Ze lag al begraven voordat ze Cc werd.quote:
Volgens mij is er met geen van ons wat misquote:Op donderdag 3 december 2009 14:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat is er trouwens mis met een ons, fatsoensrakker
Zeker bij Johan, daar achter?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze lag al begraven voordat ze Cc werd.
De meningen zijn verdeeld, maar ik geloof dat het grootste deel hem een ongelofelijke eikel vindquote:Op donderdag 3 december 2009 14:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat nu serieus een leuke vent? Hij klinkt als een enorme eikel namelijk.
Ik ook van jouquote:Op donderdag 3 december 2009 14:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
OI! Je kan ook te ver gaan, verdomme
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:26 schreef Toverheks het volgende:
maar welke man je ook spreekt en het vraagt, ze doen dat niet. ja ja me neus
Jij geeft het dus gewoon toequote:Op donderdag 3 december 2009 14:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ben ik toch nog een beetje speciaal
Net alsof we op al die hoerenlopers zitten te wachten?quote:
En dat zonder plaatsnaam. wie had dat ooit gedacht.quote:
Ik zoek klanten voor mijn nieuwe vriendinquote:Op donderdag 3 december 2009 14:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Net alsof we op al die hoerenlopers zitten te wachten?
Ja hoor, als je bij 98% hoort ben je speciaal.quote:
En of je dan moet betalen voortaan.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zoek klanten voor mijn nieuwe vriendin
Ben trouwens wel echt benieuwd of ze nou bijvoorbeeld gaat sms'en ofzo
Je krijgt straks kortingdeals per sms.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zoek klanten voor mijn nieuwe vriendin
Ben trouwens wel echt benieuwd of ze nou bijvoorbeeld gaat sms'en ofzo
Een dalurenkaart!quote:Op donderdag 3 december 2009 14:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je krijgt straks kortingdeals per sms.
Maar wel voor 8 uur vanavond reageren hoor.
Hoe naïef zou ze denken dat ik benquote:Op donderdag 3 december 2009 14:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En of je dan moet betalen voortaan.
ja waarom niet, HiDiHo is gewoon open en eerlijkquote:
Zie je, krijg je dit soort gasten hierquote:
Nu Remlof nogquote:Op donderdag 3 december 2009 14:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zie je, krijg je dit soort gasten hier
Ik ben meer benieuwd of het ontvangen van haar SMSjes gratis isquote:Op donderdag 3 december 2009 14:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En of je dan moet betalen voortaan.
Als ik het wel zou doen, zou ik het ook zeggenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja waarom niet, HiDiHo is gewoon open en eerlijk
Die is er zoquote:
Daarom! Ik ben echt benieuwdquote:Op donderdag 3 december 2009 14:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd of het ontvangen van haar SMSjes gratis is
Ian's schuldquote:Op donderdag 3 december 2009 14:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zie je, krijg je dit soort gasten hier
Ja, een SMSje van ¤ 3,50....quote:Op donderdag 3 december 2009 14:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daarom! Ik ben echt benieuwd
Misschien krijg ik wel een heel lief smsje met mijn verjaardag
Maar wel liefquote:
Ik ben benieuwdquote:
Ik geloof jequote:Op donderdag 3 december 2009 14:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik het wel zou doen, zou ik het ook zeggen
Volgens mij zocht jij klanten voor je nieuwe vriendin, dus dan is er ook iets banwaardigs gebeurdquote:Op donderdag 3 december 2009 14:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet ik net doen alsof er iets banwaardigs gebeurd of komt hij ook gewoon zo langs?
Als je al geen 3,50 over hebt voor een lief verjaardags smsje, dan kan je net zo goed alleen dood gaanquote:
En een speciale verjaarskorting.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
en dan zegt Ian, dat ie een stalkster heeftquote:
Dit biedt hele nieuwe perspectieven!quote:Op donderdag 3 december 2009 14:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij zocht jij klanten voor je nieuwe vriendin, dus dan is er ook iets banwaardigs gebeurd![]()
Als ze een stuk of 10 van zulke "vrienden" heeft hoeft ze iig niet meer op haar rugquote:Op donderdag 3 december 2009 14:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en dan zegt Ian, dat ie een stalkster heeft7 smsjes per dag, reken eens uit
Ik vind zelf wel dat ik eigenlijk vrij duidelijk heb gemaakt dat ze aan mij vrij weinig gaat verdienenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
En een speciale verjaarskorting.
Voor dat geld zou ik een handgeschreven brief verwachten, gedrenkt in parfum en met een strikquote:Op donderdag 3 december 2009 14:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk dat 10 aan de lage kant is voor deze schattingquote:Op donderdag 3 december 2009 14:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze een stuk of 10 van zulke "vrienden" heeft hoeft ze iig niet meer op haar rug
ja, en dan kan ze best eens over haar hartje strijken dat Ian er gratis en voor niks bovenop mag kruipen.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze een stuk of 10 van zulke "vrienden" heeft hoeft ze iig niet meer op haar rug
`quote:Op donderdag 3 december 2009 14:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Voor dat geld zou ik een handgeschreven brief verwachten, gedrenkt in parfum en met een strik
Ze moet ook eten.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind zelf wel dat ik eigenlijk vrij duidelijk heb gemaakt dat ze aan mij vrij weinig gaat verdienen
Ook gratis ga ik er niet overheen hèquote:Op donderdag 3 december 2009 14:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, en dan kan ze best eens over haar hartje strijken dat Ian er gratis en voor niks bovenop mag kruipen.
Dat wil ie niet, ... principes enzoquote:Op donderdag 3 december 2009 14:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, en dan kan ze best eens over haar hartje strijken dat Ian er gratis en voor niks bovenop mag kruipen.
Foto van dat klantonwaardige cadeau!quote:Op donderdag 3 december 2009 14:43 schreef Copycat het volgende:
Ik ga mijn Facebookcontactjes maar even aanhalen.
Houtjes zijn klaar en ik verveel me de pleuris.
dus je bent niet vlieft?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ook gratis ga ik er niet overheen hèWas dat duidelijk?
Gisternacht was voor mij in principe gratis
Ik zal mijn tandarts 's even bellen om uit te leggen wat er met zijn champagne is gebeurd
Huh wat buuf?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Pimp!![]()
Rèèèèèèèèèèèèèèèmlòòòòòòòòòòòòòòòf!
Nah, ¤ 3,50 per SMSje, 7 SMSjes per dag, dus dat is dan ¤ 24,50quote:Op donderdag 3 december 2009 14:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk dat 10 aan de lage kant is voor deze schatting
HIj koopt waarschijnlijk zo weer een nieuwe fles.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ook gratis ga ik er niet overheen hèWas dat duidelijk?
Gisternacht was voor mij in principe gratis
Ik zal mijn tandarts 's even bellen om uit te leggen wat er met zijn champagne is gebeurd
Ik heb weinig principes, maar seks met een professional vind ik ook niet bepaald een lekkere gedachte.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:44 schreef Toverheks het volgende:
heb je nou geen spijt Ian, je had de avond van je leven kunnen hebben, en wat doe jij???? als een zoutzak met dat mooie meisje op de bank zitten,beetje recepten uitwisselen, beetje ouwehoeren beetje giegelen.
Dat kan ik wel even doen, alleen nog niet uploaden ...quote:Op donderdag 3 december 2009 14:44 schreef Dementor het volgende:
Foto van dat klantonwaardige cadeau!
Een professional, klinkt als een complimentquote:Op donderdag 3 december 2009 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb weinig principes, maar seks met een professional vind ik ook niet bepaald een lekkere gedachte.
Maar ik wil het stiekem toch wel een beetje zo zien.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat kan ik wel even doen, alleen nog niet uploaden ...
Dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 3 december 2009 14:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat wil ie niet, ... principes enzo
Vrouw !quote:Op donderdag 3 december 2009 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb weinig principes, maar seks met een professional vind ik ook niet bepaald een lekkere gedachte.
zo, dat is een lekkere binnenkomerquote:Op donderdag 3 december 2009 14:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ¤ 3,50 per SMSje, 7 SMSjes per dag, dus dat is dan ¤ 24,50
Dan heb je ¤ 245,= per dag met 10 "vrienden".... ik weet niet wat voor uitgavepatroon ze er op nahoudt, en of het in D zo legaal is dat je er ook nog belasting over moet betalen, maar ik ga er even vanuit dat ze dat niet doet.
Die SMSjes kun je iedere dag doen hè... dan hebben we het toch over ¤ 1715,= per week....
En dan te bedenken dat heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel mannen zich professional vindenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
We zijn door zijn huis gerent (en geslopen, hij was immers zelf thuisquote:Op donderdag 3 december 2009 14:44 schreef Toverheks het volgende:
heb je nou geen spijt Ian, je had de avond van je leven kunnen hebben, en wat doe jij???? als een zoutzak met dat mooie meisje op de bank zitten,beetje recepten uitwisselen, beetje ouwehoeren beetje giegelen.
En ik weet ook dat hij aan nafacturatie doet, dus je kunt maar beter rustig blijven anders mag je volgend jaar nog een ster aan je tandartsverzekering plakken.quote:
Ik zou zo'n inkomen geen straf vinden, maar goed, ik ben dan weer te beroerd om 70 SMSjes op een dag te gaan versturen, dus dat gaat m niet wordenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo, dat is een lekkere binnenkomerkan je best van shoppen zo in het weekend lijkt mij.
Oh ffs.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:48 schreef Ian_Nick het volgende:
En ik heb piano voor d'r gespeeld_!
En zich er nog niet voor schamen om dat te zeggen ook....quote:Op donderdag 3 december 2009 14:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel mannen zich professional vinden
Dat denk ik nietquote:Op donderdag 3 december 2009 14:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
En ik weet ook dat hij aan nafacturatie doet, dus je kunt maar beter rustig blijven anders mag je volgend jaar nog een ster aan je tandartsverzekering plakken.
Geef mij maar een enthousiaste amateur, niveautje Olympische Spelen.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:47 schreef yvonne het volgende:
En dan te bedenken dat heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel mannen zich professional vinden
Zie, ik wist het..... Huubquote:Op donderdag 3 december 2009 14:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We zijn door zijn huis gerent (en geslopen, hij was immers zelf thuis) we hebben zijn koelkast geplunderd en golf gespeeld in de gang. Ik vond het best geslaagd eerlijk gezegd.
Jezus, dat wil ik ook, naar een vrouw toegaan en dat ze me dan betaald om piano voor me te spelenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We zijn door zijn huis gerent (en geslopen, hij was immers zelf thuis) we hebben zijn koelkast geplunderd en golf gespeeld in de gang. Ik vond het best geslaagd eerlijk gezegd.
Heb jij de laatse pak um beet 12 jaar nog wel naar de OS gekeken?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geef mij maar een enthousiaste amateur, niveautje Olympische Spelen.
Jaha! Ik ga een foto maken en dan load ik die vanavond wel up. Als ik het niet vergeet.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:46 schreef Dementor het volgende:
Maar ik wil het stiekem toch wel een beetje zo zien.
Nee. Maar daar doen toch alleen maar amateurs aan mee? Of is dat ook al veranderd?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:50 schreef yvonne het volgende:
Heb jij de laatse pak um beet 12 jaar nog wel naar de OS gekeken?
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaha! Ik ga een foto maken en dan load ik die vanavond wel up. Als ik het niet vergeet.
Ze zat aan het begin aan me te frummelen maar toen ik op mijn welbekende subtiele wijze duidelijk maakte dat ik daar niet van gediend was hield ze daar ook mee opquote:Op donderdag 3 december 2009 14:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha Ian, ach mooi toch, een serenade aan haar brengen, heb je ook verstoppertje met haar gespeeld en zat ze aan je of niet?? vertellllll en dat allemaal zo op een doordeweekse avond terwijl mijn cluppie moest spelen en jij dat niet gekeken hebt
Krijgen we nou weer een paint maar dan met een callgirl in een tandartshuis, en daarna een filmpje waarbij je naar het tandartshuis gaat maar dat die callgirl er dan net die keer niet is??quote:Op donderdag 3 december 2009 14:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze zat aan het begin aan me te frummelen maar toen ik op mijn welbekende subtiele wijze duidelijk maakte dat ik daar niet van gediend was hield ze daar ook mee op
Een beetje prof in bed mag wel hoor, als ze het maar niet voor geld doetquote:Op donderdag 3 december 2009 14:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geef mij maar een enthousiaste amateur, niveautje Olympische Spelen.
Volgens mij heeft dat niets met principes te maken. Meer wat jij zegt: ik vind het ook geen lekkere gedachte.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze zat aan het begin aan me te frummelen maar toen ik op mijn welbekende subtiele wijze duidelijk maakte dat ik daar niet van gediend was hield ze daar ook mee op
Omg ....quote:Op donderdag 3 december 2009 14:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja die Richard Gere was natuurlijk wel goed, maar niet helemaal gek ...quote:Op donderdag 3 december 2009 14:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja maar dan toch weer nét niet. Er mist iets.
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Jezus, dat wil ik ook, naar een vrouw toegaan en dat ze me dan betaald om piano voor me te spelen![]()
't lijkt Pretty Woman wel
Speelt Ian zo slecht?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je mist de clou een beetje Keith. Zij is betaald om naar die muziek te luisteren.
Mannan gaan niet naar de Hoeren voor de daad zelf zeg maar, meer omdat het *spannend en verboden* is, mannen denken/leven er al dagen van te voren aan en ja dat wind zeg maar op, maar om de daad zelf is het niet, het gaat meer om het gehele plaatje van er naar toe gaan het doen en dan weer naar huis.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat niets met principes te maken. Meer wat jij zegt: ik vind het ook geen lekkere gedachte.
Ik zal vast nooit begrijpen waarom een man sex wil met een vrouw waar net tig andere mannen vanaf zijn gekropen.
Ik zat met mijn vingers tussen de castagnettenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zit ff niet op te letten
![]()
Voor een leek heb je d'r maar een hoop verstand van.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mannan gaan niet naar de Hoeren voor de daad zelf zeg maar, meer omdat het *spannend en verboden* is, mannen denken/leven er al dagen van te voren aan en ja dat wind zeg maar op, maar om de daad zelf is het niet, het gaat meer om het gehele plaatje van er naar toe gaan het doen en dan weer naar huis.
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zat met mijn vingers tussen de castagnetten
Ik denk bij amateurs toch aan iets andersquote:Op donderdag 3 december 2009 14:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Maar daar doen toch alleen maar amateurs aan mee? Of is dat ook al veranderd?
Geeft niet, volgende keer beter ....quote:Op donderdag 3 december 2009 14:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zit ff niet op te letten
![]()
Ik zou nooit van m'n leven betalen voor seksquote:Op donderdag 3 december 2009 14:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mannan gaan niet naar de Hoeren voor de daad zelf zeg maar, meer omdat het *spannend en verboden* is, mannen denken/leven er al dagen van te voren aan en ja dat wind zeg maar op, maar om de daad zelf is het niet, het gaat meer om het gehele plaatje van er naar toe gaan het doen en dan weer naar huis.
heb jaren over de wallen gezworven, maakte pandjes schoon en dan klep je met sommige meiden die op het punt staan om naar huis te gaan, leuke tijd daar gehad, hard werken dat wel 7 dagen in de week, begon smorgens om 4 uur want om 10 uur moest alles weer schoon zijn. maar was het leukste werk dat ik gehad heb.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Voor een leek heb je d'r maar een hoop verstand van.
Gefeliciteerd, je hoort bij de 2%.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou nooit van m'n leven betalen voor seks
Het versieren hoort er gewoon bij en zonder dat ik iemand aantrekkelijk vind hoeft het van mij niet, dan doe ik het zelf wel
Waar las je dat?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hoort bij de 2%.
Las ik nu echt 98%?
Las ik ook . Nonsenspercentage lijkt me dat. Zo niet, dan moet ik mijn beeld van mannen nog meer bijstellen.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:02 schreef Noek het volgende:
Gefeliciteerd, je hoort bij de 2%.
Las ik nu echt 98%?
Liesje wachtte altijd op me, kreeg ik haar parkeerplaatsquote:Op donderdag 3 december 2009 15:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb jaren over de wallen gezworven, maakte pandjes schoon en dan klep je met sommige meiden die op het punt staan om naar huis te gaan, leuke tijd daar gehad, hard werken dat wel 7 dagen in de week, begon smorgens om 4 uur want om 10 uur moest alles weer schoon zijn. maar was het leukste werk dat ik gehad heb.
98% ging over mannen die er ook aan dachten volgens mij.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Las ik ook . Nonsenspercentage lijkt me dat. Zo niet, dan moet ik mijn beeld van mannen nog meer bijstellen.
Dat is één van mijn afwijkingen, overal een liedje achteraan gooienquote:Op donderdag 3 december 2009 15:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat ik dat ineens zat te zingen?!
![]()
*tiediediedietiediediedie* <- spannend muziekje
WUT!?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Liesje wachtte altijd op me, kreeg ik haar parkeerplaats
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:26 schreef Toverheks het volgende:
98 % van de mannen heeft wel eens een meisje van plezier bezocht of is dat van plan, ik zeg niet dat je liegt Ian, begrijp me niet verkeerd, maar statistiek is bewezen dat mannen naar de hoeren gaan niet om de daad, maar omdat het *spannend en verboden* is.
maar welke man je ook spreekt en het vraagt, ze doen dat niet. ja ja me neus
Daar kun je dan met een gerust hart 100% van maken, lijkt me.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:05 schreef Ian_Nick het volgende:
98% ging over mannen die er ook aan dachten volgens mij.
Dat zal voor een deel van de mannen gelden. Maar je hebt er ook die zelf geen vrouw kunnen krijgen en toch behoefte hebben aan sex. Of die een keer lekker klaargepijpt willen worden alleen hun eigen vrouw is daar al 15 jaar geleden mee gestopt. Of eenzame mannen die gewoon even behoefte hebben aan vriendelijk en intiem contact, ook al is dat betaald.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Van plan dus.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
98% ging over mannen die er ook aan dachten volgens mij.
EN WAAR HOOR IK DAN BIJ MET MIJN GREFO INSTELLING!?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar kun je dan met een gerust hart 100% van maken, lijkt me.
Maar het was dus gedaan of voornemens. En dat gaat er bij mij niet in. Hihi.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:06 schreef Copycat het volgende:
Gert, vrind, hoe vaak was jij bij de hoeren en waarom?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zal voor een deel van de mannen gelden. Maar je hebt er ook die zelf geen vrouw kunnen krijgen en toch behoefte hebben aan sex. Of die een keer lekker klaargepijpt willen worden alleen hun eigen vrouw is daar al 15 jaar geleden mee gestopt. Of eenzame mannen die gewoon even behoefte hebben aan vriendelijk en intiem contact, ook al is dat betaald.
Een algemeen geldend profiel van "de hoerenloper" is er denk ik niet.
*eens isquote:Op donderdag 3 december 2009 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan me daar even geen beeld bij vormen eigenlijk.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Las ik ook . Nonsenspercentage lijkt me dat. Zo niet, dan moet ik mijn beeld van mannen nog meer bijstellen.
Je hebt er toch wel eens aan gedacht? Verworpen meteen, maar wel aan gedacht. Net zoals ik er wel eens aan heb gedacht zo'n carriere te beginnen. Om dat ook meteen te verwerpen bij de gedachte aan vieze, oude mannetjes met hangbillen en -buiken.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:06 schreef Ian_Nick het volgende:
EN WAAR HOOR IK DAN BIJ MET MIJN GREFO INSTELLING!?
Nee dus want Relmoppie wil dat bijvoorbeeld niet dus daar zit je met je 100%.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat kan ik bijna niet geloven. Nou ja, misschien als je al jaren droog staat dat je het gaat overwegen, maar ik kan me niet voorstellen dat 98% zomaar spontaan antwoordt wel zou te overwegen om te betalen voor seks.quote:
Er aan gedacht hebben "hoe het zou zijn".. ik denk wel tegen de 100% ja.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou!quote:Op donderdag 3 december 2009 15:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt er toch wel eens aan gedacht? Verworpen meteen, maar wel aan gedacht. Net zoals ik er wel eens aan heb gedacht zo'n carriere te beginnen. Om dat ook meteen te verwerpen bij de gedachte aan vieze, oude mannetjes met hangbillen en -buiken.
Ja, nee, maar IK ben Tinkyquote:Op donderdag 3 december 2009 15:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Er aan gedacht hebben "hoe het zou zijn".. ik denk wel tegen de 100% ja.
Het lijkt mij een hele rare ervaring om sex te hebben zonder dat er van enige affectie sprake is. Het is niet iets dat me aantrekt in ieder geval. Toch ben ik wel nieuwsgierig naar hoe dat dan voelt. En hoe ik dan doé. Volgens mij zou ik proberen vriendjes te worden met zo'n hoer. Omdat dit zo onlosmakelijk verbonden is met intimiteit. En dan hangt ze natuurlijk een zielig verhaal op over haar zeven kindertjes in Bulgarije die ze moet onderhouden maar dat ze al haart verdiende geld aan haar pooier moet geven. En dan geef ik een dikke fooi en ga ik weg zonder sex.
Maar dan heb je wel je plaatsje in de hemel verdiend en daar kan je allemaal maagden neuken!quote:Op donderdag 3 december 2009 15:09 schreef Gert het volgende:
En dan geef ik een dikke fooi en ga ik weg zonder sex.
Werkte daar en 's ochtend wachtte één van de meisjes die net klaar was met werken (Liesje dus), altijd tot ik er was zodat ik haar parkeerplaats kon overnemen (niks bijzonders maar gewoon liefvvv)quote:
Aaaaaaaaaaw. Je bent ook 2012.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Het lijkt mij een hele rare ervaring om sex te hebben zonder dat er van enige affectie sprake is. Het is niet iets dat me aantrekt in ieder geval. Toch ben ik wel nieuwsgierig naar hoe dat dan voelt. En hoe ik dan doé. Volgens mij zou ik proberen vriendjes te worden met zo'n hoer. Omdat dit zo onlosmakelijk verbonden is met intimiteit. En dan hangt ze natuurlijk een zielig verhaal op over haar zeven kindertjes in Bulgarije die ze moet onderhouden maar dat ze al haart verdiende geld aan haar pooier moet geven. En dan geef ik een dikke fooi en ga ik weg zonder sex.
Het vrouwelijke deel ook geloof ik hoor.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Het komt er dus gewoon op neer dat het hele mannelijke SC volk zegt dat ze die hoer ook niet hadden geneukt.
Die ook behoorlijke sekspraatjes voor tien hadden af en toe.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:10 schreef debuurvrouw het volgende:
* debuurvrouw in een verzorgingshuis bejaarden heeft gewassen.
Ik heb in Londen bij een bushalte wel eens een blowjob aangeboden gekregen voor 20 pond, toen ik zei dat ik niet geïntresseerd was begon ze ook een zielig verhaal over haar dochtertje en heb ik haar een sigaret en een paar pond gegevenquote:Op donderdag 3 december 2009 15:09 schreef Gert het volgende:
[..]
kijk, en dat denken wij vrouwen dan bij *hoerenlopers* maar je wilt niet weten wat voor lekkere mannen naar binnen gaan, het kan bij wijze van je buurman wezen waar je het nooit achter gezocht hebt.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt er toch wel eens aan gedacht? Verworpen meteen, maar wel aan gedacht. Net zoals ik er wel eens aan heb gedacht zo'n carriere te beginnen. Om dat ook meteen te verwerpen bij de gedachte aan vieze, oude mannetjes met hangbillen en -buiken.
Huh?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Het komt er dus gewoon op neer dat het hele mannelijke SC volk zegt dat ze die hoer ook niet hadden geneukt.
Niks nichterig, de meeste nichten hebben niet zo'n moeite met een ons, gewoon zonde van het geldquote:Op donderdag 3 december 2009 15:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Wel fijn dat heul veul mensen het met me eens zijn dat je niet met een "pro" gaat liggen neuken maar dat het als nichterig word gezien dat ik dat meisje geen veeg heb gegeven
Mwoah, kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat jij hier nu gaat zeggen dat als jij gisteravond een callgirl op je schoot had gehad, je haar geneukt had?quote:
JA!! zuster, de kleine jongen moet ook nogquote:Op donderdag 3 december 2009 15:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Die ook behoorlijke sekspraatjes voor tien hadden af en toe.
Daar zouden ze gewoon een hoer in een team moeten zetten. En dan ook echt sollicitatiesrondes houden want ze moeten wel een mensen-mens zijn.
In jouw omstandigheden van gisteren... kweenie hoor. Zou zomaar kunnen dat ik het wél had gedaan.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik bevind me dan ook in een totaal andere situatie.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mwoah, kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat jij hier nu gaat zeggen dat als jij gisteravond een callgirl op je schoot had gehad, je haar geneukt had?
Het was wél een lekker wijf, dat moet ik d'r nageven.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:16 schreef Gert het volgende:
[..]
In jouw omstandigheden van gisteren... kweenie hoor. Zou zomaar kunnen dat ik het wél had gedaan.
Want om als ze dan weg is je op de mental image van d'r lekkere kontje af te gaan sjorren, da's ook weer zo sneu.
Erger; 98% overweegt niet alleen maar doet..quote:Op donderdag 3 december 2009 15:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan ik bijna niet geloven. Nou ja, misschien als je al jaren droog staat dat je het gaat overwegen, maar ik kan me niet voorstellen dat 98% zomaar spontaan antwoordt wel zou te overwegen om te betalen voor seks.
Da's het mooie aan hypothetische stellingen, dat maakt dan niet uitquote:Op donderdag 3 december 2009 15:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik bevind me dan ook in een totaal andere situatie.
Hypocrisie is mij redelijk vreemdquote:Op donderdag 3 december 2009 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Als ik jou zou zijn geweest, ja dan had ik het gedaan.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's het mooie aan hypothetische stellingen, dat maakt dan niet uit
is echt waar hoor, waarom zou ik erom liegen, als er geen schoonmaaksters bestonden dan werd de wereld toch wel een vieze boel hoor.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Geniaal, die verhalen van Toverheks
"Lekkere man" en "de buurman" gaat hier al niet samen.... (no offence buuvquote:Op donderdag 3 december 2009 15:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kijk, en dat denken wij vrouwen dan bij *hoerenlopers* maar je wilt niet weten wat voor lekkere mannen naar binnen gaan, het kan bij wijze van je buurman wezen waar je het nooit achter gezocht hebt.
ik dacht ook altijd zo, tot dat ik er begon te werken, en wat ik eerder posten, het was de baan van mijn leven zeg maar, heb er echt leuk gewerkt en oke, soms was het goor (condooms opruimen etc.etc.) maar was zeg maar eigen baas, als mijn pandjes schoon waren kon ik weer naar huis.
ik vond het ook erg leuk om te werken omdat je als amsterdammers onder elkaar gewoon een hecht clubje was, alle schoonmakers lette op mekaar en had je iets nodig dan liep je ff een ander pandje binnen waar een ander schoonmaakte (al werkte je niet voor dezelfde baas).
Ik zeg toch niet dat je liegt, ik vind het juist tof om te lezenquote:Op donderdag 3 december 2009 15:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is echt waar hoor, waarom zou ik erom liegen, als er geen schoonmaaksters bestonden dan werd de wereld toch wel een vieze boel hoor.
en wat ik net zei, was gewoon heel leuk werk, schaam me er echt niet om en wind er ook geen doekjes omheen.
Dat ze per week meer mannen neukt dan jij leert kennen stoort je uberhaupt niet!?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als ik jou zou zijn geweest, ja dan had ik het gedaan.
Mijn buurman is helemaal een vies mannetje.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:13 schreef Toverheks het volgende:
kijk, en dat denken wij vrouwen dan bij *hoerenlopers* maar je wilt niet weten wat voor lekkere mannen naar binnen gaan, het kan bij wijze van je buurman wezen waar je het nooit achter gezocht hebt.
Dan heb ik kennelijk de "verkeerde" vrienden, want die denken er over het algemeen net als ik overquote:Op donderdag 3 december 2009 15:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Erger; 98% overweegt niet alleen maar doet..
Komop zeg, deze hele industrie is een zeer goedlopend bedrijf.
En niet alleen voor de zielepiet hoor.
Als mensen er nou es wat minder krampachtig over doen.
Kijk eens in de lunchpauze rond in wat grote steden met kantoren.. Topdrukte.
De een haalt een broodje bij Kootje en de ander brengt een kwakje bij euh Akje
Niks mis mee hoor, zij bied een dienst aan tegen betaling, jij betaald. Keurig, tis net als ter ontspanning naar een masseur of sauna gaanquote:Op donderdag 3 december 2009 15:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als ik jou zou zijn geweest, ja dan had ik het gedaan.
euh, een vriendin nemen, is dat net zoiets als een hond nemen? Of een kind?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat overigens nog debieler is, is dat sommige van die wijven ook gewoon een vriendje hebben enzo.
Wat voor achterlijke idioot ben je nou als je zo'n vriendin neemt!?
Toch weer 15 pond uitgespaard.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb in Londen bij een bushalte wel eens een blowjob aangeboden gekregen voor 20 pond, toen ik zei dat ik niet geïntresseerd was begon ze ook een zielig verhaal over haar dochtertje en heb ik haar een sigaret en een paar pond gegeven
Met een fles champagne achter m'n kiezen wetende dat ik de volgende dag weer in de keuken zou staan... neeeuh!quote:Op donderdag 3 december 2009 15:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat ze per week meer mannen neukt dan jij leert kennen stoort je uberhaupt niet!?
Ja, dat doe je even.... je bestelt er gewoon een bij de Wehkamp.... op afbetalingquote:Op donderdag 3 december 2009 15:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Kwakje bij Akje(Akke is een vrij veel voorkomende naam in de regio waar ik woon.
)
[..]
euh, een vriendin nemen, is dat net zoiets als een hond nemen? Of een kind?
"Een vriendin houden".quote:Op donderdag 3 december 2009 15:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Kwakje bij Akje(Akke is een vrij veel voorkomende naam in de regio waar ik woon.
)
[..]
euh, een vriendin nemen, is dat net zoiets als een hond nemen? Of een kind?
Alsof je met 'r wil trouwen of echte liefde verlangt ? tjongequote:Op donderdag 3 december 2009 15:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat ze per week meer mannen neukt dan jij leert kennen stoort je uberhaupt niet!?
Okeequote:Op donderdag 3 december 2009 15:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Met een fles champagne achter m'n kiezen wetende dat ik de volgende dag weer in de keuken zou staan... neeeuh!
Tenzij je zeker weet dat je volgende week weer aan de slag kunt, dan maakt het niet veel uit.![]()
oke. ja ik zat eerst te denken ik vertel niet dat ik vroeger pandjes heb schoongemaakt maar ach, ben een open en eerlijk mens en het onderwerp ging over hoeren, al zal ik liever meisjes van plezier zeggen, vind hoer zo een teringwoord, want er zatten gewoon echt aardige leuke meiden tussen. die bij wijze van in jou straat konden wonen, vriendin van je wezen want vergeet niet, zulke meisjes (sommige) leiden gewoon een dubbelleven en staan de volgende morgen gewoon gezellig te kleppen op een schoolplein als ze hun koter naar school brengen.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat je liegt, ik vind het juist tof om te lezen
Alleen als ie geblowt is dan. Voor dat geld... Anders was het slechts een extra uitgave.quote:
OMG... die Tiger toch....quote:Op donderdag 3 december 2009 15:23 schreef yvonne het volgende:
cc!!!!!
Kalika, maîtresse nummer drie van Tiger Woods
Mooi!quote:Op donderdag 3 december 2009 15:23 schreef yvonne het volgende:
cc!!!!!
Kalika, maîtresse nummer drie van Tiger Woods
Een hoer is een hoer. Zie ik niet echt als scheldwoord voor iemand die daadwerkelijk een hoer is?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke. ja ik zat eerst te denken ik vertel niet dat ik vroeger pandjes heb schoongemaakt maar ach, ben een open en eerlijk mens en het onderwerp ging over hoeren, al zal ik liever meisjes van plezier zeggen, vind hoer zo een teringwoord, want er zatten gewoon echt aardige leuke meiden tussen. die bij wijze van in jou straat konden wonen, vriendin van je wezen want vergeet niet, zulke meisjes (sommige) leiden gewoon een dubbelleven en staan de volgende morgen gewoon gezellig te kleppen op een schoolplein als ze hun koter naar school brengen.
Nee, dat was pure compassie.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Alleen als ie geblowt is dan. Voor dat geld... Anders was het slechts een extra uitgave.
Je moet voor de grap eens in Amsterdam voor een aardige club gaan staan en kijken wat er naar binnen gaat, ...........quote:Op donderdag 3 december 2009 15:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn buurman is helemaal een vies mannetje.
Ik snap wel dat er ook wel goedogende mannen binnenlopen bij een hoer, maar het merendeel lijkt me toch van het kaliber 'jammer maar helaas'.
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Je moet voor de grap eens in Amsterdam voor een aardige club gaan staan en kijken wat er naar binnen gaat, ...........
Godsamme leven jullie in Suikerspinnenland ofzo
Apeldoorn.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Je moet voor de grap eens in Amsterdam voor een aardige club gaan staan en kijken wat er naar binnen gaat, ...........
Ik betaal in principe niet voor een vrouw, maar als er een (dure) call-girl voor mijn neus wordt gezet, geheel betaald door iemand anders, dan zie ik geen enkele reden om geen gebruik te maken van haar diensten. Dus als het een mooie meid is en jij regelt de financiën dan neem ik haar wel mee hoorquote:Op donderdag 3 december 2009 15:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga op de Meet een hoer regelen voor Jian
Ik heb jaren in Amsterdam gewoond en nu woon ik weer in gloeilampcity.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:27 schreef Jian het volgende:
als je het maar wel veilig doet hequote:Op donderdag 3 december 2009 15:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik betaal in principe niet voor een vrouw, maar als er een (dure) call-girl voor mijn neus wordt gezet, geheel betaald door iemand anders, dan zie ik geen enkele reden om geen gebruik te maken van haar diensten. Dus als het een mooie meid is en jij regelt de financiën dan neem ik haar wel mee hoor
Amsterdam, Eindhoven, ik denk dat het weinig uitmaakt, Suikerspinnenland zit in je hoofdquote:Op donderdag 3 december 2009 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb jaren in Amsterdam gewoond en nu woon ik weer in gloeilampcity.
Ik denk dat ook hier de 80-20 regel opgaat: 80% daar zou je je hond nog niet voor durven lenen en 20% is doable.
Plus dat ik nogal kieskeurig ben voor het vlees dat in mijn kuip mag.
hhahahaa ja ik zeg dat nooit meer he Laysa, boeren enzo van buiten, zeg nu suikerspinnenquote:
Kan datquote:Op donderdag 3 december 2009 15:36 schreef Deisyy het volgende:
Weet iemand hier ook ik een uitklapmenuutje in Word maak?
Jaquote:
ne Deissy, kan je niet helpen, ben al bij dat ik weet waar de aan/uit knop van mijn comp. zit.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:36 schreef Deisyy het volgende:
Weet iemand hier ook ik een uitklapmenuutje in Word maak?
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ne Deissy, kan je niet helpen, ben al bij dat ik weet waar de aan/uit knop van mijn comp. zit.
Misschien is die optie wel toegevoegd en kan 't helemaal niet in '03.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:40 schreef Deisyy het volgende:
Ja![]()
Ik heb een mail met uitleg, maar dat is voor Word 2007 en ik heb hier Word 2003
Dan moet je met de help functie even zoeken waar de functie in 2003 zitquote:Op donderdag 3 december 2009 15:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb een mail met uitleg, maar dat is voor Word 2007 en ik heb hier Word 2003
Sinds ik 2007 heb snap ik niets meer van word, had er gvd op school een 10 voorquote:Op donderdag 3 december 2009 15:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misschien is die optie wel toegevoegd en kan 't helemaal niet in '03.
Excel 2007 is echt de shitquote:Op donderdag 3 december 2009 15:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Sinds ik 2007 heb snap ik niets meer van word, had er gvd op school een 10 voor
Ik denk dat je in de ontwerp mode moet zitten om iets toe te voegen/wijzigenquote:Op donderdag 3 december 2009 15:41 schreef Deisyy het volgende:
Het lukt me ook wel om zo'n uitklapmenu in mijn document te krijgen, maar daarna kan ik niets anders meer in dat document als alleen maar uitklappen
Ik heb me eigenlijk nog niet verdiept in nieuwe functiies.quote:
Het is een beetje lastig zo iemand te helpen, het zal vast heel simpel zijnquote:Op donderdag 3 december 2009 15:50 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is me gelukt, maar nu kan ik alleen nog maar in dat keuzemenu en verder niets![]()
Jullie hebben er ook geen verstand van
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 3 december 2009 15:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is een beetje lastig zo iemand te helpen, het zal vast heel simpel zijn
Ik wil helemaal niet over een hoerquote:Op donderdag 3 december 2009 15:55 schreef Deisyy het volgende:
Gaan jullie maar weer verder over hoeren
Misschien moet je een klinker kopen?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook![]()
Ik ga even een andere hulplijn inschakekelen
En anders mag ze er nog 1 wegstrepenquote:Op donderdag 3 december 2009 15:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Misschien moet je een klinker kopen?
Ik ben een beetje uitge-ouwehoert.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:55 schreef Deisyy het volgende:
Gaan jullie maar weer verder over hoeren
Ik heb de Enterprise editiequote:
Zeker!quote:
Hè getver, een ouwe hoerquote:Op donderdag 3 december 2009 16:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben een beetje uitge-ouwehoert.
Spannend!quote:Op donderdag 3 december 2009 16:05 schreef Copycat het volgende:
Ik heb ooit een Excelcursus gevolgd en sindsdien dat programma nooit meer gebruikt.
Het is voor Wordquote:Op donderdag 3 december 2009 16:05 schreef Copycat het volgende:
Ik heb ooit een Excelcursus gevolgd en sindsdien dat programma nooit meer gebruikt.
voor jou is een hoer van 30 al oud. In mijn geval zal het wel een kalende corpulente veertiger zijn.quote:
Ik heb in excel een heel programma/macro gemaakt voor het berekenen van transformatoren.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:05 schreef Copycat het volgende:
kapucijners met uitje karbonaadje erbij een aardappeltje gewoon had ik zin in.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:07 schreef Laysa het volgende:
Excell![]()
Goed...nu ff wat echt belangrijk is...wat eten jullie vandaag??
Ik ben een mega pan met hutspot aan het makenSpekkies er doorheen en verse worst erbij
Hallo, ik ben bijna jarig.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
voor jou is een hoer van 30 al oud. In mijn geval zal het wel een kalende corpulente veertiger zijn.
Het was heel niet druk vannesmorgens!quote:Op donderdag 3 december 2009 16:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb nog macaroni van gister staan, om daarna naar de stad te gaan waar 't stervensdruk is omdat nog 10k mensen inkopen moeten doen!
Lekkerquote:Op donderdag 3 december 2009 16:07 schreef Laysa het volgende:
Excell![]()
Goed...nu ff wat echt belangrijk is...wat eten jullie vandaag??
Ik ben een mega pan met hutspot aan het makenSpekkies er doorheen en verse worst erbij
Ach gut, bijna 23.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hallo, ik ben bijna jarig.
Ik ben ook oud.
Uitermate!quote:
8 december.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ach gut, bijna 23.Zondag toch? ja?
Daar zou ik idd een hele week van kunnen etenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ga je daar een hele week van eten?
Ik eet die lasagne die ik gisteren al klaar heb gezet.
De reguliere, met gehakt en tomaat![]()
Ik ook niet, komt straks weer 's fijn een hele groep dus ik mag nog buffet afmaken zometeen.quote:
Kun je niet gewoon wat uit de keuken eten?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ook niet, komt straks weer 's fijn een hele groep dus ik mag nog buffet afmaken zometeen.
Ben benieuwd of ik voor 9e uberhaupt tijd heb voor zelf eten
quote:Op donderdag 3 december 2009 16:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Kijk wat ik vond, al google-end naar ouwe hoer.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Waarom daar een talpalogo staat weet ik ook niet.
Ja! ik ook. Gewoon weer braaf en zoet.quote:
Tuurlijk, maar als je de hele tijd met je harses boven die pannen staat vergaat je de honger teringsnel.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon wat uit de keuken eten?
Toen was dat leuk, ik vraag me af of ik het nu nog leuk zou vinden. (ik denk het wel btw)quote:Op donderdag 3 december 2009 16:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja! ik ook. Gewoon weer braaf en zoet.Dat was echt leuk.
Ik heb een oude ziel.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds dat je nog zo jong bent.
Ben je echt serieus nog zo jongquote:Op donderdag 3 december 2009 16:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb een oude ziel.
*knikt plechtig
Ja, haal je maar niets in je hoofd, hij wil nietquote:
Hij valt onder mn zelfgestelde grensquote:Op donderdag 3 december 2009 16:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, haal je maar niets in je hoofd, hij wil niet
Ik voel me nog steeds 22quote:Op donderdag 3 december 2009 16:24 schreef Laysa het volgende:
God....22....das best een poosje terug voor mij
Teveel informatiequote:Op donderdag 3 december 2009 16:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neuh dat dan weer niet...ik voel voornamelijk mezelf
Och gut, nou begrijp ik het, ... sorryquote:Op donderdag 3 december 2009 16:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Technisch gezien dus 22 op het moment
Ik wist niet dat jij een vrouw was?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:31 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ben gewoon nog 28.
en elk jaar word ik weer 28
Ja ja, ha ha.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Och gut, nou begrijp ik het, ... sorry
ik kan gewoon niet verder tellenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een vrouw was?
Wel lastig als je aan het einde v/d maand bentquote:
Ja, z'n baas is er ook niet ongelukkig meequote:Op donderdag 3 december 2009 16:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wel lastig als je aan het einde v/d maand bent
eet jij dan snachts niet als je thuis komt, die jongen van mij plundert gelijk een half brood of maakt iets warm uit de vriezer.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ook niet, komt straks weer 's fijn een hele groep dus ik mag nog buffet afmaken zometeen.
Ben benieuwd of ik voor 9e uberhaupt tijd heb voor zelf eten
nah, dan hebben we 28 I, 28 II, enzoquote:Op donderdag 3 december 2009 16:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wel lastig als je aan het einde v/d maand bent
Behalve februari dan![]()
hoe oud is pietje eigenlijk? ook jaar of 23?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:39 schreef Laysa het volgende:
Ik snap nu wel beter hoe het toch komt dat IaN zich zo goed in pietje kan inleven
Dus hoe oud ben je nu? 28 XXVIquote:Op donderdag 3 december 2009 16:39 schreef gomi het volgende:
[..]
nah, dan hebben we 28 I, 28 II, enzo
ik onthou dit wel hoor...volgend jaar geen feestje meerquote:Op donderdag 3 december 2009 16:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit is zo ongeveer mijn verjaardags feestje op Fok!.
Aan mensen uitleggen dat ik niet zo oud ben als ze denken.
Elk jaar weer.
Ga dan ook gewoon naar de TMF chat ofzoquote:Op donderdag 3 december 2009 16:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit is zo ongeveer mijn verjaardags feestje op Fok!.
Aan mensen uitleggen dat ik niet zo oud ben als ze denken.
Elk jaar weer.
*proestquote:Op donderdag 3 december 2009 16:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ga dan ook gewoon naar de TMF chat ofzo
Et tu, Brute Heidi?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ga dan ook gewoon naar de TMF chat ofzo
quote:Op donderdag 3 december 2009 17:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
En dan heb ik óók nog eens slecht nieuws voor je Ian
Ik ben op mijn werk ...quote:
Owquote:Op donderdag 3 december 2009 17:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben op mijn werk ...
Morgen ben ik vrij van werk, maar werk ik thuis.
quote:Op donderdag 3 december 2009 17:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA WAT LOLLIG ZEG!11!11!!
zie je wel, ik zet elke avond mijn schoen, bler een liedje uit volle borst, smorgens ren ik mijn bed uit om te kijken maar helemaal niks, al vraag ik niet veel zelf geen chocoladeletter zit er niet in pppfftttt en dit vertel je me nu pas terwijl wij al jaren een warme vriendschapsband hebben??? ppppffttttquote:
Ik hoop dat je vannacht op staat en melk drinkt die over de datum isquote:Op donderdag 3 december 2009 17:09 schreef Laysa het volgende:
Pffff jij kan ook niets hebben......huulie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |