hebbertquote:Op zondag 6 december 2009 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dook er maar snel tussen raak mn mannen liever niet aan elkaar kwijt
wil je zn msn? mobiele nummer? hyves?quote:Op zondag 6 december 2009 17:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ik probeerde hem zo ver te krijgen jou te delen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Men pakt een aansteker op, verplaatst zijn/haar hand naar de tas, en laat de aansteker los. Herhaal dat 9 keer, en je hebt 9 aanstekers in je tas.quote:
En nu ben jij dus je aanstekers kwijtquote:Op zondag 6 december 2009 17:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Men pakt een aansteker op, verplaatst zijn/haar hand naar de tas, en laat de aansteker los. Herhaal dat 9 keer, en je hebt 9 aanstekers in je tas.
tis een wonderquote:Op zondag 6 december 2009 17:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Men pakt een aansteker op, verplaatst zijn/haar hand naar de tas, en laat de aansteker los. Herhaal dat 9 keer, en je hebt 9 aanstekers in je tas.
Nee, heb nog een beste voorraad liggenquote:Op zondag 6 december 2009 17:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
En nu ben jij dus je aanstekers kwijt
Oh dan, jij bent dus op zulke dingen voorbereidquote:Op zondag 6 december 2009 17:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, heb nog een beste voorraaf liggen
Vanavond ook te zien in Magic Revealedquote:
Nee, ik haal sloffen peuken. En daar krijg je een aansteker bij. En die gaan niet zo snel op als een peukquote:Op zondag 6 december 2009 17:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh dan, jij bent dus op zulke dingen voorbereid
niet bij oplichters ontmaskerd?quote:Op zondag 6 december 2009 17:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vanavond ook te zien in Magic Revealed
Als je het goed nietquote:Op zondag 6 december 2009 17:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ik haal sloffen peuken. En daar krijg je een aansteker bij. En die gaan niet zo snel op als een peuk
quote:Op zondag 6 december 2009 17:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
quote:
en zit dat lekker?quote:Op zondag 6 december 2009 17:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Ik heb er 3 van jou gekregen toen we naar de winkel waren geweest en later nog een paarse die de hele fucking avond tussen mn tieten heeft gezeten![]()
Die zit nu in mn doos trouwens
Als ik goed wat?quote:
Oeh, mag ik hem weer terug?quote:Op zondag 6 december 2009 17:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Ik heb er 3 van jou gekregen toen we naar de winkel waren geweest en later nog een paarse die de hele fucking avond tussen mn tieten heeft gezeten![]()
Die zit nu in mn doos trouwens
Kom maar pakkenquote:
quote:
Hoe laat ging de trein ook al weer?quote:
Als ik jou was zou ik toch maar met de auto gaan, ben ook weer thuis voordat je er met de trein er bentquote:Op zondag 6 december 2009 17:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoe laat ging de trein ook al weer?
14 over heel, overstappen op schiphol, amersfoort en zwolle en dan bus 1 naar de kuifleeuwerikquote:Op zondag 6 december 2009 17:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoe laat ging de trein ook al weer?
3x overstappenquote:Op zondag 6 december 2009 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
14 over heel, overstappen op schiphol, amersfoort en zwolle en dan bus 1 naar de kuifleeuwerik
Goed punt. Maar zit aan het bier, dan ga ik niet rijdenquote:Op zondag 6 december 2009 17:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik toch maar met de auto gaan, ben ook weer thuis voordat je er met de trein er bent
geen bob bij de hand?quote:Op zondag 6 december 2009 17:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Goed punt. Maar zit aan het bier, dan ga ik niet rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |