Zo, koor van het jaar, dat is netjes.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vind ik zelf ook heel leuk om te doen.En maar goed ook, dit jaar gaan we een dag of vijf. En dan iedere dag in 3 uur 3 maal 30 minuten zingen. Gelukkig hebben we een paar leden die kunnen dirigeren en kunnen de meesten verschillende stemmen zingen. Dan hoeft niet telkens iedereen op te komen draven.
[..]
Voor dat carollen zeker niet. Dat doen we al jaren en is gewoon voor de fun. Soms worden we er zelf ook erg melig van. En inmiddels ben ik ook zo blasé dat ik voor een 'gemiddeld' concert ook niet zenuwachtig ben (eindejaarsconcert beschouw ik als gemiddeld concert).
Maar als we optreden voor een zaal vol kenners, of als er een jury zit (we doen aan nationale en internationale festivals mee, paar keer Nederlands Koor van het Jaar geweest in onze categorie), ja, dan is het toch wel effe stress.
Welterusten Nokwanda en veel plezier morgen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:50 schreef nokwanda het volgende:
Wij gaan trouwens lekker naar ons mandje.
Morgen vroeg op en laat in de ochtend op naar Katharenland.
Dat zijn leuke dingen om mee te mogen maken,quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zo, koor van het jaar, dat is netjes.
Kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zijn leuke dingen om mee te mogen maken,
Zeeer zeker ook dat,quote:Op zondag 6 december 2009 00:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.
Het is ook iets om trots op te zijn.
Zo, dat is zeker netjes! En leuk!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zo, koor van het jaar, dat is netjes.
*geeft stokje door aan nachtploeg*quote:
*pakt stokje aanquote:Op zondag 6 december 2009 00:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*geeft stokje door aan nachtploeg*
Truste!![]()
![]()
quote:
dat ligt helemaal aan de boeiende gesprekken hier...quote:
Oh...bedankt! Ga gelijk mailen!!!!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kiek dan!!!
http://link.marktplaats.nl/301579619
quote:Op zondag 6 december 2009 00:43 schreef DeZwabber het volgende:
dus, stel eens een onderwerp voor, ik ben van alle markten thuis
quote:
ik heb een abba cdquote:
K-1 (zit nu de finale te bekijken, svp. niet de uitslag vertellen)quote:Op zondag 6 december 2009 00:43 schreef DeZwabber het volgende:
dus, stel eens een onderwerp voor, ik ben van alle markten thuis
quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Twee jaar geleden zat hij in het asiel en was ie zwaar vernacheld. Hij was bescheten en bezeken en zijn vacht was kortgeknipt. Zijn ruggegraatje zag je zo zitten. Zijn staart is ooit gebroken en hij kon alleen maar op zijn achterpootjes sluipen. Hij gedroeg zich extreem aanhankelijk (dat gaat ook nooit meer over) maar ook angstig. Schrok van alles.
Nu loopt ie redelijk normaal, heeft prachtige zilveren manen en speelt. Dat heeft dus bijna 2 jaar geduurd voor hij echt zover was. Kleine kleine stapjes.
Deze is van een paar maanden geleden.
[ afbeelding ]
en zijn dinnetje Bijoux
Schitterend is ie! Z'n vriendinnetje trouwens ook!
[ afbeelding ]
Ik heb meerdere abba cd's!!!!quote:Op zondag 6 december 2009 00:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb een abba cd
maar ter verdediging wil ik even melden dat ik die niet zelf gekocht heb, evenals de kinderen voor kinderen cd![]()
Geen glitters!!!quote:Op zondag 6 december 2009 01:04 schreef DeZwabber het volgende:
het ergste is ook gewoon dat ik sommige teksten ken, ik heb tot aan groep 7 basisschool naar abba geluistert![]()
maar geen glitters
trustequote:Op zondag 6 december 2009 01:07 schreef Strega het volgende:
Nou we gaan hier naar bed.
(Niet nadat een zekere Franse Bull mijn pantoffels alweer heeft "gevangen"!
Jeroen van der boom en rene froger zijn anders ook geen homo...quote:
quote:
Ohwja, ik was er ook nog.quote:Op zondag 6 december 2009 03:05 schreef DeZwabber het volgende:
ik, en Alter-Ego misschien nog ergens op de achtergrond
da was et
Hoi Trovey.quote:Op zondag 6 december 2009 03:16 schreef trovey het volgende:
Zaterdagnacht...grootste deel van de mensen hoeft morgens nergens naar toe morgens (althans geen werk/school)en met z'n drieen in de nachtploegof zouden er toch nog een paar mensen uit de kroeg moeten komen
Jawel, een rustig avondje.quote:
Wel gezellig toch!quote:Op zondag 6 december 2009 03:35 schreef trovey het volgende:
Ik vanavond bij mijn broer een beetje Sinterklaas gevierd...doen er niet veel aan...klein cadeautje uitwisselen en een beetje onze magen vullen met de gebruikelijke Sinterklaasdingen, marsepein, pepernoten etc.......een hele wilde zaterdagavond
....en jij Zwabber, ook al Sinterklaas gevierd en zijn de gedichten gelukt?
Nog meer marsepein, chocoletters, speculaas en een banketletter dus voorlopig vieren we nog wel even Sinterklaas bij de koffie/theequote:Op zondag 6 december 2009 03:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wel gezellig toch!
Wat voor cadeau heb je gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |