Ik moet ook nog een surprise makenquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:26 schreef Morretje het volgende:
TVP
Ik kijk geen Popstars.. Heb net geworsteld met mijn sinterklaassurprise voor morgen. Het is een robot geworden, een volautomagische wasrobot om precies te zijn.Ze wilde een autoverzorgingsset..
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik had een hele leuke lekkere dikke fleecedeken voor mn verjaardag gekregen , met van die aapjes er op e dan staat dr Cheeky Monkey op, en mn Cheek ligt dr zo gelukzalig in te stralen al de hele avond
Chico ligt echt te stralen en tevreden te knorren, ik zie telkens die oogjes glimmen boven die deken uitquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:28 schreef Morretje het volgende:
[..]
Mooi is dat he, als ze zo in- en ingelukkig kunnen zijn..
esmee dentersquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
zeg wie zei er ook alweer da ze zo op esmee denters leek
het zakte steeds van dr tetten afquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
Waarom een ander jurkje oh-oh? Ik miste dat deel.
En deed ze dit nummer ook al niet in de voorrondes?
Oh nee dat was die Mandy
Morrieeeeeeeee!
Ze moest het steeds vasthouden want dr bonbonella's konden het jurkje niet omhoog houdenquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
Waarom een ander jurkje oh-oh? Ik miste dat deel.
En deed ze dit nummer ook al niet in de voorrondes?
Oh nee dat was die Mandy
Morrieeeeeeeee!
Maar hoe oud is ze dan ?quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:29 schreef Nonneke het volgende:
de laatste 2 pakjes zijn binnen het wordt tijd dat ze volgend jaar niet meer geloofd en gewoon door gaat geven wat ze wil hebbenvoor die kleintjes is het nooit een probleem, maar er is zo weinig voor meisjes tussen de 8 en de 12
dwz als je geen make-up mobieltjes/spelcomputers en mp3-spelers wil geven
en dan is het bijna pakjes avooooond
popstars die goeie muziek maken zijn zelden popstarsquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:33 schreef Greys het volgende:
Een Popstar die alleen maar lievige liedjes kan zingen is niet echt een popster natuurlijk
Ja! Goudkust ofzo geloof ikquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:36 schreef oh-oh het volgende:
Mss ligt de benedenbuuf in bad of zo, dan doe ik ook niet open![]()
Is die Bart () een ex-soapy?
9 bijna 10quote:
Al sinds half zeven danquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:36 schreef oh-oh het volgende:
Mss ligt de benedenbuuf in bad of zo, dan doe ik ook niet open![]()
Is die Bart () een ex-soapy?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
Mandy is een hysterisch wicht, nu nóg meer
En van Emmily hadden ze het bij haar auditie al kunnen weten toen ze dat nummer met ipv de Engelse tekst een zoetige Nederlandse musicalachtige tekst er op ging zingenHeel kinderlijk. Brrrrr.
En nu zal die omhooggevallen Bart het wel heel goed gaan doen.
Wat een kutprogramma is het toch ook![]()
Mss hebben ze huisdieren en laten ze daarom het licht aan?quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Al sinds half zeven dan![]()
Dit is zo niet goed voor mijn geduld
Mika is sowieso echt kut met peren.quote:
Kan je alsjeblieft elke tien posts ook een keer iets minder negatiefs postenquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:38 schreef oh-oh het volgende:
Mika is sowieso echt kut met peren.
Hij doet t wel beter dan Mika zelf, die kan echt niks, en al die liedjes zijn echt zum Kotzen
En dan gelooft ze nog?quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:36 schreef Nonneke het volgende:
[..]
9 bijna 10
En er zijn zat leuke barbie's (wel de goede High School Musical dit jaar) etc en die krijgt ze ook wel maar om nou 6 barbie's in de zak te stoppen voor dr vind ik ook zo wat
![]()
Ze heeft nu een Hannah Montana Dansmat-ding, die barbie dus, "Pimp je Mobieltje Set" (terwijl we dit eigenlijk wouden vermijden maar we wisten het gewoon niet meer) en een Scrap-Book set (met alles erin om een scrap-book te maken)
maar wat als het ook gewoon dramatisch isquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan je alsjeblieft elke tien posts ook een keer iets minder negatiefs posten
Niet onder Popstarsquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan je alsjeblieft elke tien posts ook een keer iets minder negatiefs posten
Oh wat frustrerend!quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn pakketje staat bij de buren een verdieping lager. Er brandt wel licht maar ik hoor niks als ik aanbel en kloppen doet ook niemand naar de deur komen![]()
![]()
Wat ze daar in het water doen wil ik wetenquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
ik vraag me toch af of er een gaslek in die zaal is ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |