Zo ken ik er nog een paar, zelfs als je verliest ligt het aan een ander. Zo leer je natuurlijk nooit van je fouten.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt maar volgens Badr deed die dat op een sneaky en laffe manier. Misschien is hem hard straffen de remedie tegen die grote mond van hem?
sbs6 23.40quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:41 schreef Chokeme het volgende:
Weet iemand zo wanneer dit uitgezonden wordt ?
Ja maar dat is de manier waarop sommige denken.... Het is inderdaad beter de fouten bij jou te zoeken want alleen zo kun je beter worden.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:38 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog een paar, zelfs als je verliest ligt het aan een ander. Zo leer je natuurlijk nooit van je fouten.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:41 schreef Chokeme het volgende:
Weet iemand zo wanneer dit uitgezonden wordt ?
Volgens mij klaagde hij (of zijn begeleiding) dat Overeem te lang zijn hoofd vasthield, maar niet echt een terechte klacht volgens mij. Krachtsverschillen tussen LeBanner/Karaev/Texeira en de 'Nederlanders' was wel erg groot. Ze hadden beter Aerts/Manhoef/Saki/Gerges kunnen sturen. Maar dan heb je alleen nog maar 'Nederlanders' (ok, sommige komen voor een ander land uit, maar ze spreken allemaal Nederlands)quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:08 schreef addictivebeat het volgende:
Jezus, die knockdown van Texeira, alsof hij meteen dood was.
Mozes kriebel, die badr krijgt harde klappen.....quote:
Laat dat gegooi met ziektes a.u.b. de volgende keer achterwege!quote:
een heus stormloop topic...quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:42 schreef Barca het volgende:
Op het forum van Sportweek maar even een topic geopend want verder is er op Sportweek.NL 0,0 aandacht voor de K1-finale.![]()
![]()
http://www.sportweek.nl/forum/display_topic_threads.asp?ForumID=7&TopicID=22295&PagePosition=1
Inderdaad. Wát een belangstelling voor de K1.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |