quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Maar denk eraan hoor! Die vakantiefoto's mogen dus niet op Fok!
ah, hij doet het bij jou ook dusquote:
Dat lijkt me best lastig.quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ik ben de nieuwsgierigste persoon op aard!!!!
Dan hebben ze het niet eens over smsenquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ik ben de nieuwsgierigste persoon op aard!!!!
Jaaaa, en bedankt. Mijn gekste kat heet Merlijn. Dus dan gaat het in mijn hoofd vanaf NU weer uuuuren lang: kom op Merlijntje doe maar wiebelen wiebelenquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
Kom op konijntje doe maar wiebele, wiebele
Kom op konijntje doe maar wiebele, wiebele, huppel
Doe maar huppele alsof je in het bos bent
Doe maar huppele alsof je in het bos bent
Kom op konijntje doe maar huppele, wiebel
Wiebel met je oortjes, laat ze heen en weer wiebele
Kom op konijntje, doe je ding, doe je dansje
Kom op konijntje, ah
Kom op konijntje, ah
Ok konijntje, het is je dag vandaag
Ik zing een liedje en ik doe het een beetje traag
Voor jou alleen, voor niemand anders
Konijntje, omhoog met die handen
Huppel huppel konijntje, huppel en wiebel
Huppel huppel konijntje, konijntje wiebel
Doe maar wiebele en huppele en wiebele
Beweeg die oortjes heen en weer
Kom op konijntje, ah
Kom op konijntje, ah
Kom op konijntje, ah
Kom op konijntje, ah
Kom op konijntje doe maar huppele, wiebel
Wiebel met je oortjes, laat ze heen en weer wiebele
Kom op konijntje, ah
Kom op konijntje, ah
Ok konijntje, het is je dag vandaag
Ik zing een liedje en ik doe het omdat je het ...
Voor jou alleen, voor niemand anders
Konijntje, omhoog met die handen
Huppel huppel konijntje, huppel en wiebel
Huppel huppel konijntje, konijntje wiebel
Doe maar wiebele en huppele en wiebele
Beweeg die oortjes heen en weer
Kom op konijntje, ah
Kom op konijntje, ah
Kom op konijntje, ah
Kom op konijntje, ah
heeeeeeeeeeeeeeel lastig...quote:
quote:Wow, de ene minuut liggen drie katten verspreid door de woonkamer te slapen. Het volgende moment word ik van alle kanten bestormd.
quote:
En gaat ie dan ook wiebelen?quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaaa, en bedankt. Mijn gekste kat heet Merlijn. Dus dan gaat het in mijn hoofd vanaf NU weer uuuuren lang: kom op Merlijntje doe maar wiebelen wiebelen
Hier nog een. Ik zit bij twee zangkoren en als de dirigent vergeet met een enigzins vrolijk nummer af te sluiten zit ik de rest van de avond +volgende dag met treurmuziek in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
En gaat ie dan ook wiebelen?
ik leef met je mee Nok, ook ik heb dagelijks en veelvuldig last van een ongewilde "interne muziekzender".
Gewinkeld met mams...in de stromende regenquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
heb je evengoed nog een leuke dag gehad vandaag?
Dat doet ie eigenlijk best vaak. Vooral als hij wil spelen gaat ie heel debiel met zijn achterkant wiebelen. Eigenlijk zoals een normale kat, maar normaal kats is voor hem niet normaalquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
ik leef met je mee Nok, ook ik heb dagelijks en veelvuldig last van een ongewilde "interne muziekzender".
Bij mij is het niet eens muziek die ik ergens heb gehoord of zelf ooit draai...quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hier nog een. Ik zit bij twee zangkoren en als de dirigent vergeet met een enigzins vrolijk nummer af te sluiten zit ik de rest van de avond +volgende dag met treurmuziek in mijn hoofd.
ik zit nu dus met een liedje in mn hoofd waarin een kindje om een konijntje vraagt...quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
ow...quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gewinkeld met mams...in de stromende regen![]()
En uit eten geweest, nu kerstkaarten schrijven.
Ik heb leukere dagen meegemaakt![]()
CatjePatatje
Kan ik me voorstellen. Maar die komen wel weer. Echtquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb leukere dagen meegemaakt![]()
CatjePatatje
Ja, dat dusquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Bij mij is het niet eens muziek die ik ergens heb gehoord of zelf ooit draai...
De meest bizarre liedjes komen er soms in mijn hoofd, liedjes vaak die ik verafschuw.
Ik snap niet waar het vandaan komt, maar erger nog, ik heb geen idee hoe ik er ooit vanaf kom.
Klinkt als een heerlijke kat.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat doet ie eigenlijk best vaak. Vooral als hij wil spelen gaat ie heel debiel met zijn achterkant wiebelen. Eigenlijk zoals een normale kat, maar normaal kats is voor hem niet normaal
Tis wel een lekker beest
Apart zeg....quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
De meest bizarre liedjes komen er soms in mijn hoofd, liedjes vaak die ik verafschuw.
Ik snap niet waar het vandaan komt, maar erger nog, ik heb geen idee hoe ik er ooit vanaf kom.
Dan kun je beter nog met deze in je hoofd zitten:quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik zit nu dus met een liedje in mn hoofd waarin een kindje om een konijntje vraagt...
(heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel oud, volgens mij van sesamstraat oid)
dat is zo vervelend hequote:Op zaterdag 5 december 2009 23:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Tja apart... ik ervaar het meer als vervelend.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Apart zeg....
Bij mij is het vooral irritant als ik telkens hetzelfde stukje opnieuw hoor. Alsof de plaat (je weet wel, die grote zwarte ronde dingen voor er cd's waren) is blijven hangen.
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 5 december 2009 23:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dan kun je beter nog met deze in je hoofd zitten:
Vervelend is wellicht een beter woord ja.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:14 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Tja apart... ik ervaar het meer als vervelend.
Ai dat is ook vervelend. Komt dat door de constante herhaling van de repetitie?
quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat is zo vervelend he![]()
het zijn bijna nooit leuke liedjes die blijven hangen
alsof je onderbewustzijn er op uit is om je es flink op te naaien
Hij is echt geweldig. Hij moet heel wat meer overwinnen dan mijn andere katten om tot normale katse zaken te komen. Maar hij doet het wel, met wat hulp. Gelukkig heeft hij Bijoux als poezevriendinnetje. Zij heeft een heel groot hartje en genoeg geduld om met hem te spelen. Dat hebben de andere katten minder. Ze laten hem met rust (okay...Purrr geeft hem hel af en toe een zachte pof op zijn oog, maar dat is zo erg niet. Ze houdt zich erg in bij hem), maar spelen ook niet echt met hem. Hij is gewoon deel van hun leven.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Klinkt als een heerlijke kat.
Al vind ik alle katten geweldig en lief en mooi, ben een echte kattenliefhebber.
Treed jij eigenlijk ook op met de zangkoren, of is het meer als hobby?quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vervelend is wellicht een beter woord ja.
Bij komt het meer door een gebrek aan herhaling. Dan ken ik alleen dat stuk uit mijn hoofd, loop vast en dan spoelen mijn hersenen terug naar het begin van die sectie.
Ik ervaar het eerder als irritant komisch. Niet als negatief. Alleen moet ik me meestal inhouden bij anderen omdat die dan gaan denken dat ik gek ben. Dat ben ik ook wel, maar dat hoeft niet iedereen te ervaren. Gelukkig heb ik nu ook een gekke man die het ook heeft. Mijn zoon was er al aan gewendquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:14 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Tja apart... ik ervaar het meer als vervelend.
Ai dat is ook vervelend. Komt dat door de constante herhaling van de repetitie?
is hij "anders" ofzo dan??quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij is echt geweldig. Hij moet heel wat meer overwinnen dan mijn andere katten om tot normale katse zaken te komen. Maar hij doet het wel, met wat hulp. Gelukkig heeft hij Bijoux als poezevriendinnetje. Zij heeft een heel groot hartje en genoeg geduld om met hem te spelen. Dat hebben de andere katten minder. Ze laten hem met rust (okay...Purrr geeft hem hel af en toe een zachte pof op zijn oog, maar dat is zo erg niet. Ze houdt zich erg in bij hem), maar spelen ook niet echt met hem. Hij is gewoon deel van hun leven.
Beiden eigk. Zingen is hobby, maar we hebben ook optredens voor publiek. Je wil toch ergens naartoe werken nietwaar.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Treed jij eigenlijk ook op met de zangkoren, of is het meer als hobby?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Is er dan iets met Merlijn dat hij niet "normaal kats" is?quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij is echt geweldig. Hij moet heel wat meer overwinnen dan mijn andere katten om tot normale katse zaken te komen. Maar hij doet het wel, met wat hulp. Gelukkig heeft hij Bijoux als poezevriendinnetje. Zij heeft een heel groot hartje en genoeg geduld om met hem te spelen. Dat hebben de andere katten minder. Ze laten hem met rust (okay...Purrr geeft hem hel af en toe een zachte pof op zijn oog, maar dat is zo erg niet. Ze houdt zich erg in bij hem), maar spelen ook niet echt met hem. Hij is gewoon deel van hun leven.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Beiden eigk. Zingen is hobby, maar we hebben ook optredens voor publiek. Je wil toch ergens naartoe werken nietwaar.
Op 30 december hebben we eindejaarsconcert met meerdere koren, waarbij allebei mijn koren meedoen. En met één koor zijn we in deze periode veel op straat te vinden in onze Dickens jurken om carols te zingen.oh, dat carolszingen lijkt me leuk!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik ben er echt niet blij mee. Het zit echt IN mijn hoofd, niet dat ik zelf ga zingen ofzo.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ervaar het eerder als irritant komisch. Niet als negatief. Alleen moet ik me meestal inhouden bij anderen omdat die dan gaan denken dat ik gek ben. Dat ben ik ook wel, maar dat hoeft niet iedereen te ervaren. Gelukkig heb ik nu ook een gekke man die het ook heeft. Mijn zoon was er al aan gewend
storm in je hoofdquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik ben er echt niet blij mee. Het zit echt IN mijn hoofd, niet dat ik zelf ga zingen ofzo.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Beiden eigk. Zingen is hobby, maar we hebben ook optredens voor publiek. Je wil toch ergens naartoe werken nietwaar.
Op 30 december hebben we eindejaarsconcert met meerdere koren, waarbij allebei mijn koren meedoen. En met één koor zijn we in deze periode veel op straat te vinden in onze Dickens jurken om carols te zingen.Wel leuk om dat te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je nog zenuwachtig voor optredens, of heb je daar geen last van?Freestyle
Twee jaar geleden zat hij in het asiel en was ie zwaar vernacheld. Hij was bescheten en bezeken en zijn vacht was kortgeknipt. Zijn ruggegraatje zag je zo zitten. Zijn staart is ooit gebroken en hij kon alleen maar op zijn achterpootjes sluipen. Hij gedroeg zich extreem aanhankelijk (dat gaat ook nooit meer over) maar ook angstig. Schrok van alles.quote:
Het zit ook in mijn hoofd, maar ik vind het leuk om te delen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik ben er echt niet blij mee. Het zit echt IN mijn hoofd, niet dat ik zelf ga zingen ofzo.
Vind ik zelf ook heel leuk om te doen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, dat carolszingen lijkt me leuk!!!!
Voor dat carollen zeker niet. Dat doen we al jaren en is gewoon voor de fun. Soms worden we er zelf ook erg melig van. En inmiddels ben ik ook zo blasé dat ik voor een 'gemiddeld' concert ook niet zenuwachtig ben (eindejaarsconcert beschouw ik als gemiddeld concert).quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wel leuk om dat te doen.
Ben je nog zenuwachtig voor optredens, of heb je daar geen last van?
quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Twee jaar geleden zat hij in het asiel en was ie zwaar vernacheld. Hij was bescheten en bezeken en zijn vacht was kortgeknipt. Zijn ruggegraatje zag je zo zitten. Zijn staart is ooit gebroken en hij kon alleen maar op zijn achterpootjes sluipen. Hij gedroeg zich extreem aanhankelijk (dat gaat ook nooit meer over) maar ook angstig. Schrok van alles.
Nu loopt ie redelijk normaal, heeft prachtige zilveren manen en speelt. Dat heeft dus bijna 2 jaar geduurd voor hij echt zover was. Kleine kleine stapjes.
Deze is van een paar maanden geleden.
[ afbeelding ]
en zijn dinnetje Bijoux
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Twee jaar geleden zat hij in het asiel en was ie zwaar vernacheld. Hij was bescheten en bezeken en zijn vacht was kortgeknipt. Zijn ruggegraatje zag je zo zitten. Zijn staart is ooit gebroken en hij kon alleen maar op zijn achterpootjes sluipen. Hij gedroeg zich extreem aanhankelijk (dat gaat ook nooit meer over) maar ook angstig. Schrok van alles.
Nu loopt ie redelijk normaal, heeft prachtige zilveren manen en speelt. Dat heeft dus bijna 2 jaar geduurd voor hij echt zover was. Kleine kleine stapjes.
quote:
De fameuze klik.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:48 schreef nokwanda het volgende:
Wat echt mooi is, is dat hij met grote sprongen vooruit is gegaan toen ik mijn man leerde kennen. dat is zijn held. Liefde op het eerste gezicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |