Thanks!quote:
Uhuh.quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een enig pakje!
Dat heb ik leuk gedaan he?![]()
Thanksquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
ik zat net je foto's te kijken!!!![]()
voor de kast!!!
quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:46 schreef Cat22 het volgende:
De Paal wordt goed gebruikt hier.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hier nog meer geklier.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:46 schreef Cat22 het volgende:
De Paal wordt goed gebruikt hier.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hier nog meer geklier.
Klinkt als een goed avondje Elies.quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:57 schreef ElisaB het volgende:
Lekker avondje wel
Traviant gewonnen en Bruno gekeken.
Triviant!!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:57 schreef ElisaB het volgende:
Lekker avondje wel
Traviant gewonnen en Bruno gekeken.
oeh, was zwarte piet er???quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klinkt als een goed avondje Elies.![]()
Ik ben net terug van zwarte piet bezoek. De drie oudsten waren helemaal hoteldebotel toen piet binnen kwam. Jongste is 4 maanden, dus die maakt zich nog niet druk.
Ik heb een fotolijstje gekregen, kattespeelgoed, een boek en theetjes (oké, de theetjes heb ik mezelf kado gedaan)
Vandaag is opa 1 jarig, overmorgen opa2 (mijn vader) dus morgen gaan we met z'n allen wokken. De eerste keer dat jongste spuit uit eten gaat.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeh, was zwarte piet er???
Foto van jou en piet???
The Holidayquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:18 schreef P.F het volgende:
Heeft iemand nog een tip voor een leuke film (niet per se nu op tv.. maar gewoon recent)?
Tombolafan heeft het net ook voor mij gedaan, dus dat moet kunnen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:18 schreef nieslief het volgende:
Kan iemand even vertellen of als ik een foto van pakje in mijnalbum.nl zet en die dan hier plaats die foto ook in die wiki kan?![]()
Ik heb nog heul geen pakje hoor maar ik denk ik check het maar even voor het geval ik andere gekke dingen moet doen eerst.
Oh en edit: ik ga slaapjes doen nu![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wel een heule hoop foto's van kids en discopiet (want zo heetie bij ons, aangezien piet de eerste keer geen zwarte pruik kon vinden, alleen eentje met glitters.
)
Sure we can!!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:18 schreef nieslief het volgende:
Kan iemand even vertellen of als ik een foto van pakje in mijnalbum.nl zet en die dan hier plaats die foto ook in die wiki kan?![]()
Ik heb nog heul geen pakje hoor maar ik denk ik check het maar even voor het geval ik andere gekke dingen moet doen eerst.
Oh en edit: ik ga slaapjes doen nu![]()
Die is heeeeeeel leuk!!!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
The Holiday
Niet heel recent (2006) maar als je die nog niet gezien hebt, die is leuk!
Met Cameron Diaz, Jude Law, Jack Black en Kate Winslet.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
Cat, doe eens niet zo stout in mijn PM! Ik heb een ruggengraat als een natte krant, dus hou op!
test van mijnalbum.nl:quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:39 schreef Greys het volgende:
Ik dacht dat plaatjes op mijnalbum.nl hier niet werkten
Maar ik heb er geen verstand van hoor, dus misschien kan het wel Nies.
Nou ja, hier heb je dus ook niets aan
quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
Cat, doe eens niet zo stout in mijn PM! Ik heb een ruggengraat als een natte krant, dus hou op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |