Wat is er een hele tijd geleden?quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
ik kan me vergissen maar is da niet een hele tijd geleden?
Ga dan fuhdorie eens gewoon eten PFjequote:Op vrijdag 4 december 2009 23:20 schreef P.F het volgende:
Ja ik was eindelijk de verhuisdozen aan het uitpakkenEn nu heb ik hongerrrrrrrrrr
Xander, die eerste jongen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, eerst zaten in de gevarenzone *piekert op namen*:
Emmily
Die lange jongen die vrij snel al moest en die zulke hoge noten er uit perste
Dewi
Mandy
En toen mocht Mandy alsnog door.
Dus Emmily en die gozert en Dewi zitten in de gevarenzone.
Ik heb een honingbruisbal geloof ik, nog niet gebruikt!quote:
dan moest ie stiekum vast toch huilenquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb een honingbruisbal geloof ik, nog niet gebruikt!
En HJ moest niet huilen denk ik, ze lieten zijn gezicht niet zien helaas
Ik ben aan mn tweede fles Flying Saucers ( retro ) badschuim begonnenquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb een honingbruisbal geloof ik, nog niet gebruikt!
En HJ moest niet huilen denk ik, ze lieten zijn gezicht niet zien helaas
is dat die gast met zijn seks msn?quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:24 schreef oh-oh het volgende:
Zijn jullie ook zo teleurgesteld in Tiger?
Kan je TaaiTaai ook bestellen vanuit de UK dat je weet?quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben aan mn tweede fles Flying Saucers ( retro ) badschuim begonnen![]()
Die is zooooooo lekker![]()
Zat bij die eerste bestelling van me , vorig jaar rond deze tijd, die eerst maar niet kwam en toen dubbel kwam![]()
Dus vandaar de tweede fles
Uhmmmmmmmm... Nee nog niet! Want het zat zo ik ging zeg maar vroeg naar huis met de bus en eh.. Toen dacht ik jaa ik eet thuis en toen dacht ik o nee ik ga om 8 uur naar de AH en dan neem ik daarna de bus en toen ehh was het 22.00 en eh.. nou ja toen was het toch al laat dus toen besloot ik op te gaan ruimenquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga dan fuhdorie eens gewoon eten PFje
Of had je gewoon avondeten ook enzo?
Pas op he, of ik ga klikken in Slank
FS vind ik wat teveel ´in your face´honing.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben aan mn tweede fles Flying Saucers ( retro ) badschuim begonnen![]()
Die is zooooooo lekker![]()
Zat bij die eerste bestelling van me , vorig jaar rond deze tijd, die eerst maar niet kwam en toen dubbel kwam![]()
Dus vandaar de tweede fles
Je kunt hem alleen via mailorder in NL bestellen. En hier in de winkels kopen. In Londen was hij in ieder geval niet te krijgen, heppik zelluf gesjekt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je TaaiTaai ook bestellen vanuit de UK dat je weet?
Of is dat alleen in winkels te krijgen?
Geen idee.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je TaaiTaai ook bestellen vanuit de UK dat je weet?
Of is dat alleen in winkels te krijgen?
Emmily toch niet?quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, eerst zaten in de gevarenzone *piekert op namen*:
Emmily
Die lange jongen die vrij snel al moest en die zulke hoge noten er uit perste
Dewi
Mandy
En toen mocht Mandy alsnog door.
Dus Emmily en die gozert en Dewi zitten in de gevarenzone.
Ik ken bijna niemand die de FS lekker vindt, ik vind m echt goddelijkquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
FS vind ik wat teveel ´in your face´honing.
Morgenochtend duik ik het bad in met mijn everlasting BBS.![]()
En Maes d´r natte doosboek.
![]()
Moet de TNT meneer niet net met mijn SS pakje langskomen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |