wij zijn heel overtuigend met zn allequote:Op vrijdag 4 december 2009 21:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En dan gelooft ze nog?
![]()
Scrapbookdingen zijn wel leuk ieg
Waar het ook over gaat. Lees gewoon eens een paar topics terug.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:42 schreef oh-oh het volgende:
Overigens Elies, ik gaf die Bart die ik echt vanaf t begin al een van de stomste deelnemers vind gewoon een compliment, dat ie t beter deed dan Mika, ff LEZEN
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:44 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, ga d'r nou niet over door, laten we het gezellig houden![]()
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waar het ook over gaat. Lees gewoon eens een paar topics terug.
Nah ja; waar bemoei ik me ook mee. Ik stoor me er aan, maar zal er wel overheem lezen
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
Waarom een ander jurkje oh-oh? Ik miste dat deel.
En deed ze dit nummer ook al niet in de voorrondes?
Oh nee dat was die Mandy
Morrieeeeeeeee!
Viel ze nou halverwege ff wegquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
Jeetje, die sterft echt van de zenuwen.
Anders had ze het nog beter gezongen.
Want dit vind ik niet zo
Ja wat nouquote:
Ik was ook een heel klein beetje teleurgesteld, maar ze deed het wel goed, en beter dan de rest, maar ze kon wel beter denk ik ...quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
Jeetje, die sterft echt van de zenuwen.
Anders had ze het nog beter gezongen.
Want dit vind ik niet zo
Yo, Bekkiequote:
In het begin was het veel te laag voor d'r ofzo en daar leek ze ineens van te schrikken?quote:
Wel schattig he, zo oud nog gelovenquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:44 schreef Nonneke het volgende:
[..]
wij zijn heel overtuigend met zn alleEn ze is heeeeeeeeel goed gelovig over het algemeen dus
die kan je alles wijsmaken
![]()
![]()
en die dansmat is in de hoop dat het ooit nog wat wordt met dr dans-skills
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:44 schreef Nonneke het volgende:
[..]
wij zijn heel overtuigend met zn alleEn ze is heeeeeeeeel goed gelovig over het algemeen dus
die kan je alles wijsmaken
![]()
![]()
en die dansmat is in de hoop dat het ooit nog wat wordt met dr dans-skills
Het leek net of de microfoon even uitviel, maar ik zat niet goed op te lettenquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
In het begin was het veel te laag voor d'r ofzo en daar leek ze ineens van te schrikken?
Wel netjes gedaan, alleen kan ze veel beter volgens mij
In het begin was het wel héél laag.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was ook een heel klein beetje teleurgesteld, maar ze deed het wel goed, en beter dan de rest, maar ze kon wel beter denk ik ...
Oh ik ook niet, ik zat als mietje hier op mijn nagels te bijten netquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het leek net of de microfoon even uitviel, maar ik zat niet goed op te letten
Nou nog eventjes dan.quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:49 schreef Morretje het volgende:
[..]
Doe je goed!
Ik was denk ik ook 9 of 10 toen ik van m'n geloof viel, zat in groep 5 in elk geval. (of was het toch 6?) Toen moesten we ineens lootjes trekken, mams had het echt 2 dagen voor de meester vroeg in de klas of er nog kinderen geloofden in de sint, verteld.. En toen dacht de hele klas dus dat ik nog wel geloofde, omdat ik er in de weken daarvoor zo stellig over was geweest! 'Natuurlijk bestaat hij, wat klets jij nu?'
Oh voel je niet verplicht hoor.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou nog eventjes dan.
Zit met een halve ziek hier, die moet ik zo maar ff vertroetelen. Heb nu al braaf kopje thee met honing gemaakt en d'r onder dekentje op de bank gestopt.
mijn zusje geloofde tot dr elfde ofzo, en toen mijn ouders haar verteld hadden dat sint niet eggie wasquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt?
Ik weet eigenlijk niet hoe oud ik was, denk 7 of zo.
En mn zusje van 5 die liet ik met haar gaafste pop mijn geheim kopen, dus die geloofde ook gelijk nie meer
Oh, wat gemeen!quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt?
Ik weet eigenlijk niet hoe oud ik was, denk 7 of zo.
En mn zusje van 5 die liet ik met haar gaafste pop mijn geheim kopen, dus die geloofde ook gelijk nie meer
Ik kijk ook niet, dus ik lul er dwars doorheen!quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Al dat popstars geleuter is niet aan mij besteed
Bwehehe, ik ben een lul, wist je toch alquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh voel je niet verplicht hoor.
Vertroetel je dinnetje maar lekker dan.
Alleen kom dan niet hoi en doei achter elkaar roepen, lullo
Gewoon doen ja, da's ook de bedoeling hier toch, gewoon zeggen wat je wiltquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:53 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet, dus ik lul er dwars doorheen!![]()
Ik ook hoor, wij eigenlijk allemaal (5en) zo rond ons 10e pas dat we niet geloofde. M'n moeder is nogal gemeen en heeft me dus lang kunnen traumatiseren met Sinterklaasquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:49 schreef Morretje het volgende:
[..]
Doe je goed!
Ik was denk ik ook 9 of 10 toen ik van m'n geloof viel, zat in groep 5 in elk geval. (of was het toch 6?) Toen moesten we ineens lootjes trekken, mams had het echt 2 dagen voor de meester vroeg in de klas of er nog kinderen geloofden in de sint, verteld.. En toen dacht de hele klas dus dat ik nog wel geloofde, omdat ik er in de weken daarvoor zo stellig over was geweest! 'Natuurlijk bestaat hij, wat klets jij nu?'
Welnee, je bent luffabul!Ja nee inderdaadquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bwehehe, ik ben een lul, wist je toch al![]()
Stop je vast met knoflook tot de 19e?quote:Bekken?
Ik vind Mika echt super, ik word er altijd heerlijk vrolijk vanquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mika is sowieso echt kut met peren.
Hij doet t wel beter dan Mika zelf, die kan echt niks, en al die liedjes zijn echt zum Kotzen
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:56 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ik ook hoor, wij eigenlijk allemaal (5en) zo rond ons 10e pas dat we niet geloofde. M'n moeder is nogal gemeen en heeft me dus lang kunnen traumatiseren met Sinterklaas![]()
Zo kwam ik op een goede dag beneden en lagen er allemaal paardedrollen in de kamerM'n moeder woest natuurlijk "Dat was de laatste keer dat je wat voor die kutknol neerzet hij schijt mn hele huis onder !" maar eigenlijk had ze de avond ervoor in dr broek staan zeiken bij het mixen van ontbijtkoek, water en hooi om er vervolgens paardendrollen van te maken en door de kamer te leggen
![]()
Helaas willen de neefjes en nichtjes nooit wat neerzetten voor het paard omdat ze er bang voor zijn![]()
Will doquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee, je bent luffabul!Ja nee inderdaad(zal om je rep denken).
[..]
Stop je vast met knoflook tot de 19e?![]()
Fijn, dank u!
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:56 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ik ook hoor, wij eigenlijk allemaal (5en) zo rond ons 10e pas dat we niet geloofde. M'n moeder is nogal gemeen en heeft me dus lang kunnen traumatiseren met Sinterklaas![]()
Zo kwam ik op een goede dag beneden en lagen er allemaal paardedrollen in de kamerM'n moeder woest natuurlijk "Dat was de laatste keer dat je wat voor die kutknol neerzet hij schijt mn hele huis onder !" maar eigenlijk had ze de avond ervoor in dr broek staan zeiken bij het mixen van ontbijtkoek, water en hooi om er vervolgens paardendrollen van te maken en door de kamer te leggen
![]()
Helaas willen de neefjes en nichtjes nooit wat neerzetten voor het paard omdat ze er bang voor zijn![]()
Ik heb een stier gemaakt (want sterrenbeeld), wacht ik maak even een foto.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:59 schreef P.F het volgende:
Heeft iemand nog leuke surprise tips?
Er moet een boek en kaarsen en een kaarsendienblad inpassen ()
Maar dat is haar sterrenbeeld nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb een stier gemaakt (want sterrenbeeld), wacht ik maak even een foto.
maar galbakken is leukquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:58 schreef senesta het volgende:
En als ik jullie dan zo hoor praten dan heb ik altijd de neiging om het voor iedereen op te nemen![]()
quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geweldig!
Mijn broertje is 12 jaar jonger dan ik en 10 jaar jonger dan mn zus en niet half zo bijdehand als wij waren vroeger, die hebben we ook ergggggggg lang voor het lapje gehouden, die was ook doooooodsbang vanaf dat de sint weer in het land was![]()
En tussen mij en mn zusje was het ook altijd haat en nijd.
Maar mn moeder is het zelf schuld dat ik t dr verteld heb.
We gingen altijd tegelijk naar bed ( sliepen samen op 1 kamer ), en toen zei mn moeder dat ik ff moest blijven want ze moesten mij nog iets vertellen![]()
Dus toen ik boven kwam ging Dewi drammen wat dat was.
En ik zei maar "dat wil je niet weten" en daarna "dat MAG ik niet zeggen "en toen werd ze nog gekker natuurlijk![]()
En uiteindelijk heb ik t dr verteld in ruil voor dr mooooooiste pop, en dat ze het NOOOOOOOIT aan papa en mama mocht vertellen en ik heb dr bij gezegd dat het helemaal geen leuk geheim was
Nouhou, ze was zelf aan het drammen hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |