1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Trustequote:
even aan greys vragen hoe ze d'r slagroom had stijfgekregenquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Nou de 1e lading creme brulee is klaar. Maar helemaal stijf is het niet geworden.
En dan bedoel ik de creme niet de bloed- of vlees gevallen
Moet dat dan helemaal stijf worden?quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Nou de 1e lading creme brulee is klaar. Maar helemaal stijf is het niet geworden.
En dan bedoel ik de creme niet de bloed- of vlees gevallen
Oooh welke van Racoon? Briljante groep vind ik dat... Happy Familyquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:12 schreef Greys het volgende:
Robin, ben wel benieuwd hoe hij dit nummer gaat doen zeg.
Eén van mijn favo nummers
Ai ai ai aiiiiii...
Laat dit maar aan Racoon over.
Whahaha ja, tis al zo een zeiknummer maar nu is het echt helemaal niks zegquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:12 schreef Greys het volgende:
Ai ai ai aiiiiii...
Wel een lekker snackjequote:Op vrijdag 4 december 2009 21:12 schreef Greys het volgende:
Ai ai ai aiiiiii...
Love You Morequote:Op vrijdag 4 december 2009 21:13 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oooh welke van Racoon? Briljante groep vind ik dat... Happy Family
mmm, ik krijg ook zin trek ja...quote:
Hij is enig om te zien en sympathiek ookquote:
Linkje/plaatje?quote:(ik heb een camera gekocht... nou ja; een rits-rats cybershot)
Oh ok.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Het moet door en door koud zijn voordat ik ze weer onder de grill mag zetten voor het karamellaagje. En dat mag maar een paar minuten voor serveren.
Ik volg ook maar het kookboek
De jury vond het echter GEWELLLLLLLLLLLLLLLLDIG!quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:14 schreef oh-oh het volgende:
Mandy kan trouwens niet zo goed met kritiek omgaan he![]()
Ik vind dr nu nog minder leuk, huilie dat ze is![]()
Robin mag dr nu wel uit, das echt kansloos
Leukquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wel een lekker snackje
(ik heb een camera gekocht... nou ja; een rits-rats cybershot)
quote:
Ik heb vaak het idee dat die andere dingen horen dan ik hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
De jury vond het echter GEWELLLLLLLLLLLLLLLLDIG!
Echt, hoe kán dat?
Je tv is stukquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:16 schreef Greys het volgende:
De jury vond het echter GEWELLLLLLLLLLLLLLLLDIG!
Echt, hoe kán dat?
Kom op hij was echt slechtquote:
Leuk!quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Om aan mijn tas te hangen, zodat ik altijd een camera bij me heb
Volgens mij is dat ook gewoon zo, dat kan niet andersquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb vaak het idee dat die andere dingen horen dan ik hoor
Ik ga echt niet vechten met de computer voor een trema op mijn letters.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:15 schreef P.F het volgende:
Crème brûlée is een soort dikke vla. Daaroverheen gaat suiker, daar zet je een brander op tot het karameliseert en hard wordt.
Nah ja; ik bedoel dat het niet heel veel bijzonders is. Gewoon om ff snel een plaatje te schietenquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
Leuk!
En wat is dat rits-rats dan, of noem je dat zelf zo?
Anders is het Éeeeemuliequote:Emmily (met twee emmen, why?) is cute ende schattig, maar ook niet zo goed
Ja ik vond haar vorige week ook slecht maar ze had ook wel een kloteliedje hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
Vorige week vond ik haar echt slecht
Maar ze is wel leuk ja. Hoop alleen niet dat ze naast d'r schoentjes gaat lopen.
Ze gaat er alleen steeds meer Esmee Denteriaans uit zien.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:20 schreef oh-oh het volgende:
Die Emmmmily is wel echt een lang end he, tis nog maar een kind van 15 maar ze steekt boven iedereen uit
Da's heel leuk, alleen moet je even nadenken of paars bij haar interieur past?quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:21 schreef P.F het volgende:
Dit bord:
[ afbeelding ]
Plus deze kaarsen:
[ afbeelding ]
Is dat leuk(Voor mijn moeder..)
Ah oke!quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nah ja; ik bedoel dat het niet heel veel bijzonders is. Gewoon om ff snel een plaatje te schieten
Mjah, d'r ouders wilden klaarblijkelijk duidelijk maken dat het op zuh engulssss moet worden uitgesprokenquote:Anders is het Éeeeemulie
Ja die kaarsen zijn van de action site.. Weet nog niet welke kleur ze wilquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's heel leuk, alleen moet je even nadenken of paars bij haar interieur past?
En misschien drie kaarsen ipv twee doen voor op dat bord.
Heb er zelf ook zo eentje met vijf kaarsen in allerlei tinten creme en bruin
Popstars.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:23 schreef P.F het volgende:
Hoe heet het programma wat jullie kijken eigenlijk?!
Ja ze wou graag kaarsenquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:25 schreef oh-oh het volgende:
Kaarsen zijn altijd goed, wel een beetje fantasieloos, maar wel veilig![]()
Ik heb ze hier net ook weer aangemaakt, ik heb van die houten Xenoslantaarntjes voor op mn chinese salontafel en mn Indiase eettafel![]()
Met geurwaxinelichtjes
Ik moet ook nog een surprise makenquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:26 schreef Morretje het volgende:
TVP
Ik kijk geen Popstars.. Heb net geworsteld met mijn sinterklaassurprise voor morgen. Het is een robot geworden, een volautomagische wasrobot om precies te zijn.Ze wilde een autoverzorgingsset..
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik had een hele leuke lekkere dikke fleecedeken voor mn verjaardag gekregen , met van die aapjes er op e dan staat dr Cheeky Monkey op, en mn Cheek ligt dr zo gelukzalig in te stralen al de hele avond
Chico ligt echt te stralen en tevreden te knorren, ik zie telkens die oogjes glimmen boven die deken uitquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:28 schreef Morretje het volgende:
[..]
Mooi is dat he, als ze zo in- en ingelukkig kunnen zijn..
esmee dentersquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
zeg wie zei er ook alweer da ze zo op esmee denters leek
het zakte steeds van dr tetten afquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
Waarom een ander jurkje oh-oh? Ik miste dat deel.
En deed ze dit nummer ook al niet in de voorrondes?
Oh nee dat was die Mandy
Morrieeeeeeeee!
Ze moest het steeds vasthouden want dr bonbonella's konden het jurkje niet omhoog houdenquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
Oh nee dat was die Mandy
Morrieeeeeeeee!
Maar hoe oud is ze dan ?quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:29 schreef Nonneke het volgende:
de laatste 2 pakjes zijn binnen het wordt tijd dat ze volgend jaar niet meer geloofd en gewoon door gaat geven wat ze wil hebbenvoor die kleintjes is het nooit een probleem, maar er is zo weinig voor meisjes tussen de 8 en de 12
dwz als je geen make-up mobieltjes/spelcomputers en mp3-spelers wil geven
en dan is het bijna pakjes avooooond
popstars die goeie muziek maken zijn zelden popstarsquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:33 schreef Greys het volgende:
Een Popstar die alleen maar lievige liedjes kan zingen is niet echt een popster natuurlijk
Ja! Goudkust ofzo geloof ikquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:36 schreef oh-oh het volgende:
Mss ligt de benedenbuuf in bad of zo, dan doe ik ook niet open![]()
Is die Bart () een ex-soapy?
9 bijna 10quote:
Al sinds half zeven danquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:36 schreef oh-oh het volgende:
Mss ligt de benedenbuuf in bad of zo, dan doe ik ook niet open![]()
Is die Bart () een ex-soapy?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
Mandy is een hysterisch wicht, nu nóg meer
En van Emmily hadden ze het bij haar auditie al kunnen weten toen ze dat nummer met ipv de Engelse tekst een zoetige Nederlandse musicalachtige tekst er op ging zingenHeel kinderlijk. Brrrrr.
En nu zal die omhooggevallen Bart het wel heel goed gaan doen.
Wat een kutprogramma is het toch ook![]()
Mss hebben ze huisdieren en laten ze daarom het licht aan?quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Al sinds half zeven dan![]()
Dit is zo niet goed voor mijn geduld
Mika is sowieso echt kut met peren.quote:
Kan je alsjeblieft elke tien posts ook een keer iets minder negatiefs postenquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:38 schreef oh-oh het volgende:
Mika is sowieso echt kut met peren.
Hij doet t wel beter dan Mika zelf, die kan echt niks, en al die liedjes zijn echt zum Kotzen
En dan gelooft ze nog?quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:36 schreef Nonneke het volgende:
[..]
9 bijna 10
En er zijn zat leuke barbie's (wel de goede High School Musical dit jaar) etc en die krijgt ze ook wel maar om nou 6 barbie's in de zak te stoppen voor dr vind ik ook zo wat
![]()
Ze heeft nu een Hannah Montana Dansmat-ding, die barbie dus, "Pimp je Mobieltje Set" (terwijl we dit eigenlijk wouden vermijden maar we wisten het gewoon niet meer) en een Scrap-Book set (met alles erin om een scrap-book te maken)
maar wat als het ook gewoon dramatisch isquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan je alsjeblieft elke tien posts ook een keer iets minder negatiefs posten
Niet onder Popstarsquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan je alsjeblieft elke tien posts ook een keer iets minder negatiefs posten
Oh wat frustrerend!quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn pakketje staat bij de buren een verdieping lager. Er brandt wel licht maar ik hoor niks als ik aanbel en kloppen doet ook niemand naar de deur komen![]()
![]()
Wat ze daar in het water doen wil ik wetenquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
ik vraag me toch af of er een gaslek in die zaal is ofzo
wij zijn heel overtuigend met zn allequote:Op vrijdag 4 december 2009 21:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En dan gelooft ze nog?
![]()
Scrapbookdingen zijn wel leuk ieg
Waar het ook over gaat. Lees gewoon eens een paar topics terug.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:42 schreef oh-oh het volgende:
Overigens Elies, ik gaf die Bart die ik echt vanaf t begin al een van de stomste deelnemers vind gewoon een compliment, dat ie t beter deed dan Mika, ff LEZEN
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:44 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, ga d'r nou niet over door, laten we het gezellig houden![]()
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waar het ook over gaat. Lees gewoon eens een paar topics terug.
Nah ja; waar bemoei ik me ook mee. Ik stoor me er aan, maar zal er wel overheem lezen
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
Oh nee dat was die Mandy
Morrieeeeeeeee!
Viel ze nou halverwege ff wegquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
Jeetje, die sterft echt van de zenuwen.
Anders had ze het nog beter gezongen.
Want dit vind ik niet zo
Ja wat nouquote:
Ik was ook een heel klein beetje teleurgesteld, maar ze deed het wel goed, en beter dan de rest, maar ze kon wel beter denk ik ...quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
Jeetje, die sterft echt van de zenuwen.
Anders had ze het nog beter gezongen.
Want dit vind ik niet zo
Yo, Bekkiequote:
In het begin was het veel te laag voor d'r ofzo en daar leek ze ineens van te schrikken?quote:
Wel schattig he, zo oud nog gelovenquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:44 schreef Nonneke het volgende:
[..]
wij zijn heel overtuigend met zn alleEn ze is heeeeeeeeel goed gelovig over het algemeen dus
die kan je alles wijsmaken
![]()
![]()
en die dansmat is in de hoop dat het ooit nog wat wordt met dr dans-skills
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:44 schreef Nonneke het volgende:
[..]
wij zijn heel overtuigend met zn alleEn ze is heeeeeeeeel goed gelovig over het algemeen dus
die kan je alles wijsmaken
![]()
![]()
en die dansmat is in de hoop dat het ooit nog wat wordt met dr dans-skills
Het leek net of de microfoon even uitviel, maar ik zat niet goed op te lettenquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
In het begin was het veel te laag voor d'r ofzo en daar leek ze ineens van te schrikken?
Wel netjes gedaan, alleen kan ze veel beter volgens mij
In het begin was het wel héél laag.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was ook een heel klein beetje teleurgesteld, maar ze deed het wel goed, en beter dan de rest, maar ze kon wel beter denk ik ...
Oh ik ook niet, ik zat als mietje hier op mijn nagels te bijten netquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het leek net of de microfoon even uitviel, maar ik zat niet goed op te letten
Nou nog eventjes dan.quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:49 schreef Morretje het volgende:
[..]
Doe je goed!
Ik was denk ik ook 9 of 10 toen ik van m'n geloof viel, zat in groep 5 in elk geval. (of was het toch 6?) Toen moesten we ineens lootjes trekken, mams had het echt 2 dagen voor de meester vroeg in de klas of er nog kinderen geloofden in de sint, verteld.. En toen dacht de hele klas dus dat ik nog wel geloofde, omdat ik er in de weken daarvoor zo stellig over was geweest! 'Natuurlijk bestaat hij, wat klets jij nu?'
Oh voel je niet verplicht hoor.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou nog eventjes dan.
Zit met een halve ziek hier, die moet ik zo maar ff vertroetelen. Heb nu al braaf kopje thee met honing gemaakt en d'r onder dekentje op de bank gestopt.
mijn zusje geloofde tot dr elfde ofzo, en toen mijn ouders haar verteld hadden dat sint niet eggie wasquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt?
Ik weet eigenlijk niet hoe oud ik was, denk 7 of zo.
En mn zusje van 5 die liet ik met haar gaafste pop mijn geheim kopen, dus die geloofde ook gelijk nie meer
Oh, wat gemeen!quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt?
Ik weet eigenlijk niet hoe oud ik was, denk 7 of zo.
En mn zusje van 5 die liet ik met haar gaafste pop mijn geheim kopen, dus die geloofde ook gelijk nie meer
Ik kijk ook niet, dus ik lul er dwars doorheen!quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Al dat popstars geleuter is niet aan mij besteed
Bwehehe, ik ben een lul, wist je toch alquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh voel je niet verplicht hoor.
Vertroetel je dinnetje maar lekker dan.
Alleen kom dan niet hoi en doei achter elkaar roepen, lullo
Gewoon doen ja, da's ook de bedoeling hier toch, gewoon zeggen wat je wiltquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:53 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet, dus ik lul er dwars doorheen!![]()
Ik ook hoor, wij eigenlijk allemaal (5en) zo rond ons 10e pas dat we niet geloofde. M'n moeder is nogal gemeen en heeft me dus lang kunnen traumatiseren met Sinterklaasquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:49 schreef Morretje het volgende:
[..]
Doe je goed!
Ik was denk ik ook 9 of 10 toen ik van m'n geloof viel, zat in groep 5 in elk geval. (of was het toch 6?) Toen moesten we ineens lootjes trekken, mams had het echt 2 dagen voor de meester vroeg in de klas of er nog kinderen geloofden in de sint, verteld.. En toen dacht de hele klas dus dat ik nog wel geloofde, omdat ik er in de weken daarvoor zo stellig over was geweest! 'Natuurlijk bestaat hij, wat klets jij nu?'
Welnee, je bent luffabul!Ja nee inderdaadquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bwehehe, ik ben een lul, wist je toch al![]()
Stop je vast met knoflook tot de 19e?quote:Bekken?
Ik vind Mika echt super, ik word er altijd heerlijk vrolijk vanquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mika is sowieso echt kut met peren.
Hij doet t wel beter dan Mika zelf, die kan echt niks, en al die liedjes zijn echt zum Kotzen
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:56 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ik ook hoor, wij eigenlijk allemaal (5en) zo rond ons 10e pas dat we niet geloofde. M'n moeder is nogal gemeen en heeft me dus lang kunnen traumatiseren met Sinterklaas![]()
Zo kwam ik op een goede dag beneden en lagen er allemaal paardedrollen in de kamerM'n moeder woest natuurlijk "Dat was de laatste keer dat je wat voor die kutknol neerzet hij schijt mn hele huis onder !" maar eigenlijk had ze de avond ervoor in dr broek staan zeiken bij het mixen van ontbijtkoek, water en hooi om er vervolgens paardendrollen van te maken en door de kamer te leggen
![]()
Helaas willen de neefjes en nichtjes nooit wat neerzetten voor het paard omdat ze er bang voor zijn![]()
Will doquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee, je bent luffabul!Ja nee inderdaad(zal om je rep denken).
[..]
Stop je vast met knoflook tot de 19e?![]()
Fijn, dank u!
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:56 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ik ook hoor, wij eigenlijk allemaal (5en) zo rond ons 10e pas dat we niet geloofde. M'n moeder is nogal gemeen en heeft me dus lang kunnen traumatiseren met Sinterklaas![]()
Zo kwam ik op een goede dag beneden en lagen er allemaal paardedrollen in de kamerM'n moeder woest natuurlijk "Dat was de laatste keer dat je wat voor die kutknol neerzet hij schijt mn hele huis onder !" maar eigenlijk had ze de avond ervoor in dr broek staan zeiken bij het mixen van ontbijtkoek, water en hooi om er vervolgens paardendrollen van te maken en door de kamer te leggen
![]()
Helaas willen de neefjes en nichtjes nooit wat neerzetten voor het paard omdat ze er bang voor zijn![]()
Ik heb een stier gemaakt (want sterrenbeeld), wacht ik maak even een foto.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:59 schreef P.F het volgende:
Heeft iemand nog leuke surprise tips?
Er moet een boek en kaarsen en een kaarsendienblad inpassen ()
Maar dat is haar sterrenbeeld nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb een stier gemaakt (want sterrenbeeld), wacht ik maak even een foto.
maar galbakken is leukquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:58 schreef senesta het volgende:
En als ik jullie dan zo hoor praten dan heb ik altijd de neiging om het voor iedereen op te nemen![]()
quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geweldig!
Mijn broertje is 12 jaar jonger dan ik en 10 jaar jonger dan mn zus en niet half zo bijdehand als wij waren vroeger, die hebben we ook ergggggggg lang voor het lapje gehouden, die was ook doooooodsbang vanaf dat de sint weer in het land was![]()
En tussen mij en mn zusje was het ook altijd haat en nijd.
Maar mn moeder is het zelf schuld dat ik t dr verteld heb.
We gingen altijd tegelijk naar bed ( sliepen samen op 1 kamer ), en toen zei mn moeder dat ik ff moest blijven want ze moesten mij nog iets vertellen![]()
Dus toen ik boven kwam ging Dewi drammen wat dat was.
En ik zei maar "dat wil je niet weten" en daarna "dat MAG ik niet zeggen "en toen werd ze nog gekker natuurlijk![]()
En uiteindelijk heb ik t dr verteld in ruil voor dr mooooooiste pop, en dat ze het NOOOOOOOIT aan papa en mama mocht vertellen en ik heb dr bij gezegd dat het helemaal geen leuk geheim was
Nouhou, ze was zelf aan het drammen hoorquote:
Zn Engels is minder slecht dan ik gedacht had.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:08 schreef Nonneke het volgende:
kvind er niks aan![]()
poging van zwoel-in-de-camera kijken ofzo
Hmm, nou ja, kan wel maar das lastigquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Maar dat is haar sterrenbeeld nietIk kan moeilijk een maagd gaan knutselen
?!
Ja HIJ zong het heur, ik niequote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:14 schreef P.F het volgende:
Ik kreeg opeens een ingeving
Het is vrijdagavond! Waarom zitten jullie op de bank?!!
Wat doe jij er ?quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:14 schreef P.F het volgende:
Ik sommige wel en sommige nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:14 schreef senesta het volgende:
Had ik al gezegd dat ik mannen met een roze blouse leuk vind
omdat mijn vrienden apatische saaierts zijn tegenwoordigquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:14 schreef P.F het volgende:
Oja! Das wel een leuke!quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Hmm, nou ja, kan wel maar das lastig![]()
Ik heb vorig jaar een hele grote chocoladeletter gemaakt, daar zou je kaarsen in kwijt kunnen
Niet alles hoeft in de surprise toch?
Ja ik vond m ook bij de beterenquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:15 schreef senesta het volgende:
Joshua deed het best leuk toch? Hij durft tenminste wel
We zijn oud en saaiquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:14 schreef P.F het volgende:
Ik vond m vorige keer niks, maar nu stukken beterquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:19 schreef DeZwabber het volgende:
josjuuwaa deed het zeker niet slecht
Jij bent jong en saaiquote:
Ik zit heul niet op de bank.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:14 schreef P.F het volgende:
Ik hou van dat randje op d'r stemquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vond m vorige keer niks, maar nu stukken beter![]()
Oh ben benieuwd naar Christel.
Wat nou lekker rustig nr????
vind wel dat ze het verkeerde liedje zingt voor een randjequote:Op vrijdag 4 december 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hou van dat randje op d'r stem
Lekkerrrrrrrrrrr!
Ze doet t wel goed ja.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hou van dat randje op d'r stem
Lekkerrrrrrrrrrr!
quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
Senes!
Had je nog gelezen (ah nee, teruglezen is geen beginnen aan hier) dat ik over je gedroomd had?
Ik zal het ff terugzoeken, wacht...
Tadaaaaaaaaquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Whoehoehoeeeeeeeeeee
Van Velzen bedoel jeNou dat zal hij leuk vinden dat ie daarop lijkt!
(Hij is overigens 2 meter, maar in jouw gedachten/gevoel zal hij natuurlijk figuurlijk 'kleiner' zijn door wat je weet. Zal dat het niet zijn?)
Ik heb trouwens over Senesta gedroomdIk weet niet meer waar het over ging, weet alleen nog flarden. Ze heette in het echt in elk geval ook Senesta en ze had donker lang haar in twee staarten
En ze kwam ergens lekkere hapjes voor brengen, maar ik weet nog dat ik dacht 'Huh, rauwe champignons in plakjes, kan je dat zo wel eten?'. Echt te bizar
En Paris Hilton kwam ook in de droom voor
![]()
Jij mag in ieder geval nooit de hapjes doen bij meetsquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jij mag in ieder geval nooit de hapjes doen bij meets
The name is Ll.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
Hier en hier nog voor de nieuwsgierigen een paar foto's van dat gala waar ik 3 weekjes terug was
We posten een beetje door zodat we snel in het topic aanbelanden waar jij ook weer regelmatig postquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:30 schreef draculettetje het volgende:
gaan jullie toch weer lekker snel
Goed zoquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
BWehehe bekkie![]()
Ik ga maar weer ff caring en sociaal doen
Hahahahaha, hoe kom je er opquote:
hihi misschien wel zoet maar ook liefquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We posten een beetje door zodat we snel in het topic aanbelanden waar jij ook weer regelmatig post
.
.
.
.
.
.
Owkee, beetje té zoet....
Vraagje: hoe is het inmiddels?
De Pfaffs?quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:34 schreef oh-oh het volgende:
Om het zoete gehalte te verhogen zal ik jullie verlaten, ik ga de Pfaffs kijken en lekker in bad lezen![]()
![]()
Hello!quote:
Het stomme is dat ik ook gewoon wéét hoe je heetquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Hahahahaha, hoe kom je er op![]()
Twee staartjes![]()
Ik heet ook geen senesta
Oh en ik lust heul geen champignons dus weinig kans dat ik die mee zou nemen![]()
Wel grappig dat ik in je droom langs kom
ik blijf het frappant vinden dat hij toch steeds vrij onderaan eindigdquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
Oh, HenkJan merkt bij het terugluisteren dat het toch anders klinkt wat wij horen dan wat hij hoort!
Heeft ie dan ook wel goed naar Robin teruggeluisterd?
Robin zong vanavond heel slecht, vond ikquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik blijf het frappant vinden dat hij toch steeds vrij onderaan eindigd
ik vind dewi eigenlijk steeds door de jury geheel de hemel ingeprezenquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Robin zong vanavond heel slecht, vond ik
Terwijl ik het zo'n leukerd vind.
Het publiek is Dewi ook wat zat zo te zien.
Ow mens; het is toch niet te gelovenquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:37 schreef draculettetje het volgende:
op zich gaat het wel hoor! eten wil nog steeds niet blijven (stom eten) en het is echt wel heel koud
maar verder geniet ik er nog steeds wel van hoor!
nog ruim een maand of 5! maar tegen die tijd hoop ik wel mn eten weer binnen te houden hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow mens; het is toch niet te geloven
Hoe lang mag je nog
OMGquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:50 schreef draculettetje het volgende:
nog ruim een maand of 5! maar tegen die tijd hoop ik wel mn eten weer binnen te houden hoor
komt wel goedquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
Draakje, ik had een paar posts op de vorige bladzijde onderaan gemist zie ik nu.
Wat ontzettend rot dat je nog steeds zo met eten loopt te tobben.
Hoop écht voor je dat het snel beter gaat en je wat aan kunt sterken
Ow, geweldig attent van me weer; ik zie nu al je linkje in je sigquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:50 schreef draculettetje het volgende:
nog ruim een maand of 5! maar tegen die tijd hoop ik wel mn eten weer binnen te houden hoor
en dan nog moet ik zelf ook steeds rekenen, dus het is je vergeven hihiquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, geweldig attent van me weer; ik zie nu al je linkje in je sig
ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
nog niet geboren en nu al een topickillert
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
nog niet geboren en nu al een topickillert
Wat is er een hele tijd geleden?quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
ik kan me vergissen maar is da niet een hele tijd geleden?
Ga dan fuhdorie eens gewoon eten PFjequote:Op vrijdag 4 december 2009 23:20 schreef P.F het volgende:
Ja ik was eindelijk de verhuisdozen aan het uitpakkenEn nu heb ik hongerrrrrrrrrr
Xander, die eerste jongen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, eerst zaten in de gevarenzone *piekert op namen*:
Emmily
Die lange jongen die vrij snel al moest en die zulke hoge noten er uit perste
Dewi
Mandy
En toen mocht Mandy alsnog door.
Dus Emmily en die gozert en Dewi zitten in de gevarenzone.
Ik heb een honingbruisbal geloof ik, nog niet gebruikt!quote:
dan moest ie stiekum vast toch huilenquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb een honingbruisbal geloof ik, nog niet gebruikt!
En HJ moest niet huilen denk ik, ze lieten zijn gezicht niet zien helaas
Ik ben aan mn tweede fles Flying Saucers ( retro ) badschuim begonnenquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb een honingbruisbal geloof ik, nog niet gebruikt!
En HJ moest niet huilen denk ik, ze lieten zijn gezicht niet zien helaas
is dat die gast met zijn seks msn?quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:24 schreef oh-oh het volgende:
Zijn jullie ook zo teleurgesteld in Tiger?
Kan je TaaiTaai ook bestellen vanuit de UK dat je weet?quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben aan mn tweede fles Flying Saucers ( retro ) badschuim begonnen![]()
Die is zooooooo lekker![]()
Zat bij die eerste bestelling van me , vorig jaar rond deze tijd, die eerst maar niet kwam en toen dubbel kwam![]()
Dus vandaar de tweede fles
Uhmmmmmmmm... Nee nog niet! Want het zat zo ik ging zeg maar vroeg naar huis met de bus en eh.. Toen dacht ik jaa ik eet thuis en toen dacht ik o nee ik ga om 8 uur naar de AH en dan neem ik daarna de bus en toen ehh was het 22.00 en eh.. nou ja toen was het toch al laat dus toen besloot ik op te gaan ruimenquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga dan fuhdorie eens gewoon eten PFje
Of had je gewoon avondeten ook enzo?
Pas op he, of ik ga klikken in Slank
FS vind ik wat teveel ´in your face´honing.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben aan mn tweede fles Flying Saucers ( retro ) badschuim begonnen![]()
Die is zooooooo lekker![]()
Zat bij die eerste bestelling van me , vorig jaar rond deze tijd, die eerst maar niet kwam en toen dubbel kwam![]()
Dus vandaar de tweede fles
Je kunt hem alleen via mailorder in NL bestellen. En hier in de winkels kopen. In Londen was hij in ieder geval niet te krijgen, heppik zelluf gesjekt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je TaaiTaai ook bestellen vanuit de UK dat je weet?
Of is dat alleen in winkels te krijgen?
Geen idee.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je TaaiTaai ook bestellen vanuit de UK dat je weet?
Of is dat alleen in winkels te krijgen?
Emmily toch niet?quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, eerst zaten in de gevarenzone *piekert op namen*:
Emmily
Die lange jongen die vrij snel al moest en die zulke hoge noten er uit perste
Dewi
Mandy
En toen mocht Mandy alsnog door.
Dus Emmily en die gozert en Dewi zitten in de gevarenzone.
Ik ken bijna niemand die de FS lekker vindt, ik vind m echt goddelijkquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
FS vind ik wat teveel ´in your face´honing.
Morgenochtend duik ik het bad in met mijn everlasting BBS.![]()
En Maes d´r natte doosboek.
![]()
Moet de TNT meneer niet net met mijn SS pakje langskomen natuurlijk.
Joshua?quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Emmily toch niet?
Dewi, Joshua en Xander
Oeh ja! Morgen kerstmaskertje op mijn gezicht.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee.
Die vind ik echt vies trouwens![]()
Als ik hier voor je moet gaan halen geef je maar een gil he![]()
Ik heb net een oatifix maskertje uit de vriezer ff zo in t plastick bakje in het volle bad gemikt om te ontdooien![]()
![]()
![]()
Ik doe bijna altijd een masker als ik in bad gaquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oeh ja! Morgen kerstmaskertje op mijn gezicht.![]()
![]()
![]()
*schrijft notitie op haar hand*
Ik vergeet die dingen altijd.
Ik doe ook zelden een masker buiten bad. Maar lig regelmatig in bad en bedenk dan dat ik het masker mee had moeten nemen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik doe bijna altijd een masker als ik in bad ga![]()
En de afgelopen keren niet vanwege die stomme uitslag die ik had die goddank alweer weg is![]()
Dus ik kan weer
Ik kan vanuit bad als ik vergeten ben iets uit de vriezer te pakken gelukkig altijd mn Mask of Magnaminty pakken, en mn cocosmasker van Inectoquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik doe ook zelden een masker buiten bad. Maar lig regelmatig in bad en bedenk dan dat ik het masker mee had moeten nemen.
Heeeeeeee pas op he, da's een hint!quote:
Owquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je kunt hem alleen via mailorder in NL bestellen. En hier in de winkels kopen. In Londen was hij in ieder geval niet te krijgen, heppik zelluf gesjekt.
Als je in de UK woont kun je hem dus wel hier bestellen. En bloody veel verzendkosten betalen waarschijnlijk.
Oh jaquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Emmily toch niet?
Dewi, Joshua en Xander
Wel eten he Toos!quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Uhmmmmmmmm... Nee nog niet! Want het zat zo ik ging zeg maar vroeg naar huis met de bus en eh.. Toen dacht ik jaa ik eet thuis en toen dacht ik o nee ik ga om 8 uur naar de AH en dan neem ik daarna de bus en toen ehh was het 22.00 en eh.. nou ja toen was het toch al laat dus toen besloot ik op te gaan ruimen
Ik moet inderdaad m'n zaakjes regelen
Ja! Normaal eet ik ook wel veel.. Maar ben/was ook ziek, dus niet echt eetlust ook..quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel eten he Toos!
Anders zeg ik het tegen Co!
Heeeeeej, ik wilde net gaan kuthoerrrrrrr!quote:
Jaaaaa goed! Die staat in de koelkast en wordt al lekker stijfquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heeeeeej, ik wilde net gaan kuthoerrrrrrr!
Hoesje keek geworden?
Heb jequote:Op vrijdag 4 december 2009 23:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jaaaaa goed! Die staat in de koelkast en wordt al lekker stijfnet ff stukkie van gesnoept
jum jum.
Ik heb me alleen totaaaaaaaaaaaaaaaaal niet aan het recept gehoudenik heb er 6 pakjes vanille suiker in geflikkerd en 150 gr suiker
Uhu! arretjes cake.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb jearretjescake
gemaakt?
Truste naar bed gaande mensen!Ik wacht wel op de nachtploeg.
Let jij maar eens op.quote:
Maar dat proef je toch niet door de suiker en de koekjes. En de verhouding ei/rest is zwaar ten voordele van de rest.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:04 schreef Greys het volgende:
Q!
Wat een vies idee dat je die eieren dan dus rauw eet in die cake
Eet je wel eens tiramisu?quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:04 schreef Greys het volgende:
Q!
Wat een vies idee dat je die eieren dan dus rauw eet in die cake
Hier nog eentje. Ik ben zooo blij dat ik op vrijdagavond een vaste afspraak heb.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:14 schreef trovey het volgende:
Goed...dat was dus de reden waarom deze zo snel vol is....Popstars....even niet aan mij besteedt maar ja
Overigens heb ik geen idee tot welke ploeg ik behoor, eigenlijk geen van twee-en en van allebei een beetje, dus val ik een beetje tussen wal en schip.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
Hoi rest van de nachtploeg en nog wakkeren van de dagploeg.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hier nog eentje. Ik ben zooo blij dat ik op vrijdagavond een vaste afspraak heb.
Nu ben ik naar The Apprentice aan het kijken.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Overigens heb ik geen idee tot welke ploeg ik behoor, eigenlijk geen van twee-en en van allebei een beetje, dus val ik een beetje tussen wal en schip.![]()
Hmja, jij bent toch vooral een nachtbrakert van wat ik zie.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Me....avond/nachtploeg met uitschieters op de dag
Ik leef overdagquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hmja, jij bent toch vooral een nachtbrakert van wat ik zie.
Ik zal eens overleg plegen met JJH, die leeft/werkt ook op van die rare tijden.
Ik leef ook voornamelijk overdag hoor.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik leef overdag...maar heb dan andere dingen te doen
Tja nachtmens hier....haal je er nou eenmaal niet uitquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik leef ook voornamelijk overdag hoor.
Maar sta dagen om 3:30 op om te werken en ga op vrije dagen tot diep in de nacht met de nachtploeg door.
Ik ben eigenlijk ook een nachtmens van nature hoor... maar dat zit er nu lang niet altijd meer in.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Tja nachtmens hier....haal je er nou eenmaal niet uit, overdag ben ik vaak bezig met de beestjes (en vooral de zooi die ze maken
), mijn sociale contacten buiten de computer en andere hobbies en bezigheden.
Tja ouderdom (zei omaquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook een nachtmens van nature hoor... maar dat zit er nu lang niet altijd meer in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |