Let jij maar eens op.quote:
Maar dat proef je toch niet door de suiker en de koekjes. En de verhouding ei/rest is zwaar ten voordele van de rest.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:04 schreef Greys het volgende:
Q!
Wat een vies idee dat je die eieren dan dus rauw eet in die cake
Eet je wel eens tiramisu?quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:04 schreef Greys het volgende:
Q!
Wat een vies idee dat je die eieren dan dus rauw eet in die cake
Hier nog eentje. Ik ben zooo blij dat ik op vrijdagavond een vaste afspraak heb.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:14 schreef trovey het volgende:
Goed...dat was dus de reden waarom deze zo snel vol is....Popstars....even niet aan mij besteedt maar ja
Overigens heb ik geen idee tot welke ploeg ik behoor, eigenlijk geen van twee-en en van allebei een beetje, dus val ik een beetje tussen wal en schip.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
Hoi rest van de nachtploeg en nog wakkeren van de dagploeg.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hier nog eentje. Ik ben zooo blij dat ik op vrijdagavond een vaste afspraak heb.
Nu ben ik naar The Apprentice aan het kijken.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Overigens heb ik geen idee tot welke ploeg ik behoor, eigenlijk geen van twee-en en van allebei een beetje, dus val ik een beetje tussen wal en schip.![]()
Hmja, jij bent toch vooral een nachtbrakert van wat ik zie.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Me....avond/nachtploeg met uitschieters op de dag
Ik leef overdagquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hmja, jij bent toch vooral een nachtbrakert van wat ik zie.
Ik zal eens overleg plegen met JJH, die leeft/werkt ook op van die rare tijden.
Ik leef ook voornamelijk overdag hoor.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik leef overdag...maar heb dan andere dingen te doen
Tja nachtmens hier....haal je er nou eenmaal niet uitquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik leef ook voornamelijk overdag hoor.
Maar sta dagen om 3:30 op om te werken en ga op vrije dagen tot diep in de nacht met de nachtploeg door.
Ik ben eigenlijk ook een nachtmens van nature hoor... maar dat zit er nu lang niet altijd meer in.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Tja nachtmens hier....haal je er nou eenmaal niet uit, overdag ben ik vaak bezig met de beestjes (en vooral de zooi die ze maken
), mijn sociale contacten buiten de computer en andere hobbies en bezigheden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |