quote:Op zondag 6 december 2009 13:32 schreef o.us het volgende:
Ja.
En wie dit niet dubbelquote is een noob.
Hoi ousquote:Op zondag 6 december 2009 13:32 schreef o.us het volgende:
Ja.
En wie dit niet dubbelquote is een noob.
Omdat ik msn heb geblokt om te huiswerken. Maar alsnog zit ik te fokken.quote:Op zondag 6 december 2009 13:34 schreef Renfiets het volgende:
[..]
[..]
Hoi ous
waarom zeg je niks op msn?
Ja, eik best faal.quote:Op zondag 6 december 2009 13:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Omdat ik msn heb geblokt om te huiswerken. Maar alsnog zit ik te fokken.
Stoeprand is gek.quote:
welke?quote:Op zondag 6 december 2009 13:39 schreef AskMe het volgende:
Deze TT vraagt om moeilijkheden stoep![]()
Film kijken
Of American Pie: Book of love 2009quote:
American piequote:Op zondag 6 december 2009 13:42 schreef AskMe het volgende:
[..]
Of American Pie: Book of love 2009
Of Law abiding Citizen 2009
wilt iemand zijn voorkeur nog uitspreken ?
Ik wil wel eens vaker wat, maar dan wordt het ook veranderdquote:
Je hebt niks te willen.quote:Op zondag 6 december 2009 13:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik wil wel eens vaker wat, maar dan wordt het ook veranderd
jij hebt gewoon niks te vertellen. dat weet je tochquote:Op zondag 6 december 2009 13:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij hebt niks te willen.quote:Op zondag 6 december 2009 13:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
In Jaquote:Op zondag 6 december 2009 13:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En waar zou de TS de TT in veranderd willen zien worden?
ONZ SC# Waar Stoeprand een held isquote:Op zondag 6 december 2009 13:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En waar zou de TS de TT in veranderd willen zien worden?
quote:Op zondag 6 december 2009 13:49 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
ONZ SC# Waar Stoeprand een held is
Dan maar in ONZ SC# Waar SWJ een held isquote:Op zondag 6 december 2009 13:50 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
![]()
Die TT wordt niet geaccepteerd door FOK!
Dat zou overbodige informatie zijn; dat is triviale kennis hier op FOK! Dat hoort bij je algemene ontwikkeling. Het zou een belediging zijn om zoiets nog in een TT te moeten plaatsen.quote:Op zondag 6 december 2009 13:52 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan maar in ONZ SC# Waar SWJ een held is
quote:Op zondag 6 december 2009 13:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat zou overbodige informatie zijn; dat is triviale kennis hier op FOK! Dat hoort bij je algemene ontwikkeling. Het zou een belediging zijn om zoiets nog in een TT te moeten plaatsen.
quote:Op zondag 6 december 2009 13:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat zou overbodige informatie zijn; dat is triviale kennis hier op FOK! Dat hoort bij je algemene ontwikkeling. Het zou een belediging zijn om zoiets nog in een TT te moeten plaatsen.
wel wat pijntjes nu... huppel over me heen, Marijke, Ez...quote:Op zondag 6 december 2009 13:16 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Kan je nog normaal lopen na die wilde nacht?
Wij allemaalquote:Op zondag 6 december 2009 13:59 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
wel wat pijntjes nu... huppel over me heen, Marijke, Ez...![]()
![]()
Mjah, die was compleet vertrokken toenquote:Op zondag 6 december 2009 14:03 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal over me heen gegaan ja, met uitzondering van huppelman...
Jouw vriendinquote:Op zondag 6 december 2009 14:03 schreef SuperwormJim het volgende:
M'n vriendin is gewoon vanmiddag door dat kutweer naar de AH gegaan om bier te halen voor mij. Ik ben verliefd
quote:Op zondag 6 december 2009 14:03 schreef SuperwormJim het volgende:
M'n vriendin is gewoon vanmiddag door dat kutweer naar de AH gegaan om bier te halen voor mij. Ik ben verliefd
Wat een Heldinquote:Op zondag 6 december 2009 14:03 schreef SuperwormJim het volgende:
Nee, ik doel niet alleen op vannachtquote:Op zondag 6 december 2009 14:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mjah, die was compleet vertrokken toen
JIJ hebt wat pijntjes?quote:Op zondag 6 december 2009 13:59 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
wel wat pijntjes nu... huppel over me heen, Marijke, Ez...![]()
![]()
Mjah, da's ook waarquote:Op zondag 6 december 2009 14:08 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee, ik doel niet alleen op vannacht... tijdens de film hebben we toch met z'n allen op elkaar gelegen?!
Sorryquote:Op zondag 6 december 2009 14:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JIJ hebt wat pijntjes?waarschijnlijk konden ze in limburg horen dat ik een tik op mn reet kreeg, zo hard sloeg bart. En niet maar 1 keer, nee een keer of 10. Kan niet eens lekker zitten, moet straks maar zo'n donut kussen halen
quote:Op zondag 6 december 2009 14:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JIJ hebt wat pijntjes?waarschijnlijk konden ze in limburg horen dat ik een tik op mn reet kreeg, zo hard sloeg bart. En niet maar 1 keer, nee een keer of 10. Kan niet eens lekker zitten, moet straks maar zo'n donut kussen halen
huppelman nietquote:
quote:
quote:
Ik weet dat je Hertog Jan lekker vind, maar daar hadden ze alleen nog maar halve liter blikken van. Dat is toch niet erg he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |