Ze hebben gezegd dat hij sokken ook lekker vindt. Dan krijg je van die sompige sokkenquote:
Schop dat beest naar buiten danquote:Op zondag 6 december 2009 15:35 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ze hebben gezegd dat hij sokken ook lekker vindt. Dan krijg je van die sompige sokken
Heeft die hond gewoon geen zout te kortquote:Op zondag 6 december 2009 15:35 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ze hebben gezegd dat hij sokken ook lekker vindt. Dan krijg je van die sompige sokken
quote:Op zondag 6 december 2009 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
jeej bijna thuismn eigen krekelloze huisje
Ze zorgen best goed voor hem... ik denk dat hij gewoon de geurtjes fijn vindt...quote:Op zondag 6 december 2009 15:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heeft die hond gewoon geen zout te kort
Het zijn gasten! Straks looptie weg, hij woont hier nietquote:
Honden horen eigenlijk buitenquote:Op zondag 6 december 2009 15:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je mag best wel wat liever zijn tegen die hond
Aan de riem buitenquote:Op zondag 6 december 2009 15:36 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ze zorgen best goed voor hem... ik denk dat hij gewoon de geurtjes fijn vindt...
[..]
Het zijn gasten! Straks looptie weg, hij woont hier niet
quote:Op zondag 6 december 2009 15:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
Honden horen eigenlijk buiten![]()
[..]
Aan de riem buiten
Hoiquote:
Treinen gemist?quote:Op zondag 6 december 2009 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
goddomme wat een klotetreinreis was dit zeg
Bart, wraak zal volgen hoor
kutzooiquote:
Dat zegt ie nu pasquote:
Nee niks. Maar ik kon niet normaal zittenquote:
quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee niks. Maar ik kon niet normaal zitten
was echt dramaquote:
quote:Op zondag 6 december 2009 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Anale sex is een bitchquote:Op zondag 6 december 2009 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik het niet live gezien hebquote:
quote:
quote:
quote:
ik welquote:Op zondag 6 december 2009 17:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik het niet live gezien heb![]()
Arme jijquote:Op zondag 6 december 2009 17:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wel![]()
heb je huppel der kontgaatje uitgewoond
quote:Op zondag 6 december 2009 17:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Arme jij
Nah, Huppelman was er bij. Wel hard er op geslagen
heel hardquote:Op zondag 6 december 2009 17:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Arme jij
Nah, Huppelman was er bij. Wel hard er op geslagen
Niet alleen op de bankquote:Op zondag 6 december 2009 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vond het zo lachen gisteren. Zooitje ongeregeld op die bank ook![]()
Ik heb lekker in ST dr tiet gebeten
lekker hehquote:Op zondag 6 december 2009 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vond het zo lachen gisteren. Zooitje ongeregeld op die bank ook![]()
Ik heb lekker in ST dr tiet gebeten
Na teveel ja. En dat was niet het gevalquote:
niet genoeg whiskey erin gegoten. Denk dat hij het niet vertrouwde en daarom snel aan de bier ging. Er zaten opeens teveel handen aan "zijn" tieten enzquote:
Jij en marijke hebben nienke gewoon het bed uitgejaagd.quote:
Zekers zekersquote:
Geef hem eens ongelijkquote:Op zondag 6 december 2009 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
niet genoeg whiskey erin gegoten. Denk dat hij het niet vertrouwde en daarom snel aan de bier ging. Er zaten opeens teveel handen aan "zijn" tieten enz
whehehequote:Op zondag 6 december 2009 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
niet genoeg whiskey erin gegoten. Denk dat hij het niet vertrouwde en daarom snel aan de bier ging. Er zaten opeens teveel handen aan "zijn" tieten enz
Dat is ook weer wat overdrevenquote:Op zondag 6 december 2009 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij en marijke hebben nienke gewoon het bed uitgejaagd.
Die kwam heel lief vragen of ze bij ons mocht komen liggen
Je bank was gewoon te klein. Hij kon er niet bijzittenliggen. En wij lagen allemaal over elkaar heen en te wrijven en kriebelen.quote:Op zondag 6 december 2009 17:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Geef hem eens ongelijkEn ons ook trouwens.
Door vrouwen?quote:
Is je tiet ook blauw trouwens? Na al mijn ellebogen daarop?quote:Op zondag 6 december 2009 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bank was gewoon te klein. Hij kon er niet bijzittenliggen. En wij lagen allemaal over elkaar heen en te wrijven en kriebelen.
Waarom vluchtte ze dan naar onsquote:
Omdat daar de meeste mannen, en de grootse tieten lagenquote:
Uhm nee die niet. Dan had je echt hard moeten knijpen. Heb jij blauwe plekken erbij btw?quote:Op zondag 6 december 2009 17:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Is je tiet ook blauw trouwens? Na al mijn ellebogen daarop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |