.
wel wat pijntjes nu... huppel over me heen, Marijke, Ez...quote:Op zondag 6 december 2009 13:16 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Kan je nog normaal lopen na die wilde nacht?
Wij allemaalquote:Op zondag 6 december 2009 13:59 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
wel wat pijntjes nu... huppel over me heen, Marijke, Ez...![]()
![]()
Mjah, die was compleet vertrokken toenquote:Op zondag 6 december 2009 14:03 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal over me heen gegaan ja, met uitzondering van huppelman...
Jouw vriendinquote:Op zondag 6 december 2009 14:03 schreef SuperwormJim het volgende:
M'n vriendin is gewoon vanmiddag door dat kutweer naar de AH gegaan om bier te halen voor mij. Ik ben verliefd
quote:Op zondag 6 december 2009 14:03 schreef SuperwormJim het volgende:
M'n vriendin is gewoon vanmiddag door dat kutweer naar de AH gegaan om bier te halen voor mij. Ik ben verliefd
Wat een Heldinquote:Op zondag 6 december 2009 14:03 schreef SuperwormJim het volgende:
Nee, ik doel niet alleen op vannachtquote:Op zondag 6 december 2009 14:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mjah, die was compleet vertrokken toen
JIJ hebt wat pijntjes?quote:Op zondag 6 december 2009 13:59 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
wel wat pijntjes nu... huppel over me heen, Marijke, Ez...![]()
![]()
Mjah, da's ook waarquote:Op zondag 6 december 2009 14:08 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee, ik doel niet alleen op vannacht... tijdens de film hebben we toch met z'n allen op elkaar gelegen?!
Sorryquote:Op zondag 6 december 2009 14:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JIJ hebt wat pijntjes?waarschijnlijk konden ze in limburg horen dat ik een tik op mn reet kreeg, zo hard sloeg bart. En niet maar 1 keer, nee een keer of 10. Kan niet eens lekker zitten, moet straks maar zo'n donut kussen halen
quote:Op zondag 6 december 2009 14:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JIJ hebt wat pijntjes?waarschijnlijk konden ze in limburg horen dat ik een tik op mn reet kreeg, zo hard sloeg bart. En niet maar 1 keer, nee een keer of 10. Kan niet eens lekker zitten, moet straks maar zo'n donut kussen halen
huppelman nietquote:
quote:
quote:
Ik weet dat je Hertog Jan lekker vind, maar daar hadden ze alleen nog maar halve liter blikken van. Dat is toch niet erg he?quote:
Mag ik haar een dagje van je lenen?quote:Op zondag 6 december 2009 14:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik weet dat je Hertog Jan lekker vind, maar daar hadden ze alleen nog maar halve liter blikken van. Dat is toch niet erg he?
Wederom, jouw vriendinquote:Op zondag 6 december 2009 14:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik weet dat je Hertog Jan lekker vind, maar daar hadden ze alleen nog maar halve liter blikken van. Dat is toch niet erg he?
Ik ga toch ook niet vertellen over de ruige seks die ik gisteren had met vriendlief.quote:
ik ookquote:
Dat had je wel gedaanquote:Op zondag 6 december 2009 14:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet vertellen over de ruige seks die ik gisteren had met vriendlief.
Waarom niet?quote:Op zondag 6 december 2009 14:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet vertellen over de ruige seks die ik gisteren had met vriendlief.
Dat hebben we gisteravond anders wel aan moeten horen.quote:Op zondag 6 december 2009 14:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb jou alleen maar verteld van dat hij me naar huis bracht.quote:
Ik ben preuts, laat maar.quote:Op zondag 6 december 2009 14:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waarom niet?
Details zouden prettig zijn, eventueel met een natte paint.
En hoequote:Op zondag 6 december 2009 14:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb jou alleen maar verteld van dat hij me naar huis bracht.
Heul niet. Huppel smste dat ik Bart met rust moest laten omdat hij 3 mokkels moest bevredigen en toen smste ik later terug dat ik ;m al met rust liet omdat ik bezig was met vriendlief.quote:Op zondag 6 december 2009 14:19 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat hebben we gisteravond anders wel aan moeten horen.
Hij vond ;t opeens een stuk leuker dat ik een jurkje aanhad ookquote:
Jullie gaan 'savonds verder met ONZ SC via de sms?quote:Op zondag 6 december 2009 14:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heul niet. Huppel smste dat ik Bart met rust moest laten omdat hij 3 mokkels moest bevredigen en toen smste ik later terug dat ik ;m al met rust liet omdat ik bezig was met vriendlief.
Dank je, nu weet ik zeker dat ik geen leven heb.quote:Op zondag 6 december 2009 14:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jullie gaan 'savonds verder met ONZ SC via de sms?
Gekkiequote:Op zondag 6 december 2009 14:23 schreef Stoeprand het volgende:
Ja, ik heb ook nog ruige seks gehad met vriendinlief.
Ze heet rechtse.
Je dacht toch niet serieus dat die 2 dergelijke vunzige smsjes voor zich hielden?!quote:Op zondag 6 december 2009 14:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heul niet. Huppel smste dat ik Bart met rust moest laten omdat hij 3 mokkels moest bevredigen en toen smste ik later terug dat ik ;m al met rust liet omdat ik bezig was met vriendlief.
quote:Op zondag 6 december 2009 14:26 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Je dacht toch niet serieus dat die 2 dergelijke vunzige smsjes voor zich hielden?!![]()
![]()
van utrechtquote:
Off all placesquote:
quote:
quote:
Als je dergelijke uitlatingen voortaan achterwege laatquote:Op zondag 6 december 2009 14:30 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Mag ik nog wel langskomen voor appeltaart en een gele rakker?![]()
Deed ik vanquote:Op zondag 6 december 2009 14:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als je dergelijke uitlatingen voortaan achterwege laat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb anders geen details gegeven, alleen dat ik dacht dat vriendlief me de auto uit zou knikkeren als ik ;m ging pijpen.quote:Op zondag 6 december 2009 14:26 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Je dacht toch niet serieus dat die 2 dergelijke vunzige smsjes voor zich hielden?!![]()
![]()
quote:Op zondag 6 december 2009 14:32 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Deed ik van![]()
? Ik bedoelde natuurlijk
_!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Hoezo kan dat dan niet meer?quote:Op zondag 6 december 2009 15:07 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb net warme appeltaart gehad
En bezoek met een hond die mijn blote voeten wil aflikken, ik kan niet meer rondlopen
Ik loop op blote voeten en dan gaat hij erachteraan om ze te likken en probeert mijn voeten te vangenquote:
Lolquote:Op zondag 6 december 2009 15:18 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik loop op blote voeten en dan gaat hij erachteraan om ze te likken en probeert mijn voeten te vangen
quote:Op zondag 6 december 2009 15:18 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik loop op blote voeten en dan gaat hij erachteraan om ze te likken en probeert mijn voeten te vangen
Voelt niet fijn hoor, zo'n warme hondentong tussen je tenenquote:
Kan ie niet beter ergens anders aan gaan likkenquote:Op zondag 6 december 2009 15:18 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Niet?quote:Op zondag 6 december 2009 15:32 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Voelt niet fijn hoor, zo'n warme hondentong tussen je benen
Ze hebben hem al een bot-dinges gegeven, maar hij vindt voeten leuker/lekkerder, klaarblijkelijkquote:Op zondag 6 december 2009 15:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Kan ie niet beter ergens anders aan gaan likken
Wil je het komen proberen?quote:
Nouquote:Op zondag 6 december 2009 15:33 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ze hebben hem al een bot-dinges gegeven, maar hij vindt voeten leuker/lekkerder, klaarblijkelijk
[..]
Wil je het komen proberen?
Of sokken aan trekkenquote:Op zondag 6 december 2009 15:33 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ze hebben hem al een bot-dinges gegeven, maar hij vindt voeten leuker/lekkerder, klaarblijkelijk
[..]
Wil je het komen proberen?
quote:Op zondag 6 december 2009 15:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Kan ie niet beter ergens anders aan gaan likken
Ze hebben gezegd dat hij sokken ook lekker vindt. Dan krijg je van die sompige sokkenquote:
Schop dat beest naar buiten danquote:Op zondag 6 december 2009 15:35 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ze hebben gezegd dat hij sokken ook lekker vindt. Dan krijg je van die sompige sokken
Heeft die hond gewoon geen zout te kortquote:Op zondag 6 december 2009 15:35 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ze hebben gezegd dat hij sokken ook lekker vindt. Dan krijg je van die sompige sokken
quote:Op zondag 6 december 2009 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
jeej bijna thuismn eigen krekelloze huisje
Ze zorgen best goed voor hem... ik denk dat hij gewoon de geurtjes fijn vindt...quote:Op zondag 6 december 2009 15:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heeft die hond gewoon geen zout te kort
Het zijn gasten! Straks looptie weg, hij woont hier nietquote:
Honden horen eigenlijk buitenquote:Op zondag 6 december 2009 15:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je mag best wel wat liever zijn tegen die hond
Aan de riem buitenquote:Op zondag 6 december 2009 15:36 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ze zorgen best goed voor hem... ik denk dat hij gewoon de geurtjes fijn vindt...
[..]
Het zijn gasten! Straks looptie weg, hij woont hier niet
quote:Op zondag 6 december 2009 15:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
Honden horen eigenlijk buiten![]()
[..]
Aan de riem buiten
Hoiquote:
Treinen gemist?quote:Op zondag 6 december 2009 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
goddomme wat een klotetreinreis was dit zeg
Bart, wraak zal volgen hoor
kutzooiquote:
Dat zegt ie nu pasquote:
Nee niks. Maar ik kon niet normaal zittenquote:
quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee niks. Maar ik kon niet normaal zitten
was echt dramaquote:
quote:Op zondag 6 december 2009 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Anale sex is een bitchquote:Op zondag 6 december 2009 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik het niet live gezien hebquote:
quote:
quote:
quote:
ik welquote:Op zondag 6 december 2009 17:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik het niet live gezien heb![]()
Arme jijquote:Op zondag 6 december 2009 17:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wel![]()
heb je huppel der kontgaatje uitgewoond
quote:Op zondag 6 december 2009 17:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Arme jij
Nah, Huppelman was er bij. Wel hard er op geslagen
heel hardquote:Op zondag 6 december 2009 17:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Arme jij
Nah, Huppelman was er bij. Wel hard er op geslagen
Niet alleen op de bankquote:Op zondag 6 december 2009 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vond het zo lachen gisteren. Zooitje ongeregeld op die bank ook![]()
Ik heb lekker in ST dr tiet gebeten
lekker hehquote:Op zondag 6 december 2009 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vond het zo lachen gisteren. Zooitje ongeregeld op die bank ook![]()
Ik heb lekker in ST dr tiet gebeten
Na teveel ja. En dat was niet het gevalquote:
niet genoeg whiskey erin gegoten. Denk dat hij het niet vertrouwde en daarom snel aan de bier ging. Er zaten opeens teveel handen aan "zijn" tieten enzquote:
Jij en marijke hebben nienke gewoon het bed uitgejaagd.quote:
Zekers zekersquote:
Geef hem eens ongelijkquote:Op zondag 6 december 2009 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
niet genoeg whiskey erin gegoten. Denk dat hij het niet vertrouwde en daarom snel aan de bier ging. Er zaten opeens teveel handen aan "zijn" tieten enz
whehehequote:Op zondag 6 december 2009 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
niet genoeg whiskey erin gegoten. Denk dat hij het niet vertrouwde en daarom snel aan de bier ging. Er zaten opeens teveel handen aan "zijn" tieten enz
Dat is ook weer wat overdrevenquote:Op zondag 6 december 2009 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij en marijke hebben nienke gewoon het bed uitgejaagd.
Die kwam heel lief vragen of ze bij ons mocht komen liggen
Je bank was gewoon te klein. Hij kon er niet bijzittenliggen. En wij lagen allemaal over elkaar heen en te wrijven en kriebelen.quote:Op zondag 6 december 2009 17:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Geef hem eens ongelijkEn ons ook trouwens.
Door vrouwen?quote:
Is je tiet ook blauw trouwens? Na al mijn ellebogen daarop?quote:Op zondag 6 december 2009 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bank was gewoon te klein. Hij kon er niet bijzittenliggen. En wij lagen allemaal over elkaar heen en te wrijven en kriebelen.
Waarom vluchtte ze dan naar onsquote:
Omdat daar de meeste mannen, en de grootse tieten lagenquote:
Uhm nee die niet. Dan had je echt hard moeten knijpen. Heb jij blauwe plekken erbij btw?quote:Op zondag 6 december 2009 17:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Is je tiet ook blauw trouwens? Na al mijn ellebogen daarop?
ja dat wel jaquote:
quote:Op zondag 6 december 2009 17:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Omdat daar de meeste mannen, en de grootse tieten lagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Nee, alleen degene die er al zatenquote:Op zondag 6 december 2009 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm nee die niet. Dan had je echt hard moeten knijpen. Heb jij blauwe plekken erbij btw?
Alleen betast?quote:
Jij ook al.quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh daarom
Hoort bij 'deze' periode, om het even netjes uit te drukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je hebt Huppelman
Jaquote:Op zondag 6 december 2009 17:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoort bij 'deze' periode, om het even netjes uit te drukken
En je hebt Huppelman
Ik heb er ook niet aangezetenquote:Op zondag 6 december 2009 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij ook al.
Volgens mij is de enige die niet aan mn tieten heeft gezeten erwin
ja man was erg genoeg ookquote:
ik was er niet zo van gecharmeerd btwquote:Op zondag 6 december 2009 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij ook al.
Klopt. We zeiden toch dat je moest komenquote:Op zondag 6 december 2009 17:22 schreef Trevland het volgende:
Zo te zien heb ik dus iets te veel gemist
quote:Op zondag 6 december 2009 17:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet aangezeten![]()
Of je moet mijn poging dat knijper-achtige ding erop te doen ook er aanzitten noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ja slaapplek genoeg hequote:Op zondag 6 december 2009 17:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Klopt. We zeiden toch dat je moest komen
Hihi, komen.
Ik wou ook maar ik kon nietquote:Op zondag 6 december 2009 17:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Klopt. We zeiden toch dat je moest komen
Hihi, komen.
quote:Op zondag 6 december 2009 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
wellus!!Dat was niet aanzittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Inderdaad, hij kon er nog bijquote:
Prima. Ik hoorde al verhalen over BBQ's de ronde gaan, dus geef je bij deze vast opquote:Op zondag 6 december 2009 17:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wou ook maar ik kon niet, volgende keer ben ik er gewoon
quote:Op zondag 6 december 2009 17:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat was niet aanzittenEn als je ze dan ziet en mogelijkheid hebt tot aanraken/knijpen dan grijp je die kans toch met beide handenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Niet per se neequote:Op zondag 6 december 2009 17:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus had dan ook geen luchtbed nodig
Ja voorjaar/zomer BBQ bij onsquote:Op zondag 6 december 2009 17:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Prima. Ik hoorde al verhalen over BBQ's de ronde gaan, dus geef je bij deze vast op
Bij deze dan gedaanquote:Op zondag 6 december 2009 17:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Prima. Ik hoorde al verhalen over BBQ's de ronde gaan, dus geef je bij deze vast op
erwin had er 2 en lag alsnog op de grond dusquote:
quote:Op zondag 6 december 2009 17:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij deze dan gedaan, maar jij kon de 19de niet?
Dus allemaal heerlijk geslapenquote:Op zondag 6 december 2009 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
erwin had er 2 en lag alsnog op de grond dus
Dan jammer maar zo te horen ga jij je niet vervelenquote:Op zondag 6 december 2009 17:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Eerst een verjaardag, en daarna door naar Thunderdome
thunderdomequote:Op zondag 6 december 2009 17:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Eerst een verjaardag, en daarna door naar Thunderdome
Als Nienke bij ons bleef liggen, kon Trev mooi bij jullie. Of andersom natuurlijkquote:Op zondag 6 december 2009 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
erwin had er 2 en lag alsnog op de grond dus
dan was het dus ook niet koudquote:Op zondag 6 december 2009 17:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als Nienke bij ons bleef liggen, kon Trev mooi bij jullie. Of andersom natuurlijk
Amper geslapen allemaalquote:Op zondag 6 december 2009 17:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus allemaal heerlijk geslapen. Ik denk als de volgende keer er ben in plaats van een luchtbed en slaapzak een treetje energy drank mee neem
ik vond jou en raph ook wel heel cute hoor vanochtendquote:Op zondag 6 december 2009 17:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als Nienke bij ons bleef liggen, kon Trev mooi bij jullie. Of andersom natuurlijk
Gratis kaartenquote:
Goh als of ik dat niet verwacht hadquote:Op zondag 6 december 2009 17:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Amper geslapen allemaalHuppelman volgens mij nog het meeste van ons allemaal
Klopt.quote:
Hoezo lagen ze lekker tegen elkaar aan?quote:Op zondag 6 december 2009 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik vond jou en raph ook wel heel cute hoor vanochtend![]()
!!
Nee ook niet echt. En die is nu de buurman helpen een loopband versjouwenquote:Op zondag 6 december 2009 17:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Amper geslapen allemaalHuppelman volgens mij nog het meeste van ons allemaal
Wat nou, we lagen geeneens tegen elkaar aanquote:Op zondag 6 december 2009 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik vond jou en raph ook wel heel cute hoor vanochtend![]()
!!
Ik dook er maar snel tussen raak mn mannen liever niet aan elkaar kwijtquote:Op zondag 6 december 2009 17:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo lagen ze lekker tegen elkaar aan?
Dus om 21 uur is het hier ook weer rustigquote:Op zondag 6 december 2009 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ook niet echt. En die is nu de buurman helpen een loopband versjouwen
Dat kan ik begrijpenquote:Op zondag 6 december 2009 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dook er maar snel tussen raak mn mannen liever niet aan elkaar kwijt
quote:Op zondag 6 december 2009 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
aaahquote:
dan kan het nog wel cute zijnquote:Op zondag 6 december 2009 17:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat nou, we lagen geeneens tegen elkaar aan
Dat zei ik ook al. Ik ga vandaag vroeg slapen. Zal me niets verbazen als je me rond 12en hier nog zietquote:Op zondag 6 december 2009 17:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus om 21 uur is het hier ook weer rustig
Heb hier nog wel een aansteker liggenquote:Op zondag 6 december 2009 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dan kan het nog wel cute zijn![]()
Ik ga even roken
Wie heeft er vuur
was dat niet de bedoeling danquote:
Dat probleem ken ikquote:Op zondag 6 december 2009 17:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al. Ik ga vandaag vroeg slapen. Zal me niets verbazen als je me rond 12en hier nog ziet
Jij, 9, in je tasquote:Op zondag 6 december 2009 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dan kan het nog wel cute zijn![]()
Ik ga even roken
Wie heeft er vuur
Nee, ik probeerde hem zo ver te krijgen jou te delenquote:
hebbertquote:Op zondag 6 december 2009 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wil je zn msn? mobiele nummer? hyves?quote:Op zondag 6 december 2009 17:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ik probeerde hem zo ver te krijgen jou te delen
[b]AirwiN schreef [/b]
Men pakt een aansteker op, verplaatst zijn/haar hand naar de tas, en laat de aansteker los. Herhaal dat 9 keer, en je hebt 9 aanstekers in je tas.quote:
En nu ben jij dus je aanstekers kwijtquote:Op zondag 6 december 2009 17:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Men pakt een aansteker op, verplaatst zijn/haar hand naar de tas, en laat de aansteker los. Herhaal dat 9 keer, en je hebt 9 aanstekers in je tas.
tis een wonderquote:Op zondag 6 december 2009 17:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Men pakt een aansteker op, verplaatst zijn/haar hand naar de tas, en laat de aansteker los. Herhaal dat 9 keer, en je hebt 9 aanstekers in je tas.
Nee, heb nog een beste voorraad liggenquote:Op zondag 6 december 2009 17:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
En nu ben jij dus je aanstekers kwijt
Oh dan, jij bent dus op zulke dingen voorbereidquote:Op zondag 6 december 2009 17:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, heb nog een beste voorraaf liggen
Vanavond ook te zien in Magic Revealedquote:
Nee, ik haal sloffen peuken. En daar krijg je een aansteker bij. En die gaan niet zo snel op als een peukquote:Op zondag 6 december 2009 17:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh dan, jij bent dus op zulke dingen voorbereid
niet bij oplichters ontmaskerd?quote:Op zondag 6 december 2009 17:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vanavond ook te zien in Magic Revealed
Als je het goed nietquote:Op zondag 6 december 2009 17:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ik haal sloffen peuken. En daar krijg je een aansteker bij. En die gaan niet zo snel op als een peuk
quote:Op zondag 6 december 2009 17:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
quote:
en zit dat lekker?quote:Op zondag 6 december 2009 17:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Ik heb er 3 van jou gekregen toen we naar de winkel waren geweest en later nog een paarse die de hele fucking avond tussen mn tieten heeft gezeten![]()
Die zit nu in mn doos trouwens
Als ik goed wat?quote:
Oeh, mag ik hem weer terug?quote:Op zondag 6 december 2009 17:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Ik heb er 3 van jou gekregen toen we naar de winkel waren geweest en later nog een paarse die de hele fucking avond tussen mn tieten heeft gezeten![]()
Die zit nu in mn doos trouwens
Kom maar pakkenquote:
quote:
Hoe laat ging de trein ook al weer?quote:
Als ik jou was zou ik toch maar met de auto gaan, ben ook weer thuis voordat je er met de trein er bentquote:Op zondag 6 december 2009 17:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoe laat ging de trein ook al weer?
14 over heel, overstappen op schiphol, amersfoort en zwolle en dan bus 1 naar de kuifleeuwerikquote:Op zondag 6 december 2009 17:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoe laat ging de trein ook al weer?
3x overstappenquote:Op zondag 6 december 2009 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
14 over heel, overstappen op schiphol, amersfoort en zwolle en dan bus 1 naar de kuifleeuwerik
Goed punt. Maar zit aan het bier, dan ga ik niet rijdenquote:Op zondag 6 december 2009 17:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik toch maar met de auto gaan, ben ook weer thuis voordat je er met de trein er bent
geen bob bij de hand?quote:Op zondag 6 december 2009 17:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Goed punt. Maar zit aan het bier, dan ga ik niet rijden
3 keer overstappenquote:Op zondag 6 december 2009 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
14 over heel, overstappen op schiphol, amersfoort en zwolle en dan bus 1 naar de kuifleeuwerik
Laat hem wel tot woensdag in mn doos dan kom ik je wel ophalenquote:Op zondag 6 december 2009 17:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Goed punt. Maar zit aan het bier, dan ga ik niet rijden
Oh ja, die ligt standaard in de kofferbak natuurlijk. Dat ik daar niet aan gedacht hebquote:
Hup naar huppel danquote:Op zondag 6 december 2009 17:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh ja, die ligt standaard in de kofferbak natuurlijk. Dat ik daar niet aan gedacht heb
quote:Op zondag 6 december 2009 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat hem wel tot woensdag in mn doos dan kom ik je wel ophalen
quote:Op zondag 6 december 2009 17:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hup naar huppel dan
Slim? Niet bijster. Maar het had wel gekundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Hup naar huppel dan
waarom ga je van niet drinken zo slecht rijden dan
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Ik denk als je met de trein gaat dat je ook niet echt ver komtquote:Op zondag 6 december 2009 17:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Slim? Niet bijster. Maar het had wel gekund
Ik zeg niet dat die slecht gaat rijden maar eerder doel eerder op dat hij vannacht zoveel geslapen heeftquote:Op zondag 6 december 2009 17:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom ga je van niet drinken zo slecht rijden dan
[..]
Hup naar huppel dan
ja hupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoezo niet?quote:Op zondag 6 december 2009 17:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk als je met de trein gaat dat je ook niet echt ver komt
Dat maakt niet uit. Ik heb wel vaker een nacht doorgehaald en daarna gewoon gewerktquote:Op zondag 6 december 2009 17:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat die slecht gaat rijden maar eerder doel eerder op dat hij vannacht zoveel geslapen heeft
ooohwquote:Op zondag 6 december 2009 17:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat die slecht gaat rijden maar eerder doel eerder op dat hij vannacht zoveel geslapen heeft
Nee, jij ging gewoon bovenop mij liggen met die dingen...quote:Op zondag 6 december 2009 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij ook al.
de afstand maakt niet uit als ie maar komtquote:Op zondag 6 december 2009 17:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk als je met de trein gaat dat je ook niet echt ver komt
Ik blijf wel wakker hoorquote:Op zondag 6 december 2009 17:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat weinig slaap er treinreizen heel goed gaat
en dan was je zeker ook zeer productiefquote:Op zondag 6 december 2009 17:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Ik heb wel vaker een nacht doorgehaald en daarna gewoon gewerkt
Niet anders dan andersquote:Op zondag 6 december 2009 17:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
en dan was je zeker ook zeer productief
Ja hallo het was op een gegeven moment gewoon stom stapelen daar op die bankquote:Op zondag 6 december 2009 17:54 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee, jij ging gewoon bovenop mij liggen met die dingen...![]()
En ik heb hem gemistquote:Op zondag 6 december 2009 17:55 schreef PeZu het volgende:
er is zowaar al 2 uur een goede docu bezig op discovery
Kijk ze lieverdquote:
quote:
Doe je goedquote:Op zondag 6 december 2009 17:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik werd een keer wakker in haarlem toen ik er in afoort uit moest, en het was 1.30_!
hij is echt goedquote:Op zondag 6 december 2009 17:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
En ik heb hem gemisten ze zeiden dat die maar eenmalig uitgezonden zou worden
ik mocht met de machinist mee terug die woonde toevallig in afoortquote:
idd jaquote:Op zondag 6 december 2009 17:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hallo het was op een gegeven moment gewoon stom stapelen daar op die bank
discovery nuquote:
dan heb je nog best wel wat keuze waar je wilt eten, ben ik blij dat ik niet voor al die mensen hoef te kokenquote:
echt heel ziek allemaalquote:
quote:Op zondag 6 december 2009 18:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
dan heb je nog best wel wat keuze waar je wilt eten, ben ik blij dat ik niet voor al die mensen hoef te koken
ik denk dat er niet één chef is die voor alle 2000 gasten kookt...quote:Op zondag 6 december 2009 18:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
dan heb je nog best wel wat keuze waar je wilt eten, ben ik blij dat ik niet voor al die mensen hoef te koken
in 20 restaurants tegelijk koken voor 2000 gasten als 1 chefquote:Op zondag 6 december 2009 18:14 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
ik denk dat er niet één chef is die voor alle 2000 gasten kookt...![]()
Nog zo veel last van?quote:Op zondag 6 december 2009 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Pff nooit gedacht dat zo'n avondje Purmerend een mens zo zou uitputten.
Ben kapot en gebroken
Maar aan mij nog steeds nietquote:Op zondag 6 december 2009 18:39 schreef Stoeprand het volgende:
YES, IK HEB VOOR ALTIJD EN EEUWIG AAN ERWIN BEWEZEN DAT IK GÉÉN NEGER BEN!
Nu kan ik eindelijk m'n echte foto gebruiken.
jullie jongelingen zijn niks gewendquote:Op zondag 6 december 2009 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Pff nooit gedacht dat zo'n avondje Purmerend een mens zo zou uitputten.
Ben kapot en gebroken
Als of ik zo goed gelovig benquote:Op zondag 6 december 2009 18:43 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Je hebt de anderen maar te geloven
Alles doet me pijnquote:
lolquote:Op zondag 6 december 2009 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alles doet me pijn![]()
Ik durf straks ook niet in de spiegel te kijken ben serieus bang dat ik allemaal blauwe plekken in de vorm van een hand tegen kom
quote:Op zondag 6 december 2009 18:46 schreef Cunani het volgende:
Hoe was sinterklaasavond trouwens in Nederland?
Bij mij als een standaard zaterdag thuis hang avond, waren vrijdag al uit eten geweestquote:Op zondag 6 december 2009 18:46 schreef Cunani het volgende:
Hoe was sinterklaasavond trouwens in Nederland?
Jammer, ik dacht even dat ik je kon laten geloven dat ik geen twaalfjarige neger was.quote:
Dat is je dan misschien ook een 10de van een milliseconde geluktquote:Op zondag 6 december 2009 18:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jammer, ik dacht even dat ik je kon laten geloven dat ik geen twaalfjarige neger was.
Mooie cadeau's gehad?quote:
Op zaterdagavond thuis hangen?quote:Op zondag 6 december 2009 18:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij mij als een standaard zaterdag thuis hang avond, waren vrijdag al uit eten geweest
ik kreeg een december kraslot en 500 euroquote:Op zondag 6 december 2009 18:48 schreef Cunani het volgende:
[..]
Mooie cadeau's gehad?
[..]
Op zaterdagavond thuis hangen?
Yupquote:Op zondag 6 december 2009 18:48 schreef Cunani het volgende:
[..]
Mooie cadeau's gehad?
[..]
Op zaterdagavond thuis hangen?
Doe je goedquote:Op zondag 6 december 2009 18:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kreeg een december kraslot en 500 euro
Want stiekem ben ik wel een neger.quote:Op zondag 6 december 2009 18:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is je dan misschien ook een 10de van een milliseconde gelukt
Precies het goede kraslot gekregen?quote:Op zondag 6 december 2009 18:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kreeg een december kraslot en 500 euro
Dat is waar.quote:
Daarom juistquote:Op zondag 6 december 2009 18:50 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Want stiekem ben ik wel een neger.
op het kraslot had ik geen prijsquote:Op zondag 6 december 2009 18:50 schreef Cunani het volgende:
[..]
Precies het goede kraslot gekregen?
[..]
Dat is waar.
want?quote:Op zondag 6 december 2009 18:51 schreef Stoeprand het volgende:
I'M BLACK!!! I'M BLACK IN THE SADDLE AGAIN!!1!! I'M BLAAAAACK!!1!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |