quote:Op zondag 6 december 2009 03:42 schreef DeZwabber het volgende:
jep gedichten zijn gelukt
zijn nie echt meesterwerken natuurlijk, maar mijn vader en zusje zijn niet echt connaisseurs
Vader:
Piet zat intussen eens te denken,
of ze aan Sint nog wel alcohol moesten schenken.
Hij deed de laatste tijd al raar,
en scheerde al zijn baardhaar.
Ook begon hij te praten tegen parkietpiet,
ook al verstaat die hem toch niet.
Hij probeert hem zelfs te leren praten,
iets wat Sint maar beter kan laten.
Sint luistert ook steeds meer Mp3,
muziek uit een brooddoos het lijkt wel magie,
Maar het klinkt nog mooier op glimmende plaat,
en het houd Sint ook nog van de straat.
Dus heeft Piet wat schijfjes gehaald,
en heeft hopelijk niet gefaald.
cadeautje: Pink Floyd - Momentary lapse of reason en Pink floyd - Animals
Zusje:
De Sint zat dit jaar niet echt te denken,
Omdat ze op de stoomboot nu ook sterke drank schenken.
Je zat dit jaar nogal vaak in Friesland,
en daarom twijfelt de Sint aan je verstand.
Helemaal daarheen alleen voor Patrick,
is hij nou wel of niet je nieuwe chick?
Je eet dit jaar ook ineens weer vlees,
van kip tot koe tot pekinees.
Je eet nu zelfs weer doner kebab,
we dachten eerst, het is een grap.
Leuk dat je weer carnivoor bent,
je had het wel, alleen latent.
Maar het is nu tijd voor je cadeau,
er liggen er al zat los op je bureau.
Toch krijg je er nog twee bij,
ze zijn voor jou, allebei.
Ik moest wat voor je kopen anders kreeg ik ook niets,
en de groeten van Sint en Piet of zoiets.
cadeautje: DVD met alle Southpark kerstspecials eropen cdtje Epica - Design your universe
ik heb gekregen van mezelf, MUSE - Hullabaloo en MUSE - The Resistance
Je hebt nog tot kerst.quote:Op zondag 6 december 2009 03:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Nog meer marsepein, chocoletters, speculaas en een banketletter dus voorlopig vieren we nog wel even Sinterklaas bij de koffie/thee
Die sinbanketstaaf wordt vanzelf een kerstbanketstaafquote:
Je twijfeldequote:Op zondag 6 december 2009 03:53 schreef DeZwabber het volgende:
ja die gingen er wel in, das ook alweer een opluchting
Wil je wat kilo's kwijt dan?quote:Op zondag 6 december 2009 04:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Die sinbanketstaaf wordt vanzelf een kerstbanketstaaf...lekker opgewarmd in de oven zodat het bladerdeeg knapperig wordt en het spijs lekker warm
![]()
(wel even oppassen met de mond branden
)....hopeloos om in December wat kilo's te verliezen
quote:
Dat is wel lastig ja.quote:Op zondag 6 december 2009 04:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Moet eigenlijk wel...was wat zwaarder geworden bij de laatste bloeddrukmeting en tja hoe minder kg hoe beter voor je bloeddruk dus probeer er wel wat af te krijgen ja maar ja met problemen met dingen als sporten (door de medicijnen en de RSI en artrose) kun je wel letten op je eten maar blijft het moeilijk om er wat af te krijgen....zeker als de kilo's er al razendsnel aankomen zonder dat je gek doet met eten.
Hopeloos, dacht deze keer wat kwijt te zijn want ik had het idee dat mijn kleding losser zat.....was ik bijna 3 kilo zwaarder geworden in 3 maanden...om te jankenquote:Op zondag 6 december 2009 04:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is wel lastig ja.![]()
Als je niet kunt sporten en weinig kunt bewegen gaat dat moeilijker lijkt me.
Vervelend is dat, vooral als het voor je gezondheid beter is om af te vallen.quote:Op zondag 6 december 2009 04:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Hopeloos, dacht deze keer wat kwijt te zijn want ik had het idee dat mijn kleding losser zat.....was ik bijna 3 kilo zwaarder geworden in 3 maanden...om te janken....en als je ziet wat ik zo eet....3 boterhammen per dag, 's avonds normaal eten met veel groenten, weinig vlees en gebruik daarbij heel weinig vet, magere yoghurt na afloop, thee zonder suiker,als ik 's avonds alleen thuis ben geen dingen als koekjes (overdag al helemaal niet), heel wenig frisdrank en als ik het drink light..gewoon mijn fruit, .af en toe in het weekend eens wat lekkers, niet immense hoeveelheden of zo (anders wordt het leven wel heel kaal)....en dan nog
...., klungel mijn hele volwassen leven er al mee...in de pubertijd ging het fout en het is nooit meer goedgekomen....zucht
. Ik ben wel eens jaloers op die mensen die blijkbaar kunnen eten wat ze willen....
Ik doe mijn bestquote:Op zondag 6 december 2009 04:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Vervelend is dat, vooral als het voor je gezondheid beter is om af te vallen.
Zo te horen kun je aan je eten niks veranderen, dan blijven er weinig alternatieven over.
Hoop voor je dat je toch onverwachts af gaat vallen, in ieder geval genoeg om je bloeddruk goed te houden.
Probeer de Lidl en de Aldi ook eens uit met hun sapjes, als die tenminste bij je in de buurt zitten.quote:Op zondag 6 december 2009 04:48 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik doe mijn best....nu op aanraden van de huisarts aan de groentesap en tomatensap...i.v.m. te laag kaliumgehalte bij het bloedonderzoek(komt door de medicijnen
)...even wennen maar ik begin de smaak nu te waarderen....en weinig calorietjes maar vult goed
..nu nog even het merk vinden wat me het beste bevalt....al een pak Krings tomatensap op (Jumbo)de laatste dagen nu aan Appelsientje Zontomaat..of de krings groentesap (die er verdacht hetzelfde uitziet als het tomatensap
)..eens zien of die bevalt...dan volgende week eens kijken bij zoiets als AH XL of men daar nog meer merken heeft. variatie in smaak is altijd belangrijk.
Even Krins groentensap proeven....ja smaakt toch iets anders...ik proef de selderij erboven uit....minder dan de tomatensap maar te drinken...zeker weer even wennen
Zal het eens proberen..bedankt...trouwens dat groentensap gat het niet worden die selderijquote:Op zondag 6 december 2009 04:55 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Probeer de Lidl en de Aldi ook eens uit met hun sapjes, als die tenminste bij je in de buurt zitten.
Ik ga nu naar mijn bedje toe, heb het alweer veel te gek gemaakt. Heel mijn ritme weer weg.
Welterusten voor als je gaat slapen en zo gezond mogelijk als mogelijk is weer op morgen.
om nog ff in te haken op de nachtploeg, ik moet zo werken jaquote:Op zondag 6 december 2009 03:16 schreef trovey het volgende:
Zaterdagnacht...grootste deel van de mensen hoeft morgens nergens naar toe morgens (althans geen werk/school)en met z'n drieen in de nachtploegof zouden er toch nog een paar mensen uit de kroeg moeten komen
Er staat wel vaker iets op 1 dat bij mij niet blijft hangenquote:Op zondag 6 december 2009 09:28 schreef MrSubtle het volgende:
Over muziek gesproken (inhakend op de nachtploeg): Greys, weet je nog dat fireflies liedje van een paar weken geleden (Greys: "maar het blijft niet echt hangen toch?") kwam vorige week op 15 binnen en schoof gisteren meteen naar nr 1 in de charts![]()
http://www.dutchcharts.nl/weekchart.asp?cat=s3quote:Op zondag 6 december 2009 11:07 schreef Greys het volgende:
In de charts over de grens dan toch, want in Ned. zie ik hem niet eens in de top40 staan nog MrS?
Maar ja, in Ned. staat K3 op 12
Oh, da's weer wat anders dan waar ik keek.quote:Op zondag 6 december 2009 11:13 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
http://www.dutchcharts.nl/weekchart.asp?cat=s3
Ja maar da's omdat het in 't engels isquote:Op zondag 6 december 2009 11:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, da's weer wat anders dan waar ik keek.
Anyway, net weer geluisterd, mijn zussie vindt het wel aardig maar ik kan hem nog steeds niet meeblèren en dan vind ik het niets
lolquote:Op zondag 6 december 2009 11:21 schreef Greys het volgende:
Je dacht toch niet serieus dat ik niet door had dat 'Charts' in het engels is?![]()
Dat vind ik eigenlijk een net zo grote beledigingquote:Op zondag 6 december 2009 11:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
lol![]()
Neeik bedoelde dat je 'm niet kon meezingen omdat 't in het engels is...
Hij leek zo perfect he Greys, toen hij het kippehok betrad.quote:Op zondag 6 december 2009 11:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk een net zo grote belediging
Maar het is zondag, dus vooruit![]()
Ik ga er maar van uit dat het door de honger komt, dat hij daardoor zulke rare dingen gaat zeggenquote:Op zondag 6 december 2009 11:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij leek zo perfect he Greys, toen hij het kippehok betrad.
quote:Op zondag 6 december 2009 09:28 schreef MrSubtle het volgende:
Over muziek gesproken (inhakend op de nachtploeg): Greys, weet je nog dat fireflies liedje van een paar weken geleden (Greys: "maar het blijft niet echt hangen toch?") kwam vorige week op 15 binnen en schoof gisteren meteen naar nr 1 in de charts![]()
Jij bent gewoon echt veel te lief soms.quote:Op zondag 6 december 2009 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga er maar van uit dat het door de honger komt, dat hij daardoor zulke rare dingen gaat zeggen
Subtle, heb jij er aandelen in ofzo? Ik heb het al minstens 5x voorbij zien komen en gister had je het ook al over de Top-zoveel notering ervanquote:Op zondag 6 december 2009 09:28 schreef MrSubtle het volgende:
Het was iets nieuws, op het internet staat het ook wel bekend als, "een flauw grapje"quote:Op zondag 6 december 2009 11:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk een net zo grote belediging
Maar het is zondag, dus vooruit![]()
Ik vind het echt een super mooi nummer. Hoorde het een poos geleden in de VS, en toen ik hoorde dat het naar NL zou komen werd ik daar wel blij vanquote:Op zondag 6 december 2009 11:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Subtle, heb jij er aandelen in ofzo? Ik heb het al minstens 5x voorbij zien komen en gister had je het ook al over de Top-zoveel notering ervan
Ohai! Mogguh
Minstens 3!quote:Op zondag 6 december 2009 11:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vind het echt een super mooi nummer. Hoorde het een poos geleden in de VS, en toen ik hoorde dat het naar NL zou komen werd ik daar wel blij van. Geen aandelen
![]()
(en pas 2x eerdergeen 5
)
MAXIMAAL 2.5xquote:Op zondag 6 december 2009 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Minstens 3!
En meerdere malen genoemd![]()
Dinsdag naar:
Hee takkedinges!quote:Op zondag 6 december 2009 11:45 schreef Takaiki het volgende:
Hey, ben ik weer eens een keer![]()
Ben ook meteen weer weg, effe een boterham naar binnen proppen, heb gisteren de hele dag niks gegeten vanwege ziek zijn enzo![]()
Hier nog geen SS langs geweest, maar zo te zien kan dat niet al te lang meer duren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |