Je was er toch zelf bijquote:Op zondag 6 december 2009 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
zo zijn wij
[..]
Ik heb net gezien hoeveel foto's ze hebben gemaakt
Marijke heeft bart verkracht en nienke heeft bij mij en huppelman in bed geslapenquote:Op zondag 6 december 2009 11:26 schreef Stoeprand het volgende:
Zeg Huppelmuts, heb je Marijke en Nienke wel in leven gelaten?
drankquote:
En Marijke?quote:Op zondag 6 december 2009 11:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Marijke heeft bart verkracht en nienke heeft bij mij en huppelman in bed geslapen![]()
Denk dat nienke al bijna thuis is
Mooi spul is datquote:
Zo te zien horen hebben jullie het naar je zin gehad en is Erwin er goed vanaf gekomenquote:Op zondag 6 december 2009 11:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Marijke heeft bart verkracht en nienke heeft bij mij en huppelman in bed geslapen![]()
Denk dat nienke al bijna thuis is
Omdat je dat misschien ook wel gedaan hebtquote:Op zondag 6 december 2009 12:59 schreef PeZu het volgende:
godmiljaar waarom voel ik me alsof ik onder een rijdende goederentrein heb geslapen_!
waarom zou ik dat in godsnaam doenquote:Op zondag 6 december 2009 13:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat je dat misschien ook wel gedaan hebt
Omdat het kan?quote:
je kan je ook in je kont laten neuken door een horde wilde bulffes, lijkt het je wat?quote:
Dan heb je wel wat te vertellen op feestjes.quote:Op zondag 6 december 2009 13:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan je ook in je kont laten neuken door een horde wilde bulffes, lijkt het je wat?
quote:
Middagquote:
Nou....quote:Op zondag 6 december 2009 13:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan je ook in je kont laten neuken door een horde wilde bulffes, lijkt het je wat?
quote:Op zondag 6 december 2009 13:11 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Dan heb je wel wat te vertellen op feestjes.
Kan je nog normaal lopen na die wilde nacht?quote:Op zondag 6 december 2009 13:15 schreef 8108139dpths het volgende:
'lo allemaal![]()
![]()
* 8108139dpths is weer veilig thuis...![]()
Erwinquote:Op zondag 6 december 2009 13:15 schreef 8108139dpths het volgende:
'lo allemaal![]()
![]()
Hoezo dat dan?quote:Op zondag 6 december 2009 13:17 schreef Stoeprand het volgende:
En ik heb vandaag voor het eerst een topicreport geplaatst.
Ook veilig uit geweest, of dat niet?quote:Op zondag 6 december 2009 13:15 schreef 8108139dpths het volgende:
'lo allemaal![]()
![]()
Die hebben ze een keer op de laptop gezet van iemand in de klas toen hij naar de wc gingquote:
quote:Op zondag 6 december 2009 13:20 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Die hebben ze een keer op de laptop gezet van iemand in de klas toen hij naar de wc ging
Niet.quote:Op zondag 6 december 2009 13:24 schreef Renfiets het volgende:
[..]
Echt wel!
Stoeprand kan d'r anders ook wat van
Waarom moet ik bij jou ondertitel aan dit nummer denken?quote:
Ik dacht aan "run fatboy run" toen ik het nogmaals zag.quote:Op zondag 6 december 2009 13:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom moet ik bij jou ondertitel aan dit nummer denken?
Vermoedelijk meer posten zodat hij sneller vol isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |