Ze hebben gezegd dat hij sokken ook lekker vindt. Dan krijg je van die sompige sokkenquote:
Schop dat beest naar buiten danquote:Op zondag 6 december 2009 15:35 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ze hebben gezegd dat hij sokken ook lekker vindt. Dan krijg je van die sompige sokken
Heeft die hond gewoon geen zout te kortquote:Op zondag 6 december 2009 15:35 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ze hebben gezegd dat hij sokken ook lekker vindt. Dan krijg je van die sompige sokken
quote:Op zondag 6 december 2009 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
jeej bijna thuismn eigen krekelloze huisje
Ze zorgen best goed voor hem... ik denk dat hij gewoon de geurtjes fijn vindt...quote:Op zondag 6 december 2009 15:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heeft die hond gewoon geen zout te kort
Het zijn gasten! Straks looptie weg, hij woont hier nietquote:
Honden horen eigenlijk buitenquote:Op zondag 6 december 2009 15:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je mag best wel wat liever zijn tegen die hond
Aan de riem buitenquote:Op zondag 6 december 2009 15:36 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ze zorgen best goed voor hem... ik denk dat hij gewoon de geurtjes fijn vindt...
[..]
Het zijn gasten! Straks looptie weg, hij woont hier niet
quote:Op zondag 6 december 2009 15:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
Honden horen eigenlijk buiten![]()
[..]
Aan de riem buiten
Hoiquote:
Treinen gemist?quote:Op zondag 6 december 2009 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
goddomme wat een klotetreinreis was dit zeg
Bart, wraak zal volgen hoor
kutzooiquote:
Dat zegt ie nu pasquote:
Nee niks. Maar ik kon niet normaal zittenquote:
quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee niks. Maar ik kon niet normaal zitten
was echt dramaquote:
quote:Op zondag 6 december 2009 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Anale sex is een bitchquote:Op zondag 6 december 2009 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik het niet live gezien hebquote:
quote:
quote:
quote:
ik welquote:Op zondag 6 december 2009 17:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik het niet live gezien heb![]()
Arme jijquote:Op zondag 6 december 2009 17:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wel![]()
heb je huppel der kontgaatje uitgewoond
quote:Op zondag 6 december 2009 17:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Arme jij
Nah, Huppelman was er bij. Wel hard er op geslagen
heel hardquote:Op zondag 6 december 2009 17:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Arme jij
Nah, Huppelman was er bij. Wel hard er op geslagen
Niet alleen op de bankquote:Op zondag 6 december 2009 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vond het zo lachen gisteren. Zooitje ongeregeld op die bank ook![]()
Ik heb lekker in ST dr tiet gebeten
lekker hehquote:Op zondag 6 december 2009 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vond het zo lachen gisteren. Zooitje ongeregeld op die bank ook![]()
Ik heb lekker in ST dr tiet gebeten
Na teveel ja. En dat was niet het gevalquote:
niet genoeg whiskey erin gegoten. Denk dat hij het niet vertrouwde en daarom snel aan de bier ging. Er zaten opeens teveel handen aan "zijn" tieten enzquote:
Jij en marijke hebben nienke gewoon het bed uitgejaagd.quote:
Zekers zekersquote:
Geef hem eens ongelijkquote:Op zondag 6 december 2009 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
niet genoeg whiskey erin gegoten. Denk dat hij het niet vertrouwde en daarom snel aan de bier ging. Er zaten opeens teveel handen aan "zijn" tieten enz
whehehequote:Op zondag 6 december 2009 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
niet genoeg whiskey erin gegoten. Denk dat hij het niet vertrouwde en daarom snel aan de bier ging. Er zaten opeens teveel handen aan "zijn" tieten enz
Dat is ook weer wat overdrevenquote:Op zondag 6 december 2009 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij en marijke hebben nienke gewoon het bed uitgejaagd.
Die kwam heel lief vragen of ze bij ons mocht komen liggen
Je bank was gewoon te klein. Hij kon er niet bijzittenliggen. En wij lagen allemaal over elkaar heen en te wrijven en kriebelen.quote:Op zondag 6 december 2009 17:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Geef hem eens ongelijkEn ons ook trouwens.
Door vrouwen?quote:
Is je tiet ook blauw trouwens? Na al mijn ellebogen daarop?quote:Op zondag 6 december 2009 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bank was gewoon te klein. Hij kon er niet bijzittenliggen. En wij lagen allemaal over elkaar heen en te wrijven en kriebelen.
Waarom vluchtte ze dan naar onsquote:
Omdat daar de meeste mannen, en de grootse tieten lagenquote:
Uhm nee die niet. Dan had je echt hard moeten knijpen. Heb jij blauwe plekken erbij btw?quote:Op zondag 6 december 2009 17:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Is je tiet ook blauw trouwens? Na al mijn ellebogen daarop?
ja dat wel jaquote:
quote:Op zondag 6 december 2009 17:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Omdat daar de meeste mannen, en de grootse tieten lagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Nee, alleen degene die er al zatenquote:Op zondag 6 december 2009 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm nee die niet. Dan had je echt hard moeten knijpen. Heb jij blauwe plekken erbij btw?
Alleen betast?quote:
Jij ook al.quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh daarom
Hoort bij 'deze' periode, om het even netjes uit te drukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je hebt Huppelman
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Jaquote:Op zondag 6 december 2009 17:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoort bij 'deze' periode, om het even netjes uit te drukken
En je hebt Huppelman
Ik heb er ook niet aangezetenquote:Op zondag 6 december 2009 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij ook al.
Volgens mij is de enige die niet aan mn tieten heeft gezeten erwin
ja man was erg genoeg ookquote:
ik was er niet zo van gecharmeerd btwquote:Op zondag 6 december 2009 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij ook al.
Volgens mij is de enige die niet aan mn tieten heeft gezeten erwin
Klopt. We zeiden toch dat je moest komenquote:Op zondag 6 december 2009 17:22 schreef Trevland het volgende:
Zo te zien heb ik dus iets te veel gemist
quote:Op zondag 6 december 2009 17:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet aangezeten![]()
Of je moet mijn poging dat knijper-achtige ding erop te doen ook er aanzitten noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ja slaapplek genoeg hequote:Op zondag 6 december 2009 17:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Klopt. We zeiden toch dat je moest komen
Hihi, komen.
Ik wou ook maar ik kon nietquote:Op zondag 6 december 2009 17:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Klopt. We zeiden toch dat je moest komen
Hihi, komen.
quote:Op zondag 6 december 2009 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
wellus!!Dat was niet aanzittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Inderdaad, hij kon er nog bijquote:
Prima. Ik hoorde al verhalen over BBQ's de ronde gaan, dus geef je bij deze vast opquote:Op zondag 6 december 2009 17:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wou ook maar ik kon niet, volgende keer ben ik er gewoon
quote:Op zondag 6 december 2009 17:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat was niet aanzittenEn als je ze dan ziet en mogelijkheid hebt tot aanraken/knijpen dan grijp je die kans toch met beide handenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Niet per se neequote:Op zondag 6 december 2009 17:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus had dan ook geen luchtbed nodig
Ja voorjaar/zomer BBQ bij onsquote:Op zondag 6 december 2009 17:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Prima. Ik hoorde al verhalen over BBQ's de ronde gaan, dus geef je bij deze vast op
Bij deze dan gedaanquote:Op zondag 6 december 2009 17:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Prima. Ik hoorde al verhalen over BBQ's de ronde gaan, dus geef je bij deze vast op
erwin had er 2 en lag alsnog op de grond dusquote:
quote:Op zondag 6 december 2009 17:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij deze dan gedaan, maar jij kon de 19de niet?
Dus allemaal heerlijk geslapenquote:Op zondag 6 december 2009 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
erwin had er 2 en lag alsnog op de grond dus
Dan jammer maar zo te horen ga jij je niet vervelenquote:Op zondag 6 december 2009 17:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Eerst een verjaardag, en daarna door naar Thunderdome
thunderdomequote:Op zondag 6 december 2009 17:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Eerst een verjaardag, en daarna door naar Thunderdome
Als Nienke bij ons bleef liggen, kon Trev mooi bij jullie. Of andersom natuurlijkquote:Op zondag 6 december 2009 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
erwin had er 2 en lag alsnog op de grond dus
dan was het dus ook niet koudquote:Op zondag 6 december 2009 17:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als Nienke bij ons bleef liggen, kon Trev mooi bij jullie. Of andersom natuurlijk
Amper geslapen allemaalquote:Op zondag 6 december 2009 17:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus allemaal heerlijk geslapen. Ik denk als de volgende keer er ben in plaats van een luchtbed en slaapzak een treetje energy drank mee neem
ik vond jou en raph ook wel heel cute hoor vanochtendquote:Op zondag 6 december 2009 17:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als Nienke bij ons bleef liggen, kon Trev mooi bij jullie. Of andersom natuurlijk
Gratis kaartenquote:
Goh als of ik dat niet verwacht hadquote:Op zondag 6 december 2009 17:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Amper geslapen allemaalHuppelman volgens mij nog het meeste van ons allemaal
Klopt.quote:
Hoezo lagen ze lekker tegen elkaar aan?quote:Op zondag 6 december 2009 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik vond jou en raph ook wel heel cute hoor vanochtend![]()
!!
Nee ook niet echt. En die is nu de buurman helpen een loopband versjouwenquote:Op zondag 6 december 2009 17:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Amper geslapen allemaalHuppelman volgens mij nog het meeste van ons allemaal
Wat nou, we lagen geeneens tegen elkaar aanquote:Op zondag 6 december 2009 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik vond jou en raph ook wel heel cute hoor vanochtend![]()
!!
Ik dook er maar snel tussen raak mn mannen liever niet aan elkaar kwijtquote:Op zondag 6 december 2009 17:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo lagen ze lekker tegen elkaar aan?
Dus om 21 uur is het hier ook weer rustigquote:Op zondag 6 december 2009 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ook niet echt. En die is nu de buurman helpen een loopband versjouwen
Dat kan ik begrijpenquote:Op zondag 6 december 2009 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dook er maar snel tussen raak mn mannen liever niet aan elkaar kwijt
quote:Op zondag 6 december 2009 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dook er maar snel tussen raak mn mannen liever niet aan elkaar kwijt
aaahquote:
dan kan het nog wel cute zijnquote:Op zondag 6 december 2009 17:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat nou, we lagen geeneens tegen elkaar aan
Dat zei ik ook al. Ik ga vandaag vroeg slapen. Zal me niets verbazen als je me rond 12en hier nog zietquote:Op zondag 6 december 2009 17:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus om 21 uur is het hier ook weer rustig
Heb hier nog wel een aansteker liggenquote:Op zondag 6 december 2009 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dan kan het nog wel cute zijn![]()
Ik ga even roken
Wie heeft er vuur
was dat niet de bedoeling danquote:
Dat probleem ken ikquote:Op zondag 6 december 2009 17:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al. Ik ga vandaag vroeg slapen. Zal me niets verbazen als je me rond 12en hier nog ziet
Jij, 9, in je tasquote:Op zondag 6 december 2009 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dan kan het nog wel cute zijn![]()
Ik ga even roken
Wie heeft er vuur
Nee, ik probeerde hem zo ver te krijgen jou te delenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |