Barbapapa is roze, Barbamama is zwart. Maar dit is Barbabella die is paars en is erg met haar uiterlijk bezig.quote:Op maandag 7 december 2009 21:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je bent niet wijs lieverd, barbapapa is roze. barbarella is zwart
ik dacht al wat doet dat staartje daar.quote:Op maandag 7 december 2009 21:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
die foto dus, volgens mij is dit ook nog het uiteinde van wat je werkelijkwaar op mijn hand ziet liggen zonder barbapapa. ik had voor t eerst van mijn leven een muis vast
Ach wat daar van waar is weet ik niet. je gaat toch gewoon zelf voor de winstquote:Op maandag 7 december 2009 22:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik dacht al wat doet dat staartje daar.
las vandaag in de telegraaf (yeah i know)
dat het een vooropgezet plan was om remy zn benen te verneuken
wel slim natuurlijk van die golden glorie boys
true.... maar het kan meespelen ... dat hij er net een lowkickje of 2 extra op heeft gegeven..quote:Op maandag 7 december 2009 22:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach wat daar van waar is weet ik niet. je gaat toch gewoon zelf voor de winst
Ik heb ook een voorkeur voor Bonjasky. Misschien heb je wel gelijk dat het meespeelde maar ik vind het meer een opmerking van een kansloze Zimmerman om nog een trap na te geven.quote:Op maandag 7 december 2009 22:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
true.... maar het kan meespelen ... dat hij er net een lowkickje of 2 extra op heeft gegeven..
ik zag liever Remy aan de top staan. ik vind het naast zn vechtstijl ook nog eens een super sympathieke gast
t was schilt die het zeiquote:Op maandag 7 december 2009 22:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb ook een voorkeur voor Bonjasky. Misschien heb je wel gelijk dat het meespeelde maar ik vind het meer een opmerking van een kansloze Zimmerman om nog een trap na te geven.
Tsja ik lees geen telegraaf dus gokte ik er op dat Zimmerman het zei. Maar tactisch denken en Zimmerman vond ik al niet samen gaan.quote:
quote:Een ronde later tegen Bonjasky dreigde het even mis te gaan, maar na een vroege knock-down (acht tellen rust) herpakte Schilt zich uitstekend. ,,Ik kreeg na ongeveer tien seconden al een linker hoek. Gelukkig was er weinig aan de hand. Daarna ging ik druk zetten en was de partij snel afgelopen. Dat kwam ook doordat mijn ploeggenoot Errol Zimmerman in de kwartfinale de benen van Remy goed had bewerkt. Perfect teamwork dus.”
Zoals ik het lees zegt Schilt gewoon dat het enorm had geholpen dat Bonjasky een zware partij had gehad tegen Zimmerman.quote:Op maandag 7 december 2009 22:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)fect_teamwork__.html
[..]
dus geen gevalletjequote:Op maandag 7 december 2009 22:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zoals ik het lees zegt Schilt gewoon dat het enorm had geholpen dat Bonjasky een zware partij had gehad tegen Zimmerman.
Nee, want wat ik al zei: Je gaat altijd voor je eigen succes.quote:Op maandag 7 december 2009 22:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dus geen gevalletje
[ afbeelding ]
daar denk ik anders over... maargoed... kwestie van inzicht .quote:Op maandag 7 december 2009 22:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, want wat ik al zei: Je gaat altijd voor je eigen succes.
Het is toch een individuele sport? Dan wil je zelf toch zo ver mogelijk komen?quote:Op maandag 7 december 2009 22:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daar denk ik anders over... maargoed... kwestie van inzicht .
was een mooi toernooi
wielrennen ook.quote:Op maandag 7 december 2009 22:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is toch een individuele sport? Dan wil je zelf toch zo ver mogelijk komen?
WIelrennen is niet met martial arts te vergelijken denk ik. Het hoogst haalbare is pas buiten bereik als de laatste bel geklonken heeft. (Cliché) Met een goede trap of stoot kun je alsnog de wedstrijd in je voordeel beslissen. Daar ben je mee bezig als je in de ring staat en niet met wat je ploeggenoot zou kunnen en ook zeker niet met wat je management wil.quote:Op maandag 7 december 2009 22:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wielrennen ook.
maar wat doe je als het hoogst haalbare niet meer haalbaar is voor jou maar een van je teamleden het nog wel kan halen zeker met jou hulp?
geloof me, zimmerman was/is daar niet mee bezig.. maar het management wel
nee je coach staat zeker voor jan lul te roepen dat hij op zn benen moet trappen.quote:Op maandag 7 december 2009 23:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
WIelrennen is niet met martial arts te vergelijken denk ik. Het hoogst haalbare is pas buiten bereik als de laatste bel geklonken heeft. (Cliché) Met een goede trap of stoot kun je alsnog de wedstrijd in je voordeel beslissen. Daar ben je mee bezig als je in de ring staat en niet met wat je ploeggenoot zou kunnen en ook zeker niet met wat je management wil.
Je zal wel ergens een punt hebben maar Zimmerman was gewoon met zijn eigen match bezig en niet met politiek. Je bent een warrior en dan wil je winnen no matter what.quote:Op maandag 7 december 2009 23:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee je coach staat zeker voor jan lul te roepen dat hij op zn benen moet trappen.
Ik zeg niet dat de vechter er mee bezig is. die jongens doen waar ze goed in zijn...
maar denk na.
Zimmerman tegen Bonjasky,
Winnaar tegen Sem.
Waarom zouden ze willen dat een 2de rangs vechter ( sorry maar dat is hij wel ivm een Hari, Schilt, Bonjasky ) verder komt dan de beste 8 om vervolgens zijn teamgenoot in elkaar te trappen ( van wie hij het nooit gaat winnen ) zodat deze beschadigt tegenover Hari staat.
Ik zeg niet dat de jongens niet willen winnen, ik heb zelf 3 jaar lang muay thai gedaan en als je in die ring staat doe je maar 2 dingen.. vechten en naar je coach luisteren.
maar ik weet wel dit een ideale uitslag is voor de bazen van golden glorie
International Darts League 2006... Netherlands for victoryquote:Op zondag 6 december 2009 00:20 schreef SeaOfLove het volgende:
mijn eerste post in sport was dit net
Daarom zie je ook vaak van die schurken vooraan zitten met een golddiggertje langs hun, waarvan je weet dat die tickets met zwart geld zijn betaaldquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:45 schreef mrSPLIFFY het volgende:
VIP - PRIJZEN 1e rij: ¤ 6.000,-
2e rij: ¤ 4.500,-
3e t/m 7e rij: ¤ 3.500,-
8e en 9e rij: ¤ 2.500,-
10e t/m 12e rij: ¤ 2.000,-![]()
Misschien eerst een bank beroven........ anders weet ik niet hoe ik aan dat geld zou moeten komen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:45 schreef mrSPLIFFY het volgende:
VIP - PRIJZEN 1e rij: ¤ 6.000,-
2e rij: ¤ 4.500,-
3e t/m 7e rij: ¤ 3.500,-
8e en 9e rij: ¤ 2.500,-
10e t/m 12e rij: ¤ 2.000,-![]()
Maar dan moet je weer voor een paar honderd euro een verrekijker of sterrekijker kopen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:01 schreef Unstoppable het volgende:
Dat zijn alleen de prijzen voor het VIP gedeelte eikels![]()
Ook gewoon tickets van ¤40-¤110 beschikbaar.
Kun je beter bij de wc's gaan zitten met een schoteltje.... verdien je nog iets van die 40 euro terug......quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:55 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ja voor 40 euro zit sta je in de allerbovenste ring achter het hotdog karretje naast de wc's en een ingang waar de hele tijd iedereen langs moet
you do you think they call it VIP!quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Zulke bedragen vragen voor een sportevenement is wel erg bizar. Dat kan je met een modaal salaris niet betalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |