Eigenlijk welquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:48 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
hoelang duurde dat voor je haar weer knuffelde? een jaar natijd?
[..]
goeie avond trev
moet jij niet naar dat 5 dec gebeuren bij eze?
Dus de cadeautjes liggen nog bij jou ?quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eigenlijk welmaar moest vandaag nog werken, had niet vrij en heb het geld ook nodig en nu nog gaan dan wordt het wel heel laat
Ik wist ook dat ik vandaag niet kon, dus heb ook niks gehaaldquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:51 schreef AskMe het volgende:
[..]
Dus de cadeautjes liggen nog bij jou ?
t zal wel.. ik heb hier ergens wel info over liggen maar ik heb geen idee hoe t zit.. zolang ik maar betaald krijg.quote:
Ah kijk, daar is over nagedachtquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wist ook dat ik vandaag niet kon, dus heb ook niks gehaald
waar werk je?quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:53 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
t zal wel.. ik heb hier ergens wel info over liggen maar ik heb geen idee hoe t zit.. zolang ik maar betaald krijg.
het zijn zondag uren + extra uren die ik draai. Nou zit ik altijd al boven de uren die ik moet draaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 2011 13" i5 ...
wel jammer.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eigenlijk welmaar moest vandaag nog werken, had niet vrij en heb het geld ook nodig en nu nog gaan dan wordt het wel heel laat
Daarom ook juistquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:54 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
wel jammer.
Maar nu heb je geld over voor de 19de
quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:54 schreef AskMe het volgende:
[..]
waar werk je?in een PG verpleeghuis in eelde (dementerende ouderen verzorgen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oud & nieuw in de zon vieren :)
kiss from a little thing
ik heb een deal gemaakt met m'n baas. Ik werk morgen extra en dan zou hij zijn best doen zodat ik de 19de vrij hebquote:
Okeequote:Op zaterdag 5 december 2009 18:55 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
in een PG verpleeghuis in eelde (dementerende ouderen verzorgen)
hmhm 24uurs zorg hequote:Op zaterdag 5 december 2009 18:57 schreef AskMe het volgende:
[..]
Okee, ja dat gaat maar door, er zijn altijd mensen voor nodig ( lief dat je gaat werken natuurlijk )
Nice heb ook vanaf vandaag officieel de 19de vrijquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:56 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
ik heb een deal gemaakt met m'n baas. Ik werk morgen extra en dan zou hij zijn best doen zodat ik de 19de vrij heb
lekkerquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nice heb ook vanaf vandaag officieel de 19de vrij
quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:01 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
lekkerdan zie ik je dan wel weer
Dat zijn echte werknemersquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:59 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
hmhm 24uurs zorg heik heb altijd lief, soms iets te waardoor ik wel eens 6 dagen achter elkaar werk en maar 2 vrij ben
marja verdient wel weer goed redelijk en ik kan niet altijd makkelijk nee zeggen
Veel plezier en dan slaap ik nogquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:02 schreef kaatjhuh het volgende:
kaarten gaat beginnen. Prettige avond iedereen![]()
![]()
tot morgen ochtend (tussen half 6 en 6 ) in GM topic
Fijne avond !quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:02 schreef kaatjhuh het volgende:
kaarten gaat beginnen. Prettige avond iedereen![]()
![]()
tot morgen ochtend (tussen half 6 en 6 ) in GM topic
Dat rest jou & mijquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Veel plezier en dan slaap ik nog
Nog niet dat ik weet, jij dan?quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:06 schreef AskMe het volgende:
[..]
Dat heb jij goed bekeken ja, nog plannen vanavond ?
Sinterklaas met de fam.quote:
Lekker !quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, wij zijn gisteren al uit eten geweest daar voor
Wokkenquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:14 schreef AskMe het volgende:
[..]
Lekker !![]()
Grieks, Italiaans, Turks .. ?
Ja je eet vaak meer dan in een normaal restaurant,quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen het is zo vervelend dat je dan zo veel eet
Zo iets ja,quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:21 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ja je eet vaak meer dan in een normaal restaurant,
iets blijft zeggen: "je bent er nu toch, dus loop maar nog een xtje"
Ik ben eten en Sint vieren
, fijne avond
Have funquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:44 schreef Xaryna het volgende:
Ik ga ook Sinterklaas vieren nu, veel plezier allemaal
quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:49 schreef Stoeprand het volgende:
Ik ben zo zenuwachtig voor vanavond![]()
![]()
Wat dan nou weer?quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:49 schreef Stoeprand het volgende:
Ik ben zo zenuwachtig voor vanavond![]()
![]()
moeders heeft bedacht om daar naar een huisje te gaanquote:
Nee, ik hoop dat ik m'n autoped krijg.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En jij bent natuurlijk zenuwachtig omdat je stout bent geweest
autopedquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:53 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, ik hoop dat ik m'n autoped krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |