wij zijn heel overtuigend met zn allequote:Op vrijdag 4 december 2009 21:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En dan gelooft ze nog?
![]()
Scrapbookdingen zijn wel leuk ieg
Waar het ook over gaat. Lees gewoon eens een paar topics terug.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:42 schreef oh-oh het volgende:
Overigens Elies, ik gaf die Bart die ik echt vanaf t begin al een van de stomste deelnemers vind gewoon een compliment, dat ie t beter deed dan Mika, ff LEZEN
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:44 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, ga d'r nou niet over door, laten we het gezellig houden![]()
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waar het ook over gaat. Lees gewoon eens een paar topics terug.
Nah ja; waar bemoei ik me ook mee. Ik stoor me er aan, maar zal er wel overheem lezen
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
Waarom een ander jurkje oh-oh? Ik miste dat deel.
En deed ze dit nummer ook al niet in de voorrondes?
Oh nee dat was die Mandy
Morrieeeeeeeee!
Viel ze nou halverwege ff wegquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
Jeetje, die sterft echt van de zenuwen.
Anders had ze het nog beter gezongen.
Want dit vind ik niet zo
Ja wat nouquote:
Ik was ook een heel klein beetje teleurgesteld, maar ze deed het wel goed, en beter dan de rest, maar ze kon wel beter denk ik ...quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
Jeetje, die sterft echt van de zenuwen.
Anders had ze het nog beter gezongen.
Want dit vind ik niet zo
Yo, Bekkiequote:
In het begin was het veel te laag voor d'r ofzo en daar leek ze ineens van te schrikken?quote:
Wel schattig he, zo oud nog gelovenquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:44 schreef Nonneke het volgende:
[..]
wij zijn heel overtuigend met zn alleEn ze is heeeeeeeeel goed gelovig over het algemeen dus
die kan je alles wijsmaken
![]()
![]()
en die dansmat is in de hoop dat het ooit nog wat wordt met dr dans-skills
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:44 schreef Nonneke het volgende:
[..]
wij zijn heel overtuigend met zn alleEn ze is heeeeeeeeel goed gelovig over het algemeen dus
die kan je alles wijsmaken
![]()
![]()
en die dansmat is in de hoop dat het ooit nog wat wordt met dr dans-skills
Het leek net of de microfoon even uitviel, maar ik zat niet goed op te lettenquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
In het begin was het veel te laag voor d'r ofzo en daar leek ze ineens van te schrikken?
Wel netjes gedaan, alleen kan ze veel beter volgens mij
In het begin was het wel héél laag.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was ook een heel klein beetje teleurgesteld, maar ze deed het wel goed, en beter dan de rest, maar ze kon wel beter denk ik ...
Oh ik ook niet, ik zat als mietje hier op mijn nagels te bijten netquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het leek net of de microfoon even uitviel, maar ik zat niet goed op te letten
Nou nog eventjes dan.quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:49 schreef Morretje het volgende:
[..]
Doe je goed!
Ik was denk ik ook 9 of 10 toen ik van m'n geloof viel, zat in groep 5 in elk geval. (of was het toch 6?) Toen moesten we ineens lootjes trekken, mams had het echt 2 dagen voor de meester vroeg in de klas of er nog kinderen geloofden in de sint, verteld.. En toen dacht de hele klas dus dat ik nog wel geloofde, omdat ik er in de weken daarvoor zo stellig over was geweest! 'Natuurlijk bestaat hij, wat klets jij nu?'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |