Kom je ook een biertje doen?quote:
Nee, dat mag ik niet jong.quote:
al onderwegquote:
Je bent er alquote:
gekomen en welquote:
Straks weer hequote:
Nu met z'n allen?quote:
Okay okay dit keer mag je meedoen. Ik zal je handboeien losmakenquote:
helaas thuisquote:
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:02 schreef 8108139dpths het volgende:
HEEEEEEEEEELP!!! Ez wil zijn sexuele frustraties op mij uitleven!![]()
Kloptquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met bijna een uur vertraging in je reactie kan dat ook niet anders
Ik soms ook maar nu nietquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
KloptIk heb een leven naast Fok!
Van wie?quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:54 schreef Huppelmuts het volgende:
WIJ HEBBEN ALLEMAAL EEN ZELFGEMAAKTE ARMBAND GEKREGEN
Waar blijven de bier met tietenpics van jouquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
we luisteren nu guns n roses omdat stoep!
die staan op de geheugenkaartjes van st en marijkequote:Op zondag 6 december 2009 00:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Waar blijven de bier met tietenpics van jou
nee krekelquote:
Laat ze die even hier doen plaatsen danquote:Op zondag 6 december 2009 06:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
die staan op de geheugenkaartjes van st en marijke
geen idee of ze dat gaan doenquote:Op zondag 6 december 2009 09:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
Laat ze die even hier doen plaatsen dan
Wat...wat ongelofelijk liefquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
we luisteren nu guns n roses omdat stoep!
Dat was gisteren toch ? :pquote:Op zondag 6 december 2009 11:02 schreef eNGine10 het volgende:
hehe eindelijk is het heerlijk avondje dan gekomennu alleen nog een gedicht maken.
zo zijn wijquote:
Ik heb net gezien hoeveel foto's ze hebben gemaaktquote:
Hoeveel dan?quote:Op zondag 6 december 2009 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
zo zijn wij
[..]
Ik heb net gezien hoeveel foto's ze hebben gemaakt
Mijn moeder zei dat de Sint het gister te druk had en dat hij speciaal voor mij een dagje langer in Nederland blijftquote:Op zondag 6 december 2009 11:04 schreef AskMe het volgende:
[..]
Dat was gisteren toch ? :p
Tevens, morge
stuk of 6quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |