denk dat ie t niet gaat redden Semmyquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:06 schreef TeenWolf het volgende:
Schilt wilde heel graag revanche tegen Hari, na de partij in de arena, nou laat maar nu zien dan..
Waarom via PM?quote:
ja iedereen die hier kijkt houdt rekening met spoilers of ziet het live gebeuren.....quote:
Ja..quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:18 schreef nelisb het volgende:
Bonjaski eruit?
FInale is Schilt - Hariquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:16 schreef nelisb het volgende:
Mag hier ook. Maar wist het niet zeker.
Wie is er tegen wie en is het al de finale?
Moeilijk te zeggen. Op dit moment lijkt er weinig competition voor hem maar dat kan ineens veranderen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:24 schreef Barca het volgende:
Idd ... als Schilt wint evenaart hij het record van Hoost.
Zou een overwinning van Badr het begin van een lange streak zijn?
Helaas, dus BaDR kampioen met als gevolg marokkanen op straat die zich nog macho-achtiger en agressiever gedragen, want 'hun' zijn immers k1kampioen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:25 schreef mrSPLIFFY het volgende:
kom op dit gaat semmy echt niet redden...
dat geloof ik echt niet...
Hm ... hadden de zeges van Hoost en Bonjasky ook van die negatieve gevolgen? En die van Aerts en Schilt?quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:26 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Helaas, dus BaDR kampioen met als gevolg marokkanen op straat die zich nog macho-achtiger en agressiever gedragen, want 'hun' zijn immers k1kampioen.
Misschien dat de PVV maandag een wetsontwerp indient om ze preventief te laten interneren tot Hari geen kampioen meer is.....quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:26 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Helaas, dus BaDR kampioen met als gevolg marokkanen op straat die zich nog macho-achtiger en agressiever gedragen, want 'hun' zijn immers k1kampioen.
Hey Geert wilders post hier ook??quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:26 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:28 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Hey Geert wilders post hier ook??
ja want, vorig jaar brak ook de pleuris los toen Hari gediskwalificeerd werdquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:26 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Alsof zoiets alleen kan gelden voor Marokkanen. En, alsof hun gedrag puur gebaseerd is op de K1.quote:
Degelijk gevochten inderdaad. 2e ronde was wat minder.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:32 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Nou deze pot gaat met 3-0 naar Spong lijkt me
Het zal wel meevallen idd. De eikels onder de Marokkanen die zich misdragen zullen dat toch wel doen. Of Hari kampioen is of niet.....quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:31 schreef Barca het volgende:
[..]
Alsof zoiets alleen kan gelden voor Marokkanen. En, alsof hun gedrag puur gebaseerd is op de K1.
Lekker veel aandacht op Sportweek.NL voor de K1-finale!
Geweldige vent die Ernesto!quote:
ja echt waardeloos is dat. Zo vet dat ze in Japan gewoon helden zijnquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:37 schreef Barca het volgende:
De aandacht en het respect in eigen land voor onze jongens ...![]()
![]()
Dat ze in de supermarkt niet herkend worden, nou ja ... da's wel lekker rustig. Maar geen live-verslag in de ochtend op Studio Sport. 13x winst, nooit een nominatie voor Sportman van het Jaar. Geen huldiging op Schiphol namens Erica of een andere bobo. Echt ... K1 wordt volledig genegeerd!
Bio van Remy was wat dat betreft leuk. "God in Japan"quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:38 schreef soepp het volgende:
[..]
ja echt waardeloos is dat. Zo vet dat ze in Japan gewoon helden zijn
Kan wel kloppen aangezien hij net zo groot is als 3 Japannertjes op elkaar.....quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:39 schreef Barca het volgende:
[..]
Bio van Remy was wat dat betreft leuk. "God in Japan"
ja eigenlijk bizar....quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:37 schreef Barca het volgende:
![]()
Dat ze in de supermarkt niet herkend worden, nou ja ... da's wel lekker rustig. Maar geen live-verslag in de ochtend op Studio Sport. 13x winst, nooit een nominatie voor Sportman van het Jaar. Geen huldiging op Schiphol namens Erica of een andere bobo. Echt ... K1 wordt volledig genegeerd!
Ach, alles beter dan hoe het met de dartsport ging. Opeens was heel NL darts-gek. Duizenden mensen op schiphol. Tante Truusjes en Ome Henkies die de sport gingen beoordelen. Darters die in elk spelletjesprogramma te zien waren en ineens was alles over en is het nergens meer te zien.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:37 schreef Barca het volgende:
![]()
Idd Korfbal en Biathlon krijgen meer aandacht op Studio Sport en Eurosport idd.....quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:41 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ja eigenlijk bizar....
als hier een gast t wereldrecord kantklossen haalt lopen hele steden uit
Ok, maar nominatie voor een wereldkampioen mag van mij wel.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:42 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Ach, alles beter dan hoe het met de dartsport ging. Opeens was heel NL darts-gek. Duizenden mensen op schiphol. Tante Truusjes en Ome Henkies die de sport gingen beoordelen. Darters die in elk spelletjesprogramma te zien waren en ineens was alles over en is het nergens meer te zien.
Nee, geef mij dit maar. Voor een select publiek die meestal wel iets begrijpen van de sport en niet alleen kijken om er op maandag op kantoor over te babbelen bij de koffiemachine.
Hoewel het wel pijn doet dat als je er op maandag wat over zegt dat dan iedereen wegloopt......quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:42 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Ach, alles beter dan hoe het met de dartsport ging. Opeens was heel NL darts-gek. Duizenden mensen op schiphol. Tante Truusjes en Ome Henkies die de sport gingen beoordelen. Darters die in elk spelletjesprogramma te zien waren en ineens was alles over en is het nergens meer te zien.
Nee, geef mij dit maar. Voor een select publiek die meestal wel iets begrijpen van de sport en niet alleen kijken om er op maandag op kantoor over te babbelen bij de koffiemachine.
Oh, ik heb het eigenljk dat men vraagt of K1 net zo iets is als K3.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoewel het wel pijn doet dat als je er op maandag wat over zegt dat dan iedereen wegloopt......
het zal wel komen omdat heel veel mensen het verschrikkelijk vinden om naar deze sport te kijken.. Dat is geen sport bla bla bla dat soort verhaaltjes. Het heeft gewoon een te klein publiek om het bijv in studio sport te laten zien.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Idd Korfbal en Biathlon krijgen meer aandacht op Studio Sport en Eurosport idd.....
roflol.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:44 schreef Barca het volgende:
[..]
Oh, ik heb het eigenljk dat men vraagt of K1 net zo iets is als K3.
Die vraag is me ook meerdere malen ter oren gekomen.....quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:44 schreef Barca het volgende:
[..]
Oh, ik heb het eigenljk dat men vraagt of K1 net zo iets is als K3.
Niet 1x maar 3xquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:43 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Van mij mag Hari in al zijn haast tegen een dikke linker van Schilt aanlopen
Schoenmaat 65 lijkt me idd niet lekker in je nek.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:49 schreef Barca het volgende:
Sem begon aanvallender dan in Amsterdam. Hij wist Hari van zich af te houden ... en ja, die klappen en trappen komen wel aan.
Alsof je door een tractor wordt gezoend........quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:49 schreef Barca het volgende:
Sem begon aanvallender dan in Amsterdam. Hij wist Hari van zich af te houden ... en ja, die klappen en trappen komen wel aan.
Rocky zei het al: It's not how hard you can hit. It's how hard you can get hit and still keep going......quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:52 schreef DeeBee het volgende:
Toch, als Hari er eentje goed krijgt, dan komt hij echt noooit meer terug ongeveer.
Blijft toch z'n zwakke punt dat hij minder kan incasseren dan andere gasten hoor...die aanvallende stijl vergoedt een hoop, maar soms breekt het hem op.
Nah ik gun het semmy meer dan die badr hari... maar de vecht style van semmy trekt me niet zo aan..quote:
Is niet helemaal waar, hij is wel vaker herstelt wat volgens mij mis gaat bij badr is zijn ik ga er 100% in metaliteit, voor de toeschouwers geweldig, maar zo raakt hij het wel een beetje kwijtquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:52 schreef DeeBee het volgende:
Toch, als Hari er eentje goed krijgt, dan komt hij echt noooit meer terug ongeveer.
Blijft toch z'n zwakke punt dat hij minder kan incasseren dan andere gasten hoor...die aanvallende stijl vergoedt een hoop, maar soms breekt het hem op.
Schilt sterk zeg...onverwacht dat die er weer zo zou staan...
Zet Hoost naast Schilt, ik gun het hem dan echt echt niet.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:54 schreef firecow het volgende:
[..]
Nah ik gun het semmy meer dan die badr hari... maar de vecht style van semmy trekt me niet zo aan..
Die GP gevecht tegen Karaev wel (krijgt ie een knockdown en meteen daarna slaat hij Ruslan KO), maar dat is eigenlijk wel de enige die ik me kan herinneren. Zijn incasseringsvermogen is niet best. Vind hem, waarschijnlijk door zijn opvliegende karakter, dom boksen na een knockdown. Hij neemt dan niet de tijd om weer in het gevecht te komen, maar wil de andere meteen KO slaan. Als dat niet binnen 10 seconden lukt dan vecht hij niet gedisciplineerd meer (zie ook de finale van vorig jaar).quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:52 schreef DeeBee het volgende:
Schilt sterk zeg...onverwacht dat die er weer zo zou staan...
Je verziekt je taal! Svp een edit!quote:
Zou hij Berend Botje wat aangedaan hebben?quote:
dit moet wel een mocro zijn..quote:
Is ook geen haat tussen hem en Schilt, dat scheelt.....quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:20 schreef Torrio het volgende:
Geweldig! Had het echt niet verwacht maar wel gehoopt!![]()
Toch wel een beetje respect voor Badr zijn speech.. wat een contrast met de vorige finale..
True. Maar alsnog respect, niet gedacht van hem na al z'n grootspraak, hij is wel gegroeid schijnbaar en niet alleen lichamelijk. Al zal ik nooit voor hem juichen..quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is ook geen haat tussen hem en Schilt, dat scheelt.....
Of hij gegroeid is weet ik niet. Ik had wel eens willen zien hoe groot hij was als Bonjasky hem weer had verslagen.....quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:28 schreef Torrio het volgende:
[..]
True. Maar alsnog respect, niet gedacht van hem na al z'n grootspraak, hij is wel gegroeid schijnbaar en niet alleen lichamelijk. Al zal ik nooit voor hem juichen..![]()
Zo zie je maar weer, het zijn altijd de nuchtere vechters die je bijna nooit hoort die kampioen worden! Petrosyan wordt er ook zo één, let maar op.
Op die finale en scenario had ik gehoopt eigenlijk, maar het was al een genot om te zien hoe Sem Badr afmaakte, dus zal niet klagen..quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of hij gegroeid is weet ik niet. Ik had wel eens willen zien hoe groot hij was als Bonjasky hem weer had verslagen.....
Remy heeft nu kunnen zien dat hoe je Badr moet afmaken.....quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:31 schreef Torrio het volgende:
[..]
Op die finale en scenario had ik gehoopt eigenlijk, maar het was al een genot om te zien hoe Sem Badr afmaakte, dus zal niet klagen..
Volgende jaar in de Arena een rematch tegen Bonjasky voor Badr, ben benieuwd!
Laten we het hopen!quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:53 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Remy had dus wat tegenslagen gehad dit jaar en dat zie je dus goed terug blijkbaar
Volgend jaar komt hij dus 2 x zo hard terug! Mark my words
Ik had ook niet verwacht dat hij het zou redden... maar toch is het hem geluktquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:09 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
denk dat ie t niet gaat redden Semmy
en gelijk aan t eind afscheid van de K1 gaat nemen.....
Als hij wijs is gaat ie nu wel met pensioen......quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat hij het zou redden... maar toch is het hem gelukt
zijn allemaal op youtube te vinden!quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:59 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Als er al youtube filmpjes te zien zijn van de finale partijen, ik houd me aanbevolen
Oh, hier staan er al een hoop:
http://www.youtube.com/results?search_type=videos&search_query=k1+final+2009&search_sort=video_date_uploaded&suggested_categories=17%2C19
huh? Remy heeft Badr al 2x afgemaakt hoor.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Remy heeft nu kunnen zien dat hoe je Badr moet afmaken.....
Klopt maar volgens Badr deed die dat op een sneaky en laffe manier. Misschien is hem hard straffen de remedie tegen die grote mond van hem?quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:26 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
huh? Remy heeft Badr al 2x afgemaakt hoor.
Zo ken ik er nog een paar, zelfs als je verliest ligt het aan een ander. Zo leer je natuurlijk nooit van je fouten.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt maar volgens Badr deed die dat op een sneaky en laffe manier. Misschien is hem hard straffen de remedie tegen die grote mond van hem?
sbs6 23.40quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:41 schreef Chokeme het volgende:
Weet iemand zo wanneer dit uitgezonden wordt ?
Ja maar dat is de manier waarop sommige denken.... Het is inderdaad beter de fouten bij jou te zoeken want alleen zo kun je beter worden.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:38 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog een paar, zelfs als je verliest ligt het aan een ander. Zo leer je natuurlijk nooit van je fouten.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:41 schreef Chokeme het volgende:
Weet iemand zo wanneer dit uitgezonden wordt ?
Volgens mij klaagde hij (of zijn begeleiding) dat Overeem te lang zijn hoofd vasthield, maar niet echt een terechte klacht volgens mij. Krachtsverschillen tussen LeBanner/Karaev/Texeira en de 'Nederlanders' was wel erg groot. Ze hadden beter Aerts/Manhoef/Saki/Gerges kunnen sturen. Maar dan heb je alleen nog maar 'Nederlanders' (ok, sommige komen voor een ander land uit, maar ze spreken allemaal Nederlands)quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:08 schreef addictivebeat het volgende:
Jezus, die knockdown van Texeira, alsof hij meteen dood was.
Mozes kriebel, die badr krijgt harde klappen.....quote:
Laat dat gegooi met ziektes a.u.b. de volgende keer achterwege!quote:
een heus stormloop topic...quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:42 schreef Barca het volgende:
Op het forum van Sportweek maar even een topic geopend want verder is er op Sportweek.NL 0,0 aandacht voor de K1-finale.![]()
![]()
http://www.sportweek.nl/forum/display_topic_threads.asp?ForumID=7&TopicID=22295&PagePosition=1
Inderdaad. Wát een belangstelling voor de K1.quote:
Ik heb ze allang gezienquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:58 schreef Barca het volgende:
Opzouten met die kutfilmpies van die paupers. Ik wil K1 zien! (En niet die kut Kraay!)
Engelse commentaar was briljantquote:Op zondag 6 december 2009 00:11 schreef nelisb het volgende:
Mooie KO maar commentaar SBS was of het mocht zo vasthouden.
dat dus! Geloof hem wel dat ie uit balans was. Hij leek ook fit.quote:Op zondag 6 december 2009 01:04 schreef Chokeme het volgende:
Jammer einde van de partij Hari vs Overeemhij was niet down na die high kick imo
Ik vond hem juist aanvallender dan we in lange, lange tijd hebben gezien. Meestal stoot hij alleen wat vanachter zijn dekking vandaan.quote:Op zondag 6 december 2009 01:17 schreef Barca het volgende:
Sja ... en stom van Remy om in zijn partij tegen Zimmerman niet meer aan tev allen.
Het is misschien niet een leuke regel (2 knockdowns in quarter en semi, 3 in finale of losse partijen) kwa kijkplezier, maar wel voor de vechters. Zo vaak aangeslagen zijn op een avond is gewoon niet gezond voor een brein. Prima dus ter bescherming van de vechters.quote:Op zondag 6 december 2009 01:37 schreef addictivebeat het volgende:
Jammer van die knockdown van Overeem, hij had gewoon kunnen doorgaan. Die tweemaal knockdown regel moeten ze echt afschaffen.
Regel is dat je vanuit de clinch maar 1 strike mag geven en dan moet je loslaten. Zo live was het moeilijk te zien, maar ik heb nog een slowmotion gifje gezien later, waarin duidelijk te zien is dat die eerste knie voor de clinch is. Hij gebruikt de knie om te clinchen, de afstand te overbruggen zegmaar. Daarna lockt ie de MT clinch en geeft hij 1 knie. Prima legaal dus, alleen moeilijk te zien zo snel.quote:Op zondag 6 december 2009 00:11 schreef nelisb het volgende:
Mooie KO maar commentaar SBS was of het mocht zo vasthouden.
Zeg nou niet, dat overleeft Hari niet eens.quote:Op zondag 6 december 2009 03:20 schreef Human.Bean het volgende:
Ik zou nog steeds die MMA match tussen Overeem en Hari wel eens willen zien
Zou wel gaaf zijn om te zienquote:Op zondag 6 december 2009 03:20 schreef Human.Bean het volgende:
Ik zou nog steeds die MMA match tussen Overeem en Hari wel eens willen zien
Grote woorden van Hari..?
Remy was wel aanvallender dan we "recent" van hem zagen, maar niet aanvallend genoeg om het in de eerste ronde af te maken. Je kon zien dat hij gevaarlijker was als hij aanvallender vocht.quote:Op zondag 6 december 2009 02:24 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Ik vond hem juist aanvallender dan we in lange, lange tijd hebben gezien. Meestal stoot hij alleen wat vanachter zijn dekking vandaan.
[..]
Het is misschien niet een leuke regel (2 knockdowns in quarter en semi, 3 in finale of losse partijen) kwa kijkplezier, maar wel voor de vechters. Zo vaak aangeslagen zijn op een avond is gewoon niet gezond voor een brein. Prima dus ter bescherming van de vechters.
Hari - Overeem vond ik ook een terechte stoppage. Als hij niet in de touwen was gevallen had hij gestrekt op de grond gelegen. Het was heel wat meer dan de onbalans die Overeem het zelf noemde imo. Dus dan met de 2 knockdowns in een ronde=einde partij regel, was het gevecht gewoon over.
[..]
Regel is dat je vanuit de clinch maar 1 strike mag geven en dan moet je loslaten. Zo live was het moeilijk te zien, maar ik heb nog een slowmotion gifje gezien later, waarin duidelijk te zien is dat die eerste knie voor de clinch is. Hij gebruikt de knie om te clinchen, de afstand te overbruggen zegmaar. Daarna lockt ie de MT clinch en geeft hij 1 knie. Prima legaal dus, alleen moeilijk te zien zo snel.
De gehele uitzending zal morgen ook wel via sbssport.nl te zien zijn
Toch weer Schilt, voor de 4de keer![]()
Respect hoor, had ik niet verwacht![]()
quote:Op zondag 6 december 2009 14:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
t is me gelukt alles te ontlopen en heb het toernooi net gezien!
lekker kort allemaal!
Klaarblijkelijkquote:Op zondag 6 december 2009 22:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Goed gedaan. Voor mij was de lol er vanaf toen ik het andere K1 topic opende gister tijdens t kijken
Ben ik btw de enige vrouw hier die K1 kijkt
M'n vrouw kijkt het ook altijd! Alleen ze is geen Fokster. Ze is ook een groot fan van Remy Bquote:Op zondag 6 december 2009 22:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Goed gedaan. Voor mij was de lol er vanaf toen ik het andere K1 topic opende gister tijdens t kijken
nice!quote:Op zondag 6 december 2009 22:56 schreef nelisb het volgende:
[..]
M'n vrouw kijkt het ook altijd! Alleen ze is geen Fokster. Ze is ook een groot fan van Remy B
en was jij niet mee? why, bij dat soort gelegenheden moet je altijd zorgen dat je mee mag.quote:Op zondag 6 december 2009 23:47 schreef nelisb het volgende:
Ja zeker Nice!
Remy heeft ze ontmoet een paar maand geleden tijdens een zakelijk diner!
Welke nek?quote:Op maandag 7 december 2009 10:51 schreef PLAE@ het volgende:
Ik poep op Badr Hari, het was heerlijk om te zien zaterdag.
Liever Bonjasky maar je kunt niet alles hebben...
Overeem mooi kerel trouwens, chapeau. En die nek
![]()
Alistair heeft toch al een jaar of 4 geen nek meer ?quote:Op maandag 7 december 2009 10:51 schreef PLAE@ het volgende:
![]()
heeft me ook veel moeite gekostquote:Op zondag 6 december 2009 22:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
quote:
eensch ik ben ook een Bonjasky fan.quote:Op maandag 7 december 2009 10:51 schreef PLAE@ het volgende:
Ik poep op Badr Hari, het was heerlijk om te zien zaterdag.
Liever Bonjasky maar je kunt niet alles hebben...
![]()
quote:
Dat is niet Barbapapa maar Barbabella.....quote:Op maandag 7 december 2009 21:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
die foto dus, volgens mij is dit ook nog het uiteinde van wat je werkelijkwaar op mijn hand ziet liggen zonder barbapapa. ik had voor t eerst van mijn leven een muis vast
je bent niet wijs lieverd, barbapapa is roze. barbamama is zwartquote:Op maandag 7 december 2009 21:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is niet Barbapapa maar Barbabella.....
Barbapapa is roze, Barbamama is zwart. Maar dit is Barbabella die is paars en is erg met haar uiterlijk bezig.quote:Op maandag 7 december 2009 21:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je bent niet wijs lieverd, barbapapa is roze. barbarella is zwart
ik dacht al wat doet dat staartje daar.quote:Op maandag 7 december 2009 21:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
die foto dus, volgens mij is dit ook nog het uiteinde van wat je werkelijkwaar op mijn hand ziet liggen zonder barbapapa. ik had voor t eerst van mijn leven een muis vast
Ach wat daar van waar is weet ik niet. je gaat toch gewoon zelf voor de winstquote:Op maandag 7 december 2009 22:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik dacht al wat doet dat staartje daar.
las vandaag in de telegraaf (yeah i know)
dat het een vooropgezet plan was om remy zn benen te verneuken
wel slim natuurlijk van die golden glorie boys
true.... maar het kan meespelen ... dat hij er net een lowkickje of 2 extra op heeft gegeven..quote:Op maandag 7 december 2009 22:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach wat daar van waar is weet ik niet. je gaat toch gewoon zelf voor de winst
Ik heb ook een voorkeur voor Bonjasky. Misschien heb je wel gelijk dat het meespeelde maar ik vind het meer een opmerking van een kansloze Zimmerman om nog een trap na te geven.quote:Op maandag 7 december 2009 22:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
true.... maar het kan meespelen ... dat hij er net een lowkickje of 2 extra op heeft gegeven..
ik zag liever Remy aan de top staan. ik vind het naast zn vechtstijl ook nog eens een super sympathieke gast
t was schilt die het zeiquote:Op maandag 7 december 2009 22:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb ook een voorkeur voor Bonjasky. Misschien heb je wel gelijk dat het meespeelde maar ik vind het meer een opmerking van een kansloze Zimmerman om nog een trap na te geven.
Tsja ik lees geen telegraaf dus gokte ik er op dat Zimmerman het zei. Maar tactisch denken en Zimmerman vond ik al niet samen gaan.quote:
quote:Een ronde later tegen Bonjasky dreigde het even mis te gaan, maar na een vroege knock-down (acht tellen rust) herpakte Schilt zich uitstekend. ,,Ik kreeg na ongeveer tien seconden al een linker hoek. Gelukkig was er weinig aan de hand. Daarna ging ik druk zetten en was de partij snel afgelopen. Dat kwam ook doordat mijn ploeggenoot Errol Zimmerman in de kwartfinale de benen van Remy goed had bewerkt. Perfect teamwork dus.”
Zoals ik het lees zegt Schilt gewoon dat het enorm had geholpen dat Bonjasky een zware partij had gehad tegen Zimmerman.quote:Op maandag 7 december 2009 22:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)fect_teamwork__.html
[..]
dus geen gevalletjequote:Op maandag 7 december 2009 22:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zoals ik het lees zegt Schilt gewoon dat het enorm had geholpen dat Bonjasky een zware partij had gehad tegen Zimmerman.
Nee, want wat ik al zei: Je gaat altijd voor je eigen succes.quote:Op maandag 7 december 2009 22:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dus geen gevalletje
[ afbeelding ]
daar denk ik anders over... maargoed... kwestie van inzicht .quote:Op maandag 7 december 2009 22:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, want wat ik al zei: Je gaat altijd voor je eigen succes.
Het is toch een individuele sport? Dan wil je zelf toch zo ver mogelijk komen?quote:Op maandag 7 december 2009 22:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daar denk ik anders over... maargoed... kwestie van inzicht .
was een mooi toernooi
wielrennen ook.quote:Op maandag 7 december 2009 22:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is toch een individuele sport? Dan wil je zelf toch zo ver mogelijk komen?
WIelrennen is niet met martial arts te vergelijken denk ik. Het hoogst haalbare is pas buiten bereik als de laatste bel geklonken heeft. (Cliché) Met een goede trap of stoot kun je alsnog de wedstrijd in je voordeel beslissen. Daar ben je mee bezig als je in de ring staat en niet met wat je ploeggenoot zou kunnen en ook zeker niet met wat je management wil.quote:Op maandag 7 december 2009 22:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wielrennen ook.
maar wat doe je als het hoogst haalbare niet meer haalbaar is voor jou maar een van je teamleden het nog wel kan halen zeker met jou hulp?
geloof me, zimmerman was/is daar niet mee bezig.. maar het management wel
nee je coach staat zeker voor jan lul te roepen dat hij op zn benen moet trappen.quote:Op maandag 7 december 2009 23:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
WIelrennen is niet met martial arts te vergelijken denk ik. Het hoogst haalbare is pas buiten bereik als de laatste bel geklonken heeft. (Cliché) Met een goede trap of stoot kun je alsnog de wedstrijd in je voordeel beslissen. Daar ben je mee bezig als je in de ring staat en niet met wat je ploeggenoot zou kunnen en ook zeker niet met wat je management wil.
Je zal wel ergens een punt hebben maar Zimmerman was gewoon met zijn eigen match bezig en niet met politiek. Je bent een warrior en dan wil je winnen no matter what.quote:Op maandag 7 december 2009 23:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee je coach staat zeker voor jan lul te roepen dat hij op zn benen moet trappen.
Ik zeg niet dat de vechter er mee bezig is. die jongens doen waar ze goed in zijn...
maar denk na.
Zimmerman tegen Bonjasky,
Winnaar tegen Sem.
Waarom zouden ze willen dat een 2de rangs vechter ( sorry maar dat is hij wel ivm een Hari, Schilt, Bonjasky ) verder komt dan de beste 8 om vervolgens zijn teamgenoot in elkaar te trappen ( van wie hij het nooit gaat winnen ) zodat deze beschadigt tegenover Hari staat.
Ik zeg niet dat de jongens niet willen winnen, ik heb zelf 3 jaar lang muay thai gedaan en als je in die ring staat doe je maar 2 dingen.. vechten en naar je coach luisteren.
maar ik weet wel dit een ideale uitslag is voor de bazen van golden glorie
International Darts League 2006... Netherlands for victoryquote:Op zondag 6 december 2009 00:20 schreef SeaOfLove het volgende:
mijn eerste post in sport was dit net
Daarom zie je ook vaak van die schurken vooraan zitten met een golddiggertje langs hun, waarvan je weet dat die tickets met zwart geld zijn betaaldquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:45 schreef mrSPLIFFY het volgende:
VIP - PRIJZEN 1e rij: ¤ 6.000,-
2e rij: ¤ 4.500,-
3e t/m 7e rij: ¤ 3.500,-
8e en 9e rij: ¤ 2.500,-
10e t/m 12e rij: ¤ 2.000,-![]()
Misschien eerst een bank beroven........ anders weet ik niet hoe ik aan dat geld zou moeten komen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:45 schreef mrSPLIFFY het volgende:
VIP - PRIJZEN 1e rij: ¤ 6.000,-
2e rij: ¤ 4.500,-
3e t/m 7e rij: ¤ 3.500,-
8e en 9e rij: ¤ 2.500,-
10e t/m 12e rij: ¤ 2.000,-![]()
Maar dan moet je weer voor een paar honderd euro een verrekijker of sterrekijker kopen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:01 schreef Unstoppable het volgende:
Dat zijn alleen de prijzen voor het VIP gedeelte eikels![]()
Ook gewoon tickets van ¤40-¤110 beschikbaar.
Kun je beter bij de wc's gaan zitten met een schoteltje.... verdien je nog iets van die 40 euro terug......quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:55 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ja voor 40 euro zit sta je in de allerbovenste ring achter het hotdog karretje naast de wc's en een ingang waar de hele tijd iedereen langs moet
you do you think they call it VIP!quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Zulke bedragen vragen voor een sportevenement is wel erg bizar. Dat kan je met een modaal salaris niet betalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |