kan die niet gewoon sticky oid? Dan hoeven we hem niet op te zoeken als die dan straks weg gaatquote:
Dat zou kunnen, maar dat gaat niet gebeuren. Het is hier namelijk ONZ, geen LES of TIE of whatever. Zet 'm gewoon in bookmarks en vraag op vrijdagmiddag hier aan om 'm open te gooien. Kleine moeite lijkt me.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kan die niet gewoon sticky oid? Dan hoeven we hem niet op te zoeken als die dan straks weg gaat
quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:00 schreef naatje_1 het volgende:
[Paint]Visualiseer *hier* een spreekwoord/gezegde
Als dit er een vervolg op is zeg het dan evenen vraag meteen die TTT aan
Maakt niet uitquote:
Ok, dat wilde ik even wetenquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maakt niet uit![]()
Dat topic is uit 2006. Zo kun je voor ieder nieuw topic wel een bijpassend bejaard topic vinden, maar dat is niet de bedoeling. Het huidige topic blijft dan ook gewoon open zonder TT change of wat dan ook. Het is een leuk topic.
Nee, de een is over omegle, de andere is over iets anders dat er op lijkt tochquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Omegle chat.
Tjetter/Omegle maar dan anders
Uhm die kunnen wel samen toch?
Tjetter/Omegle maar dan andersquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1365147
Tjetter/Omegle maar dan anders
Uhm die kunnen wel samen toch?
Is weg.quote:Op zondag 6 december 2009 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/282375
wat een hoop spammers de laatste dagen
Heb er nog 1 voor je hoorquote:
Ik zal 't aanvragen. Maar ja, de bureaucratie en het papierwerk hequote:Op zondag 6 december 2009 19:41 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[Centraal] Wegmisbruikers + Peter R. de Vries - 6 dec
schopje tv & radio?
quote:Op zondag 6 december 2009 19:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik zal 't aanvragen. Maar ja, de bureaucratie en het papierwerk he
Leuke nachtbagger.quote:Op maandag 7 december 2009 22:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Mag ik vragen waarom het topic zoals Hey Jongens, niet gesloten wordt?
Ik ook niet.quote:Ik begrijp 't niet.
We zijn niet 24 uur per dag online, nee.quote:Is er geen mod aanwezig
Nee.quote:hoort het gewoon in ONZ
Nee.quote:wordt mijn melding genegeerd...?
Hij zegt gewoon dat ze niet 24u per dag online zijn en dat er sommige topics gewoon open kunnen blijven, omdat het goede topics zijn voor de nacht...quote:
Nee, er is niet altijd een mod online bij ONZ. Echt niet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:57 schreef Boca_Raton het volgende:
Naatje, volgens mij is er altijd wel een moderator online bij ONZ, dat kun je overigens ook zien aan alle topics die een slotje hebben gekregen: doorgaans binnen no time nadat ze gestart zijn. Daar gaan geen uren overheen. Ik vat dat dus op als een flauw antwoord.
Ik heb geen flauw idee waar dit over gaat. Als je iets dwars zit, stuur maar even een pm, want ik heb geen flauw idee waar je op doelt.quote:Maar ik heb al langer het idee dat ik, sinds een aanvaring met een collega-crewlid van SPJ, sowieso het bij een aantal mods schijn te hebben verbruid terwijl ik zelf geen PM of woord met ze heb gewisseld. En als ik hen dat op de man af vraag, krijg ik er geen antwoord op.
hoe verklaar je dit dan: Frapant *uur verschil*quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:57 schreef Boca_Raton het volgende:
Naatje, volgens mij is er altijd wel een moderator online bij ONZ, dat kun je overigens ook zien aan alle topics die een slotje hebben gekregen: doorgaans binnen no time nadat ze gestart zijn. Daar gaan geen uren overheen. Ik vat dat dus op als een flauw antwoord.
Maar ik heb al langer het idee dat ik, sinds een aanvaring met een collega-crewlid van SWJ, sowieso het bij een aantal mods schijn te hebben verbruid terwijl ik zelf geen PM of woord met ze heb gewisseld. En als ik hen dat op de man af vraag, krijg ik er geen antwoord op.
Het zijn allemaal kleine dingen, maar het geheel klopt niet meer.
Nou, dan was dat de reden toch... Zelfde als wat SWJ zegt, goede nachtbaggerquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:20 schreef Boca_Raton het volgende:
Naatje, Snakey was gisterenavond aanwezig. Ik stuurde m'n eerste TR sinds weken en begreep niet waarom dat topic openbleef. Dus ik heb hem een PM gestuurd en hij vond het niet nodig om 'm te sluiten.
sorryquote:Op woensdag 9 december 2009 16:54 schreef Huppelmuts het volgende:
swj dat is gewoonweg lullig. nog maar 8 reacties en hij was vol. was die ook weggeweest
deed je gewoon expresquote:
Het is een mod, neem het hem niet kwalijk, dit is gewoon zijn manier om af te reageren als er iets ergs gebeurd in zijn 'leven'quote:
naatje_1, flikker eens op uit FB als je niets te melden hebquote:Op woensdag 9 december 2009 17:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is een mod, neem het hem niet kwalijk, dit is gewoon zijn manier om af te reageren als er iets ergs gebeurd in zijn 'leven'
stop eens met die klotebaggerquote:Op woensdag 9 december 2009 21:39 schreef beverton het volgende:
waarom is mijn grap van de week topic dichthet was juist zo'n goede joke/fatoe/fa2/grap/lolletje
Omdat andere users er niks mee kunnen, post 'm maar in slechte zelfbedachte grappen, deel 10quote:Op woensdag 9 december 2009 21:39 schreef beverton het volgende:
waarom is mijn grap van de week topic dichthet was juist zo'n goede joke/fatoe/fa2/grap/lolletje
je heb je oeuvre tegen blijkt maar weerquote:Op woensdag 9 december 2009 21:41 schreef beverton het volgende:
[..]
Dit was mijn enige topic in maand, huilie
Maar zulke goede grappen zoals de fatah-morgana verdiende gewoon een eigen topic. Het was niets voor niks de grap van de weekquote:Op woensdag 9 december 2009 21:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat andere users er niks mee kunnen, post 'm maar in slechte zelfbedachte grappen, deel 10
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:44 schreef o.us het volgende:
Wie sluit dit topic als eerst?!? (INCL POLL)
Wie sloot hem nou?
geen ideequote:Op woensdag 9 december 2009 21:44 schreef o.us het volgende:
Wie sloot hem nou?
geen ideequote:Op woensdag 9 december 2009 21:44 schreef o.us het volgende:
Wie sloot hem nou?
Stuur maar een serieuze pm dan. Het is in ieder geval niet topicwaardig.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:35 schreef Juicyhil het volgende:
Huuuuhhuuuuu
tis een serieuze vraag.
Nee, ook dan mag het niet. Het voegt totaal niets toe. Schrijf het op in je dagboek, geef een kinderfeestje om het vieren, en deel lolly's uit op school.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:55 schreef TwyLight het volgende:
30.000 waarom?dat mag altijd bij 10k!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |