1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Naja eieren zijn toch maar eieren, en ik maakte erwtjes-komkommer salade en daar moeten hardgekookte eieren inquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
last-minute-bapao-piet!
![]()
En die eieren in de salade!![]()
is dat niet zonde?![]()
*wacht vol spanning tot morgen op de foto's
Ik zit hier ook echt zo hard te lachen!quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja eieren zijn toch maar eieren, en ik maakte erwtjes-komkommer salade en daar moeten hardgekookte eieren in![]()
Oh Ushi met Adele is echt vreselijk grappig
Ik zou ook niet meer bijkomen als ik zo ondervraagd werd... "You know my family???"quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:34 schreef oh-oh het volgende:
Echt geweldig grappig ja, zij heeft t echt niet meer
Wij kijken altijd pas als Dushi af is...quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:39 schreef oh-oh het volgende:
Dushi is trouwens echt niet half zo leuk als Ushi.
Nu snel naar Paul de Leeuw met de Sint
Jamaar dan ben ik altijd bang dat Ushi al begonnen isquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wij kijken altijd pas als Dushi af is...
quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:40 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Whoopertje heeft ook een kadootje
steeds heen en weer zappenquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar dan ben ik altijd bang dat Ushi al begonnen is
Ja dag, daar ben ik te lui voorquote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:42 schreef oh-oh het volgende:
Leuk![]()
De honden hier kregen niks, die krijgen altijd al veul te veul![]()
Kees heeft pas een nieuwe halsband plus riem, dezelfde armyset als de rest al had, maar dan in het rooooooze
Van ikea-egeltjesquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
het lijkt net of ie aan het bevallen is!![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:47 schreef oh-oh het volgende:Sinterklaas met dat jochie dat niet op schoot mag
Ze had toch al een nieuwe mand of niet?quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]vond die van jou zo schattig met knuffels..
Ze liggen nu wel naast de mand hoor maar over 2 weken haal ik ook een grotere mand dus dan heeft ze vriendjes
ja... (ik kijk zappend tussen rtl4 en ned1...)quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:54 schreef oh-oh het volgende:
Dit is ook wel een mooi Ramses tribute eigenlijk he, met al die jonge kinderen die zijn lied zingen
Nee krijgt ze als we verhuizen, kan hem hier niet kwijt tenzij op de looproute en dan slaapt ze niet.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze had toch al een nieuwe mand of niet?
Die van mij hebben zoveel speelgoed dat het genant is![]()
Toen mn ouders net kwamen rende Billy ze helemaal blij tegemoet met zn zeehondje in zn bek, echt te schattig
Ja maar buiten hem bedoel ikquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja... (ik kijk zappend tussen rtl4 en ned1...)
pieten; erik van muiswinkel toch?
ow...quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar buiten hem bedoel ik![]()
Die roze Piet komt me ook bekend voor, maar die lijkt volgens mij gewoon alleen maar op Jurgen Raymann in roze pakje
Je hebt een ikea in Maastricht toch?quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:51 schreef oh-oh het volgende:
Overigens wil ik wel die Ikea ratten voor de honden nog![]()
Paul en de Sint zijn altijd zo heerlijk grof, ook tegen de kinders
Nein, in Heerlen maar daar kom ik nooitquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je hebt een ikea in Maastricht toch?
Nee dat is een man die bij Paul is geweest een tijdje terug (een homo die toen getrouwd en wel met vrouw en kids naar het buitenland was gegaan en nu gescheiden in een meubelzaak werkt).quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar buiten hem bedoel ik![]()
Die roze Piet komt me ook bekend voor, maar die lijkt volgens mij gewoon alleen maar op Jurgen Raymann in roze pakje
Geef dan je bestelling maar opquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nein, in Heerlen maar daar kom ik nooit
Oooooooooooh zie je wel, homopiet!quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee dat is een man die bij Paul is geweest een tijdje terug (een homo die toen getrouwd en wel met vrouw en kids naar het buitenland was gegaan en nu gescheiden in een meubelzaak werkt).
quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee dat is een man die bij Paul is geweest een tijdje terug (een homo die toen getrouwd en wel met vrouw en kids naar het buitenland was gegaan en nu gescheiden in een meubelzaak werkt).
ja, en dat hoofd erbij...quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooooooooooh zie je wel, homopiet!
Whahaha Sint vraagt gewoon een 06 nummer van een dame![]()
"Toch gek hoor, dat jouw directrice jouw op zaterdagavond om 21.00 geen vrij wil geven"
![]()
![]()
Oh joh, ben je mal.quote:
Behalve wat verfdetails kijk ik nu alleen op zaterdag en zondag tv dus ja..dan onthou je wel watquote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:03 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, ik bood je laatst nog aan die ratten voor je te gaan halen bij de IKEA in Delft en toen zei je dat die hondjes al verwend genoeg waren met speelgoed!![]()
Nu ga ik ze de volgende keer dus mooi alsnog meenemen he?
ben je al terug van het etentje??? Was het leuk?quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:03 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, ik bood je laatst nog aan die ratten voor je te gaan halen bij de IKEA in Delft en toen zei je dat die hondjes al verwend genoeg waren met speelgoed!![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh joh, ben je mal.
Ik moet t es aan vrienden vragen die vaak bij Ikea in Delft komen, ik vergeet het alleen telkens en het is natuurlijk ook niks dringends, ze hebben plenty!
Stapels ratten dus per post naar oh-ohquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:03 schreef Greys het volgende:
Pagan zegt: Hij lijkt op alle pakjes die zijn binnengekomen!quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Stapels ratten dus per post naar oh-oh
kiek dan!!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:06 schreef Strega het volgende:
[..]
Pagan zegt: Hij lijkt op alle pakjes die zijn binnengekomen!
quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:11 schreef Strega het volgende:
Zo, ik ben weer helemaal bijgelezen in onze vrolijke feuilleton,
Petje af, ik heb weer genoten!!
Oh Tombola wat goed! Pm het zequote:Op zaterdag 5 december 2009 21:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kiek dan!!!
http://link.marktplaats.nl/301579619
Smakelijkquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:13 schreef Strega het volgende:
Tot later wellicht, we gaan hier aan tafel!
Inderdaad, eet ze!!! (en ze gingen lekker eten!!!quote:
oh, ja, dan ben je vroeg thuis natuurlijkquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:24 schreef Greys het volgende:
Ja we zijn terug, want we waren van vijf tot acht eten omdat mijn ouders daarna nog naar huis moesten en die hadden vanavond ook nog een borrel ergens![]()
Maar dat kwam goed uit, want dan konden zussie en ik mooi Popstars kijken zometeen en morgen lekker op tijd shoppen!
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:28 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan iemand hem in de wiki dingesen please?![]()
Zapperdezapquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:28 schreef oh-oh het volgende:
Hè getver, wat jammer nou van Guus Meeuwis
Ja, tijd voor een dvd denk ikquote:
Zo ver wilde ik nog niet gaan ehmmquote:
We hebben bij ShabuShabu gegeten ( www.shabushabu.nl )quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, en wat hebbie gegeten?
Echt I loooove de sint, hijs ook gewoon helemaal echt he, de echte
Wat een enig pakje!quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:28 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan iemand hem in de wiki dingesen please?![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben bij ShabuShabu gegeten ( www.shabushabu.nl )
Onbeperkt sushi en tepan yaki
quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:36 schreef Ml-etje het volgende:
Spam Ml-etjes Home to be deel VI;Afwerken! 12 dec komt de keuken!
ShabuShabuwas het lekker Greys? Vast wel
Thanks!quote:
Uhuh.quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een enig pakje!
Dat heb ik leuk gedaan he?![]()
Thanksquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
ik zat net je foto's te kijken!!!![]()
voor de kast!!!
quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:46 schreef Cat22 het volgende:
De Paal wordt goed gebruikt hier.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hier nog meer geklier.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:46 schreef Cat22 het volgende:
De Paal wordt goed gebruikt hier.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hier nog meer geklier.
Klinkt als een goed avondje Elies.quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:57 schreef ElisaB het volgende:
Lekker avondje wel
Traviant gewonnen en Bruno gekeken.
Triviant!!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:57 schreef ElisaB het volgende:
Lekker avondje wel
Traviant gewonnen en Bruno gekeken.
oeh, was zwarte piet er???quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klinkt als een goed avondje Elies.![]()
Ik ben net terug van zwarte piet bezoek. De drie oudsten waren helemaal hoteldebotel toen piet binnen kwam. Jongste is 4 maanden, dus die maakt zich nog niet druk.
Ik heb een fotolijstje gekregen, kattespeelgoed, een boek en theetjes (oké, de theetjes heb ik mezelf kado gedaan)
Vandaag is opa 1 jarig, overmorgen opa2 (mijn vader) dus morgen gaan we met z'n allen wokken. De eerste keer dat jongste spuit uit eten gaat.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeh, was zwarte piet er???
Foto van jou en piet???
The Holidayquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:18 schreef P.F het volgende:
Heeft iemand nog een tip voor een leuke film (niet per se nu op tv.. maar gewoon recent)?
Tombolafan heeft het net ook voor mij gedaan, dus dat moet kunnen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:18 schreef nieslief het volgende:
Kan iemand even vertellen of als ik een foto van pakje in mijnalbum.nl zet en die dan hier plaats die foto ook in die wiki kan?![]()
Ik heb nog heul geen pakje hoor maar ik denk ik check het maar even voor het geval ik andere gekke dingen moet doen eerst.
Oh en edit: ik ga slaapjes doen nu![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wel een heule hoop foto's van kids en discopiet (want zo heetie bij ons, aangezien piet de eerste keer geen zwarte pruik kon vinden, alleen eentje met glitters.
)
Sure we can!!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:18 schreef nieslief het volgende:
Kan iemand even vertellen of als ik een foto van pakje in mijnalbum.nl zet en die dan hier plaats die foto ook in die wiki kan?![]()
Ik heb nog heul geen pakje hoor maar ik denk ik check het maar even voor het geval ik andere gekke dingen moet doen eerst.
Oh en edit: ik ga slaapjes doen nu![]()
Die is heeeeeeel leuk!!!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
The Holiday
Niet heel recent (2006) maar als je die nog niet gezien hebt, die is leuk!
Met Cameron Diaz, Jude Law, Jack Black en Kate Winslet.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
Cat, doe eens niet zo stout in mijn PM! Ik heb een ruggengraat als een natte krant, dus hou op!
test van mijnalbum.nl:quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:39 schreef Greys het volgende:
Ik dacht dat plaatjes op mijnalbum.nl hier niet werkten
Maar ik heb er geen verstand van hoor, dus misschien kan het wel Nies.
Nou ja, hier heb je dus ook niets aan
quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
Cat, doe eens niet zo stout in mijn PM! Ik heb een ruggengraat als een natte krant, dus hou op!
quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Maar denk eraan hoor! Die vakantiefoto's mogen dus niet op Fok!
ah, hij doet het bij jou ook dusquote:
Dat lijkt me best lastig.quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ik ben de nieuwsgierigste persoon op aard!!!!
Dan hebben ze het niet eens over smsenquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ik ben de nieuwsgierigste persoon op aard!!!!
Jaaaa, en bedankt. Mijn gekste kat heet Merlijn. Dus dan gaat het in mijn hoofd vanaf NU weer uuuuren lang: kom op Merlijntje doe maar wiebelen wiebelenquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
Kom op konijntje doe maar wiebele, wiebele
Kom op konijntje doe maar wiebele, wiebele, huppel
Doe maar huppele alsof je in het bos bent
Doe maar huppele alsof je in het bos bent
Kom op konijntje doe maar huppele, wiebel
Wiebel met je oortjes, laat ze heen en weer wiebele
Kom op konijntje, doe je ding, doe je dansje
Kom op konijntje, ah
Kom op konijntje, ah
Ok konijntje, het is je dag vandaag
Ik zing een liedje en ik doe het een beetje traag
Voor jou alleen, voor niemand anders
Konijntje, omhoog met die handen
Huppel huppel konijntje, huppel en wiebel
Huppel huppel konijntje, konijntje wiebel
Doe maar wiebele en huppele en wiebele
Beweeg die oortjes heen en weer
Kom op konijntje, ah
Kom op konijntje, ah
Kom op konijntje, ah
Kom op konijntje, ah
Kom op konijntje doe maar huppele, wiebel
Wiebel met je oortjes, laat ze heen en weer wiebele
Kom op konijntje, ah
Kom op konijntje, ah
Ok konijntje, het is je dag vandaag
Ik zing een liedje en ik doe het omdat je het ...
Voor jou alleen, voor niemand anders
Konijntje, omhoog met die handen
Huppel huppel konijntje, huppel en wiebel
Huppel huppel konijntje, konijntje wiebel
Doe maar wiebele en huppele en wiebele
Beweeg die oortjes heen en weer
Kom op konijntje, ah
Kom op konijntje, ah
Kom op konijntje, ah
Kom op konijntje, ah
heeeeeeeeeeeeeeel lastig...quote:
quote:Wow, de ene minuut liggen drie katten verspreid door de woonkamer te slapen. Het volgende moment word ik van alle kanten bestormd.
quote:
En gaat ie dan ook wiebelen?quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaaa, en bedankt. Mijn gekste kat heet Merlijn. Dus dan gaat het in mijn hoofd vanaf NU weer uuuuren lang: kom op Merlijntje doe maar wiebelen wiebelen
Hier nog een. Ik zit bij twee zangkoren en als de dirigent vergeet met een enigzins vrolijk nummer af te sluiten zit ik de rest van de avond +volgende dag met treurmuziek in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
En gaat ie dan ook wiebelen?
ik leef met je mee Nok, ook ik heb dagelijks en veelvuldig last van een ongewilde "interne muziekzender".
Gewinkeld met mams...in de stromende regenquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
heb je evengoed nog een leuke dag gehad vandaag?
Dat doet ie eigenlijk best vaak. Vooral als hij wil spelen gaat ie heel debiel met zijn achterkant wiebelen. Eigenlijk zoals een normale kat, maar normaal kats is voor hem niet normaalquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
ik leef met je mee Nok, ook ik heb dagelijks en veelvuldig last van een ongewilde "interne muziekzender".
Bij mij is het niet eens muziek die ik ergens heb gehoord of zelf ooit draai...quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hier nog een. Ik zit bij twee zangkoren en als de dirigent vergeet met een enigzins vrolijk nummer af te sluiten zit ik de rest van de avond +volgende dag met treurmuziek in mijn hoofd.
ik zit nu dus met een liedje in mn hoofd waarin een kindje om een konijntje vraagt...quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
ow...quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gewinkeld met mams...in de stromende regen![]()
En uit eten geweest, nu kerstkaarten schrijven.
Ik heb leukere dagen meegemaakt![]()
CatjePatatje
Kan ik me voorstellen. Maar die komen wel weer. Echtquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb leukere dagen meegemaakt![]()
CatjePatatje
Ja, dat dusquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Bij mij is het niet eens muziek die ik ergens heb gehoord of zelf ooit draai...
De meest bizarre liedjes komen er soms in mijn hoofd, liedjes vaak die ik verafschuw.
Ik snap niet waar het vandaan komt, maar erger nog, ik heb geen idee hoe ik er ooit vanaf kom.
Klinkt als een heerlijke kat.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat doet ie eigenlijk best vaak. Vooral als hij wil spelen gaat ie heel debiel met zijn achterkant wiebelen. Eigenlijk zoals een normale kat, maar normaal kats is voor hem niet normaal
Tis wel een lekker beest
Apart zeg....quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
De meest bizarre liedjes komen er soms in mijn hoofd, liedjes vaak die ik verafschuw.
Ik snap niet waar het vandaan komt, maar erger nog, ik heb geen idee hoe ik er ooit vanaf kom.
Dan kun je beter nog met deze in je hoofd zitten:quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik zit nu dus met een liedje in mn hoofd waarin een kindje om een konijntje vraagt...
(heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel oud, volgens mij van sesamstraat oid)
dat is zo vervelend hequote:Op zaterdag 5 december 2009 23:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Tja apart... ik ervaar het meer als vervelend.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Apart zeg....
Bij mij is het vooral irritant als ik telkens hetzelfde stukje opnieuw hoor. Alsof de plaat (je weet wel, die grote zwarte ronde dingen voor er cd's waren) is blijven hangen.
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 5 december 2009 23:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dan kun je beter nog met deze in je hoofd zitten:
Vervelend is wellicht een beter woord ja.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:14 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Tja apart... ik ervaar het meer als vervelend.
Ai dat is ook vervelend. Komt dat door de constante herhaling van de repetitie?
quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat is zo vervelend he![]()
het zijn bijna nooit leuke liedjes die blijven hangen
alsof je onderbewustzijn er op uit is om je es flink op te naaien
Hij is echt geweldig. Hij moet heel wat meer overwinnen dan mijn andere katten om tot normale katse zaken te komen. Maar hij doet het wel, met wat hulp. Gelukkig heeft hij Bijoux als poezevriendinnetje. Zij heeft een heel groot hartje en genoeg geduld om met hem te spelen. Dat hebben de andere katten minder. Ze laten hem met rust (okay...Purrr geeft hem hel af en toe een zachte pof op zijn oog, maar dat is zo erg niet. Ze houdt zich erg in bij hem), maar spelen ook niet echt met hem. Hij is gewoon deel van hun leven.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Klinkt als een heerlijke kat.
Al vind ik alle katten geweldig en lief en mooi, ben een echte kattenliefhebber.
Treed jij eigenlijk ook op met de zangkoren, of is het meer als hobby?quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vervelend is wellicht een beter woord ja.
Bij komt het meer door een gebrek aan herhaling. Dan ken ik alleen dat stuk uit mijn hoofd, loop vast en dan spoelen mijn hersenen terug naar het begin van die sectie.
Ik ervaar het eerder als irritant komisch. Niet als negatief. Alleen moet ik me meestal inhouden bij anderen omdat die dan gaan denken dat ik gek ben. Dat ben ik ook wel, maar dat hoeft niet iedereen te ervaren. Gelukkig heb ik nu ook een gekke man die het ook heeft. Mijn zoon was er al aan gewendquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:14 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Tja apart... ik ervaar het meer als vervelend.
Ai dat is ook vervelend. Komt dat door de constante herhaling van de repetitie?
is hij "anders" ofzo dan??quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij is echt geweldig. Hij moet heel wat meer overwinnen dan mijn andere katten om tot normale katse zaken te komen. Maar hij doet het wel, met wat hulp. Gelukkig heeft hij Bijoux als poezevriendinnetje. Zij heeft een heel groot hartje en genoeg geduld om met hem te spelen. Dat hebben de andere katten minder. Ze laten hem met rust (okay...Purrr geeft hem hel af en toe een zachte pof op zijn oog, maar dat is zo erg niet. Ze houdt zich erg in bij hem), maar spelen ook niet echt met hem. Hij is gewoon deel van hun leven.
Beiden eigk. Zingen is hobby, maar we hebben ook optredens voor publiek. Je wil toch ergens naartoe werken nietwaar.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Treed jij eigenlijk ook op met de zangkoren, of is het meer als hobby?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Is er dan iets met Merlijn dat hij niet "normaal kats" is?quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij is echt geweldig. Hij moet heel wat meer overwinnen dan mijn andere katten om tot normale katse zaken te komen. Maar hij doet het wel, met wat hulp. Gelukkig heeft hij Bijoux als poezevriendinnetje. Zij heeft een heel groot hartje en genoeg geduld om met hem te spelen. Dat hebben de andere katten minder. Ze laten hem met rust (okay...Purrr geeft hem hel af en toe een zachte pof op zijn oog, maar dat is zo erg niet. Ze houdt zich erg in bij hem), maar spelen ook niet echt met hem. Hij is gewoon deel van hun leven.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Beiden eigk. Zingen is hobby, maar we hebben ook optredens voor publiek. Je wil toch ergens naartoe werken nietwaar.
Op 30 december hebben we eindejaarsconcert met meerdere koren, waarbij allebei mijn koren meedoen. En met één koor zijn we in deze periode veel op straat te vinden in onze Dickens jurken om carols te zingen.oh, dat carolszingen lijkt me leuk!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik ben er echt niet blij mee. Het zit echt IN mijn hoofd, niet dat ik zelf ga zingen ofzo.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ervaar het eerder als irritant komisch. Niet als negatief. Alleen moet ik me meestal inhouden bij anderen omdat die dan gaan denken dat ik gek ben. Dat ben ik ook wel, maar dat hoeft niet iedereen te ervaren. Gelukkig heb ik nu ook een gekke man die het ook heeft. Mijn zoon was er al aan gewend
storm in je hoofdquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik ben er echt niet blij mee. Het zit echt IN mijn hoofd, niet dat ik zelf ga zingen ofzo.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Beiden eigk. Zingen is hobby, maar we hebben ook optredens voor publiek. Je wil toch ergens naartoe werken nietwaar.
Op 30 december hebben we eindejaarsconcert met meerdere koren, waarbij allebei mijn koren meedoen. En met één koor zijn we in deze periode veel op straat te vinden in onze Dickens jurken om carols te zingen.Wel leuk om dat te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je nog zenuwachtig voor optredens, of heb je daar geen last van?Freestyle
Twee jaar geleden zat hij in het asiel en was ie zwaar vernacheld. Hij was bescheten en bezeken en zijn vacht was kortgeknipt. Zijn ruggegraatje zag je zo zitten. Zijn staart is ooit gebroken en hij kon alleen maar op zijn achterpootjes sluipen. Hij gedroeg zich extreem aanhankelijk (dat gaat ook nooit meer over) maar ook angstig. Schrok van alles.quote:
Het zit ook in mijn hoofd, maar ik vind het leuk om te delen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik ben er echt niet blij mee. Het zit echt IN mijn hoofd, niet dat ik zelf ga zingen ofzo.
Vind ik zelf ook heel leuk om te doen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, dat carolszingen lijkt me leuk!!!!
Voor dat carollen zeker niet. Dat doen we al jaren en is gewoon voor de fun. Soms worden we er zelf ook erg melig van. En inmiddels ben ik ook zo blasé dat ik voor een 'gemiddeld' concert ook niet zenuwachtig ben (eindejaarsconcert beschouw ik als gemiddeld concert).quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wel leuk om dat te doen.
Ben je nog zenuwachtig voor optredens, of heb je daar geen last van?
quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Twee jaar geleden zat hij in het asiel en was ie zwaar vernacheld. Hij was bescheten en bezeken en zijn vacht was kortgeknipt. Zijn ruggegraatje zag je zo zitten. Zijn staart is ooit gebroken en hij kon alleen maar op zijn achterpootjes sluipen. Hij gedroeg zich extreem aanhankelijk (dat gaat ook nooit meer over) maar ook angstig. Schrok van alles.
Nu loopt ie redelijk normaal, heeft prachtige zilveren manen en speelt. Dat heeft dus bijna 2 jaar geduurd voor hij echt zover was. Kleine kleine stapjes.
Deze is van een paar maanden geleden.
[ afbeelding ]
en zijn dinnetje Bijoux
[ afbeelding ]
[..]
Twee jaar geleden zat hij in het asiel en was ie zwaar vernacheld. Hij was bescheten en bezeken en zijn vacht was kortgeknipt. Zijn ruggegraatje zag je zo zitten. Zijn staart is ooit gebroken en hij kon alleen maar op zijn achterpootjes sluipen. Hij gedroeg zich extreem aanhankelijk (dat gaat ook nooit meer over) maar ook angstig. Schrok van alles.
Nu loopt ie redelijk normaal, heeft prachtige zilveren manen en speelt. Dat heeft dus bijna 2 jaar geduurd voor hij echt zover was. Kleine kleine stapjes.
quote:
De fameuze klik.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:48 schreef nokwanda het volgende:
Wat echt mooi is, is dat hij met grote sprongen vooruit is gegaan toen ik mijn man leerde kennen. dat is zijn held. Liefde op het eerste gezicht.
Zo, koor van het jaar, dat is netjes.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vind ik zelf ook heel leuk om te doen.En maar goed ook, dit jaar gaan we een dag of vijf. En dan iedere dag in 3 uur 3 maal 30 minuten zingen. Gelukkig hebben we een paar leden die kunnen dirigeren en kunnen de meesten verschillende stemmen zingen. Dan hoeft niet telkens iedereen op te komen draven.
[..]
Voor dat carollen zeker niet. Dat doen we al jaren en is gewoon voor de fun. Soms worden we er zelf ook erg melig van. En inmiddels ben ik ook zo blasé dat ik voor een 'gemiddeld' concert ook niet zenuwachtig ben (eindejaarsconcert beschouw ik als gemiddeld concert).
Maar als we optreden voor een zaal vol kenners, of als er een jury zit (we doen aan nationale en internationale festivals mee, paar keer Nederlands Koor van het Jaar geweest in onze categorie), ja, dan is het toch wel effe stress.
Welterusten Nokwanda en veel plezier morgen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:50 schreef nokwanda het volgende:
Wij gaan trouwens lekker naar ons mandje.
Morgen vroeg op en laat in de ochtend op naar Katharenland.
Dat zijn leuke dingen om mee te mogen maken,quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zo, koor van het jaar, dat is netjes.
Kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zijn leuke dingen om mee te mogen maken,
Zeeer zeker ook dat,quote:Op zondag 6 december 2009 00:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.
Het is ook iets om trots op te zijn.
Zo, dat is zeker netjes! En leuk!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zo, koor van het jaar, dat is netjes.
*geeft stokje door aan nachtploeg*quote:
*pakt stokje aanquote:Op zondag 6 december 2009 00:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*geeft stokje door aan nachtploeg*
Truste!![]()
![]()
quote:
dat ligt helemaal aan de boeiende gesprekken hier...quote:
Oh...bedankt! Ga gelijk mailen!!!!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kiek dan!!!
http://link.marktplaats.nl/301579619
quote:Op zondag 6 december 2009 00:43 schreef DeZwabber het volgende:
dus, stel eens een onderwerp voor, ik ben van alle markten thuis
quote:
ik heb een abba cdquote:
K-1 (zit nu de finale te bekijken, svp. niet de uitslag vertellen)quote:Op zondag 6 december 2009 00:43 schreef DeZwabber het volgende:
dus, stel eens een onderwerp voor, ik ben van alle markten thuis
[..]
Deze is van een paar maanden geleden.
[ afbeelding ]
en zijn dinnetje Bijoux
Schitterend is ie! Z'n vriendinnetje trouwens ook!
[ afbeelding ]
Ik heb meerdere abba cd's!!!!quote:Op zondag 6 december 2009 00:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb een abba cd
maar ter verdediging wil ik even melden dat ik die niet zelf gekocht heb, evenals de kinderen voor kinderen cd![]()
Geen glitters!!!quote:Op zondag 6 december 2009 01:04 schreef DeZwabber het volgende:
het ergste is ook gewoon dat ik sommige teksten ken, ik heb tot aan groep 7 basisschool naar abba geluistert![]()
maar geen glitters
trustequote:Op zondag 6 december 2009 01:07 schreef Strega het volgende:
Nou we gaan hier naar bed.
(Niet nadat een zekere Franse Bull mijn pantoffels alweer heeft "gevangen"!
Jeroen van der boom en rene froger zijn anders ook geen homo...quote:
quote:
Ohwja, ik was er ook nog.quote:Op zondag 6 december 2009 03:05 schreef DeZwabber het volgende:
ik, en Alter-Ego misschien nog ergens op de achtergrond
da was et
Hoi Trovey.quote:Op zondag 6 december 2009 03:16 schreef trovey het volgende:
Zaterdagnacht...grootste deel van de mensen hoeft morgens nergens naar toe morgens (althans geen werk/school)en met z'n drieen in de nachtploegof zouden er toch nog een paar mensen uit de kroeg moeten komen
Jawel, een rustig avondje.quote:
Wel gezellig toch!quote:Op zondag 6 december 2009 03:35 schreef trovey het volgende:
Ik vanavond bij mijn broer een beetje Sinterklaas gevierd...doen er niet veel aan...klein cadeautje uitwisselen en een beetje onze magen vullen met de gebruikelijke Sinterklaasdingen, marsepein, pepernoten etc.......een hele wilde zaterdagavond
....en jij Zwabber, ook al Sinterklaas gevierd en zijn de gedichten gelukt?
Nog meer marsepein, chocoletters, speculaas en een banketletter dus voorlopig vieren we nog wel even Sinterklaas bij de koffie/theequote:Op zondag 6 december 2009 03:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wel gezellig toch!
Wat voor cadeau heb je gehad?
quote:Op zondag 6 december 2009 03:42 schreef DeZwabber het volgende:
jep gedichten zijn gelukt
zijn nie echt meesterwerken natuurlijk, maar mijn vader en zusje zijn niet echt connaisseurs
Vader:
Piet zat intussen eens te denken,
of ze aan Sint nog wel alcohol moesten schenken.
Hij deed de laatste tijd al raar,
en scheerde al zijn baardhaar.
Ook begon hij te praten tegen parkietpiet,
ook al verstaat die hem toch niet.
Hij probeert hem zelfs te leren praten,
iets wat Sint maar beter kan laten.
Sint luistert ook steeds meer Mp3,
muziek uit een brooddoos het lijkt wel magie,
Maar het klinkt nog mooier op glimmende plaat,
en het houd Sint ook nog van de straat.
Dus heeft Piet wat schijfjes gehaald,
en heeft hopelijk niet gefaald.
cadeautje: Pink Floyd - Momentary lapse of reason en Pink floyd - Animals
Zusje:
De Sint zat dit jaar niet echt te denken,
Omdat ze op de stoomboot nu ook sterke drank schenken.
Je zat dit jaar nogal vaak in Friesland,
en daarom twijfelt de Sint aan je verstand.
Helemaal daarheen alleen voor Patrick,
is hij nou wel of niet je nieuwe chick?
Je eet dit jaar ook ineens weer vlees,
van kip tot koe tot pekinees.
Je eet nu zelfs weer doner kebab,
we dachten eerst, het is een grap.
Leuk dat je weer carnivoor bent,
je had het wel, alleen latent.
Maar het is nu tijd voor je cadeau,
er liggen er al zat los op je bureau.
Toch krijg je er nog twee bij,
ze zijn voor jou, allebei.
Ik moest wat voor je kopen anders kreeg ik ook niets,
en de groeten van Sint en Piet of zoiets.
cadeautje: DVD met alle Southpark kerstspecials eropen cdtje Epica - Design your universe
ik heb gekregen van mezelf, MUSE - Hullabaloo en MUSE - The Resistance
Je hebt nog tot kerst.quote:Op zondag 6 december 2009 03:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Nog meer marsepein, chocoletters, speculaas en een banketletter dus voorlopig vieren we nog wel even Sinterklaas bij de koffie/thee
Die sinbanketstaaf wordt vanzelf een kerstbanketstaafquote:
Je twijfeldequote:Op zondag 6 december 2009 03:53 schreef DeZwabber het volgende:
ja die gingen er wel in, das ook alweer een opluchting
Wil je wat kilo's kwijt dan?quote:Op zondag 6 december 2009 04:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Die sinbanketstaaf wordt vanzelf een kerstbanketstaaf...lekker opgewarmd in de oven zodat het bladerdeeg knapperig wordt en het spijs lekker warm
![]()
(wel even oppassen met de mond branden
)....hopeloos om in December wat kilo's te verliezen
quote:
Dat is wel lastig ja.quote:Op zondag 6 december 2009 04:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Moet eigenlijk wel...was wat zwaarder geworden bij de laatste bloeddrukmeting en tja hoe minder kg hoe beter voor je bloeddruk dus probeer er wel wat af te krijgen ja maar ja met problemen met dingen als sporten (door de medicijnen en de RSI en artrose) kun je wel letten op je eten maar blijft het moeilijk om er wat af te krijgen....zeker als de kilo's er al razendsnel aankomen zonder dat je gek doet met eten.
Hopeloos, dacht deze keer wat kwijt te zijn want ik had het idee dat mijn kleding losser zat.....was ik bijna 3 kilo zwaarder geworden in 3 maanden...om te jankenquote:Op zondag 6 december 2009 04:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is wel lastig ja.![]()
Als je niet kunt sporten en weinig kunt bewegen gaat dat moeilijker lijkt me.
Vervelend is dat, vooral als het voor je gezondheid beter is om af te vallen.quote:Op zondag 6 december 2009 04:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Hopeloos, dacht deze keer wat kwijt te zijn want ik had het idee dat mijn kleding losser zat.....was ik bijna 3 kilo zwaarder geworden in 3 maanden...om te janken....en als je ziet wat ik zo eet....3 boterhammen per dag, 's avonds normaal eten met veel groenten, weinig vlees en gebruik daarbij heel weinig vet, magere yoghurt na afloop, thee zonder suiker,als ik 's avonds alleen thuis ben geen dingen als koekjes (overdag al helemaal niet), heel wenig frisdrank en als ik het drink light..gewoon mijn fruit, .af en toe in het weekend eens wat lekkers, niet immense hoeveelheden of zo (anders wordt het leven wel heel kaal)....en dan nog
...., klungel mijn hele volwassen leven er al mee...in de pubertijd ging het fout en het is nooit meer goedgekomen....zucht
. Ik ben wel eens jaloers op die mensen die blijkbaar kunnen eten wat ze willen....
Ik doe mijn bestquote:Op zondag 6 december 2009 04:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Vervelend is dat, vooral als het voor je gezondheid beter is om af te vallen.
Zo te horen kun je aan je eten niks veranderen, dan blijven er weinig alternatieven over.
Hoop voor je dat je toch onverwachts af gaat vallen, in ieder geval genoeg om je bloeddruk goed te houden.
Probeer de Lidl en de Aldi ook eens uit met hun sapjes, als die tenminste bij je in de buurt zitten.quote:Op zondag 6 december 2009 04:48 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik doe mijn best....nu op aanraden van de huisarts aan de groentesap en tomatensap...i.v.m. te laag kaliumgehalte bij het bloedonderzoek(komt door de medicijnen
)...even wennen maar ik begin de smaak nu te waarderen....en weinig calorietjes maar vult goed
..nu nog even het merk vinden wat me het beste bevalt....al een pak Krings tomatensap op (Jumbo)de laatste dagen nu aan Appelsientje Zontomaat..of de krings groentesap (die er verdacht hetzelfde uitziet als het tomatensap
)..eens zien of die bevalt...dan volgende week eens kijken bij zoiets als AH XL of men daar nog meer merken heeft. variatie in smaak is altijd belangrijk.
Even Krins groentensap proeven....ja smaakt toch iets anders...ik proef de selderij erboven uit....minder dan de tomatensap maar te drinken...zeker weer even wennen
Zal het eens proberen..bedankt...trouwens dat groentensap gat het niet worden die selderijquote:Op zondag 6 december 2009 04:55 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Probeer de Lidl en de Aldi ook eens uit met hun sapjes, als die tenminste bij je in de buurt zitten.
Ik ga nu naar mijn bedje toe, heb het alweer veel te gek gemaakt. Heel mijn ritme weer weg.
Welterusten voor als je gaat slapen en zo gezond mogelijk als mogelijk is weer op morgen.
om nog ff in te haken op de nachtploeg, ik moet zo werken jaquote:Op zondag 6 december 2009 03:16 schreef trovey het volgende:
Zaterdagnacht...grootste deel van de mensen hoeft morgens nergens naar toe morgens (althans geen werk/school)en met z'n drieen in de nachtploegof zouden er toch nog een paar mensen uit de kroeg moeten komen
Er staat wel vaker iets op 1 dat bij mij niet blijft hangenquote:Op zondag 6 december 2009 09:28 schreef MrSubtle het volgende:
Over muziek gesproken (inhakend op de nachtploeg): Greys, weet je nog dat fireflies liedje van een paar weken geleden (Greys: "maar het blijft niet echt hangen toch?") kwam vorige week op 15 binnen en schoof gisteren meteen naar nr 1 in de charts![]()
http://www.dutchcharts.nl/weekchart.asp?cat=s3quote:Op zondag 6 december 2009 11:07 schreef Greys het volgende:
In de charts over de grens dan toch, want in Ned. zie ik hem niet eens in de top40 staan nog MrS?
Maar ja, in Ned. staat K3 op 12
Oh, da's weer wat anders dan waar ik keek.quote:Op zondag 6 december 2009 11:13 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
http://www.dutchcharts.nl/weekchart.asp?cat=s3
Ja maar da's omdat het in 't engels isquote:Op zondag 6 december 2009 11:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, da's weer wat anders dan waar ik keek.
Anyway, net weer geluisterd, mijn zussie vindt het wel aardig maar ik kan hem nog steeds niet meeblèren en dan vind ik het niets
lolquote:Op zondag 6 december 2009 11:21 schreef Greys het volgende:
Je dacht toch niet serieus dat ik niet door had dat 'Charts' in het engels is?![]()
Dat vind ik eigenlijk een net zo grote beledigingquote:Op zondag 6 december 2009 11:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
lol![]()
Neeik bedoelde dat je 'm niet kon meezingen omdat 't in het engels is...
Hij leek zo perfect he Greys, toen hij het kippehok betrad.quote:Op zondag 6 december 2009 11:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk een net zo grote belediging
Maar het is zondag, dus vooruit![]()
Ik ga er maar van uit dat het door de honger komt, dat hij daardoor zulke rare dingen gaat zeggenquote:Op zondag 6 december 2009 11:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij leek zo perfect he Greys, toen hij het kippehok betrad.
quote:Op zondag 6 december 2009 09:28 schreef MrSubtle het volgende:
Over muziek gesproken (inhakend op de nachtploeg): Greys, weet je nog dat fireflies liedje van een paar weken geleden (Greys: "maar het blijft niet echt hangen toch?") kwam vorige week op 15 binnen en schoof gisteren meteen naar nr 1 in de charts![]()
Jij bent gewoon echt veel te lief soms.quote:Op zondag 6 december 2009 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga er maar van uit dat het door de honger komt, dat hij daardoor zulke rare dingen gaat zeggen
Subtle, heb jij er aandelen in ofzo? Ik heb het al minstens 5x voorbij zien komen en gister had je het ook al over de Top-zoveel notering ervanquote:Op zondag 6 december 2009 09:28 schreef MrSubtle het volgende:
Het was iets nieuws, op het internet staat het ook wel bekend als, "een flauw grapje"quote:Op zondag 6 december 2009 11:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk een net zo grote belediging
Maar het is zondag, dus vooruit![]()
Ik vind het echt een super mooi nummer. Hoorde het een poos geleden in de VS, en toen ik hoorde dat het naar NL zou komen werd ik daar wel blij vanquote:Op zondag 6 december 2009 11:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Subtle, heb jij er aandelen in ofzo? Ik heb het al minstens 5x voorbij zien komen en gister had je het ook al over de Top-zoveel notering ervan
Ohai! Mogguh
Minstens 3!quote:Op zondag 6 december 2009 11:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vind het echt een super mooi nummer. Hoorde het een poos geleden in de VS, en toen ik hoorde dat het naar NL zou komen werd ik daar wel blij van. Geen aandelen
![]()
(en pas 2x eerdergeen 5
)
MAXIMAAL 2.5xquote:Op zondag 6 december 2009 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Minstens 3!
En meerdere malen genoemd![]()
Dinsdag naar:
Hee takkedinges!quote:Op zondag 6 december 2009 11:45 schreef Takaiki het volgende:
Hey, ben ik weer eens een keer![]()
Ben ook meteen weer weg, effe een boterham naar binnen proppen, heb gisteren de hele dag niks gegeten vanwege ziek zijn enzo![]()
Hier nog geen SS langs geweest, maar zo te zien kan dat niet al te lang meer duren
Die nieuwe binnenkomer op 43 is trouwens ook eentje om in de gaten te houdenquote:Op zondag 6 december 2009 11:13 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
http://www.dutchcharts.nl/weekchart.asp?cat=s3
Bijna dezelfde als onze dinky toy. Fijne auto's hoorquote:Op zondag 6 december 2009 11:57 schreef nieslief het volgende:
Mogguh
Zijn auto's aan het kijken op het internet.
Ik vind deze wel grappig. klik
Leuke wagen!quote:Op zondag 6 december 2009 11:57 schreef nieslief het volgende:
Mogguh
Zijn auto's aan het kijken op het internet.
Ik vind deze wel grappig. klik
Mogguh!quote:
Veel plezier!quote:Op zondag 6 december 2009 13:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga ff stofzuigen , dweilen, alvast een berg kerstkaarten schrijven en dan naar vrienden, zelf pizza maken en spelletjes spelen en zo , tot heel laat vanaaf of morgenavond
Dat hadden wij ons ook al bedacht. Dus nu gaan we zoeken naar zoiets. Ietsie nieuwer, dealer kennen we persoonlijk dus er valt ook nog te handelen. De apk tot febr.2010 staat me alleen niet aan maar daar valt vast over te praten met die dealer.quote:Op zondag 6 december 2009 13:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Leuke wagen!
Alleen 70k erop is wel nét zo'n KM-stand dat er wss nog niet heel veel groot onderhoud is gedaan, maar dat wel snel zal moeten gebeuren wellicht.
quote:
Inderdaad, is leuke mee te nemen in onderhandelingen, dat ze hem nog ff APK keuren vóór de koop.quote:Op zondag 6 december 2009 13:26 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dat hadden wij ons ook al bedacht. Dus nu gaan we zoeken naar zoiets. Ietsie nieuwer, dealer kennen we persoonlijk dus er valt ook nog te handelen. De apk tot febr.2010 staat me alleen niet aan maar daar valt vast over te praten met die dealer.
quote:Op zondag 6 december 2009 13:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn Secret Santa pakketje is aangekomen in sinterklaas papier![]()
[ afbeelding ]
Kijk, een kennerquote:
Deurbellen en telefoons hoor ik niet als ik slaap. Kinderen en beebs trouwens ook nietquote:Op zondag 6 december 2009 13:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik was er ook pas half 1 uit....en dan alleen omdat de deurbel ging en even later de telefoon
quote:
Daar moet je je zeker niet om schamen!!!quote:Op zondag 6 december 2009 15:00 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, dan moet je gewoon de deur in je bakkes krijgen idd![]()
Ik hoef me dus ook niet te schamen dat ik om 11 uur heel erg gepikeerd was dat ik wakker gebeld werd door een vriend met echt een hele onnozele simpele domme vraag ?
![]()
Die weet notabene dat ik in t weekend graag uitslaap als t ff kan![]()
Eikel![]()
Krijgt ie zometeen nog es goed de wind van voren over hoor
Ja klopt! Die heb ik gezien tijdens de première met mijn mama en 2 vriendinnetjesquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
The Holiday
Niet heel recent (2006) maar als je die nog niet gezien hebt, die is leuk!
Met Cameron Diaz, Jude Law, Jack Black en Kate Winslet.
Ik had dat dus ook gisteren nog aangekondigd, dat ik vandaag heeeeeeeel lang uit wilde slapen.quote:Op zondag 6 december 2009 15:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar moet je je zeker niet om schamen!!!![]()
Ik ben laatst heel boos geworden op mn moeder en zusjes die op zondag om 15.00 voor de deur stonden, en ik nog in bed lag...Ik was om 5.00 thuis, en ik had ze notabene verteld dat ik zo lang mogelijk uit ging slapen!
pfffffffffff mannen...quote:Op zondag 6 december 2009 15:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had dat dus ook gisteren nog aangekondigd, dat ik vandaag heeeeeeeel lang uit wilde slapen.
Kijk dat hun kind hun elke dag om 6 uur uit bed tatert wil niet zeggen dat ik daar onder moet lijden toch![]()
En waar ie voor belde?
We gaan straks pizza maken daar, en ik had gezegd dat we de bodems ook zelf konden maken en dat ie ff witbroodmix of pizzabodemmix moest kopen daarvoor.
Gaat ie me dus om 11 uur wakker bellen om te vragen hoe dat dan moet, want hij vroeg het zich af![]()
A het staat op de verpakking blinde sukkel![]()
B ik ben dr straks en ik weet hoe het moet dus why worry?
Pffffff
Ik ga zo mn hele kamer omgooien zodat mn kerstboom kan staanquote:Op zondag 6 december 2009 15:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb al 5 kerstkaarten geschreven, ik hoef dr nog maar 80 ofzo, en de zin is al helemaal op![]()
Kerstboom vind ik leuk... Kerstkaarten ook, maar dat werk inderdaad...quote:Op zondag 6 december 2009 15:21 schreef oh-oh het volgende:
Kerstboom doe ik dan weer niet goddank, maar die kaarten alleen al zijn een hels karwei
go kick some asses!!!!quote:Op zondag 6 december 2009 15:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind de kaarten ook leuk hoor, alleen is het gewoon een hels karwei om ze te schrijven![]()
Inmiddels 12 down , loaaaaaaaads more to go.
Maar ik ga de droger leegruimen en richting wakkerbellende vriend & zijn vrouw
Ik vind een boom gezellig...quote:Op zondag 6 december 2009 15:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat zijn jullie allemaal vroeg met de boom![]()
Ik denk dat ik het komend weekend ga doen en dan ben ik voor mijn doen al vroeg.
Kaarten schrijven vinnik bah, maar krijgen is dan wel weer leuk
quote:Op zondag 6 december 2009 15:28 schreef oh-oh het volgende:
You betcha!
Ing![]()
Hoe issie daar?
Ik weet hoe je je voelt en ik weet dat ik je niet kan troosten maar ik denk wel aan je
Is ook gezellig...en het ruikt zo lekkerquote:Op zondag 6 december 2009 15:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind een boom gezellig...![]()
en sinterklaas is geweest dus dan mag het vind ik![]()
Het leuke aan kaarten schrijven is inderdaad het terugkrijgen ja...
Ik heb twee dagen lopen brullen en blehren en daarna 2 weken me kut gevoeld, en dan voel je je zowat schuldig als je je ff niet kut voelt.quote:Op zondag 6 december 2009 15:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tja...het is niet dat we hier nou de hele dag sniffend en snotterend op de bank hangen, maar het is gewoon raar...beetje zo bleegh-bahgevoel wat overheerst.
En af en toe rand ik 1 van de andere katten aan
quote:Op zondag 6 december 2009 15:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb twee dagen lopen brullen en blehren en daarna 2 weken me kut gevoeld, en dan voel je je zowat schuldig als je je ff niet kut voelt.
Maar dr gaat hier geen dag voorbij dat ik niet aan mn kleine etter denk, ik mis hem niet echt, maar ook wel hoor. Gisteren zat mn broertje nog te mopperen dat t zo saai is hier ohne Frits.
En de kerstkaarten zonder Frits, das ook wennen.
En vorige week moest ik voor mn zusje foto's branden, ook die van Frits zn laatste weekend want toen waren dr dochters hier, nou, toen schrok ik wel ff van mezelf hoor, echt traaaaaaanen met tuiten, niet te stuiten![]()
![]()
Stomme beesten ook he![]()
quote:Op zondag 6 december 2009 13:39 schreef Qwea het volgende:
ik ga huilen.
MM heeft in zn mooie dure trui die die van mij heeft gehad schimmelvreter geklaait. En daar zit chloor indoei trui
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |