Jij bent jong en saaiquote:
Ik zit heul niet op de bank.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:14 schreef P.F het volgende:
Ik kreeg opeens een ingeving
Het is vrijdagavond! Waarom zitten jullie op de bank?!!
Ik hou van dat randje op d'r stemquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vond m vorige keer niks, maar nu stukken beter![]()
Oh ben benieuwd naar Christel.
Wat nou lekker rustig nr????
vind wel dat ze het verkeerde liedje zingt voor een randjequote:Op vrijdag 4 december 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hou van dat randje op d'r stem
Lekkerrrrrrrrrrr!
Ze doet t wel goed ja.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hou van dat randje op d'r stem
Lekkerrrrrrrrrrr!
quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
Senes!
Had je nog gelezen (ah nee, teruglezen is geen beginnen aan hier) dat ik over je gedroomd had?
Ik zal het ff terugzoeken, wacht...
Tadaaaaaaaaquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Whoehoehoeeeeeeeeeee
Van Velzen bedoel jeNou dat zal hij leuk vinden dat ie daarop lijkt!
(Hij is overigens 2 meter, maar in jouw gedachten/gevoel zal hij natuurlijk figuurlijk 'kleiner' zijn door wat je weet. Zal dat het niet zijn?)
Ik heb trouwens over Senesta gedroomdIk weet niet meer waar het over ging, weet alleen nog flarden. Ze heette in het echt in elk geval ook Senesta en ze had donker lang haar in twee staarten
En ze kwam ergens lekkere hapjes voor brengen, maar ik weet nog dat ik dacht 'Huh, rauwe champignons in plakjes, kan je dat zo wel eten?'. Echt te bizar
En Paris Hilton kwam ook in de droom voor
![]()
Jij mag in ieder geval nooit de hapjes doen bij meetsquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jij mag in ieder geval nooit de hapjes doen bij meets
The name is Ll.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
Hier en hier nog voor de nieuwsgierigen een paar foto's van dat gala waar ik 3 weekjes terug was
We posten een beetje door zodat we snel in het topic aanbelanden waar jij ook weer regelmatig postquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:30 schreef draculettetje het volgende:
gaan jullie toch weer lekker snel
Goed zoquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
BWehehe bekkie![]()
Ik ga maar weer ff caring en sociaal doen
Hahahahaha, hoe kom je er opquote:
hihi misschien wel zoet maar ook liefquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We posten een beetje door zodat we snel in het topic aanbelanden waar jij ook weer regelmatig post
.
.
.
.
.
.
Owkee, beetje té zoet....
Vraagje: hoe is het inmiddels?
De Pfaffs?quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:34 schreef oh-oh het volgende:
Om het zoete gehalte te verhogen zal ik jullie verlaten, ik ga de Pfaffs kijken en lekker in bad lezen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |