quote:Op zondag 6 december 2009 13:32 schreef o.us het volgende:
Ja.
En wie dit niet dubbelquote is een noob.
Hoi ousquote:Op zondag 6 december 2009 13:32 schreef o.us het volgende:
Ja.
En wie dit niet dubbelquote is een noob.
Omdat ik msn heb geblokt om te huiswerken. Maar alsnog zit ik te fokken.quote:Op zondag 6 december 2009 13:34 schreef Renfiets het volgende:
[..]
[..]
Hoi ous
waarom zeg je niks op msn?
Ja, eik best faal.quote:Op zondag 6 december 2009 13:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Omdat ik msn heb geblokt om te huiswerken. Maar alsnog zit ik te fokken.
Stoeprand is gek.quote:
welke?quote:Op zondag 6 december 2009 13:39 schreef AskMe het volgende:
Deze TT vraagt om moeilijkheden stoep![]()
Film kijken
Of American Pie: Book of love 2009quote:
American piequote:Op zondag 6 december 2009 13:42 schreef AskMe het volgende:
[..]
Of American Pie: Book of love 2009
Of Law abiding Citizen 2009
wilt iemand zijn voorkeur nog uitspreken ?
Ik wil wel eens vaker wat, maar dan wordt het ook veranderdquote:
Je hebt niks te willen.quote:Op zondag 6 december 2009 13:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik wil wel eens vaker wat, maar dan wordt het ook veranderd
jij hebt gewoon niks te vertellen. dat weet je tochquote:Op zondag 6 december 2009 13:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij hebt niks te willen.quote:Op zondag 6 december 2009 13:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
In Jaquote:Op zondag 6 december 2009 13:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En waar zou de TS de TT in veranderd willen zien worden?
ONZ SC# Waar Stoeprand een held isquote:Op zondag 6 december 2009 13:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En waar zou de TS de TT in veranderd willen zien worden?
quote:Op zondag 6 december 2009 13:49 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
ONZ SC# Waar Stoeprand een held is
Dan maar in ONZ SC# Waar SWJ een held isquote:Op zondag 6 december 2009 13:50 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
![]()
Die TT wordt niet geaccepteerd door FOK!
Dat zou overbodige informatie zijn; dat is triviale kennis hier op FOK! Dat hoort bij je algemene ontwikkeling. Het zou een belediging zijn om zoiets nog in een TT te moeten plaatsen.quote:Op zondag 6 december 2009 13:52 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan maar in ONZ SC# Waar SWJ een held is
quote:Op zondag 6 december 2009 13:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat zou overbodige informatie zijn; dat is triviale kennis hier op FOK! Dat hoort bij je algemene ontwikkeling. Het zou een belediging zijn om zoiets nog in een TT te moeten plaatsen.
quote:Op zondag 6 december 2009 13:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat zou overbodige informatie zijn; dat is triviale kennis hier op FOK! Dat hoort bij je algemene ontwikkeling. Het zou een belediging zijn om zoiets nog in een TT te moeten plaatsen.
wel wat pijntjes nu... huppel over me heen, Marijke, Ez...quote:Op zondag 6 december 2009 13:16 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Kan je nog normaal lopen na die wilde nacht?
Wij allemaalquote:Op zondag 6 december 2009 13:59 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
wel wat pijntjes nu... huppel over me heen, Marijke, Ez...![]()
![]()
Mjah, die was compleet vertrokken toenquote:Op zondag 6 december 2009 14:03 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal over me heen gegaan ja, met uitzondering van huppelman...
Jouw vriendinquote:Op zondag 6 december 2009 14:03 schreef SuperwormJim het volgende:
M'n vriendin is gewoon vanmiddag door dat kutweer naar de AH gegaan om bier te halen voor mij. Ik ben verliefd
quote:Op zondag 6 december 2009 14:03 schreef SuperwormJim het volgende:
M'n vriendin is gewoon vanmiddag door dat kutweer naar de AH gegaan om bier te halen voor mij. Ik ben verliefd
Wat een Heldinquote:Op zondag 6 december 2009 14:03 schreef SuperwormJim het volgende:
Nee, ik doel niet alleen op vannachtquote:Op zondag 6 december 2009 14:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mjah, die was compleet vertrokken toen
JIJ hebt wat pijntjes?quote:Op zondag 6 december 2009 13:59 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
wel wat pijntjes nu... huppel over me heen, Marijke, Ez...![]()
![]()
Mjah, da's ook waarquote:Op zondag 6 december 2009 14:08 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee, ik doel niet alleen op vannacht... tijdens de film hebben we toch met z'n allen op elkaar gelegen?!
Sorryquote:Op zondag 6 december 2009 14:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JIJ hebt wat pijntjes?waarschijnlijk konden ze in limburg horen dat ik een tik op mn reet kreeg, zo hard sloeg bart. En niet maar 1 keer, nee een keer of 10. Kan niet eens lekker zitten, moet straks maar zo'n donut kussen halen
quote:Op zondag 6 december 2009 14:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JIJ hebt wat pijntjes?waarschijnlijk konden ze in limburg horen dat ik een tik op mn reet kreeg, zo hard sloeg bart. En niet maar 1 keer, nee een keer of 10. Kan niet eens lekker zitten, moet straks maar zo'n donut kussen halen
huppelman nietquote:
quote:
quote:
Ik weet dat je Hertog Jan lekker vind, maar daar hadden ze alleen nog maar halve liter blikken van. Dat is toch niet erg he?quote:
Mag ik haar een dagje van je lenen?quote:Op zondag 6 december 2009 14:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik weet dat je Hertog Jan lekker vind, maar daar hadden ze alleen nog maar halve liter blikken van. Dat is toch niet erg he?
Wederom, jouw vriendinquote:Op zondag 6 december 2009 14:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik weet dat je Hertog Jan lekker vind, maar daar hadden ze alleen nog maar halve liter blikken van. Dat is toch niet erg he?
Ik ga toch ook niet vertellen over de ruige seks die ik gisteren had met vriendlief.quote:
ik ookquote:
Dat had je wel gedaanquote:Op zondag 6 december 2009 14:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet vertellen over de ruige seks die ik gisteren had met vriendlief.
Waarom niet?quote:Op zondag 6 december 2009 14:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet vertellen over de ruige seks die ik gisteren had met vriendlief.
Dat hebben we gisteravond anders wel aan moeten horen.quote:Op zondag 6 december 2009 14:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb jou alleen maar verteld van dat hij me naar huis bracht.quote:
Ik ben preuts, laat maar.quote:Op zondag 6 december 2009 14:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waarom niet?
Details zouden prettig zijn, eventueel met een natte paint.
En hoequote:Op zondag 6 december 2009 14:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb jou alleen maar verteld van dat hij me naar huis bracht.
Heul niet. Huppel smste dat ik Bart met rust moest laten omdat hij 3 mokkels moest bevredigen en toen smste ik later terug dat ik ;m al met rust liet omdat ik bezig was met vriendlief.quote:Op zondag 6 december 2009 14:19 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat hebben we gisteravond anders wel aan moeten horen.
Hij vond ;t opeens een stuk leuker dat ik een jurkje aanhad ookquote:
Jullie gaan 'savonds verder met ONZ SC via de sms?quote:Op zondag 6 december 2009 14:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heul niet. Huppel smste dat ik Bart met rust moest laten omdat hij 3 mokkels moest bevredigen en toen smste ik later terug dat ik ;m al met rust liet omdat ik bezig was met vriendlief.
Dank je, nu weet ik zeker dat ik geen leven heb.quote:Op zondag 6 december 2009 14:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jullie gaan 'savonds verder met ONZ SC via de sms?
Gekkiequote:Op zondag 6 december 2009 14:23 schreef Stoeprand het volgende:
Ja, ik heb ook nog ruige seks gehad met vriendinlief.
Ze heet rechtse.
Je dacht toch niet serieus dat die 2 dergelijke vunzige smsjes voor zich hielden?!quote:Op zondag 6 december 2009 14:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heul niet. Huppel smste dat ik Bart met rust moest laten omdat hij 3 mokkels moest bevredigen en toen smste ik later terug dat ik ;m al met rust liet omdat ik bezig was met vriendlief.
quote:Op zondag 6 december 2009 14:26 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Je dacht toch niet serieus dat die 2 dergelijke vunzige smsjes voor zich hielden?!![]()
![]()
van utrechtquote:
Off all placesquote:
quote:
quote:
Als je dergelijke uitlatingen voortaan achterwege laatquote:Op zondag 6 december 2009 14:30 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Mag ik nog wel langskomen voor appeltaart en een gele rakker?![]()
Deed ik vanquote:Op zondag 6 december 2009 14:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als je dergelijke uitlatingen voortaan achterwege laat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb anders geen details gegeven, alleen dat ik dacht dat vriendlief me de auto uit zou knikkeren als ik ;m ging pijpen.quote:Op zondag 6 december 2009 14:26 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Je dacht toch niet serieus dat die 2 dergelijke vunzige smsjes voor zich hielden?!![]()
![]()
quote:Op zondag 6 december 2009 14:32 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Deed ik van![]()
? Ik bedoelde natuurlijk
_!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Hoezo kan dat dan niet meer?quote:Op zondag 6 december 2009 15:07 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb net warme appeltaart gehad
En bezoek met een hond die mijn blote voeten wil aflikken, ik kan niet meer rondlopen
Ik loop op blote voeten en dan gaat hij erachteraan om ze te likken en probeert mijn voeten te vangenquote:
Lolquote:Op zondag 6 december 2009 15:18 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik loop op blote voeten en dan gaat hij erachteraan om ze te likken en probeert mijn voeten te vangen
quote:Op zondag 6 december 2009 15:18 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik loop op blote voeten en dan gaat hij erachteraan om ze te likken en probeert mijn voeten te vangen
Voelt niet fijn hoor, zo'n warme hondentong tussen je tenenquote:
Kan ie niet beter ergens anders aan gaan likkenquote:Op zondag 6 december 2009 15:18 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Niet?quote:Op zondag 6 december 2009 15:32 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Voelt niet fijn hoor, zo'n warme hondentong tussen je benen
Ze hebben hem al een bot-dinges gegeven, maar hij vindt voeten leuker/lekkerder, klaarblijkelijkquote:Op zondag 6 december 2009 15:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Kan ie niet beter ergens anders aan gaan likken
Wil je het komen proberen?quote:
Nouquote:Op zondag 6 december 2009 15:33 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ze hebben hem al een bot-dinges gegeven, maar hij vindt voeten leuker/lekkerder, klaarblijkelijk
[..]
Wil je het komen proberen?
Of sokken aan trekkenquote:Op zondag 6 december 2009 15:33 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ze hebben hem al een bot-dinges gegeven, maar hij vindt voeten leuker/lekkerder, klaarblijkelijk
[..]
Wil je het komen proberen?
quote:Op zondag 6 december 2009 15:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Kan ie niet beter ergens anders aan gaan likken
Ze hebben gezegd dat hij sokken ook lekker vindt. Dan krijg je van die sompige sokkenquote:
Schop dat beest naar buiten danquote:Op zondag 6 december 2009 15:35 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ze hebben gezegd dat hij sokken ook lekker vindt. Dan krijg je van die sompige sokken
Heeft die hond gewoon geen zout te kortquote:Op zondag 6 december 2009 15:35 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ze hebben gezegd dat hij sokken ook lekker vindt. Dan krijg je van die sompige sokken
quote:Op zondag 6 december 2009 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
jeej bijna thuismn eigen krekelloze huisje
Ze zorgen best goed voor hem... ik denk dat hij gewoon de geurtjes fijn vindt...quote:Op zondag 6 december 2009 15:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heeft die hond gewoon geen zout te kort
Het zijn gasten! Straks looptie weg, hij woont hier nietquote:
Honden horen eigenlijk buitenquote:Op zondag 6 december 2009 15:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je mag best wel wat liever zijn tegen die hond
Aan de riem buitenquote:Op zondag 6 december 2009 15:36 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ze zorgen best goed voor hem... ik denk dat hij gewoon de geurtjes fijn vindt...
[..]
Het zijn gasten! Straks looptie weg, hij woont hier niet
quote:Op zondag 6 december 2009 15:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
Honden horen eigenlijk buiten![]()
[..]
Aan de riem buiten
Hoiquote:
Treinen gemist?quote:Op zondag 6 december 2009 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
goddomme wat een klotetreinreis was dit zeg
Bart, wraak zal volgen hoor
kutzooiquote:
Dat zegt ie nu pasquote:
Nee niks. Maar ik kon niet normaal zittenquote:
quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee niks. Maar ik kon niet normaal zitten
was echt dramaquote:
quote:Op zondag 6 december 2009 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Anale sex is een bitchquote:Op zondag 6 december 2009 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik het niet live gezien hebquote:
quote:
quote:
quote:
ik welquote:Op zondag 6 december 2009 17:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik het niet live gezien heb![]()
Arme jijquote:Op zondag 6 december 2009 17:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wel![]()
heb je huppel der kontgaatje uitgewoond
quote:Op zondag 6 december 2009 17:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Arme jij
Nah, Huppelman was er bij. Wel hard er op geslagen
heel hardquote:Op zondag 6 december 2009 17:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Arme jij
Nah, Huppelman was er bij. Wel hard er op geslagen
Niet alleen op de bankquote:Op zondag 6 december 2009 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vond het zo lachen gisteren. Zooitje ongeregeld op die bank ook![]()
Ik heb lekker in ST dr tiet gebeten
lekker hehquote:Op zondag 6 december 2009 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vond het zo lachen gisteren. Zooitje ongeregeld op die bank ook![]()
Ik heb lekker in ST dr tiet gebeten
Na teveel ja. En dat was niet het gevalquote:
niet genoeg whiskey erin gegoten. Denk dat hij het niet vertrouwde en daarom snel aan de bier ging. Er zaten opeens teveel handen aan "zijn" tieten enzquote:
Jij en marijke hebben nienke gewoon het bed uitgejaagd.quote:
Zekers zekersquote:
Geef hem eens ongelijkquote:Op zondag 6 december 2009 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
niet genoeg whiskey erin gegoten. Denk dat hij het niet vertrouwde en daarom snel aan de bier ging. Er zaten opeens teveel handen aan "zijn" tieten enz
whehehequote:Op zondag 6 december 2009 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
niet genoeg whiskey erin gegoten. Denk dat hij het niet vertrouwde en daarom snel aan de bier ging. Er zaten opeens teveel handen aan "zijn" tieten enz
Dat is ook weer wat overdrevenquote:Op zondag 6 december 2009 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij en marijke hebben nienke gewoon het bed uitgejaagd.
Die kwam heel lief vragen of ze bij ons mocht komen liggen
Je bank was gewoon te klein. Hij kon er niet bijzittenliggen. En wij lagen allemaal over elkaar heen en te wrijven en kriebelen.quote:Op zondag 6 december 2009 17:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Geef hem eens ongelijkEn ons ook trouwens.
Door vrouwen?quote:
Is je tiet ook blauw trouwens? Na al mijn ellebogen daarop?quote:Op zondag 6 december 2009 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bank was gewoon te klein. Hij kon er niet bijzittenliggen. En wij lagen allemaal over elkaar heen en te wrijven en kriebelen.
Waarom vluchtte ze dan naar onsquote:
Omdat daar de meeste mannen, en de grootse tieten lagenquote:
Uhm nee die niet. Dan had je echt hard moeten knijpen. Heb jij blauwe plekken erbij btw?quote:Op zondag 6 december 2009 17:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Is je tiet ook blauw trouwens? Na al mijn ellebogen daarop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |