Zou wel gaaf zijn om te zienquote:Op zondag 6 december 2009 03:20 schreef Human.Bean het volgende:
Ik zou nog steeds die MMA match tussen Overeem en Hari wel eens willen zien
Grote woorden van Hari..?
Remy was wel aanvallender dan we "recent" van hem zagen, maar niet aanvallend genoeg om het in de eerste ronde af te maken. Je kon zien dat hij gevaarlijker was als hij aanvallender vocht.quote:Op zondag 6 december 2009 02:24 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Ik vond hem juist aanvallender dan we in lange, lange tijd hebben gezien. Meestal stoot hij alleen wat vanachter zijn dekking vandaan.
[..]
Het is misschien niet een leuke regel (2 knockdowns in quarter en semi, 3 in finale of losse partijen) kwa kijkplezier, maar wel voor de vechters. Zo vaak aangeslagen zijn op een avond is gewoon niet gezond voor een brein. Prima dus ter bescherming van de vechters.
Hari - Overeem vond ik ook een terechte stoppage. Als hij niet in de touwen was gevallen had hij gestrekt op de grond gelegen. Het was heel wat meer dan de onbalans die Overeem het zelf noemde imo. Dus dan met de 2 knockdowns in een ronde=einde partij regel, was het gevecht gewoon over.
[..]
Regel is dat je vanuit de clinch maar 1 strike mag geven en dan moet je loslaten. Zo live was het moeilijk te zien, maar ik heb nog een slowmotion gifje gezien later, waarin duidelijk te zien is dat die eerste knie voor de clinch is. Hij gebruikt de knie om te clinchen, de afstand te overbruggen zegmaar. Daarna lockt ie de MT clinch en geeft hij 1 knie. Prima legaal dus, alleen moeilijk te zien zo snel.
De gehele uitzending zal morgen ook wel via sbssport.nl te zien zijn
Toch weer Schilt, voor de 4de keer![]()
Respect hoor, had ik niet verwacht![]()
quote:Op zondag 6 december 2009 14:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
t is me gelukt alles te ontlopen en heb het toernooi net gezien!
lekker kort allemaal!
Klaarblijkelijkquote:Op zondag 6 december 2009 22:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Goed gedaan. Voor mij was de lol er vanaf toen ik het andere K1 topic opende gister tijdens t kijken
Ben ik btw de enige vrouw hier die K1 kijkt
M'n vrouw kijkt het ook altijd! Alleen ze is geen Fokster. Ze is ook een groot fan van Remy Bquote:Op zondag 6 december 2009 22:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Goed gedaan. Voor mij was de lol er vanaf toen ik het andere K1 topic opende gister tijdens t kijken
nice!quote:Op zondag 6 december 2009 22:56 schreef nelisb het volgende:
[..]
M'n vrouw kijkt het ook altijd! Alleen ze is geen Fokster. Ze is ook een groot fan van Remy B
en was jij niet mee? why, bij dat soort gelegenheden moet je altijd zorgen dat je mee mag.quote:Op zondag 6 december 2009 23:47 schreef nelisb het volgende:
Ja zeker Nice!
Remy heeft ze ontmoet een paar maand geleden tijdens een zakelijk diner!
Welke nek?quote:Op maandag 7 december 2009 10:51 schreef PLAE@ het volgende:
Ik poep op Badr Hari, het was heerlijk om te zien zaterdag.
Liever Bonjasky maar je kunt niet alles hebben...
Overeem mooi kerel trouwens, chapeau. En die nek
![]()
Alistair heeft toch al een jaar of 4 geen nek meer ?quote:Op maandag 7 december 2009 10:51 schreef PLAE@ het volgende:
![]()
heeft me ook veel moeite gekostquote:Op zondag 6 december 2009 22:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
quote:
eensch ik ben ook een Bonjasky fan.quote:Op maandag 7 december 2009 10:51 schreef PLAE@ het volgende:
Ik poep op Badr Hari, het was heerlijk om te zien zaterdag.
Liever Bonjasky maar je kunt niet alles hebben...
![]()
quote:
Dat is niet Barbapapa maar Barbabella.....quote:Op maandag 7 december 2009 21:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
die foto dus, volgens mij is dit ook nog het uiteinde van wat je werkelijkwaar op mijn hand ziet liggen zonder barbapapa. ik had voor t eerst van mijn leven een muis vast
je bent niet wijs lieverd, barbapapa is roze. barbamama is zwartquote:Op maandag 7 december 2009 21:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is niet Barbapapa maar Barbabella.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |