Die nieuwe binnenkomer op 43 is trouwens ook eentje om in de gaten te houdenquote:Op zondag 6 december 2009 11:13 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
http://www.dutchcharts.nl/weekchart.asp?cat=s3
Bijna dezelfde als onze dinky toy. Fijne auto's hoorquote:Op zondag 6 december 2009 11:57 schreef nieslief het volgende:
Mogguh
Zijn auto's aan het kijken op het internet.
Ik vind deze wel grappig. klik
Leuke wagen!quote:Op zondag 6 december 2009 11:57 schreef nieslief het volgende:
Mogguh
Zijn auto's aan het kijken op het internet.
Ik vind deze wel grappig. klik
Mogguh!quote:
Veel plezier!quote:Op zondag 6 december 2009 13:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga ff stofzuigen , dweilen, alvast een berg kerstkaarten schrijven en dan naar vrienden, zelf pizza maken en spelletjes spelen en zo , tot heel laat vanaaf of morgenavond
Dat hadden wij ons ook al bedacht. Dus nu gaan we zoeken naar zoiets. Ietsie nieuwer, dealer kennen we persoonlijk dus er valt ook nog te handelen. De apk tot febr.2010 staat me alleen niet aan maar daar valt vast over te praten met die dealer.quote:Op zondag 6 december 2009 13:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Leuke wagen!
Alleen 70k erop is wel nét zo'n KM-stand dat er wss nog niet heel veel groot onderhoud is gedaan, maar dat wel snel zal moeten gebeuren wellicht.
quote:
Inderdaad, is leuke mee te nemen in onderhandelingen, dat ze hem nog ff APK keuren vóór de koop.quote:Op zondag 6 december 2009 13:26 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dat hadden wij ons ook al bedacht. Dus nu gaan we zoeken naar zoiets. Ietsie nieuwer, dealer kennen we persoonlijk dus er valt ook nog te handelen. De apk tot febr.2010 staat me alleen niet aan maar daar valt vast over te praten met die dealer.
quote:Op zondag 6 december 2009 13:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn Secret Santa pakketje is aangekomen in sinterklaas papier![]()
[ afbeelding ]
Kijk, een kennerquote:
Deurbellen en telefoons hoor ik niet als ik slaap. Kinderen en beebs trouwens ook nietquote:Op zondag 6 december 2009 13:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik was er ook pas half 1 uit....en dan alleen omdat de deurbel ging en even later de telefoon
quote:
Daar moet je je zeker niet om schamen!!!quote:Op zondag 6 december 2009 15:00 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, dan moet je gewoon de deur in je bakkes krijgen idd![]()
Ik hoef me dus ook niet te schamen dat ik om 11 uur heel erg gepikeerd was dat ik wakker gebeld werd door een vriend met echt een hele onnozele simpele domme vraag ?
![]()
Die weet notabene dat ik in t weekend graag uitslaap als t ff kan![]()
Eikel![]()
Krijgt ie zometeen nog es goed de wind van voren over hoor
Ja klopt! Die heb ik gezien tijdens de première met mijn mama en 2 vriendinnetjesquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
The Holiday
Niet heel recent (2006) maar als je die nog niet gezien hebt, die is leuk!
Met Cameron Diaz, Jude Law, Jack Black en Kate Winslet.
Ik had dat dus ook gisteren nog aangekondigd, dat ik vandaag heeeeeeeel lang uit wilde slapen.quote:Op zondag 6 december 2009 15:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar moet je je zeker niet om schamen!!!![]()
Ik ben laatst heel boos geworden op mn moeder en zusjes die op zondag om 15.00 voor de deur stonden, en ik nog in bed lag...Ik was om 5.00 thuis, en ik had ze notabene verteld dat ik zo lang mogelijk uit ging slapen!
pfffffffffff mannen...quote:Op zondag 6 december 2009 15:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had dat dus ook gisteren nog aangekondigd, dat ik vandaag heeeeeeeel lang uit wilde slapen.
Kijk dat hun kind hun elke dag om 6 uur uit bed tatert wil niet zeggen dat ik daar onder moet lijden toch![]()
En waar ie voor belde?
We gaan straks pizza maken daar, en ik had gezegd dat we de bodems ook zelf konden maken en dat ie ff witbroodmix of pizzabodemmix moest kopen daarvoor.
Gaat ie me dus om 11 uur wakker bellen om te vragen hoe dat dan moet, want hij vroeg het zich af![]()
A het staat op de verpakking blinde sukkel![]()
B ik ben dr straks en ik weet hoe het moet dus why worry?
Pffffff
Ik ga zo mn hele kamer omgooien zodat mn kerstboom kan staanquote:Op zondag 6 december 2009 15:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb al 5 kerstkaarten geschreven, ik hoef dr nog maar 80 ofzo, en de zin is al helemaal op![]()
Kerstboom vind ik leuk... Kerstkaarten ook, maar dat werk inderdaad...quote:Op zondag 6 december 2009 15:21 schreef oh-oh het volgende:
Kerstboom doe ik dan weer niet goddank, maar die kaarten alleen al zijn een hels karwei
go kick some asses!!!!quote:Op zondag 6 december 2009 15:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind de kaarten ook leuk hoor, alleen is het gewoon een hels karwei om ze te schrijven![]()
Inmiddels 12 down , loaaaaaaaads more to go.
Maar ik ga de droger leegruimen en richting wakkerbellende vriend & zijn vrouw
Ik vind een boom gezellig...quote:Op zondag 6 december 2009 15:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat zijn jullie allemaal vroeg met de boom![]()
Ik denk dat ik het komend weekend ga doen en dan ben ik voor mijn doen al vroeg.
Kaarten schrijven vinnik bah, maar krijgen is dan wel weer leuk
quote:Op zondag 6 december 2009 15:28 schreef oh-oh het volgende:
You betcha!
Ing![]()
Hoe issie daar?
Ik weet hoe je je voelt en ik weet dat ik je niet kan troosten maar ik denk wel aan je
Is ook gezellig...en het ruikt zo lekkerquote:Op zondag 6 december 2009 15:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind een boom gezellig...![]()
en sinterklaas is geweest dus dan mag het vind ik![]()
Het leuke aan kaarten schrijven is inderdaad het terugkrijgen ja...
Ik heb twee dagen lopen brullen en blehren en daarna 2 weken me kut gevoeld, en dan voel je je zowat schuldig als je je ff niet kut voelt.quote:Op zondag 6 december 2009 15:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tja...het is niet dat we hier nou de hele dag sniffend en snotterend op de bank hangen, maar het is gewoon raar...beetje zo bleegh-bahgevoel wat overheerst.
En af en toe rand ik 1 van de andere katten aan
quote:Op zondag 6 december 2009 15:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb twee dagen lopen brullen en blehren en daarna 2 weken me kut gevoeld, en dan voel je je zowat schuldig als je je ff niet kut voelt.
Maar dr gaat hier geen dag voorbij dat ik niet aan mn kleine etter denk, ik mis hem niet echt, maar ook wel hoor. Gisteren zat mn broertje nog te mopperen dat t zo saai is hier ohne Frits.
En de kerstkaarten zonder Frits, das ook wennen.
En vorige week moest ik voor mn zusje foto's branden, ook die van Frits zn laatste weekend want toen waren dr dochters hier, nou, toen schrok ik wel ff van mezelf hoor, echt traaaaaaanen met tuiten, niet te stuiten![]()
![]()
Stomme beesten ook he![]()
quote:Op zondag 6 december 2009 13:39 schreef Qwea het volgende:
ik ga huilen.
MM heeft in zn mooie dure trui die die van mij heeft gehad schimmelvreter geklaait. En daar zit chloor indoei trui
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |